Şimdi Ara

DELL notebooklar sahipsiz mi?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Allah sizi inandırsın Dell müşteri hizmetleri beni hayattan bıktırdı.Bir teknik servis bu kadar mı sorunsuz olur bu kadar mı lakayt olur.Paramla rezil oldum desem yeridir hani.Dell alacaklılar bir kez daha düşünün derim.07.10.2008 yaklaşık 3 ay önce Dell studio notebook aldım Vatan bilgisayardan.Almaz olaydım daha 2 ay olmadan nptebookun sol köşesi deforme oldu açıldı.Bu kadar mı adi kasası olur bir bilgisayarın anlamadım ki.Elimi bile dokunduramıyorum bir yeri elimde kalacak diye. Neyse 0800 ve 0811 ile başlayan müşteri hizmetlerini aradım bir bant kaydı koymuşlar nerden ararsan ara ne zaman ararsan ara değişik kişilerin sesleri ile sesinizi alamıyoruz sonra tekrar deneyin deniyor tabi bir gün iki gün üç gün derken bıktım orayı aramaktan.DELL home page ten numaralarını buldum Türkiyedeki yetkili bayilerin.Nereye aradımsa Armada bilişimden tutun Kont bilişime kadar hiç biriside Dell in bu ürününe hizmet vermediklerini verseler bile bu şekilde yardım edemeyeceklerini 0800 lü numaradan randevu almam gerektiğini söylediler.Adamlara anlatmama ragmen o numaraya cvp vermediklerini anlamamakta ısrar ettiler.En sonunda Koçsistemin aradım burasıda DELL markalara teknik destek sağlayan en büyük firmaymış orasıda yardım edemyecegini öncelikle 0800 lü numaradan randevu almam gerektigini söyledi bende o halde kendi hattınız üzerinden baglayın sizde görün o numara ya cvp vermiyorlar dedim bagladılar ve kendileride gördüler.Sorunumu kendilerinin bildireceklerini söylediler sonra bildirdiklerini söylediler ama ne arayan var ne soran.Kimi aradımsa yetkili kendilerinin olmadıklarını söylüyor.Arkadaşlar ne biçim bir Dell dir bu sahibi yetkilisi teknik servisi yok mu bu markanın bir saçma numara dışında bilen eden hiç kimse yok.Hani büyük markaydı hani yerinde destek vardı.Tüketiciyi rezil etmek mi yerinde destek denen şey.Yazıklar olsun DELL yetkilileri size.Ayıplı ürününüze sahip bile çıkmaktan kaçıyorsunuz.Diyeceğim o ki arkadaşlar Dell alırken bir kez değil bin kez düşünün.







  • Merhaba

    Öncellikle yaşadığın sorunlardan dolayı geçmiş olsun.

    0800 ve 0811 daha sonra müşteri nosu olan numaraları arayan ve ulaşamayan kişi çok az.

    Anladığım kadarıyla çağrı merkezine ulaşamamışsın. Sana yardımcı olmak için benimle pmden görüşmeni isterim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rec

    Merhaba

    Öncellikle yaşadığın sorunlardan dolayı geçmiş olsun.

    0800 ve 0811 daha sonra müşteri nosu olan numaraları arayan ve ulaşamayan kişi çok az.

    Anladığım kadarıyla çağrı merkezine ulaşamamışsın. Sana yardımcı olmak için benimle pmden görüşmeni isterim.

    ilginiz için tşk ederim.Vatan bilgisayara durumu anlattım onlar dell ile görüştüler dell müşteri hizmetleri aradı beni olayı anlattım.Teknik servis en geç 3 iş gününde gelecek dediler bugun 3.gün olacak bakalım gelen olacak mı umarım gelirler de bende magdur olmam daha fazla.tekrardan tşk.
  • walla hocam bende kasımda aldım.ama bir deformasyon falanda yok.bugüne kadar 3 kere teknik servisi aradım bazı programlarla ilgili soru sormak için hepsinde ulaştım.ama görüyorum ki sorun halledilmiş.cok sevindim senin adına.
  • bende ins 1520 war.lcd ustunde pikseller cikti sonra su numaralari buldum .0811 288 0001 musteri kodu diye sunuda girin 888 578 54 46 .sonra servistagina bakip bazi testler yapiyorlar .simdi evime teknisyen bekliyorum lcd degisecek .bu numarayi bulana kadar dellendim ama o ayri
  • forum.donanimhaber.com/register.asp

    16.madde.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer mi Asus mu
    11 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.