Şimdi Ara

DELTA Servis (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper8703

    merhabalar.. ben delta servis güvencesinde gittigidiyor üzerinden s3 mini aldım fakat telefonumun garanti altında olup olmadığını sorgulamak içinhttp://www.deltaservis.com.tr/ adresine girdiğim zaman cihaz sorgulama bölümü yaklaşık 2 aydır yapım aşamasında görünüyor. bu güvenceyi sorgulayabileceğim başka bir yer varmı?
    teşekkürler..

    Merhaba,

    Sağ tarafta garanti sorgulama yazan yere girmeniz gerekiyor.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Açıkçası şüphelerim ve sorularım vardı fakat 2 sayfayı hepsini okuyarak giderdim başarılarınızı devamını dilerim..
    Bir soru sormak istiyorum belki az çok bilginiz vardır.
    Önümüzdeki aylarda çıkacak olan Note 3 çıktığı gibi ithalat olarak note 2 gibi bize sunulacakmı yoksa bu ürün daha sonraki aylardamı satışa sunulabilir?
    bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    Açıkçası şüphelerim ve sorularım vardı fakat 2 sayfayı hepsini okuyarak giderdim başarılarınızı devamını dilerim..
    Bir soru sormak istiyorum belki az çok bilginiz vardır.
    Önümüzdeki aylarda çıkacak olan Note 3 çıktığı gibi ithalat olarak note 2 gibi bize sunulacakmı yoksa bu ürün daha sonraki aylardamı satışa sunulabilir?
    bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim :)

    Merhaba,

    Düşünceleriniz için teşekkür ederiz.Paralel ithalat yapan firmalar her zaman yeni çıkan ürünleri yurt dışında çıktığı anda getirmiştir.Bu sebeple her zaman daha önde oluyorlar distribütörlerden ürünü getirme konusunda.


    Saygılarımzla,
    DeltaServis
  • ben sunu merak ediyorum paralel ithalat aldıgımız urunler dist. garantili olanla aynı mı oluyor yanı turkce destegi falan oluyor mu daha dogrusu..daha once hiç par. ithalat almadım biraz yabancıyım o yuzden..
  • bu konuyu okuduktan sonra delta servis garantili telefon almaya karar verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: yenuse

    Merhaba forumdaşlar;Delta Servis konusunu görünce bugün yaşadığım olayı sizinle de paylaşmak istedim.06.05.2013 tarihinde Xperia S model cihazımı batarya sorunu nedeniyle Delta'ya gönderdim.Batarya sorunu diyorum çünkü cihaz açılıyor ve açılıp şebeke aramaya başlar başlamaz kapanıyor ya da kapanmasa bile birini aramak istediğimde ekran aniden gidiyordu.Uçak modunda böyle bir sorun yaşanmıyordu ya da olağan şekilde batarya zayıf uyarısı ile kapanıyordu.Neyse;arkadaşlar bugün beni aradı;komedi gibi ya...15 gün sonra arızanın farkına varmışlar :) Neymiş cihazım sol üst köşeden darbe almış bariz izi varmış ve içindeki parçalar zarar görmüş.260.00 Tl parça değişimi yapılması için bana banka hesap bilgilerini göndermek için mail adresimi isterler...Ben de arkadaşa o telefona darbeyi siz verdiniz 15 gündür sizde dedim ve aksini iddia edince cihazı göndermeden hemen önce çektiğim resimleri(ekranda imei numarama kadar görünüyor;yakın planlı çekim yaptırdım bizim şirketin bilgi işlemcisine)size mail atayım dedim.Hepsi de yakın çekim çünkü biliyorum başıma geleceği şirket hakkındaki şikayetleri okumuştum ya.Hala banka hesap maili bekliyorum ki resimleri göndereyim reply yaparak...Ya bunlar nasıl şirket,neden böyle art niyet;hata ben de ama aslanlar gibi KVK dururken böylelerine düştüm.Ama bilmiyordum parelel ithalat olayını ve buna benzer şeyleri,yeni öğrendim...Yetmiyor mu arkadaş ithalattan,satıştan kazandıklarınız.Gerekirse cihazı gözden çıkartır sonuna kadar uğraşırım sizin gibi firmalarla.Gerek THH ve TH'na şikayet ederim olmadı nasılsa şirket avukatları dava ücreti de almıyor biz şirket çalışanlarından işi başka boyuta dökerim.Vakit buldukça size gelişmeleri yazarım dostlar.

    Bu arada KVK deyince aklıma geldi.Bundan bir önceki cihazım olan HTC cep bilgisayarımda fabrikasyon hatası çıkınca KVK ya gönderdim adamlar ürünü bir üst modeli ile değiştirip gönderiyorlar.Bir de üstüne yine cihazın markası olan head-ear kulaklık hediyesiyle...Şimdi ise düştüğüm hale bakın.Hep şikayet olmaz ya biraz da takdir etmek gerek hakedeni.

    IBRAHIM BATTAL-

    Kipaş Holding-Purchasing Provisor

    Merhaba,

    İbrahim Bey'in telefonu geçtiğimiz cumartesi günü ücretsiz onarılarak sorunsuz şekilde kendisine gönderildi.Pazartesi günü cihazın eline ulaştığına dair bir görüşme yaptık.İbrahim Bey'in şikayeti konu bu kadar güzel giderken arada kalmasını istemediğimiz için bu cevabı yazıyorum.

    İbrahim Bey'e şikayetini bizimle paylaştığı için teşekkür eder,cihazını iyi günlerde kullanmasını dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Delta Servis ve çalışanlarına başarılar diliyorum.Firmalar kaliteli hizmeti ve müşteri odaklı anlayışlarıyla ancak ayakta kalabiliyorlar ki Delta bunun fazlasıyla bilincinde...

    Daim olması dileğiyle.




  • Bende s4 alacağım birçok ithalatçı firmada sıkıntı var.
    Şijkayetler deltadada var ama muhattabımız var en azından.
    Ben alacağım valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzselim13

    ben sunu merak ediyorum paralel ithalat aldıgımız urunler dist. garantili olanla aynı mı oluyor yanı turkce destegi falan oluyor mu daha dogrusu..daha once hiç par. ithalat almadım biraz yabancıyım o yuzden..


    Merhaba,

    Ürünlerdeki fark hizmet veren servislerin farklı olması sadece.Geri kalan donanım ve yazılımlar aynıdır.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eyghon

    Bende s4 alacağım birçok ithalatçı firmada sıkıntı var.
    Şijkayetler deltadada var ama muhattabımız var en azından.
    Ben alacağım valla

    Merhaba,

    Şikayetler, satış sonrası hizmet veren firmaların olmazsa olmazıdır.Bu şikayetlerde her zaman firmaların uygulamaları yanlış olmamak ile beraber önemli olan şikayetleri dikkate alıp çözümleme yoluna gitmektir prensibine sahibiz.
    Tüketici ve ya müşteri talep ve şikayetlerini dinleyen ve yapısını bu şekilde sürekli revize eden firmalar sektörlerinde öncü olacaktır diye düşünüyoruz.İletişim çağının nimetlerinden biri de bu oldu firmalar ve tüketiciler için.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 5 Haziran 2013; 20:41:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    quote:

    Orijinalden alıntı: eyghon

    Bende s4 alacağım birçok ithalatçı firmada sıkıntı var.
    Şijkayetler deltadada var ama muhattabımız var en azından.
    Ben alacağım valla

    Merhaba,

    Şikayetler, satış sonrası hizmet veren firmaların olmazsa olmazıdır.Bu şikayetlerde her zaman firmaların uygulamaları yanlış olmamak ile beraber önemli olan şikayetleri dikkate alıp çözümleme yoluna gitmektir prensibine sahibiz.
    Tüketici ve ya müşteri talep ve şikayetlerini dinleyen ve yapısını bu şekilde sürekli revize eden firmalar sektörlerinde öncü olacaktır diye düşünüyoruz.İletişim çağının nimetlerinden biri de bu oldu firmalar ve tüketiciler için.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    cevap için teşekkür ederim...




  • merhabalar linkteki ürünün garantisini sizmi sağlıyorsunuz acaba arabulvar da satıcı mavi dükkan xperia Z

    http://www.arabulvar.com/sony-xperia-z-c6603-akilli-telefon-siyah/?pr=681060
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprock88

    merhabalar linkteki ürünün garantisini sizmi sağlıyorsunuz acaba arabulvar da satıcı mavi dükkan xperia Z

    http://www.arabulvar.com/sony-xperia-z-c6603-akilli-telefon-siyah/?pr=681060

    evet bunu bnde merak edıyorum...almyı düşünuyorum çunku....
  • alprock88 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    mavidükkan yani Mavi Mobile ve ya Keleş Elektronik cihazlarını "genelde" Delta Servis güvencesi ile satmaktadır.Genelde ibaresi kullanıyorum çünkü ürün kalmadığı ve talep olduğu zaman mecburen ellerinde ürün kalan ithalatçılardan alım yapmak zorunda kalıyorlar.
    Bu yüzden alım yapacağınız zaman satıcı garanti firması konusundaki talebinizi iletirsiniz yardımcı olacaktır.
    Gelen ürünün Delta Servis güvencesinde olup olmadığını internet sitemizden sorgulayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    mavidükkan yani Mavi Mobile ve ya Keleş Elektronik cihazlarını "genelde" Delta Servis güvencesi ile satmaktadır.Genelde ibaresi kullanıyorum çünkü ürün kalmadığı ve talep olduğu zaman mecburen ellerinde ürün kalan ithalatçılardan alım yapmak zorunda kalıyorlar.
    Bu yüzden alım yapacağınız zaman satıcı garanti firması konusundaki talebinizi iletirsiniz yardımcı olacaktır.
    Gelen ürünün Delta Servis güvencesinde olup olmadığını internet sitemizden sorgulayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba GG üzerinden sizin garanti kapsamınızda olan S3 cihazımın ilk zamanlar pek önemsemediğim home tuşundaki sertlik,bazen basmama ve gıcırdama problemlerine bugün itibari ile herhangi bir fiziksel düşme,defarmasyon vs. gibi durumlar olmamasına rağmen çalışan cihaz kendiliğinden kapandı. Uzun deneme yanılma yöntemleriyle cihazın aslında açıldığını fakat kasanın sağ sol yada üst kısımlarına çok hafif'de olsa dokunduğum anda tamamen kapanır olduğunu farkettim. Şu an cihaz kullanılmaz halde, az çok bu metne benzer bir bilgi kağıdı ile hafta başı istanbul servis noktanıza cihazı kargolayacağım. Şimdiden yardımlarınız ve mümkünse çok gecikmeden geri dönüşü konusunda alakanızı rica ederim.

    Serkan IRMAK




  • Önce GG üzerinden Galaxy S4 satanları incelerken Delta Servis'i gördüm, ilk kez duyduğum için araştırmaya başladım. Neticesinde DH'de bu konuya rastladım, ilgi ve yaklaşım beni oldukça tatmin etti. Yine bu konuda bizdeuygun.com'un S4 sattığını ve aynı zamanda CepKask hizmeti verdiğini gördüm. 1500+ TL verdiğimiz ve sürekli elimizde, cebimizde bulundurduğumuz cihazlarda kullanıcı hataları olma ihtimali çok yüksek ve bu durumlarda cihazın kullanılamaz hale gelmesi hiç akıl kârı gelmiyor bana, bu yüzden CepKask ile birlikte sipariş verdim. Garanti durumlarında DeltaServis'e, diğer durumlarda MAPFRE CepKask sigortaya güveniyorum artık. Herkese hayırlı olmasını diliyorum.

    İyi günler.
  • nakres.kamri N kullanıcısına yanıt
    Merhaba Serkan Bey,

    Bataryanız sallanıyor mu yoksa tam olarak oturmuş şekilde mi? Dokunmanızla kapanıyorsa temassızlık var demektir.Göndermeden sadece bunu kontrol edermisiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba Serkan Bey,

    Bataryanız sallanıyor mu yoksa tam olarak oturmuş şekilde mi? Dokunmanızla kapanıyorsa temassızlık var demektir.Göndermeden sadece bunu kontrol edermisiniz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    Merhaba dediğiniz gibi bir durum yok bataryada temessızlık vs durumu. Bataryada kasa içinde boşlukda yok. Elimle bataryayı sabit tutup arka kapağı çıkarıp, ekranın sağ-sol kısımlarına hafif bastırdığım anda tamamen gidiyor telefn malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaluk1

    Önce GG üzerinden Galaxy S4 satanları incelerken Delta Servis'i gördüm, ilk kez duyduğum için araştırmaya başladım. Neticesinde DH'de bu konuya rastladım, ilgi ve yaklaşım beni oldukça tatmin etti. Yine bu konuda bizdeuygun.com'un S4 sattığını ve aynı zamanda CepKask hizmeti verdiğini gördüm. 1500+ TL verdiğimiz ve sürekli elimizde, cebimizde bulundurduğumuz cihazlarda kullanıcı hataları olma ihtimali çok yüksek ve bu durumlarda cihazın kullanılamaz hale gelmesi hiç akıl kârı gelmiyor bana, bu yüzden CepKask ile birlikte sipariş verdim. Garanti durumlarında DeltaServis'e, diğer durumlarda MAPFRE CepKask sigortaya güveniyorum artık. Herkese hayırlı olmasını diliyorum.

    İyi günler.

    Çok mantıklı. Yanında alınca %50 indirimli veriyorlarmış. Ek 75 liraya hemen hemen her türlü garantiyi almak güzel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar83

    Çok mantıklı. Yanında alınca %50 indirimli veriyorlarmış. Ek 75 liraya hemen hemen her türlü garantiyi almak güzel...

    Şuan biraz araştırdım ve sözümü geri alıyorum :) Çok şikayet var haklarında 2 aydan önce geri dönmemeler, telefonla ulaşamamalar, türlü bahanelerle sigorta kapsamı dışına almalar... Klasik sigortacıymış yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar83

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar83

    Çok mantıklı. Yanında alınca %50 indirimli veriyorlarmış. Ek 75 liraya hemen hemen her türlü garantiyi almak güzel...

    Şuan biraz araştırdım ve sözümü geri alıyorum :) Çok şikayet var haklarında 2 aydan önce geri dönmemeler, telefonla ulaşamamalar, türlü bahanelerle sigorta kapsamı dışına almalar... Klasik sigortacıymış yani...

    Benim aldığım bilgiye göre sorgusuz sualsiz değişim yapıyorlarmış, teknosa yetkilileri de bu şekilde söyledi. Ama sizin mesajınızdan sonra ben de araştırdım, dediğiniz gibi internette çok fazla şikayet var. Özellikle ulaşılamama (çağrı merkezi yetersiz ve ciddiyetsiz), garanti kapsamı dışında bırakma gibi şikayetler çok fazla. Umarım başımıza gelmez, 75TL çöpe gitmez.

    Ayrıca sikayetvar sitesinde hiçbir şikayete geri dönüş yapmamışlar, bu ciddi anlamda rahatsız etti beni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chaluk1 -- 9 Haziran 2013; 20:41:08 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.