Şimdi Ara

DELTA Servis (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PACKARD-BELL

    Merhaba Delta Servis;
    internet üzerinden sizin garantinizde olan Sony Xperia Ion LT28i telefonu satın almış bulunmaktayım fatura tarihi 06.05.2013 tür . ürünü kullanmaktayım donanımsal ve yazılımsal bir sıkıntımız yoktur ama tekbir sıkıntımız batarya problemidir. formlarda araştırmalarımdan sonra çoğu kullanıcının sıkıntısıda bataryadır . nedense batarya sabah 8 den akşam 8 i görmüyor çok hızlı tükeniyor il aldığımda cihazı 24 saat kesintisiz şarz ederek batarya şoklamasını gerçekleştirdim . örneğin gece 12 %100 olan batarya sabanha %46 ile karşılaştım ve şoke oldum hiçbir donanım açık değildi sadece ceptelefonu görevinin yerine getirebilecek özellikler açıktı ve sabaha kadar hiç elimi dahi sürmedim. sorularım şunlar ;
    batarya problemi kronik bir sorunmudur bu cihazlarda. biliyorum android cihazlarda batarya sıkıntısı var ama bendeki bariz bir arıza olarak karşımda.
    30 gün içerisinde donanımsal arızalı ürünler DOA kapsamında birebir değişim sağlanmaktamıdır.
    bende bir yetkili servis çalışanıyımdır DESTEK BİLİŞİM samsung cihazlara türkiyede yetkili servis hizmeti vermekteyiz. ama ben samsung almak istemedim ve bu cihazı çok beğenmiştim.
    dönüşlerinizi beklemekteyim.
    saygılarıma.

    Merhaba Sevgili Meslektaşımız,

    Belirttiğiniz gibi Android cihazlarda batarya dayanıklılığı konusunda beklenti maksimum 1,5 gün olmalı.Sizin de bildiğiniz gibi bu durum kullanıma göre değişkenlik gösteriyor.LT28 modelinde batarya konusunda yoğun bir şikayet almadık.Sektörde olduğunuzdan dolayı cihazın Sleep Mode (Uyku Modu) konumundayken çektiği akımı ölçmenizi tavsiye ederim.Bir problem göremezseniz sorunun batarya değişimi ile giderileceğini düşünüyorum.Batarya sorunu için DOA kapsamına girmeyecektir ürün ancak ulaştığı gün garanti kapsamında batarya değişimi yapıp süreç testini yapmanız için geri gönderebiliriz.
    Sony marka cihazlar için şarjı mutlaka prize bağlı şarj cihazından yapınız (USB şarj tam verim vermiyor) ve kullandığınız şarj aleti de Sony marka orjinal şarj cihazı olmalı kesinlikle.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 26 Mayıs 2013; 16:17:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    su teması mevzu bahıs oldugunda delta teknık servıs olarak bunun garantı kapsamına dahıl edecekmısınız yoksa garantı dısı mı kalacak ürün?

    Biz tabiiki kapsam içerisinde değerlendireceğiz.Ancak bence konu ürünü uzun süre sorunsuz kullanmak ve ya servis onarımdan sonra da bir daha sorun çıkarmamasıdır aslında.Akıllı telefonlar hayatımızda öyle bir yer ediniyorki onlardan herhangi bir sebeple uzak kaldığımız zaman ciddi eksiklik hissediyoruz.Bunları bilen biri olarak ben Sony'nin yaptığı testleri bu şekilde yorumlamanızın daha doğru olacağını belirtmek istedim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    umarım bu sozlerınızı her hangı bır garantı durumunda gerceklestırırsınız. hıc kımse yenı aldıgı urunun bozulmasını ıstemez fakat ıstenmeyen durum soz knusu olunca guvenebılecegı bır fırma servıs arıyor. ben forumdakı sozlerınız dogrultusunda aynı fıyat olmasına ragmen ıstanbulbılısım servısını degıl sızın servısınızın garantısınde olan urunu sıparıs ettım. umarım her ıkı turlu de sorun yaşamayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    su teması mevzu bahıs oldugunda delta teknık servıs olarak bunun garantı kapsamına dahıl edecekmısınız yoksa garantı dısı mı kalacak ürün?

    Biz tabiiki kapsam içerisinde değerlendireceğiz.Ancak bence konu ürünü uzun süre sorunsuz kullanmak ve ya servis onarımdan sonra da bir daha sorun çıkarmamasıdır aslında.Akıllı telefonlar hayatımızda öyle bir yer ediniyorki onlardan herhangi bir sebeple uzak kaldığımız zaman ciddi eksiklik hissediyoruz.Bunları bilen biri olarak ben Sony'nin yaptığı testleri bu şekilde yorumlamanızın daha doğru olacağını belirtmek istedim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    umarım bu sozlerınızı her hangı bır garantı durumunda gerceklestırırsınız. hıc kımse yenı aldıgı urunun bozulmasını ıstemez fakat ıstenmeyen durum soz knusu olunca guvenebılecegı bır fırma servıs arıyor. ben forumdakı sozlerınız dogrultusunda aynı fıyat olmasına ragmen ıstanbulbılısım servısını degıl sızın servısınızın garantısınde olan urunu sıparıs ettım. umarım her ıkı turlu de sorun yaşamayız.

    İyi günlerde kullanmanız dileğiyle,hayırlı olsun.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • hızlı cevap için teşekkürler delta servis .
  • iyi gunler delta servis
    hakkinizdaki iddialari ve cevaplarinizi dikkatle okudum fakat su ana kadar hakkinizda iki adet sikayet var ve ikiside serviste cihazin darbe aldigi iddiasi ve iki iddiada muallakta kalmis.
    merak ettigim 2 urunun nerede darbe aldigi
    servise gelmeden once mi yoksa serviste kaldigi esnada mi ?
    bu duruma nasil aciklik getirebiliriz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19sng19

    iyi gunler delta servis
    hakkinizdaki iddialari ve cevaplarinizi dikkatle okudum fakat su ana kadar hakkinizda iki adet sikayet var ve ikiside serviste cihazin darbe aldigi iddiasi ve iki iddiada muallakta kalmis.
    merak ettigim 2 urunun nerede darbe aldigi
    servise gelmeden once mi yoksa serviste kaldigi esnada mi ?
    bu duruma nasil aciklik getirebiliriz ?

    Merhaba,

    Servis prosesleri ile ilgili tartışmaya açık tek nokta garanti dışı durumu.Diğer tüm süreçler (İş günü,onarılamama ve arızanın tekrarlanması) yönetmelikler ile belirlenmiş durumda.Bir ürünün garanti dışında kalıp kalmaması gerektiğine yetkili servis karar verir ve bu kararı tüketiciye açıklarken gözle görünen bir durum varsa bunu fotoğraflar.Ben dahil her kullanıcı ;
    - Cep telefonunu düşürebilir,
    - Yağmurda kullanmak zorunda kalabilir,
    - Terliyken konuşabilir,
    - Güneşin altında bırakabilir,
    - Kalitesiz aksesuar kullanabilir,
    - Çevresindeki küçük cocuklara kaptırabilir kısa bir süreliğine (onlarda hemen ağzına sokarlar telefonu),

    Ve bu durumları anında farkedemeyebiliriz. Çünkü bu hasarların hepsinde belirgin bir iz olmaz.Her düşme ve ya sıvı teması anında cihazınızı bozmayabilir.Yani telefonunuzu düşürürsünüz ve 3-5 ay daha sorunsuz kullanabilirsiniz.Bu süre sonucunda bir arıza ile karşılaşırsanız ve servisin size verdiği cevap "cihazınız düşmeye bağlı olarak arıza veriyor" olursa şaşırmayınız.Aklınıza gelen "Tamam düşürdüm ama ondan sonra kullanmaya devam ettik sorunun düşme ile ilgisi yok" düşüncesi olmasın.Düşürdükten sonra kontrol ettiğinizde en ufak bir çizik bile görünmeyebilir ama içindeki BGA (alttan pinli) entegrelerin bağlantıları çatlamış olabilir.Bu çatlaklar zaman içerisinde kırılmalar ve kopmalar ile sonuçlanır ve ürün arıza vermeye başlar.

    Bizim görevimiz garanti dışı durumlarda,hasar tespiti yapıp tüketiciye durumu bildirmek ve onarım sonrasında ürün kullanımında problem çıkacaksa tüketiciyi uyarmak.Hasar tespitini fotoğraflayıp bunu paylaştıktan sonra "Ben yapmadım,siz yaptınız" gibi bir suçlama ile karşı karşıya kalınca amaç polemiğe girmek olmadığından fazla verilecek bir cevap kalmıyor.
    Belirttiğiniz iki şikayette çözümlendi ancak bu hasarları tabii ki biz vermedik.Aslında verilen cevaplarda açıkça belirtiliyor bu durum.Şunu net olarak söyleyebilirim ki serviste kaldığı süre içerisinde ürününüze bir hasar gelirse bunu hissetmeniz mümkün olmayacaktır çünkü konu size yansıtılmadan hasar servis tarafından hemen giderilir.

    Özetle bu hasarların şirketimiz dışında olduğunu ama nerede ne şekilde olduğunu bilmememizin mümkün olmadığını çok net bir şekilde beyan ettik.Burada dikkat edilmesi gereken husus şikayetlerin çözümlenmiş olması.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Şahsen bana çok güven verdiniz. Samsung Türkiye yetkili servislerinde bile kaç ay uğraşan bi arkadaşım vardı. bBiraz fazla ödedik dist. ürünü olsun dedik hiç bi işe yaramadı diyen bi sürü insanla da karşılaştım sizden şikayeti olan bayağı az ki onlarıda memnun etmişsiniz sonradan :) Kesinlikle telefon alırken dikkate alacağım firmanızı
  • hakikaten cok ilgilisiniz
    demek istedigim teli aldik oldu ya arizalandi fakat kasa,cam vb. telefon uzerinde hicbir darbe yok gicir gicir fotolari cektik size tamire yolladik telefonun sizden gozle gorulur bir darbe ile donme ihtimali yok mu ?
    olabilir sizde insansiniz sizdeyken deneme esnasinda cizikler veya darbe vb. meydana geldi telefonun cizilen yerini veya darbe alan kasa vb. parcasini degistirip mi yolluyorsunuz ?
    tesekkur ederim
  • Delta Servis'e

    Delta Teknik Servis kapsamında satış yapan Gittigidiyor.com sitesinde ki firmaya sattıkları s4'ün üretim yerini sordum. Bana "Made in china by samsung. fabrikasında üretilmiştir." cevabını verdiler. Üretim yeri çin olunca insanın aklına ucuz kalite, bu nedenlede ucuz maliyet geliyor. Sizin teknik servis olarak çinde üretilmiş s4'lere karşı bakış açınız nedir? 100 TL fazla olsun başka yerde üretilmiş olsun düşüncesi doğrumudur? Telefonlarda Çin imalatı ürünler daha çok hata veriyor diyebilirmiyiz?

    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shnhsyn

    Delta Servis'e

    Delta Teknik Servis kapsamında satış yapan Gittigidiyor.com sitesinde ki firmaya sattıkları s4'ün üretim yerini sordum. Bana "Made in china by samsung. fabrikasında üretilmiştir." cevabını verdiler. Üretim yeri çin olunca insanın aklına ucuz kalite, bu nedenlede ucuz maliyet geliyor. Sizin teknik servis olarak çinde üretilmiş s4'lere karşı bakış açınız nedir? 100 TL fazla olsun başka yerde üretilmiş olsun düşüncesi doğrumudur? Telefonlarda Çin imalatı ürünler daha çok hata veriyor diyebilirmiyiz?

    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler.

    Çok güzel soru. Bunu bende merak etmekteyim onun için madein korea olmasını tercih ediyorum. Bilmiyorum bildigimiz belki yanlıştır. Bu konuyu ayfdınlatırsanız iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19sng19

    hakikaten cok ilgilisiniz
    demek istedigim teli aldik oldu ya arizalandi fakat kasa,cam vb. telefon uzerinde hicbir darbe yok gicir gicir fotolari cektik size tamire yolladik telefonun sizden gozle gorulur bir darbe ile donme ihtimali yok mu ?
    olabilir sizde insansiniz sizdeyken deneme esnasinda cizikler veya darbe vb. meydana geldi telefonun cizilen yerini veya darbe alan kasa vb. parcasini degistirip mi yolluyorsunuz ?
    tesekkur ederim

    Merhaba,

    Öncelikle düşünceleriniz için teşekkür eder geç cevap verdiğimiz için özür dileriz.
    Ürünler hasar görmesin diye her ne kadar özel ambalaj,antistatik yumuşak zemin,teknisyen masaları için kaplamalar kullansak da "İnsanlık hali" söz konusu olunca dediğiniz mümkün.
    Böyle bir durum gerçekleşirse tabii ki problem görülen kozmetik parçayı değiştirip yolluyoruz.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shnhsyn

    Delta Servis'e

    Delta Teknik Servis kapsamında satış yapan Gittigidiyor.com sitesinde ki firmaya sattıkları s4'ün üretim yerini sordum. Bana "Made in china by samsung. fabrikasında üretilmiştir." cevabını verdiler. Üretim yeri çin olunca insanın aklına ucuz kalite, bu nedenlede ucuz maliyet geliyor. Sizin teknik servis olarak çinde üretilmiş s4'lere karşı bakış açınız nedir? 100 TL fazla olsun başka yerde üretilmiş olsun düşüncesi doğrumudur? Telefonlarda Çin imalatı ürünler daha çok hata veriyor diyebilirmiyiz?

    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler.

    Merhaba,

    Kesinlikle yanlış bir düşünce.Sanırım yıllar önceydi Çin hakkındaki bu düşünceler.Neredeyse tüm elektronik cihazların üretimi orada yapılıyor ve amaç tamamen ucuz işçilik.Ticaret adına sık olarak gitmekteyim Çin Halk Cumhuriyeti'ne ve inanılmaz gelişti ve zenginleştiler son 5 yılda.Yakında Çin yerine Vietnam ürünleri gelecektir çünkü Çin'de işçilik ücretleri her geçen gün artmaya devam ediyor.

    Ürünlerin üreticisi Samsung olduktan sonra hiç farketmez nerede yapıldığı.Teknik olarak da kullanım olarak da bunu net bir şekilde söyleyebilirim.Bu konuyu daha teknik döküman ve örnekler ile de anlatmak isterim forumda.

    İthalat yapılan ülkeler liman ticaretlerinin gelişmiş olduğu ve vergilendirmenin çok düşük olduğu ülkeler.Bunlara en güzel iki örnek Hong Kong ve Birleşik Arap Emirlikleri (Dubai). İki ülkede Asya'da ve doğal olarak "genelde" Asya üretimi ürünlerin stoğu daha fazla oluyor.Aynı zamanda nakliye avantajından dolayı da daha ucuz oluyor.Avrupa stoğu ve Asya stoğu arasında fiyat farkı olmasının sebeplerinden biri de o.Samsung,Apple,Toshiba,Lg gibi Dünya devlerinin planlayarak kalitesiz üretim yapmaları mümkün mü sizce?

    Sonuç olarak Samsung kullanıyorsanız Samsung kullanıyorsunuzdur.Üretim yerini farkedeceğiniz tek konu şarj başlığı (eğer satıcı çevirici koymazsa) ve bazende yazılım güncellemesi yaparken karşılaşabileceğiniz (genelde olmuyor) bölge seçimlerinin ayarlanmamış olmamasıdır.


    Not : Hepsinden daha güzel bir coğrafi konumumuz olmasına rağmen bu vergi olayını biz niye çözemedik diye tartışmak lazım aslında.Bu konuya üretim sektörünün Türkiye'de neden bu kadar zayıf olması da eklenebilir.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 28 Mayıs 2013; 2:27:53 >




  • Cevabınız için teşekkürler.
  • Merhaba, Morhipo' dan Delta Servis garantili olarak aldığım Sony Xperia Z' nin kutusundan çıkan prizden şarj etme aparatı Amerikan standartlarında. Durumun telafisi için ülkemiz standartlarına uygun priz gönderebilirseniz memnun olurum. İlgili bilgilendirmeyi Morhipo' ya da yaptım. Saygılar.

    Bahsettiğim priz şu video' nun 1dk 50. saniyesinden itibaren görülebilir.
  • su anda garanti s4 almak için sitelerde araştırma içindeydim.En uygun fiyata sahip olanlar delta servis garantisindeler.Hiç duymadığım için pek ilgilenmedim ama bu sitede delta servis çalışanının yazılarını okuyunca alınabileceğini düşündüm.Müşterilerinin memnuniyetlerini düşünüyorlar.Yalnız sunu soracagım su an en uygun gıtttıgıdıyor sıtesınde satılmakta.Yalnız vietnam yapımıymıs, yorumlarınızı okumama rağmen yine de merak ettim.karar verip alırsam uumarım bir sorunla karsılasmayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mervedemer

    su anda garanti s4 almak için sitelerde araştırma içindeydim.En uygun fiyata sahip olanlar delta servis garantisindeler.Hiç duymadığım için pek ilgilenmedim ama bu sitede delta servis çalışanının yazılarını okuyunca alınabileceğini düşündüm.Müşterilerinin memnuniyetlerini düşünüyorlar.Yalnız sunu soracagım su an en uygun gıtttıgıdıyor sıtesınde satılmakta.Yalnız vietnam yapımıymıs, yorumlarınızı okumama rağmen yine de merak ettim.karar verip alırsam uumarım bir sorunla karsılasmayız.

    Merhaba,

    Bir önceki yazımda belirttiğim gibi üretim yerini dikkate almayınız.Üretim yeri ile ilgili herhangi bir sorun ile karşılaşmayacaksınız.

    Sonuç olarak hepsi aynı ürün.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daramdrum

    Merhaba, Morhipo' dan Delta Servis garantili olarak aldığım Sony Xperia Z' nin kutusundan çıkan prizden şarj etme aparatı Amerikan standartlarında. Durumun telafisi için ülkemiz standartlarına uygun priz gönderebilirseniz memnun olurum. İlgili bilgilendirmeyi Morhipo' ya da yaptım. Saygılar.

    Bahsettiğim priz şu video' nun 1dk 50. saniyesinden itibaren görülebilir.

    Merhaba,

    Dönüş oldu mu Morhipo tarafından?Olmadıysa sizinle ithalatçı ile görüşmeniz için bilgileri paylaşabilirim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • adamsın delta servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: daramdrum
    ...

    Merhaba,

    Dönüş oldu mu Morhipo tarafından?Olmadıysa sizinle ithalatçı ile görüşmeniz için bilgileri paylaşabilirim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Uyumlu aparatın gönderileceğini belirttiler. İlginiz için size de teşekkürler.
  • Valla delta servisi çok takdir etmiştim gittikcede sempati kazanmaya başladım hella olsun
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.