Şimdi Ara

DELTA Servis

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Sony xperia S almak üzere bir süredir araştırmalara yapıyorum. Telefon en uygun olarak GG'de 990lara satılıyor. Bu ürünler elbette ithalat ürünleri. Doğal olarak SONY Türkiye bunları tanımıyor. GG'de bu telefonu satan iki kişiye sorduğumda ise biri DELTA Servis diğeri ise ROTA GSM'i adres ve teknik servisci olarak gösterdi.
    ROTA ile DELTA yı araştırdığımda DELTA'nın web sayfası çıktı ama ROTA hakkında net bi sonuca varamadım.
    Ayrıca SONY ile telefonla görüştüğümde ithal ürünlerin AVRUPA ülkelerinden gelmesi durumunda garantiyi tanıdıklarını söylediler.
    Bu bilgiler ışığında bana yardımcı olabilecek, bilgi paylaşabilecek olan var mı acaba?

    GÜNCELLEME: Bu konuyu görüldüğü üzere ocak yukardaki içerik sebebiyle açmıştım. Daha sonra DELTA SERVİS konuya bizzat dahil olup bu başlıkta sizlere yardımcı da oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi milliadam -- 9 Mart 2015; 21:22:52 >







  • delta teknik servis hayatımda gördüğüm en rezil en berbat oluşum.

    z2 telefonumu tam 4 kez gönderdim hepsinde de başka bir teknik arıza ile birlikte geri gönderdiler.

    en son telefon geldiğinde bu sefer de kamera merceği çizik geldi. fotoğraflar bulanık çıkıyo.

    ve en rezili ise telefona sim kart takıp kullanmışlar. SERVİS ELEMANI OLACAK REZİLİN KIZ ARKADAŞLARIYLA OLAN ÖZEL MESAJLAŞMALARI TELEFONDA KAYITLI OLARAK GELDİ.

    bu konuyla ilgili mahkemeye versem ceza alırlar mı ? telefonun da ayrı olarak iade veya değişimini isticem. siz ne önerirsiniz ?
    DELTA SERVİS PİŞMANLIKTIR.
    Bundan 1 yıl önce piyasa değeri neyse o fiyata 5s sıfır aldım.Telefonun parmak izi okuyucusu bozulunca apple a göndermek istedim.Bana bu cihaza bakamadıklarını bu telefonun abd den geldiğini söylediler.Telefonu aldığım yer bana bi sıkıntı olursa ben varım ayağı cekiyordu.Neyse orası uzun mesele hiç girmeyecem.Şubat 3 gibi telefonu delta servise gönderdim.Martta tamirat yapıldı diye gönderdiler.Sorun devam ediyordu.Tekrar gönderdim.Marttan mayısa kadar haftaya haftaya diyip durdular.Telefonu değişim yapacaz demişlerdi.Mayın 22 de telefon geldi.Değişim yapılmamıştı.5s in anakartını değiştirmişler.Parmak izi okuyucusu adam akıllı olmamış yine.Neyse bunada şükür dedim.Akşam yatmadan önce telefonu %100 şarj ettim.Sabaha kalktığımda %45 civarında şarjı vardı.Arka plandı hiç bir uygulama acık değil.Bu gün aynı ayarları(konum servisi,arka plan yenilemesi,parlaklık,vb) yaptığım başka bi 5s le karşılaştırdım.İkisininde şarjını fulledim.Benimki biterken diğerinin %50 ye yakın şarjı vardı.2 dk lık video da %1 şarj yiyor :D

    Arkadaşlar uzun lafın kısası siz siz olun bu firmayla hiçbir alışverişe girmeyin pişman olursunuz.Ben mağdur oldum bunu dile getirmek istedim.
    Yarın sabah uyanır uyanmaz telefonu aldığım yeri arıyorum ona bu telefonu gönderip sıfır gempa garantili alıyorum.
    1. Delta Servis

    2. Yurtiçi Kargo


    Bir daha bu firmalarla çalışmamaya yemin ettim.

    10 günde gelecek telefon 1 ayda elime tamamen kendi çabalarımla ulaştı.


    1.ooo TL'lik telefon bana 1.5oo TL'ye geldi masraflar, arama-görüşme ücretleriyle.


    Çok detayı var ağzım yandı arkadaş ben burda konuşupta kimsenin ekmeğiyle oynamak istemiyorum. Tek cümle kurmak gerekirse bir daha asla çalışmam.

    Sizde artık kendinize pay çıkarın bu yorumdan.
    Heralde bu konudur.



    Telefon suyla yanlislikla temas etti. Ben de hemen garantiye yolladim. Tamir edilemez durumda dediler. Cihazin ucretini isteyip size yenisini yollayalim dediler ben de reddettim. Tamir edilemez olduguyla ilgili rapor olusturttum geri istedim. Geri geldiginde cihaz sapasaglam calisiyordur. Hatta su anda bile kullaniyorum. Yani serefsizler hem parayi alcaktilardi hem de telefonu.



    Tuketici hakem heyine gittim. Basvurdum. Hala beklemedeyim. Bakalim.
  • evet bende merak ediyorum, bilen yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemil-mustafa

    evet bende merak ediyorum, bilen yok mu?
    Evet bu konu çok önemli. İnternet üzerinden yapılan satışların büyük çoğunluğunda "delta servis" isimli bir firma çıkıyor ama sadece İstanbul eminönü'nde yerleri var. Durumla ilgili bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conbay

    Evet bu konu çok önemli. İnternet üzerinden yapılan satışların büyük çoğunluğunda "delta servis" isimli bir firma çıkıyor ama sadece İstanbul eminönü'nde yerleri var. Durumla ilgili bilgisi olan varsa paylaşabilir mi ?

    Alıntıları Göster
    bu firma hakkında şikayet sitelerinde hiç bilgi yok sanırım yeni bir firma..
    türk telekom bile çalışanları için ~2000 telefon s3, iphone 4s, 5 vs. için sözleşme yapmış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Galthor

    bu firma hakkında şikayet sitelerinde hiç bilgi yok sanırım yeni bir firma..
    türk telekom bile çalışanları için ~2000 telefon s3, iphone 4s, 5 vs. için sözleşme yapmış..

    Alıntıları Göster
    GG' da ceppaket kullanıcısının sattığı galaxy ace 2'ler de delta servisinmiş oradan satın alan bir kullanıcı ile mesajlaşmıstım . Bende merak ediyorum Delta servisle sıkıntı yaşayan var mıdır acaba ve nasıl bir servisdir ? ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzey.K

    GG' da ceppaket kullanıcısının sattığı galaxy ace 2'ler de delta servisinmiş oradan satın alan bir kullanıcı ile mesajlaşmıstım . Bende merak ediyorum Delta servisle sıkıntı yaşayan var mıdır acaba ve nasıl bir servisdir ? ...

    Alıntıları Göster
    2 kere garantiye gönderdim sorun yaşamadım.. 1. si s3 kamera bulanık gösteriyordu, kamera değişimi yapılmış ve 3 gün içinde geri gönderdiler.
    2.si ion gönderdim değişimi yapılmış .. yalnız ion 20 günde geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    2 kere garantiye gönderdim sorun yaşamadım.. 1. si s3 kamera bulanık gösteriyordu, kamera değişimi yapılmış ve 3 gün içinde geri gönderdiler.
    2.si ion gönderdim değişimi yapılmış .. yalnız ion 20 günde geldi..

    Alıntıları Göster
    Cevap verdiğiniz için teşekkürler .

    Not: biraz geç oldu teşekkür kusura bakmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzey.K

    Cevap verdiğiniz için teşekkürler .

    Not: biraz geç oldu teşekkür kusura bakmayın.

    Alıntıları Göster
    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.






    Peki Rota GSM de sizin firmanız mı, veyahut saçma olduysa şöyle sorayım; ( :) ) Rota GSM Hakkında bir bilginiz var mı? İnternette pek birşey bulamadım ben de..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heil__

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.






    Peki Rota GSM de sizin firmanız mı, veyahut saçma olduysa şöyle sorayım; ( :) ) Rota GSM Hakkında bir bilginiz var mı? İnternette pek birşey bulamadım ben de..

    Bahsi gecen firmalarla alakam yok zaten bir firmada da calismiyorum. Takdir etmek istedim sadece kendileri foruma uye olup, haklarinda bilgi verdikleri icin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heil__

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.






    Peki Rota GSM de sizin firmanız mı, veyahut saçma olduysa şöyle sorayım; ( :) ) Rota GSM Hakkında bir bilginiz var mı? İnternette pek birşey bulamadım ben de..

    Rota GSM bizim firmamız değildir, ne yazık ki haklarında herhangi bir bilgiye sahip değiliz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Heil__

    quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.






    Peki Rota GSM de sizin firmanız mı, veyahut saçma olduysa şöyle sorayım; ( :) ) Rota GSM Hakkında bir bilginiz var mı? İnternette pek birşey bulamadım ben de..

    Rota GSM bizim firmamız değildir, ne yazık ki haklarında herhangi bir bilgiye sahip değiliz.

    Peki bir sorum olacak.avrupadan gelen ürünleri sony tanıyor yazmış biri. İthal ettiğiniz xperia z hangi ülkeden geliyor, kutu içeriğinde dock var mı ? Ayrıca kendi satışınız var mı ? Teşekkür ederim şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.



    Hocam herşey iyi güzelde.Kafama takılan sorular şunlar: Neden Türkiye genelinde gelişmiş servis noktalarınız yok? İnternet sitenizden erişim noktalarınıza baktığımda sadece iki tane ilde servisiniz olduğunu gördüm.Bunlarda İstanbul ve Ankara.Bu yüzdende parelel ithalat ürünlerini pek tutan olmuyor.Ayrıca cihazı size kargo ile yollarken biz kendi cebimizden herhangi bir ücret ödüyormuyuz? İyi akşamlar,saygılar efenim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WhyStar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.



    Hocam herşey iyi güzelde.Kafama takılan sorular şunlar: Neden Türkiye genelinde gelişmiş servis noktalarınız yok? İnternet sitenizden erişim noktalarınıza baktığımda sadece iki tane ilde servisiniz olduğunu gördüm.Bunlarda İstanbul ve Ankara.Bu yüzdende parelel ithalat ürünlerini pek tutan olmuyor.Ayrıca cihazı size kargo ile yollarken biz kendi cebimizden herhangi bir ücret ödüyormuyuz? İyi akşamlar,saygılar efenim.

    Alıntıları Göster
    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.

    Alıntıları Göster
    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bottousa -- 4 Mayıs 2013; 9:26:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.


    bottousa adlı arkadaşın yaşadığı sorunla ilgili düşüncelerinizi merak ediyoruz onun yaşadığı sorun bizlerin kafasında soru işareti yaratacaktır. ve bu sizin açınızdan sıkıntılı bir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnevel92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.


    bottousa adlı arkadaşın yaşadığı sorunla ilgili düşüncelerinizi merak ediyoruz onun yaşadığı sorun bizlerin kafasında soru işareti yaratacaktır. ve bu sizin açınızdan sıkıntılı bir durum

    Katılıyorum, buna gelecek cevabı merakla bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruuuuud

    quote:

    Orijinalden alıntı: tnevel92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.


    bottousa adlı arkadaşın yaşadığı sorunla ilgili düşüncelerinizi merak ediyoruz onun yaşadığı sorun bizlerin kafasında soru işareti yaratacaktır. ve bu sizin açınızdan sıkıntılı bir durum

    Katılıyorum, buna gelecek cevabı merakla bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    beklemedeyiz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN

    beklemedeyiz

    Alıntıları Göster
    anlaşılan hala bir cevap yok
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.