Şimdi Ara

Değişim cihazınız ve değişim süreniz? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.007
Cevap
8
Favori
15.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 22. gün beklemeye devam.
  • invisible kullanıcısına yanıt
    bunlar bizi bekle bekle evliya yapacaklar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Cihaz sağ salim elime ulaştı ancak Allahtan ekran koruyucu vardı üzerinde ,derin bi çizik var Anakart değişimi yapılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun.

    cihaz tamir suresini zaten asmis. yenisini vermek bu kadar mi zor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dark1983 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam,
    Demekki yapamıyorlar :) Olsun 930 um geldi,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    hayirlisi olsun.

    benim cihazda daha yarin kargoya verilirmis.

    hala btkda kayit gozukmuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Size değişim çıkmamışmiydi hocam neden anakart değiştirip göndermiştir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    evet cihaz değişimi yazıyordu ama anakart değişimi yapıp yollamışlar .telefon serviste geldiğinde baya bi kirliydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Gerçekten üzüldüm peki durum nasıl cihazda bi sıkıntı varmı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • adamın cihazı aynı diye gelen telefonu parçalayıp eski telefona anakartını takmışlardır kesin!!!
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir sıkıntı yok, klasik çıt sesi problemi vardi bunlarda , simdilik cikarmiyor sesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • invisible kullanıcısına yanıt
    Benim aklimada sizin dediginiz geldi, en azindan diger parçalar adamlarin elinde yedek kalir.Firma kimden ne carparsam o bana kâr mantiginda.Duruma şaşırmamak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    zor bi işlem değil ki. Aynen öyle sıfır kasa ekran hatta belki batarya ellerinde kaldı :)
  • einlied kullanıcısına yanıt
    Anladim sorun düzeltildiyse bi sıkıntı yok ozaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak** -- 18 Ocak 2016; 20:59:26 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok şükür sıkıntı yok , cihaz güzel ama her güzelinde bir kusur var derler :)
    Umarım tekrarlanmaz bu sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak ettiğim birşey var. Microsoft destek ile görüşünce telefonun kutusu şarj aleti kulaklığını istiyorlarmı değişim vermek için fatura tutarına göre? 2. El aldım telefonu 1320. Sadece telefon fatura garanti belgesi var bende. Değişim alabilir miyim sizce ?
    Ayrıca sizin telefonların sorunlarımı ciddi idi tamir süresini aştı servis. Yoksa tüm telefonlar böyle muamelemi görüyor?
    Ayrıca değişim alabilmek için hangi teleservice şubesine göndermek daha uygun olur ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 19 Ocak 2016; 8:18:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    aynen ole umariz ole olur sikintisiz kullanirsiniz
  • Burak** kullanıcısına yanıt
    şebeke azalması yaşıyorum ,lumiaların genel sorunu mu? baz istasyonun karşısında 100-150mt mesafede 3-4 dişe düşüyor genellikle. Yoksa anten mi sorunlu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • losthero15 L kullanıcısına yanıt
    teleservice degisim karari verirse ve teleservicetendegisim yaparsan istemiyor. bildigim kadariyla sana sadece telefon gonderiyorlar zaten. degisim cihazim gelmedigi icin kesin konusamiyorum.

    ama degisim karari cikan cihazini lumia destek hattindan fatura fiyatini baz aliyorlar ve sendeki orjinal kutu dahil olmak uzere hepsini istiyorlar diye biliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • einlied kullanıcısına yanıt
    tekrar servis yolu mu gozuktu?

    baska lumia cihaz bulabilirsen onunla dene.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.