< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amyfm -- 20 Ekim 2018; 12:42:5 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amyfm -- 20 Ekim 2018; 12:42:5 > |
Kullanmam dediğiniz cihazın zaten ilk seferde garanti dışına çıkmasına sebep olmuşsunuz. Kendiniz cihazı sökmüş ve termal macunlarını değiştirmişsiniz. Buda kullanıcı müdahalesine girer ve cihazınız zaten garanti dışına çıkmış olur. Hiçbir teknik serviste garanti dışında olan bir cihazın garanti içinden işlemlerini yapmaz . Bu kısımda kusurları hep servislerde aramamamız gerek. Ayrıca dell Türkiye,de sadece koç sistem üzerinden servisini sürdürmekte. Gönderebileceğiniz farklı bir servis bulunmamakta.
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz5555 -- 27 Haziran 2018; 12:45:5 > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amyfm -- 20 Ekim 2018; 12:40:34 > |