Şimdi Ara

DELTA Servis (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli

    Öncelikle geç cevap verdiğimiz için özür diler ve detaylı açıklama ile konuyu aydınlatmak isteriz.Halit Bey'in ürünün servis geçmişi şu şekildedir :

    - 25.03.13 Pazartesi (Internete girildiğinde sayfa donuyor,Tuşlar devre dışı kalıyor,Kendiliğinden kapanıp açılıyor) arızası ile gelen ürün yazılım güncellemesi yapılıp sonra detaylı olarak test edilmesi için aktif kullanıma alınmış ve 6 gün test edildikten sonra 04.04.2013 tarihinde ürün hazır halde Halit Bey'e geri gönderilmiştir.
    - 13.04.2013 Cumartesi günü ürün aynı şikayetler ile (Gönderdikten 9 gün sonra 1'er gün kargo sürelerini çıkarırsak 7 gün sonra) tekrar servisimize giriş yapmış ve yapılan inceleme sonucunda ürünün metal çerçevesi üzerinde derin bir oyuk tespit edilmiştir.Bunun üzerine ürünün müşteri memnuniyeti adına onarılıp gönderileceği ancak aldığı hasarın düşme ve ya ezilmeye bağlı olduğunu ve bu durumun ileride anakart üzerinde farklı sorunlar açabileceğinin bilgisi verilip ürüne tekrar fabrika yazılımları yüklenmiş olup aktif test edilmiş ve tüketiciye 29.04.13 tarihinde geri gönderilmiştir.

    Öncelikle bir ürünün düşme sonucu hasar gördüğünü en açık şekilde dış aksamı üzerindeki izlerden anlarsınız.Hepimiz cep telefonu kullanıyoruz ve telefonumuz bir şekilde düştüğünde üzerinde hasar oluşması her zaman olmuyor.Galaxy S3 modelin çerçevesini tornavida,çivi ve ya elinizle oyuk haline getirmeniz mümkün değildir.Metal çerçeve üzerinde bu şekilde bir oyulma (kasanın içeri doğru göçmesi) söz konusu olduğunda ürünün bir şekilde sert zemin üzerine düştüğünü tespit edebilmeniz için teknisyen ve ya uzman olmanız gerekmemektedir.

    Halit Bey'in şikayetvar.com üzerinden şikayetçi olmasından sonra kendisi firmamızca aranıp ürün hakkındaki problemlerinin giderilmesi adına en hızlı çözüm olan anakart değişimi yapılacağı bilgisi verilip kendisinden şikayetini geri çekmesi rica edilmiş ve gönderdiği ürün aynı gün içerisinde anakart değişimi yapılarak gönderilmiştir.Halit Bey'den herhangi olumsuz bir dönüş olmamasından da yaşadığı problemlerin devam etmediğini düşünüyoruz.

    Bahsi geçen durumda servis olarak ürünü yere atma vurma kırma gibi bir girişimimiz olmadığından ve buna ek olarak internette gezerken donma yapan Samsung telefona yapılabilecek onarım yolunun yazılım güncellemesi yapmak ve detaylı olarak test etmek olduğunu bildiğimizden izlenen prosedür ve hizmette eksik bir işlem olmadığını rahatlıkla beyan ederiz.

    Bahsi geçen ürün bir şekilde sert zemin üzerinde ciddi hasar görmüştür ancak olumsuz referans oluşmaması adına Robert Bosch 'un efsane sloganı "Müşteri Kaybetmektense Para Kaybetmeyi Tercih Ederim" mantığı ile Halit Bey'in ürünü anakart değişimi yapılarak teslim edilmiştir.

    E-ticaret platformları üzerinden çok ciddi şekilde satış yapılmakta ve alım yapacak tüketicilerin büyük kesimi alacağı ürünlerin servis hizmetini sorgulamak için yine internet platformlarını takip etmektedir.Herhangi bir sektörde garanti kapsamında onarım yapan yetkili servisin %100 müşteri memnuniyeti sağlaması mümkün değildir.

    Konunun haricinde forum üyelerine hassasiyetleri için teşekkür eder ve tekrar cevap yazmakta geç kaldığımız için özür dileriz.( Halit Bey'in forumdaki yazısından başka bir bilinçli müşterimiz sayesinde bu gün haberimiz oldu)

    İyi Günler,

    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bottousa

    Delta servis güvencesiyle almış olduğum Samsung Galaxy S3 cep telefonumu inretnet sitelerinde gezinirken donma yapması ve kendi kendine açılıp kapanması problemiyle delta servise istanbula gönderdim telefon servisten geldi ve servis formuna mekanik bakım yapıldı yazılım yüklendi yazılmış, telefonu açar açmaz aynı gün yine aynı problemi yaşadım telefon donmaya başladı.Hatta telefonun sağ üst kısmını da bir yere vurmuşlar çelik gövde üzerinde bi zedelenme siyah nokta oluşmuş.Sonra telefonu tekrar gönderdim ve şikayetimi açık bir dille yazdım , bilgisayar başında olamadığım için bankacılık işlemlerini telefon üzerinden hallediyorum ve düzgün tamir edilmediği için işlerim aksıyor daha doğrusu maddi zararım oluşuyor.

    Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.
    Halit ULUSOY / Denizli
    Halit Bey'in yazısına da bir cevap vermek istedik...

    Halit Ulusoy :Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.

    Delta Servis: Kargo personeli yanında paketi açtığınızda hasara dair tutanak tuttursaydınız ve ya servisi arasaydınız taşıma ile ilgili problem olduğunu kanıtlayabilirdik.

    Halit Ulusoy : Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Delta Servis : Bahsi geçen darbeyi kasıtlı olarak yapabilirseniz eğer size yeni bir ürün vereceğimizi çok net bir şekilde tahaahüt ederiz.Artı olarak "dürüstlük" bir karakter kriteridir.Ve "çöpe atacağınız bir ürün için" kimseyi dürüst olmamak ile itham etmeniz doğru değildir. Farkındaysanız size karşı aynı ithamda bulunmaktan ziyade mağduriyetinizi gidermeyi tercih ettik.

    Halit Ulusoy : Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Delta Servis : Halit Bey tekrar belirtmek isteriz ki amacımız bir telefon üzerinde hasar oluşturmaktan ve "insanları kandırmaktan" ziyade marka değeri oluşturmak artı oluşturulan değeri korumak,arızalı ürünün bir daha geri gelmemesi adına da gereken tüm onarım proseslerini uygulamaktır.Bu prosesler içerisinde müşterilerin cihazların kırıp dökmek bulunmamaktadır.Servisimize giriş yapan ürünlerin değerine göre değildir ilgi gösterme seviyemiz yani " 3 küruşluk" diye ayırmayız müşterinin kullandığı ürünü onarım yaparken.Garantili olan ürünü tabii ki servisine göndereceksiniz bu konuda kimsenin şüphesi olduğunu zannetmiyoruz.Servisimize günde 80-120 arası ürün gelmektedir.İnsanların telefonlarına hasar vermenin ne kadar zor olacağı konusunda bir fikriniz var mı?

    Halit Ulusoy : Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Delta Servis : Telefonunuzu iyi günlerde kullanmanızı ve işlerinizin bol kazançlı olmasını temenni ederiz.İlk servis formunda bu şekilde bir hasar görülmediği için bir bilgi geçilmemiş.2. servise gönderme sürenizde bir haftalık bir kullanım süresi var lütfen göz ardı etmeyiniz.Kronik olarak tanımladığınız ürününüzün anakartını başka bir ürün olarak toplayıp kullanmaktayım ve internet kullanımı dahil herhangi bir problem göremedik 3 gündür.

    Halit Ulusoy : Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.

    Delta Servis : Halit Bey memnun olmadığınız hizmette hakkınızı aramanız en doğal tercih sebebiniz.İlk talebinizde sizin firmamız tarafından dönüş yapılıp tüm sorunlarınızın çözümünün sağlandığını düşünmekteyiz.Şikayette bulunduktan 1 saat sonra aranıp sorunum çözülüyorsa o firma için " dürüstlük " ibaresi kullanmazdım.Tahmin ediyorum ki siz artık bizim iyi bir referansımız olacaksınız.
    Sizden ricamız bu topic'i devam ettirip sizinde çözüm hakkındaki görüşlerinizi yazmanız.Bundan sonra herkes durup düşünsün diyelim beraber.

    İyi Günler,

    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 8 Mayıs 2013; 15:32:12 >




  • şahsen bu konuyu takip eden biri olarak bilgilendirmeden dolayı delta servise teşekkür ederim.
    şimdi umarım halit bey olay ile ilgili son durumu bize bildirir..
  • teknik servisinize ortalama günde 80-120 tane ürün geldiğini söylediniz. Müşterilerin teknik servisinizde, ürünün garanti koşulları yerine getirildikten sonra sizden almış olduğu hizmet hakkında iyi veya kötü düşüncelerini dile getirdiği herhangi bir bölüm varmi?
    müşteri yorumları, deltaservis hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kişiler için çok önemli. Servisiniz hakkında bilgi eksikliği yüzünden yukarıdaki yorumlarda sorun yaşayan arkadaşın söyledikleri firmanız hakkında bizim size bakış açımızı değiştirdi. Ayrıca bilgi sahibi arkadaşların olumlu veya olumsuz sizin hakkınızda yorum yapmaları yararlı olur. Konuyla yakından ilgilendiğiniz içinde teşskür ederim.
  • Betpa servis veya betpa iletişm hakkında bilgisi olan var mı arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnevel92

    teknik servisinize ortalama günde 80-120 tane ürün geldiğini söylediniz. Müşterilerin teknik servisinizde, ürünün garanti koşulları yerine getirildikten sonra sizden almış olduğu hizmet hakkında iyi veya kötü düşüncelerini dile getirdiği herhangi bir bölüm varmi?
    müşteri yorumları, deltaservis hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kişiler için çok önemli. Servisiniz hakkında bilgi eksikliği yüzünden yukarıdaki yorumlarda sorun yaşayan arkadaşın söyledikleri firmanız hakkında bizim size bakış açımızı değiştirdi. Ayrıca bilgi sahibi arkadaşların olumlu veya olumsuz sizin hakkınızda yorum yapmaları yararlı olur. Konuyla yakından ilgilendiğiniz içinde teşskür ederim.

    Özellikle Hizmet sunan firmaların kendi siteleri üzerindeki kullanıcı yorumları kısmını çok inandırıcı bulmuyorum açıkçası. (Hepsiburada, vatan vs hariç ki bunlar daha çok ürün sağlıyor zaten) Forumumuz gibi veya şikayet var gibi siteler vasıtasıyla bilgi almayı daha sağlıklı buluyorum şahsen.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her kurumsalfırma musterı her zaman haklıdır dusuncesıyle calısır ama musterı bunu kotuye kullanır ınsan sarrafı oldum nerdeyse (eskı bı kurumsal fırma elemanıyım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Halit Bey'in yazısına da bir cevap vermek istedik...

    Halit Ulusoy :Her neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edersek ikinci kez servise gönderdim ve yaklaşık 20 gün sonra telefon çıktı geldi telefonu kargo şubesinde ilk açtığımda sol tarafında yeni darbeler gördüm birisi üst kısımda birisi ses azaltıp artırma kısmında, ama üst kısımdaki bariz bir darbe sanki bir tornavida ucuyla oraya baskı yapılmış ve ezilmiş gibi.Servis takip formuna ise telefon darbe gördüğü için kullanıcı hatası vardır garanti kapsamı dışındadır ama müşteri memnuniyeti açısından bir kereliğine yazılım güncellenmiştir şeklinde yazmışlar.

    Delta Servis: Kargo personeli yanında paketi açtığınızda hasara dair tutanak tuttursaydınız ve ya servisi arasaydınız taşıma ile ilgili problem olduğunu kanıtlayabilirdik.

    Halit Ulusoy : Büyük olasılık 3. seferde de aynı şikayetle telefonun geri geleceğini bildikleri için telefonu kendileri darbeleyip suçu kullanıcı hatası diye üzerime yıktılar.Telefonda tek bir darbe iz olmadığına bütün arkadaşlarım , çevrem şahittir ve servisten geldikten sonra telefonun durumu ortada.Bu ülkede dürüst insan kalmamış galiba, Türkiye biraz olsun başını kaldırıp sonra tekrar eğiyorsa dürüst olmamamızdan kaynaklıdır.

    Delta Servis : Bahsi geçen darbeyi kasıtlı olarak yapabilirseniz eğer size yeni bir ürün vereceğimizi çok net bir şekilde tahaahüt ederiz.Artı olarak "dürüstlük" bir karakter kriteridir.Ve "çöpe atacağınız bir ürün için" kimseyi dürüst olmamak ile itham etmeniz doğru değildir. Farkındaysanız size karşı aynı ithamda bulunmaktan ziyade mağduriyetinizi gidermeyi tercih ettik.

    Halit Ulusoy : Şimdi sevgili arkadaşlar ben bu telefonu 2 defa delta servise gönderdim ve garanti kapsamı dışında bıraktılar hem de telefonun orasına burasına zarar vererek.Bulunduğum ilde yani Denizlide telefonumu yaptırsaydım yine garanti kapsamı dışında kalacaktı ama en azından sağında solunda vuruklar oluşmayacaktı ve sözde telefona yapılan yazılım yükleme işi 15 *2 = 30 gün yerine bana 20 dakikaya malolacaktı ve en azından işlerim aksamayacaktı.O serviste nasıl teknik elemanlar çalışıyorsa artık anlayamıyorum, kardeşim bu üç kuruşluk telefon değil biraz dikkat edersin.

    Delta Servis : Halit Bey tekrar belirtmek isteriz ki amacımız bir telefon üzerinde hasar oluşturmaktan ve "insanları kandırmaktan" ziyade marka değeri oluşturmak artı oluşturulan değeri korumak,arızalı ürünün bir daha geri gelmemesi adına da gereken tüm onarım proseslerini uygulamaktır.Bu prosesler içerisinde müşterilerin cihazların kırıp dökmek bulunmamaktadır.Servisimize giriş yapan ürünlerin değerine göre değildir ilgi gösterme seviyemiz yani " 3 küruşluk" diye ayırmayız müşterinin kullandığı ürünü onarım yaparken.Garantili olan ürünü tabii ki servisine göndereceksiniz bu konuda kimsenin şüphesi olduğunu zannetmiyoruz.Servisimize günde 80-120 arası ürün gelmektedir.İnsanların telefonlarına hasar vermenin ne kadar zor olacağı konusunda bir fikriniz var mı?

    Halit Ulusoy : Neyse bu kızgınlıkla gittim bir akıllı telefon daha aldım kendime , artık delta servis yüzünden işlerimin aksamasını istemiyorum.Adamlara güvenmenin sonucu bana pahalıya patladı zaten 30 günlük süreçte 3 tane s3 parasını kazanmaktan olmuşumdur.Şu anda yaptık diye yolladıkları telefon yine bozuk yine bozuk.Madem bu sorun darbe almasından kaynaklanıyordu ilk servis formuna neden yazmadın diye sorarlar adama? Bu kronik bir sorun haline gelince bu haliyle karşımızdalar...

    Delta Servis : Telefonunuzu iyi günlerde kullanmanızı ve işlerinizin bol kazançlı olmasını temenni ederiz.İlk servis formunda bu şekilde bir hasar görülmediği için bir bilgi geçilmemiş.2. servise gönderme sürenizde bir haftalık bir kullanım süresi var lütfen göz ardı etmeyiniz.Kronik olarak tanımladığınız ürününüzün anakartını başka bir ürün olarak toplayıp kullanmaktayım ve internet kullanımı dahil herhangi bir problem göremedik 3 gündür.

    Halit Ulusoy : Şimdi hakkımı aramayacağım değil Tüketici haklarına gidip sonuna kadar hakkımı arayacağım , gerekirse bu telefonu çöpe atarım sıkıntı da değil.Ama bu Delta teknik servisin ilgisizliğini ve dikkatsiz elemanları yüzünden müşterilerin yaşayabilecekleri memnuniyetsizlikleri hem sanal ortamda, hem arkadaş çevremde, hem de yasal olarak duyuracağım.

    Şimdi herkes dursun düşünsün , ister inanın ister inanmayın ama ben memnun kalmadım,belki siz kalırsınız ancak zorrrrr diyorum.

    Delta Servis : Halit Bey memnun olmadığınız hizmette hakkınızı aramanız en doğal tercih sebebiniz.İlk talebinizde sizin firmamız tarafından dönüş yapılıp tüm sorunlarınızın çözümünün sağlandığını düşünmekteyiz.Şikayette bulunduktan 1 saat sonra aranıp sorunum çözülüyorsa o firma için " dürüstlük " ibaresi kullanmazdım.Tahmin ediyorum ki siz artık bizim iyi bir referansımız olacaksınız.
    Sizden ricamız bu topic'i devam ettirip sizinde çözüm hakkındaki görüşlerinizi yazmanız.Bundan sonra herkes durup düşünsün diyelim beraber.

    İyi Günler,

    DeltaServis

    Evet arkadaşlar nasıl olumsuzlukları yazdıysak olumlu şeyleri de yazıp belirtmeliyiz.

    Delta servisten arkadaşlar telefonumla yakından ilgilendi. Servise yolladığım telefon aynı gün anakartı değiştirilip tarafıma aynı gün yollandı.

    Şu anda bir donma takılma söz konusu değil.

    Keşke en başından çözülseydi.

    İlgi ve alakalarına teşekkür ederim. Telefonumda 2 gündür tek bir donma bile olmadı.

    Halit ULUSOY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bottousa -- 10 Mayıs 2013; 9:36:40 >




  • Bu konu tutar. :) Bende Delta servisin garantisinde olan S3 telefonumu 1 hafta kadar önce aldım. Dist. garantili tel için 350 TL fazla vermeye gerek olmadığını forumda anlatıyordum bu günlerde. Umarım ürünüm sorun çıkarmaz ve servise işim düşmez ama düşerse de Delta nın beni utandırmayacağını düşünüyorum.
  • ülkemizde özellikle telefon pazarındaki "disbiritör" tekelinden duydugum rahatsızlıktan dolayı bu girişimleri içten içe destekliyorum.
    delta servis m. hizmetleri ile yapmış oldugum uzun bir görüşmeden sonra bir kaç cihaz sparişi verdim.Cihazlarım 3. gün olmasına karşın hala satıcı tarafından kargolanmadı ama olsun :)

    özellikle sanal alışverişlerde çok ciddi bir dayanak teşkil eden bu tür paylaşım formları ve bunların başını çeken donanım haber
    her zaman için bir çok internet kullanıcısı için oldugu gibi benim için de belirleyici bir etkendir.

    bu imkanı veren donanımhaber yetkililerine ve buranın kalitesini her daim zirvede tutan değerli kullanıcılarına teşekkür ederim.
    benim için donanım haber formları "BİLİR KİŞİ" konumundadır her zaman :)
  • takippp.
  • Delta servis garantili elden veya online alışveriş yapabileceğim firmalar / siteler hangileri acaba bildiğiniz var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruuuuud

    Delta servis garantili elden veya online alışveriş yapabileceğim firmalar / siteler hangileri acaba bildiğiniz var mı?

    bunu siteler doğrudan belirtmiyor çoğu zaman, dolayısıyla satıcı yahut siteye sorup teyit etmek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ruuuuud

    Delta servis garantili elden veya online alışveriş yapabileceğim firmalar / siteler hangileri acaba bildiğiniz var mı?

    bizdeuygun alışveriş sitesi var. Diğerlerini bilmiyorum.
  • malzemecim diye kendileri de satışa çıkıyorlar sanırım ama çok fazla ürün yok ben bekliyorum şahsen kendileri paralel ithalat konusunda güven veriyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diaboliciq

    malzemecim diye kendileri de satışa çıkıyorlar sanırım ama çok fazla ürün yok ben bekliyorum şahsen kendileri paralel ithalat konusunda güven veriyorlar

    Merhaba,

    malzemecim.com isimli e-ticaret platformu firmamıza aittir.Bu site üzerinden aksesuar ve yedek parça satışı yapılmasını hedefliyoruz.Şu an yapım aşamasında içerisindeki ürünler ve fiyatlar sanalpos alımı için eklenmiş ve gerçeği yansıtmayan biglilerdir.



    İlginiz İçin Teşekkür Eder,

    İyi Günler Dileriz.
    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: citoyenfrançais

    quote:

    Orijinalden alıntı: ruuuuud

    Delta servis garantili elden veya online alışveriş yapabileceğim firmalar / siteler hangileri acaba bildiğiniz var mı?

    bunu siteler doğrudan belirtmiyor çoğu zaman, dolayısıyla satıcı yahut siteye sorup teyit etmek gerekiyor.


    Satın alma konusunda yönlendirme çok doğru olmayacaktır.Ancak güvencemizdeki ürünlerin satışı yapan fazlasıyla internet sitesi var.Stok ve anlık duruma göre değişkenlik gösteribiliyor ürün tedariği.Bunun için alım yapacağınız sıra firmalardan garanti firmasını konusundaki talebi iletirsiniz size yardımcı olacaklardır.


    İyi Günler,
    DeltaServis




  • Böyle cevap veriyorsa bu firma büyür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.






    Agam konudan haber ettigin icin eyvallah.
    Foruma girip cevap yazmaya calismalari bile iyi niyet gostergesidir.

    En azindan buradan da ozel mesaj olsun, konularda olsun sirket ile iletisime gecmek mumkun.
    Ciddi sekilde isindim Delta'ya.

    Hayirlisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1600e s4 gorunce alsam mi diye dusunmustum fakat konuyu gorunce 100tl daha verip delta garantili almaya karar verdim

    Boyle cevap vermeye ugrasan firma harbi adamdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.