Şimdi Ara

DELTA Servis (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xloud X kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun , para iadesi isteyin bence.

    Çakma ekran taktırmak için servise yollamadınızya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 21 Ağustos 2017; 1:5:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50


    quote:

    Orijinalden alıntı: kratos44

    10 Ocak 2017 itibariyle deltaya verdiğim LG G3 cihazım hala serviste ve işlem devam ediyor diyolar her aradığımda. Tüketici mahkemesine başvuru yaparken aldığım yeri mi şikayet etmem gerekiyor yoksa servisi mi arkadaşlar

    Son durum nedir?

    Yaklaşık 5 ay 3 hafta geçti tüketici mahkemesine başvurduğumdan beri. 3.ay civarında delta servis beni aradı "Telefonunuz 32 GB elimizde 16 GB'lık anakart var.İsterseniz onu takıp yanında 32 GB SD kart hediye edebiliriz hiç bir fark olmaz." şeklinde bir teklifle dönüş yaptılar.Tüketici mahkemesine başvurduğum için kabul etmedim ve sonucu bekliyorum.




  • breniac B kullanıcısına yanıt
    Hocam benim de lehime bi thh kararim var. Dediklerinizi uygularsam alamama gibi bi durumum olmaz degil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almama durumu olmaz sadece ödeme yapmazsa süreç uzayabilr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adliyeye gittigimde zaten gerekli yönlendirmeleri yapıyorlar değil mi. Çok fena uyuz oldum bu gold teknolojiye.

    Sikayetvar.com a sikayet yazdim. Orayi biraz inceledim herkese ilgilecegiz yazmis, ben de onemsiyorlar diye sevindim meğer orada bile algı yonetiyorlar. Cevap verip ilgilenmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud


    quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Cihazınızın durumu nedir?

    Tekrar tamire alındı tutanakla beraber hiç umudum yok bakalım...

    KAMERA arızası nedeniyle DELTA servis de yedek parça bekleyen cihazımı bugün teslim aldım. kamera değişimi yapılmış.
    toplam 35 gün felan sürdü. zaten yurt dışından kargolar 3-4 haftada ancak geliyor.
    normalde servisler merkez şubelerinde yani istanbulda yedek parça bulundurmakla yükümlüler. bu haliyle 20 gün içinde tamir yapıp teslim etmeleri gerekiyor.
    ama her telefonun her parçasını bulunduramıyorlar.
    mecburen 1-2 ay bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud

    13 Temmuz 2017'de ekranı kırık Xiaomi Mi4 cihazı ekran değişimi için gönderdim. Dedim 100 lira fazla vereyim yapılsın garantisi devam etsin dedim demez olaydım...



    Cihaz 7 Ağustos 2017'de geldi. Kargo şubesinden ekran değişim ücreti olan 250 lirayı ödedim ve cihazı aldım. Kutuyu açtığımda şok oldum...



    Ekran değişmiş fakat farklı bi kırık var ekranda! Takılan ekran zaten aliexpresste satılan çakma ekranlardan mi logosu bile yok önde. Göndermeden önce ekranın çalışmayan yerleri hala aynı şekilde çalışmıyor muhtemelen paneli değil ön camı değiştirmeye çalışmışlar sadece. Ve telefonun önündeki kapasitif tuşlarıda bozmuşlar.



    Tutanak tutuldu tabi kargoda ve telefon açtım böyle böyle fotoğraflarla beraber mail atın dendi. Mail attım herşeyi yazdım tutulan tutanağında fotosunu attım hemde yazıyla belirttim tutanak tutulduğunu.



    Maile gelen cevap şu;

    Tutanak tutuldu mu?



    Böyle bir aptal soru olabilir mi ya IQ'su kaç acaba orada çalışanların???



    Neyse dedim var tutanak vs. görmediniz mi falan hiç bir geri dönüş sağlanmadı... Bu arada 20 günü aştı telefonu gönderme süreleri. Sizce ne yapmalıyım ekran tamir ücreti ve telefon ücretini almak için?

    Delta servisin 250 lira verip 2. seferde de tamir edemediği ekran(1. seferde kırıp göndermişlerdi)... Elim ayağım titriyor ya böyle geri zekalılık ve şerefsizlik olamaz 10 kere aradım arkasından bu cihazı kontrol edip gönderin diye ukala ukala konuşuyorlar kapasitif tuşlarda bozmuşlar ekranın içide yamuk takılmış ayrıca ortalı değil...





     DELTA Servis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu adamlar gerçekten komedi. G3 garantisinin bitmesine yaklaşık 1 ay kala siyah ekran hatası vermeye başladı ve delta servise götürdüm. Onlar da anakart değişimi yapacaklarını, bunun kronik bir sorun olduğunu söylediler. Sonraki günler parça bekleniyor yazarak geçti ve yaklaşık 15 gün sonra cihazınız hazır dediler ve gidip teslim aldım. Üzerinden 1 ay bile geçmeden gene aynı hatayı vermeye başladı, bu sürede de cihazın garanti süresi doldu. Ben de anakart değişimi yapmadıklarını anlayıp telefonun içini açtım ve tahmin ettiğim gibi anakart değişimi yapmamışlar. Onun yerine benim de Youtube'da gördüğüm tamamen amatörce ve geçici bir çözüm olan, anakartın altına ince bir madde koyup telefonu bir kaç gün daha idareten kullanabilmeyi mümkün kılan şu çözümü:https://www.youtube.com/watch?v=_fFZlg2Ydu8 uygulamışlar. Maksimum yarım saat sürecek bu işlem için parça bekledik üstelik. Şaka gibi gerçekten. Şimdi cihazın garantisi de bittiği için ne yapabilirim bu konuda bilmiyorum. Yine de şansımı tüketici mahkemesinde denemeyi düşünüyorum.


     DELTA Servis




  • arkadaslar edevletten basvuru yapacam fakat fırma bilgileri ve tuketici işlemin yapıldı yer istiyor
    firma bilgisi telefonu aldıgım yermi servis bilgisimi girilecek
    tüketici işlemin yapıldığı yere ikametimin olduğu yermi girmem gerekli şimdiden tesekkurler
  • buraya vereceğinize kendiniz yapın yaptırın çok ciddiyim, başka yerini bozuyorlar teknik ekipleri full stajyer herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 19 Eylül 2017; 17:45:16 >
  • Tamamen rezalet, kötü ötesi bir işletme.

    Samsung S7 Telefon donmuş, kapanmış ve artık açılmıyordu.
    5 Ekim 2017 tarihinde bıraktığım telefonumu bugün 25 Ekim 2017 Çarşamba tarihinde almaya gittim.
    Dediklerine göre anakartı değişmiş.
    Telefonu teslim aldım. Koltukta oturup telefonu açıp yüklemelerimi
    yaparak telefonu test etmeye başladım. Telefon tamamen açıldıktan hemen sonra
    üst bildirim kısmında ekran sapıttı ve ekran tamamen dondu.
    Hemen orda olduğum için masanın arkasındaki genç çocuğa telefonu verdim.
    20 dakika beklettiler, yine anakartta arıza olduğunu söylediler.
    Ben ise anakart değişimi yapıldığı halde taktıkları anakartın nasıl arızalı
    olduğu ile ilgili tartışmak zorunda kaldım.
    Telefonu tekrar bıraktım, servis kağıdı çıkardılar.
    2 gün içinde bu telefonu yapın, 20 iş günü 2 gün sonra bitiyor ona göre dedim.
    Taketici heyetinden bahsettiğimde genç çocuk, bize ceza yazmıyorlar ki dedi.

    Bu paralel ithalat olarak aldığım ilk ve son telefondur.
    Samsung Garantili olmayan bir telefon asla almayacağım.

    İnternette okuduğum onca kötü vukuatlarından sonra korkup
    Delta servisten telefonumu almak istedim. Arkadaşım, bırak kalsın,
    belki pahalı bir arızası vardır, para vermezsin dedi.
    Yoksa çoktan alıp parasını verip yaptıracaktım.

    Bu arada 20 dakika yeni arızaya baktıkları ve beklettikleri için
    Mecidiyeköy'den geçen işyeri servisime yetişemedim ve taksi tutup
    40 lira ödemek zorunda kaldım. Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın!

    internette okuduğum kötü şeyler benim de başıma geldi.
    DELTA SERVİSTEN, en önemlisi PARALEL İTHALAT TELEFONDAN UZAK DURUN !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanra -- 25 Ekim 2017; 16:22:37 >




  • öncelikle rezil bir firma olduğunu söylemeliyim.
    sağlam telefona ekranı kırık diye expertiz vermişler.

    GARANTİSİZ ALIN ÇOK DAHA İYİ!!!
  • Keşke arkadaşım engel olmasaydı da alıp Samsung yetkili servisine parasıyla yaptırsaydım,
    valla çok pişmanım, Yapıyoruz deyip 3 hafta bekletip, arızadan çıkan telefonu yine anakart arızalı verdiler, aldığım gibi verdim,
    2 gündür yine bekliyorum. Çok kötü bir firma. Uzak durun, sorun yaşarsanız dediğime gelirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanra -- 27 Ekim 2017; 11:11:28 >
  • İnternet sayfasından onarımı devam ediyor yazıyor ama ben yine de aradım.
    Yapıldı, kalite kontrolü sağlanıyor dedi telefondaki kadın.
    (ilk gittiğimde de aynı muhabbetler vardı, arızalı çıktı,
    Nasıl kontrol ettilerse, ben ilk yapıldı diye verdiklerinde 5 dakikada
    telefonun donduğunu gördüm arkadaş !:)) Lafta kalite kontrolünü sağlıyorlar !
    Umarım yine bir sürprizle karşılaşmam. Alacağım bu telefona da
    artık güvenemiyorum açıkçası. İçim hiç rahat değil,
    muhtemelen biraz kullanır ya da hemen satabilirim...
    Bir daha da paralel ithalat veya DELTA SERVİS mi, ALLAH KORUSUN !

    NOT: Cuma 15 00 civarında telefonun Tamiri bitmiş kalite kontrolde dedikleri halde telefonu cumartesi günü de vermediler.. İnşallah pazartesi günü yapılmış kırılmamış sağlam bir vaziyette alırım artık!
    şikayet sitelerinde her gün yeni bir Maceraları yayınlanıyor çünkü!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanra -- 29 Ekim 2017; 11:28:51 >




  • Su yorumlari okuduktan sonra xiaomi almaktan vazgectim zaten piyasada siyah mi 5 kalmamis 1500 e ne alacam bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşım Samsung'un j5 veya on7 telefonuna bak. Günlük kullanımda sana zaten yeter. Ama telefonu çok aktif kullanıyorsan bunların daha üst modellerine bakmanı tavsiye ederim . Sonuçta telefon ihtiyaca göre alınır . Mutlaka başka telefonları da araştır . Ama paralel ithalatsa kesinlikle uzak dur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuma 15 00 civarında telefonun Tamiri bitmiş kalite kontrolde dedikleri halde telefonu cumartesi günü de vermediler.. İnşallah pazartesi günü yapılmış kırılmamış sağlam bir vaziyette alırım artık!

    şikayet sitelerinde her gün yeni bir Maceraları yayınlanıyor çünkü! Sağlam giden telefonların birçoğunun kırık gelmesi örnekleri mesela! Ya da benimki gibi arızalı giden telefonun yine arızalı olarak geri dönmesi !

    ALLAH BUNLARI NASIL BİLİYORSA O BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud


    quote:

    Orijinalden alıntı: Xloud

    13 Temmuz 2017'de ekranı kırık Xiaomi Mi4 cihazı ekran değişimi için gönderdim. Dedim 100 lira fazla vereyim yapılsın garantisi devam etsin dedim demez olaydım...



    Cihaz 7 Ağustos 2017'de geldi. Kargo şubesinden ekran değişim ücreti olan 250 lirayı ödedim ve cihazı aldım. Kutuyu açtığımda şok oldum...



    Ekran değişmiş fakat farklı bi kırık var ekranda! Takılan ekran zaten aliexpresste satılan çakma ekranlardan mi logosu bile yok önde. Göndermeden önce ekranın çalışmayan yerleri hala aynı şekilde çalışmıyor muhtemelen paneli değil ön camı değiştirmeye çalışmışlar sadece. Ve telefonun önündeki kapasitif tuşlarıda bozmuşlar.



    Tutanak tutuldu tabi kargoda ve telefon açtım böyle böyle fotoğraflarla beraber mail atın dendi. Mail attım herşeyi yazdım tutulan tutanağında fotosunu attım hemde yazıyla belirttim tutanak tutulduğunu.



    Maile gelen cevap şu;

    Tutanak tutuldu mu?



    Böyle bir aptal soru olabilir mi ya IQ'su kaç acaba orada çalışanların???



    Neyse dedim var tutanak vs. görmediniz mi falan hiç bir geri dönüş sağlanmadı... Bu arada 20 günü aştı telefonu gönderme süreleri. Sizce ne yapmalıyım ekran tamir ücreti ve telefon ücretini almak için?

    Delta servisin 250 lira verip 2. seferde de tamir edemediği ekran(1. seferde kırıp göndermişlerdi)... Elim ayağım titriyor ya böyle geri zekalılık ve şerefsizlik olamaz 10 kere aradım arkasından bu cihazı kontrol edip gönderin diye ukala ukala konuşuyorlar kapasitif tuşlarda bozmuşlar ekranın içide yamuk takılmış ayrıca ortalı değil...





     DELTA Servis

    delta servise kötünün iyisi diyorlardı. Lg g3 te ritzy teknik servisten çektim, lg g3 4 kere garantiye gitti tüketici hakem heyeti kararı lehime çıktı ama para alamadım
    ritzy teknik servis -keleş elektronik

    muhatap yok keleş elektronik dolandırıcı çıktı. Lg g3 sorunlu olunca hepsiburadadan hepsiburada satıcısından mi 5 aldım ; hem mi 5 te sıkıntı olmayacağını düşünüyordum hem de muhatapım hepsiburada dedim sorun olursa diye.

    Mi 5 te şarj sorunu oldu hiç şarj tutmuyor, tam tersine deşarj oluyor. Kırmızı led yanıp sönüyor sadece. Delta teknik servise gönderdim iki hafta orda durdu ama hiç bişey yapılmamış. Arıza takip formunda kargosu hazırlanıyoru gördüm aradım müşteri hizmetlerini özellikle dedim arızası nedir ne işlem yapılmıştır diye. cevap : genel bakım yapıldı diyor, destek talebi yazıyorum okumuyorlar orda da genel bakım yapıldı diyorlar. Kargoyu alınca formda göreceksiniz dediler yine aynı ifade. Yoğun yazışmalar sonucu batarya şoklanmıştır da dediler ama bu sefer kırmızı led hiç yanmıyor. O sinirle hemen THH ne yazdım saolsunlar ilgilendiler, 2.ye garantiye gönderecekken THH ye götürdüm. Bilir Kişi nin bakması gerekiyormuş. Bir hafta sonra geri aldığımda telefonda %25 şarj vardı.(Deltanın yapamadığını BilirKişi yapmış dedim)
    Eve geldiğimde %7 ye düşünce şarj etmek istedim. Usb ile orginal adaptörü ile de denedim şarj bitti ve açılmadı.

    Orjinal servisler bile sıkıntı çıkartıyorken garantiyi çok ciddeye almamak lazım.

    Elektronik her zaman şans işi. Kardeşime almıştım,telefondan yana hiç yüzü gülmedi :/ kendimde oneplus one var 3-4 senedir zaten garanti riskini alarak almıştım iki sene daha kurtarırsa iyi :)

    Ayrıca teknik servisten yana bir sıkıntı yaşıyorsanız uzlaşmakla zaman kaybetmeden THH ye başvurabilirsiniz. (lg g3 için 5-6 ay uğraşmıştım) Umarım bu sefer paramı alabilirim :)
    https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bkamber -- 30 Ekim 2017; 3:2:20 >




  • Valla arkadaşım, resmi Samsung Teknik Servisine her türlü razıyım.
    Keleş elektronik, yok delta bilmem ne servis, umurumda değil.
    Bu adamların nerde tamir eğitimi aldığı, ne kadar aldığı nasıl aldığı belli değil.
    Diğeri en azından Samsung Teknik servis, kendisinin.

    Delta Teknik Servis denen bu beceriksizlerin sayfasında o kadar
    kendilerini öven yazılar var ki anlatamam.
    Halbuki iş öyle değil...
    Ana sayfalarında facebook twitter logosu var, tıklıyorsunuz hiçbirşey çıkmıyor.
    Çünkü Facebook'tan daha önce o kadar sövmüşler ki, onlar da muhtemelen sayfalarını
    kapatmışlar.. Anlayın artık.

    Bir daha böyle ne olduğu belli olmayan teknik servislerle uğraşmamak için
    en azından alabiliyorsanız (ki bence böyle yapın)
    SAMSUNG, LG Türkiye Garantili bilmem ne alın. Böyle saçma sapan
    teknik servislerle uğraşmazsınız.
    Ben de bir daha muhatap olmamak için bugün telefonumu tamirden alabilirsem alıp satacağım
    ve bir daha ömür boyu delta teknik servisten kurtulmuş olacağım.

    Her serviste hata olabilir, kimse hatasız değil ama,
    Bakın Samsung Garantili telefonum vardı bir ara, Note 3,
    Adamlar micro usb girişini yaparken ekranın dokunmatiğini bozmuşlar.
    Telefon 2 haftalıktı, yenisini istiyorum dedim.
    1.5 hafta sonra sıfır telefon verdiler.
    Siz anlayın artık. Yine ne varsa kendi servisinde var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanra -- 30 Ekim 2017; 9:47:1 >




  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.