Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    İnşallah daha fazla bekletilmezsiniz hocam..Konuyu takip ediyorum..Alacağınız sonuçlara göre kararımı vereceğim..Şimdilik vazgeçtim garantiden..Telefonu 8.1e döndürüp yaza kadar öyle kullanacağım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • invisible kullanıcısına yanıt
    fatura tutarim dusuk ondan bekliyorum.

    ne gelecegi kesinlessin duruma gore hareket edecegim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahoe_930 kullanıcısına yanıt
    bende sizin gibi garanti bitmeden gonderdim. subat ayinda garanti bitiyordu.

    sonucu bende merakla bekliyorum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark hocam sen 950den ümidini kes bence. 700lira faturaya 2500liralık cihaz göndermezler. Senin eninde sonunda alacağın cihaz 640xl dan öte gidemez ben sana söyleyeyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    fatura tutarim 700 tl olsa itiraz edemezdim belki.

    909 tl fatura var. 640xl alabilir ve uzerine para kalir.

    eger 930 veya 950 vermeyeceklerse para iadesi alirim benim icin daha iyi.

    ayrica degisim islemleri fatura tutari degil muadil veya ust model vermesi gerekir.

    fatura tutari para iadelerinde onemli.

    ama sirketler bunu cok guzel kullaniyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    hocam o faturayada 830 önerirler en fazla. Kaldı ki 830 özellikleri bakımından 925ten üstün bir cihaz
    tabiki gönül ister ki 950 göndersinler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nesTeer -- 6 Ocak 2016; 19:15:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    arkadasim nokia serisi artik uretilmiyor.

    930a bile 640xl oneriyorlar.

    sadece microsoft olarak uretim yapiyorlar.

    neyi nerden bulurlar bilmiyorum.

    benim derdim surecin kisalmasi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark1983

    arkadasim nokia serisi artik uretilmiyor.

    930a bile 640xl oneriyorlar.

    sadece microsoft olarak uretim yapiyorlar.

    neyi nerden bulurlar bilmiyorum.

    benim derdim surecin kisalmasi

    stoktan ürün gönderiyorlar,
    microsft 925ime karşılık 830 önerdi. Kabul ettim. Bu akşam kargo takip numaramı gönderdiler, yarın cihaz elime geçer. Tekrar yazarım size

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar telefonu tamir için zorlama şansımız var mı acaba??Cihazların üretimi dursa bile belli bir müddet yedek parça sağlama zorunlulukları var diye biliyorum..İlla değişim cihazı mı almak zorundayız?? Tamir edilmesi için ısrar edemez miyiz??Var mıdır bir bilgisi olan??Yahut garantisi bittiğinde telefonu servise versek parasını verip yaptıramayacak mıyız??Gidin yeni telefon alın mı diyecekler??Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahoe_930

    Arkadaşlar telefonu tamir için zorlama şansımız var mı acaba??Cihazların üretimi dursa bile belli bir müddet yedek parça sağlama zorunlulukları var diye biliyorum..İlla değişim cihazı mı almak zorundayız?? Tamir edilmesi için ısrar edemez miyiz??Var mıdır bir bilgisi olan??Yahut garantisi bittiğinde telefonu servise versek parasını verip yaptıramayacak mıyız??Gidin yeni telefon alın mı diyecekler??Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Bendeki lumia 820'nin sim kart girişi bozuk çıkmıştı daha yeni almıştım. Sim kart girişi değiştirmek o kadar zor olmamalı bence ama telefon değişimi çıktı ne gelecek bakalım yerine. Fatura tutarım düşük olduğu için büyük bir beklentim yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlapsevertigo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tahoe_930

    Arkadaşlar telefonu tamir için zorlama şansımız var mı acaba??Cihazların üretimi dursa bile belli bir müddet yedek parça sağlama zorunlulukları var diye biliyorum..İlla değişim cihazı mı almak zorundayız?? Tamir edilmesi için ısrar edemez miyiz??Var mıdır bir bilgisi olan??Yahut garantisi bittiğinde telefonu servise versek parasını verip yaptıramayacak mıyız??Gidin yeni telefon alın mı diyecekler??Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Bendeki lumia 820'nin sim kart girişi bozuk çıkmıştı daha yeni almıştım. Sim kart girişi değiştirmek o kadar zor olmamalı bence ama telefon değişimi çıktı ne gelecek bakalım yerine. Fatura tutarım düşük olduğu için büyük bir beklentim yok.


    İşte ben de onu anlamıyorum hocam..Kim veriyor bu kararı..Ben telefonu sana tamir et diye veriyorum ama sen bana diyorsun ki bunu boşver ben sana başka vereyim??Ben daha ne anladım senin teknik servisliğinden..Her gidene değişim çıkıyor..Resmen stok eritmek için kullanılıyor teknik Servisler..Bu güne kadar hiç garantiye işim düşmemişti..Açıkçası yadırgıyorum bu tavrı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tahoe_930


    quote:

    Orijinalden alıntı: moonlapsevertigo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tahoe_930

    Arkadaşlar telefonu tamir için zorlama şansımız var mı acaba??Cihazların üretimi dursa bile belli bir müddet yedek parça sağlama zorunlulukları var diye biliyorum..İlla değişim cihazı mı almak zorundayız?? Tamir edilmesi için ısrar edemez miyiz??Var mıdır bir bilgisi olan??Yahut garantisi bittiğinde telefonu servise versek parasını verip yaptıramayacak mıyız??Gidin yeni telefon alın mı diyecekler??Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Bendeki lumia 820'nin sim kart girişi bozuk çıkmıştı daha yeni almıştım. Sim kart girişi değiştirmek o kadar zor olmamalı bence ama telefon değişimi çıktı ne gelecek bakalım yerine. Fatura tutarım düşük olduğu için büyük bir beklentim yok.


    İşte ben de onu anlamıyorum hocam..Kim veriyor bu kararı..Ben telefonu sana tamir et diye veriyorum ama sen bana diyorsun ki bunu boşver ben sana başka vereyim??Ben daha ne anladım senin teknik servisliğinden..Her gidene değişim çıkıyor..Resmen stok eritmek için kullanılıyor teknik Servisler..Bu güne kadar hiç garantiye işim düşmemişti..Açıkçası yadırgıyorum bu tavrı..

    yazın eski lumia 520 telefonumu ekrana toz kaçtı diye teleserviceye göndermiştim. 2 haftada ekran, dokunmatik camı, mikrofon, kulaklık ve kasayı yenileyip geri göndermişlerdi. şimdi ne olduda en basit arızalara bile değişim yapıyorlar. dediğin gibi amaç stok eritmek yada nokia ismini piyasadan silmek. en çok sinir olduğumda microsoftun lumia 820'ye karşılık lumia 535 önermesi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • moonlapsevertigo kullanıcısına yanıt
    520 için yaptıkları olması gereken şey..Ya servis işin kolayına kaçıyor ya da Microsoft Nokia telefonları böyle böyle piyasadan topluyor..Yukarda bir arkadaşa da 930 yerine 640xl önermişler..Şaka gibi..Tabi bu sırada da insanlar telefonsuz bekliyor o kadar zaman..O da başka bir ayıp..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    ne mutlu size.

    insallah bizim urunlerde gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    fatura tutarini tam olarak soyler misin?

    930 cihazina 640 xl oneriyorlar.

    baska birine 925 cihazina 830 oneriyorlar.

    ilginc geldi. fatura tutarindaki farkliliktan mi kaynaklaniyor onu merak ettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dark1983

    fatura tutarini tam olarak soyler misin?

    930 cihazina 640 xl oneriyorlar.

    baska birine 925 cihazina 830 oneriyorlar.

    ilginc geldi. fatura tutarindaki farkliliktan mi kaynaklaniyor onu merak ettim.

    925 imin ,1350 lira fatura bedeli vard

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    fatura sizin uzerine ise para iadesi isteseydiniz.

    830u piyasada 999tlye alabiliyorsunuz ve 2 yil garanti. cebinize.de para kalirdi :)

    simdi kalan garanti suresini kullaniyorsunuz. ne kadar kalmisti garantisinin bitmesine?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    hocam uyduruk teleservis ve microsoft bu kadar uğraştırdı, bide hakem heyeti ve mahkeme ile uğraşamam. Telefona ihtiyacım vardı, zaman sıkıntım olmasa hakkımı sonuna kadar arardım zaten. Onun için kabul ettim, kaldıki 925den memnundum. Ve 830, 925den her anlamda güçlü bir cihaz. Onun için itiraz etmeye gerek duymadım, sonuçta alt model vermediler. Ancak 640xl önerseydiler kabul etmez uğraşırdım. Cihazın garantisi 4aralıkta bitti hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nesTeer kullanıcısına yanıt
    hayirlisi olsun.

    serviste gecen surenin garantiye eklendigini biliyorsunuz degil mi?

    2ay beklediyseniz garantinizde 2 ay uzuyor. sureyi ornek olarak verdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Ankara'da hangi servise verebiliriz telefonu?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.