Şimdi Ara

DELTA Servis (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gözler bu firmanın üzerinde umarım bunun bilincinde olurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Farklı bölgelerde servis ağı kurulması konusunda çok ciddi çalışmalarımız var.Ancak takdir edersiniz ki DeltaServis markası altında vereceğimiz tüm bayiilikler firma sorumluluğumuz altında olacaklar.Bu servis noktalarına ürün bırakan tüketiciler herhangi bir problem durumunda merkez olarak firmamızı muhattab alacaklardır.Bu konu bizim için ciddi bir sorumluluk yükü oluşturduğu için ürünlerin tüm hizmet evrelerini takip edebileceğimiz bir altyapı planladık.Planlarımız doğrultusunda yaklaşık 3 aydır yoğun bir şekilde çalışmaktayız.Projenin bitim süresini de 2013'ün son çeyreği olarak planladık.

    Sonuç olarak altyapımız tamamen hazır olduğunda Türkiye'nin her yerinde servis desteği veren servis noktalarımız olacaktır.

    Arızalı ürünü servise gönderirken kargonun bir ayağını DeltaServis karşılamaktadır.



    Anlaşıldı,tamamdır.Bilgilendirme için sağolun.İlginize teşekkürler ederiz.İyi akşamlar.



    quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Evet arkadaşlar nasıl olumsuzlukları yazdıysak olumlu şeyleri de yazıp belirtmeliyiz.

    Delta servisten arkadaşlar telefonumla yakından ilgilendi. Servise yolladığım telefon aynı gün anakartı değiştirilip tarafıma aynı gün yollandı.

    Şu anda bir donma takılma söz konusu değil.

    Keşke en başından çözülseydi.

    İlgi ve alakalarına teşekkür ederim. Telefonumda 2 gündür tek bir donma bile olmadı.

    Halit ULUSOY





    Halit ULUSOY.Ooo hemşo çıktık desene reyiz.Bu iyi tesadüf oldu.Başına gelen bir olayı kaleme alıp forumdaki insanları bilgilendirmişsiniz.Bir hemşomdan bunları duyunca şaşırdım açıkcası yani bir hemşomun bu firma ile sorun yaşadığına denk geldiğime şaşırdım ama iyi oldu.Sayenizde bizde birşeyler öğrenmiş olduk.Sorununun çözüldüğüne sevindim.Umarım bir daha böyle kötü şeyler yaşamassınız.Size ilgi ve bilgileriniz için ayrıca teşekkür ederiz.İyi akşamlar,saygılar abicim hörmetler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WhyStar -- 17 Mayıs 2013; 22:19:04 >




  • Sayın Delta Servis yetkilisi,

    Öncelikle foruma olan ilginiz için teşekkürler. Daha önce kim olduğunuzu bilmeden sizin garantiniz altında bir Xperia P aldım. Bu yorumlarınızı okuyunca gerçekten doğru bir tercih yaptığımı anladım. Morhipo üzerinden geçen hafta Xperia Z aldım. Yanlış bilmiyorsam cihaz sizin garantiniz altında gelecek. Teyit etmek amaçlı soruyorum morhipoya Xperia Z leri siz mi temin ediyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SxXXxN

    Sayın Delta Servis yetkilisi,

    Öncelikle foruma olan ilginiz için teşekkürler. Daha önce kim olduğunuzu bilmeden sizin garantiniz altında bir Xperia P aldım. Bu yorumlarınızı okuyunca gerçekten doğru bir tercih yaptığımı anladım. Morhipo üzerinden geçen hafta Xperia Z aldım. Yanlış bilmiyorsam cihaz sizin garantiniz altında gelecek. Teyit etmek amaçlı soruyorum morhipoya Xperia Z leri siz mi temin ediyorsunuz?

    Görüşleriniz ve olumlu yorumlarınız biz teşekkür ederiz.Morhipo'nun Xperia Z satışını yarın sorgulayıp bilgiyi paylaşacağım.


    İyi Günler,
    DeltaServis
  • Delta Servis'i forumda yaptığı yorumlarda hedeflerinin marka oluşturmak ve en iyi hizmet vermeye kendilerine ilke edinmelerinden dolayı taktir ediyorum. bu firmanın gelecekte çok iyi noktalara geleceklerinden hiç şüphem yok.

    Delta Servis'e Galaxy S4 almaya karar verdikten sonra ithalatçı firmaların garantisini araştırırken rastladım. bir çok e-ticaret sitesi ürünün hangi ithalatçıdan olduğunu yazmıyor tek tek sormak zorunda kalıyorsun ithalatçı firma açık açık yazmalı.
  • İyi günler bende bizdeuygun sitesi üzerinden sony ıxperia p almayı düşünüyorum garanti sizin adınız geçiyo ama gelince garanti belgesinde başka bir isim yazıyomuş bunun hakkında bilgilendirme yapabilirmsiniz
  • Selamlar,
    Morhipo Xperia z garantisi hakkında bilgi alabildiniz mi?
  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba forumdaşlar;Delta Servis konusunu görünce bugün yaşadığım olayı sizinle de paylaşmak istedim.06.05.2013 tarihinde Xperia S model cihazımı batarya sorunu nedeniyle Delta'ya gönderdim.Batarya sorunu diyorum çünkü cihaz açılıyor ve açılıp şebeke aramaya başlar başlamaz kapanıyor ya da kapanmasa bile birini aramak istediğimde ekran aniden gidiyordu.Uçak modunda böyle bir sorun yaşanmıyordu ya da olağan şekilde batarya zayıf uyarısı ile kapanıyordu.Neyse;arkadaşlar bugün beni aradı;komedi gibi ya...15 gün sonra arızanın farkına varmışlar :) Neymiş cihazım sol üst köşeden darbe almış bariz izi varmış ve içindeki parçalar zarar görmüş.260.00 Tl parça değişimi yapılması için bana banka hesap bilgilerini göndermek için mail adresimi isterler...Ben de arkadaşa o telefona darbeyi siz verdiniz 15 gündür sizde dedim ve aksini iddia edince cihazı göndermeden hemen önce çektiğim resimleri(ekranda imei numarama kadar görünüyor;yakın planlı çekim yaptırdım bizim şirketin bilgi işlemcisine)size mail atayım dedim.Hepsi de yakın çekim çünkü biliyorum başıma geleceği şirket hakkındaki şikayetleri okumuştum ya.Hala banka hesap maili bekliyorum ki resimleri göndereyim reply yaparak...Ya bunlar nasıl şirket,neden böyle art niyet;hata ben de ama aslanlar gibi KVK dururken böylelerine düştüm.Ama bilmiyordum parelel ithalat olayını ve buna benzer şeyleri,yeni öğrendim...Yetmiyor mu arkadaş ithalattan,satıştan kazandıklarınız.Gerekirse cihazı gözden çıkartır sonuna kadar uğraşırım sizin gibi firmalarla.Gerek THH ve TH'na şikayet ederim olmadı nasılsa şirket avukatları dava ücreti de almıyor biz şirket çalışanlarından işi başka boyuta dökerim.Vakit buldukça size gelişmeleri yazarım dostlar.

    Bu arada KVK deyince aklıma geldi.Bundan bir önceki cihazım olan HTC cep bilgisayarımda fabrikasyon hatası çıkınca KVK ya gönderdim adamlar ürünü bir üst modeli ile değiştirip gönderiyorlar.Bir de üstüne yine cihazın markası olan head-ear kulaklık hediyesiyle...Şimdi ise düştüğüm hale bakın.Hep şikayet olmaz ya biraz da takdir etmek gerek hakedeni.

    IBRAHIM BATTAL-

    Kipaş Holding-Purchasing Provisor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenuse -- 21 Mayıs 2013; 23:56:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenuse

    Merhaba forumdaşlar;Delta Servis konusunu görünce bugün yaşadığım olayı sizinle de paylaşmak istedim.06.05.2013 tarihinde Xperia Z model cihazımı batarya sorunu nedeniyle Delta'ya gönderdim.Batarya sorunu diyorum çünkü cihaz açılıyor ve açılıp şebeke aramaya başlar başlamaz kapanıyor ya da kapanmasa bile birini aramak istediğimde ekran aniden kapanıyordu.Uçak modunda böyle bir sorun yaşanmıyordu.Neyse arkadaşlar bugün beni aradı;komedi gibi ya...15 gün sonra arızanın farkına varmışlar ya...Neymiş cihazım sol üst köşeden darbe almış bariz izi varmış ve içindeki parçalar zarar görmüş.260.00 Tl parça değişimi yapılması için bana banka hesap bilgilerini göndermek için mail adresimi isterler...Ben de arkadaşa o telefona darbeyi siz verdiniz 15 gündür sizde dedim ve aksini iddia edince cihazı göndermeden hemen önce çektiğim resimleri(ekranda imei numarama kadar görünüyor;yakın planlı çekim yaptırdım bizim şirketin bilgi işlemcisine)size mail atayım dedim.Hala mail bekliyorum ki resimleri göndereyim.Ya bunlar nasıl şirket,neden böyle art niyet...Yetmiyor mu arkadaş ithalattan,satıştan kazandıklarınız.Gerekirse cihazı gözden çıkartır sonuna kadar uğraşacağım sizin gibi firmalarla.Nasılsa şirket avukatları dava ücreti de almıyor biz şirket çalışanlarından.Vakit buldukça size gelişmeleri yazarım dostlar.

    Merhaba İbrahim Bey,
    Öncelikle konuşma kaydınızı dinledim ve bu kadar başarılı bir karşılıklı görüşmeden ve itirazınız üzerine telefonunuz tekrar incelemeye alınmışken neden böyle bir şikayette bulundunuz anlam veremedim.

    Bu gün yapılan telefon görüşmenizde telefonunuzun hiç bir şekilde düşürülmediğini,servise göndermeden önce herhangi bir darbe izi olmadığını hatta sizde ürünün göndermeden önceki resimlerinin olduğunu belirtmişsiniz.Bunun üzerine mail adresi verebilirseniz ürünün resimlerinin size gönderileceği söylenmiştir.Sizde " ürünün resimlerinin gönderilmesi" için mail adresinizi iletmişsiniz.Size bu bilgiler iletilirken yanınızda bulunan arkadaşınıza " Ürünü düşürüp düşürmediğini" sorduğunuz için konudan haberiniz olmayacağı düşünülerek tarafınıza hasarı görmeniz için resim gönderimi yapılması önerilmiştir.Sizinle yapılan görüşmelerde herhangi bir şekilde hesap numarası konusu geçmiyor.Size ürün hakkındaki durum iletiliyor ve itirazınız üzerine inceleyip tekrar dönelim bu arada resimleri size atalım sizde bakın şeklinde bilgi veriliyor.Tartışma,hakeret,iddialaşma,inatlaşma,yüzünüze telefon kapatma gibi bir durum yaşanmıyor.Görüşme karşılıklı fotoğraf gönderiminden sonra tekrar görüşülmek üzere sonlandırılıyor.Ancak tarafımdan ürünü ücretsiz yapalım "Müşteri Memnuniyeti Adına" şeklinde onay alındıktan sonra mail atmaya gerek olmadan sözlü olarak iletilmek üzere aranıyorsunuz ve o anda ulaşılamıyorsunuz sabit hattınızdan.(Saat 15:02)Bunun üzerine tekrar arama yapılacak olarak not alınıp çalışılmaya devam ediliyor personel tarafından.

    Biz krimal birimi ve ya adli tıp değiliz İbrahim Bey,telefonun nerede ne şekilde hasar gördüğünü kimin bu hale getirdiğini bilemeyiz kaldı ki bunu araştırmak bizim işimiz değil.Üründe fiziksel bir belirti varsa kullanıcı aranılır durum iletilir ve ona göre işleme alınır ve ya iade edilir.Sizin itirazınız üzerine durum tarafıma iletilmiş olup bunun üzerine destek istenmiştir.Bende ürünü "Müşteri Memnuniyeti" adına ücretsiz yapalım bilgisini verdim.Yazdıklarınızı okuyana kadar da aynı fikirdeydim.
    "Darbeyi siz verdiniz","Nasıl şirket","Neden böyle art niyet" gibi aşırı beyanatlarınız maalesef sizi memnun etmenin imkansız olduğunu anlamamı sağladı.Bakın forumda aktif olarak bulunmamızın sebebi tüketiciler ile yakın temas içerisinde olup,onlara yaşanabilecek her türlü probleme karşı tarafımıza ulaşılabilme ve bilgi edinebilme kolaylığı sağlamaktır.Takdir edersiniz ki memnuniyetsizlik oranının en üst düzeyde olduğu satış sonrası hizmet sektöründe cesaret ister bu kadar göz önünde bulunmak.Sizden de bu konuda destek bekliyoruz ve bunun diğer distribütör ve paralel ithalat olan ürünlerin satış sonrası yetkililerine de örnek olmasını umuyoruz.

    - Arıza bataryadan kaynaklanmıyor bu konuda herhangi bir şüpheniz olmasın.
    - Hakkımızdaki şikayetleri nerede okudunuz gözden kaçırdığımız bir konu var mı belirtirseniz seviniriz.
    - Hesap numarası ile ilgili mail beklemeyiniz görüşmenizde hiç bir şekilde hesap numarası kelimesi dahi geçmemektedir.
    - Delta Servis ithalat ve ya satış yapan bir firma değildir.
    - Ben yakın çekim resmi ekledim.lütfen sizde ekleyiniz.Ayrıca siz de diğer resimlere ...... linkinden 15 haneli IMEI numaranızı girerek ulaşabilirsiniz.(Linkte problem var bu sebeple değiştirildi)
    - Paralel İthalat benzeri bir durum yok,garantili ürün ya distiribütördür ya da paralel ithalattır.
    - KVK'nın fabrikasyon arıza dediğiniz ürünün yeni modelini göndermesi aynı modelin bulanamasından kaynaklı.Garanti dışı durumla " Fabrikasyon Arıza" nın hiç bir benzerliği yoktur.Aynı işlemi değişim konusunda biz de yapıyoruz.

    Konuşma Metniniz : (Dilerseniz sesli olarak da yollarım tarafınıza)


    D.s : İyi günler İbrahim Bey,
    İ.B : İyi günler
    D.S : Delta Teknik Servisten arıyorum.Servisimize cep telefonunuzun gönderimini yapmışsınız.
    İ.B : Evet
    D.S : Sim Şifresini Yazdıktan Sonra Telefon Kapanıyor,Uçak Modunda Bu Problem Olmuyor arızalarını belirtmişsiniz.
    İ.B : Efendim
    D.S : Uçak modunda bu problem olmuyor olarak belirtmişsiniz.
    İ.B : Ya şimdi normalde telefonu açıyorum açtığım anda telefon 2 dk sonra kapanıyor batarya full olduğu halde.
    D.S : Anladım.Cihazınız incelendi.İncelemeler sonucunda üst köşeden darbe aldığı tespit edildi.Darbeden dolayı flash entegresi zarar görmüş.
    İ.B : Telefonum herhangi bir şekilde hiçbir darbe almadı.
    D.S : Tamam.Resimini göndereyim ben size o zaman resminide kontrol edersiniz.Flash entegresi zarar gördüğünden ürününüzde kapanma sorunu meydana geliyor.230 TL masrafı var.Ben sizden bir mail adresi alayım resimleri mail olarak göndereyim size
    İ.B : Bir saniye benim telefonumda darbemi var şuanda yani herhangi bir üst tarafında darbe falan belirtisimi var.
    D.S : Evet
    İ.B : Bir saniye lütfen ( Daha sonra yanındaki arkadaşına '' abi sen bu telefonu gönderdiğinde telefonda darbe falan varmıydı diye '' sorar.Yanındaki arkadaşına sorun bataryadan değil flashı zedelenmiş darbe almış sol üst köşesinden tamam siz resimlerini bana mesaj ee sms pardon mail atabilirmisiniz. y.... @ hotmail.com.
    D.S : Tamam ben birazdan gönderiyorum.
    İ.B : Tamam çünkü ben boyle şeyler yaşandığı için forumda delta servisle ilgili yazıları okudum.Mutlaka servise göndermeden önce telefonunuzun resimlerini çekin bende bol bol yakın flashtan yakın şeyden markajdan.
    D.S : Anladım.Kargonuzu gönderirken sigortalattınız mı?
    İ.B : Hayır.
    D.S : Kargoda da olmuş olabilir.Şöyle anlatayım ezilmiş veya açılmış kargolar teslim alınmıyor.
    İ.B : Hanımefendi ezilmiş olması imkansız.Ben öyle bir paket yaptım ki zaten
    D.S : Hayır hayır sizin kargonuzdan bahsetmiyorum.Ezilmiş veya açılmış kargolar teslim alınmıyor.Sizin kargonuzda herhangi bir hasar tespit edilmediğinden teslim almış arkadaşlar zaten.Sizin çektiğiniz resimleri de bana gönderirseniz eğer bende kontrol etmek isterim.
    İ.B : Tamam bende size çektiğim şey... yanındaki bayana '' M... Hanım!M... Hanım! telefonda resimleriniz duruyor dimi hala çektiğim resimler onları alabilir miyim?Tamam ben size hangi adrese göndereyim?
    D.S : Ben size mail atacağım zaten o adresten yanıtlarsınız.
    İ.B : Tamam
    D.S : Teşekkür ederim
    i.B : Çok teşekkürler.İyi çalışmalar
    D.S : iyi günler


    Başlangıçta belirttiğim gibi ürününüz hakkında daha sonuç yokken neden böyle bir konu paylaştınız anlam veremiyorum.Bunu yazma amacınızın karalama yolu ile ürününüzü ücretsiz yaptırmak olduğunu düşünmüyorum.Ancak sizi memnun etmemizin mümkün olmadığının net bir şekilde farkına vardık bu yüzden ürünü sonucu olmayacak memnuniyet adına da ücretsiz olarak yaptırmanın bir anlamı olmadığına karar verdik.Şikayetinizi çok ciddi şekilde dikkate alıyorum ve "siz yaptınız";"art niyet" gibi söylemlerinizden dolayı THH yoluyla hakkınızı aramanızı tavsiye ediyorum biz de bu hukuki mücadelenizi sonuna kadar paylaşıyor olacağız sizinle.

    Not : Tarafımızdan uygulanan bir yaptırım değildir ancak her problem de bu şekilde ağır ithamlar inandırıcılığını yitiriyor.Sorun olmadan çözüm olmaz ama her sorun da servis değildir haksız olan.Yerden yere vurulan,asılsız ve haksız paylaşımlar emek veren bir yapı için gerçekten adaletsizlik oluyor.Benim önerim sorunu ilk kez paylaşırken daha ılımlı şekilde iletişim kurulması yönünde.En azından çözüm ve ya imtiyaz talep edilebilir tehdit olmadan. Muhattabınızın zaten destek vermek isteyen bir kurum olduğunu ve orada da sizin çalıştığınız firmada da olduğu gibi çalışanlar olduğunu ve klavye başında tanımadan,bilip bilmeden,araştırmadan ve ya sormadan asılsız ithamlarda bulunmanın da "biraz" haksızlık olarak görüldüğünü özellikle bilmenizi isterim.Bu şekilde sorunu çözümsüz bırakmaktan ciddi şekilde rahatsızlık duyduğumuzu da belirtmek isterim ancak ağır itham sonucu memnuniyet sağlamak tehdit sonucu yapılmış samimiyetsiz bir davranış olacaktır.Tüketicinin hakkını sonuna kadar arama imkanı ve haklı bulunduğu takdirde bunun karşılanacağının garantisi ile doğru kararın bu olduğunu düşünüyorum.Yorumu tarafınıza bırakıyorum.


    Saygılarımızla,

    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 22 Mayıs 2013; 15:14:41 >




  • Resim...
     DELTA Servis
  • Yapılan ilk görüşmeden sonra onayım üzerine ürününüzün ücretsiz yapılacağı bilgisi verilmesi için tekrar arandığınıza dair de bir kanıt göstermek isterim.Son arama süresinin 8 saniye olmasına dikkat etmeyiniz santral bağlantılarını dikkate almadan o şekilde gösteriyor IP sistem olduğu için.
     DELTA Servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 22 Mayıs 2013; 2:40:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaya1453

    Delta Servis'i forumda yaptığı yorumlarda hedeflerinin marka oluşturmak ve en iyi hizmet vermeye kendilerine ilke edinmelerinden dolayı taktir ediyorum. bu firmanın gelecekte çok iyi noktalara geleceklerinden hiç şüphem yok.

    Delta Servis'e Galaxy S4 almaya karar verdikten sonra ithalatçı firmaların garantisini araştırırken rastladım. bir çok e-ticaret sitesi ürünün hangi ithalatçıdan olduğunu yazmıyor tek tek sormak zorunda kalıyorsun ithalatçı firma açık açık yazmalı.



    Merhaba,

    Teşekkür ederiz görüşleriniz için.Çalıştığımız firmalara bu konuda bilgilendirme mail geçeceğim.En kısa zamanda garanti firmasını belirtir tanımlamalar yapacaklardır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakartal3052

    İyi günler bende bizdeuygun sitesi üzerinden sony ıxperia p almayı düşünüyorum garanti sizin adınız geçiyo ama gelince garanti belgesinde başka bir isim yazıyomuş bunun hakkında bilgilendirme yapabilirmsiniz

    Merhaba,

    Garanti belgesinin iç tarafında ithalatçı firmalara ait bilgiler yazmakta.Ondan bahsediyorsunuz sanırım.Garanti belgesinin bize ait olduğu belirten ibareler var üzerinde elinize geçtiğiniz zaman rahatlıkla farkedeceksiniz.Aynı zamanda ürününüzün internet sitemizden kapsam dahilinde olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.
  • Site üzerine resim yükleyemiyorum;yatay çekimli resimlerde bile imei numarası görünüyor.Çeken arkadaşa "herhangi bir darbe var mi" diye sormamın nedeni emin olamadığım için değil;bildiğim şeyi onaylatmak için.Ayrıca teknik olarak oradan darbe alması mümkün değil.Kullanmakta olduğum(size gönderdiğim kılıf eskisiydi) kılıf cihazı köşelerden sarıyor.

    Ben sizinle burada polemiğe girmek yerine sizin gösterdiğiniz yoldan sorunu çözme yoluna gidiyorum;sizin tabirinizle zor olanı seçiyorum.Site yöneticisi arkadaşlar bana pm den mail adreslerini gönderirlerse onlara foto iletmek istiyorum.Buraya yazma nedenim çözümü burada bulmak değil,insanları konudan haberdar edip bilinçlendirmek.

    Sorularıma firma olarak cevap verdiğiniz için de teşekkür ederim.Müşteri sorunlarını yakından takip etmek kurumsal firma ya da iyi hizmet anlayışınızın bir göstergesidir.Bunu takdir ediyorum.

    Başarılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenuse -- 22 Mayıs 2013; 14:50:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakartal3052

    İyi günler bende bizdeuygun sitesi üzerinden sony ıxperia p almayı düşünüyorum garanti sizin adınız geçiyo ama gelince garanti belgesinde başka bir isim yazıyomuş bunun hakkında bilgilendirme yapabilirmsiniz

    Merhaba,

    Garanti belgesinin iç tarafında ithalatçı firmalara ait bilgiler yazmakta.Ondan bahsediyorsunuz sanırım.Garanti belgesinin bize ait olduğu belirten ibareler var üzerinde elinize geçtiğiniz zaman rahatlıkla farkedeceksiniz.Aynı zamanda ürününüzün internet sitemizden kapsam dahilinde olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.

    Merhaba sayın delta servis yetkilisi,

    sizin garantinize sahip xperia p telefona sahibim. telefon 3 aylık. Telefonu aldığımdan beri yaşadığım bir problem var. Belki alır almaz başvurmalıydım ama
    paralel ithalat telefon almanın tedirginliği ile telefonu servise yollayıp yollamamak konusunda kararsızdım. telefonumdaki lad barlardaki buton aydınlatma ışıklarından birinin ışığı neredeyse sönük. Gittikçe sorun gözüme batmaya başladı ve özenerek alınan telefondan soğuma noktasına geldim. kendim
    fotoğraf koyamadım ama sony forumundan bir arkadaşın çektiği fotoyu problemimi görmeniz açısından ekliyorum, bu problemi yaşayanlar için sony yetkilileri
    değişim/tamir için sony lokal servisine başvurmalarını söylemiş.

     DELTA Servis


    burada gördüğüm kadarıyla ilgilisiniz ve bende forumda biraz araştırma yaptıktan sonra size güvenebileceğimi düşündüm.

    Bu problemle ilgili nasıl bir yol izlemeliyiz?




  • ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batistuta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakartal3052

    İyi günler bende bizdeuygun sitesi üzerinden sony ıxperia p almayı düşünüyorum garanti sizin adınız geçiyo ama gelince garanti belgesinde başka bir isim yazıyomuş bunun hakkında bilgilendirme yapabilirmsiniz

    Merhaba,

    Garanti belgesinin iç tarafında ithalatçı firmalara ait bilgiler yazmakta.Ondan bahsediyorsunuz sanırım.Garanti belgesinin bize ait olduğu belirten ibareler var üzerinde elinize geçtiğiniz zaman rahatlıkla farkedeceksiniz.Aynı zamanda ürününüzün internet sitemizden kapsam dahilinde olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.

    Merhaba sayın delta servis yetkilisi,

    sizin garantinize sahip xperia p telefona sahibim. telefon 3 aylık. Telefonu aldığımdan beri yaşadığım bir problem var. Belki alır almaz başvurmalıydım ama
    paralel ithalat telefon almanın tedirginliği ile telefonu servise yollayıp yollamamak konusunda kararsızdım. telefonumdaki lad barlardaki buton aydınlatma ışıklarından birinin ışığı neredeyse sönük. Gittikçe sorun gözüme batmaya başladı ve özenerek alınan telefondan soğuma noktasına geldim. kendim
    fotoğraf koyamadım ama sony forumundan bir arkadaşın çektiği fotoyu problemimi görmeniz açısından ekliyorum, bu problemi yaşayanlar için sony yetkilileri
    değişim/tamir için sony lokal servisine başvurmalarını söylemiş.

     DELTA Servis


    burada gördüğüm kadarıyla ilgilisiniz ve bende forumda biraz araştırma yaptıktan sonra size güvenebileceğimi düşündüm.

    Bu problemle ilgili nasıl bir yol izlemeliyiz?

    Merhaba,

    Resim de net anlaşılamıyor ancak açıklamarınızdan aşağıdaki ledlerden biri yanmadığını anlıyorum.Teknik müdahale yapılması gerektiği zaman ürünü görmeden net birşey söylemek doğru olmaz,belirttiğiniz sorunun çözümü Led değişimidir.Özel bir durum ile karşılaşılmazsa hızlı ve sorunsuz yapılan bir işlemdir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım

    Merhaba,

    Öncelikle iyi günlerde kullanmanızı dileriz.Aldığınız ürünü başka markaya ait şarj cihazı ile şarj etmemenizi ve genelde travel (prize bağlı) şarj cihazı ile kullanmanızı tavsiye ederiz.Çünkü Usb'den şarj tam anlamıyla dolum sağlamamak ile beraber,şarj girişleri aynı görünen başka marka şarj cihazları kullanırsanız uyumsuzluktan kaynaklanan şarj ederken kesilme ve doldurmama problemi yaşanmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: brianck

    ılgılı gıbı geldıler bende buna ınanarak az once delta garantılı bır sony xperıa z sıparıs ettım

    Merhaba,

    Öncelikle iyi günlerde kullanmanızı dileriz.Aldığınız ürünü başka markaya ait şarj cihazı ile şarj etmemenizi ve genelde travel (prize bağlı) şarj cihazı ile kullanmanızı tavsiye ederiz.Çünkü Usb'den şarj tam anlamıyla dolum sağlamamak ile beraber,şarj girişleri aynı görünen başka marka şarj cihazları kullanırsanız uyumsuzluktan kaynaklanan şarj ederken kesilme ve doldurmama problemi yaşanmaktadır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    bilgiler için teşekkur ederım. goz onunde bulunduracagımm. madem sizi bulmuşum aklıma takılan soruyu burdan sormak ıstıyorum. İşin aslı akıllı telefon kapsamında kullanacagım ılk urun olacak bu yıllardır nokıa dan vazgecemedım fakat artık bende bu androıd olayına gırdım. bır cok kısıden duydugum ROOTlama konusunda okudugum 2 farklı sey var. Root yapmak cıhazı garantı dısı bırakır mı bunu ogrenmek ıstıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.