Şimdi Ara

DELTA Servis (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
236.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Delta Servis ile ilgili şikayetimi ileteyim bende.

    Öncelikler ne telefonlarınız nede şikayet mailiniz cevap vermiyor.

    03 Haziran 2013 tarihinde Gold Bilgisayar'dan Galaxy S4 telefon aldım. ilk 3 gün telefonu kullanma fırsatım olmadı. Telefonu kullanmaya başlayınca kulaklık hoparlörü ve arka hoparlörün cızırtılı olduğunu fark ettim. Aldığım bayiye değişim için gittiğimde telefonu servise göndereceklerini söylediler ve telefonu teslim alıp gönderdiler. Bir hafta sonra telefon tekrar tarafıma ulaştı ancak servisde yapılan işlemler ile ilgili ne bir form var nede başka birşey. Ayrıca telefondaki arızada hiç bir değişiklik yok. Sanki telefon birkaç gün bekletilip geri kargolanmış gibi. Boşu boşuna bir hafta da beklemek cabası.

    Bu durum bende tamamen Delta Servis'e karşı güvensizlik yarattı. Sonuçta daha bir haftalık telefon tamire yada işlem gidiyorsa varın siz düşünün. Sıfır alıp tomarla para vermenin ne anlamı kalıyor asıl bu soruya cevap vermesini istiyorum Delta Servis'in. Dediğim gibi ne telefonları nede diğer iletişim kanllarından ulaşılamıyor servise. Buda güvensizliklerini arttırıyor.

    Uzun lafın kısası Gold Bilgisayar ve Dolaylı olarak Delta Servis garantisinden ürün almaktan dolayı son derece pişmanım. Kimseye de tavsiye etmiyorum.

    Umarım firma tarafından makul bir çözüm önerisi acilen gelir. (tamir dışında.)

    Unutmadan ekliyeyim; Diğer S4 kullanıcılarının telefonlarınıda test ettim. Ancak onlarda aynı sorun yoktu. Telefonda genel bir sorun denmemesi için yazıyorum bunuda.




  • theerror35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Size PM attım.İletişim bilgilerinizi aldıktan sonra telefonda görüşebilirsek konu hakkında daha net bilgi sahibi olabileceğimizi düşünüyoruz.Buradaki problem Gold Bilgisayar ile telefon üzerine bir çalışmamız olmaması bu yüzden bahsettiğiniz bayii ve ya servisin biz olmama ihtimali geliyor aklıma.Sizden detaylı bilgi alınca daha aydınlatıcı bilgiler paylaşabilirim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 26 Haziran 2013; 15:05:19 >
  • Az önce Delta Servis'den bir arkadaş tarafından arandım.
    Öncelikle ilgisinden ve verdiği bilgiden dolayı teşekkür ederim.
    Sorunun Delta Servis'den kaynaklanmadığını Gold Bilgisayar'ın Yanlış Tutumundan kaynaklandığını anladım. Ben telefonu değişim için vermiştim. Ancak Gold Bilgisayar'ın yanlış işlem yapmasından dolayı işlemim tamamen yanlış yapıldı.
    Şimdiki Hedefim Gold Bilgisayar. Yanlışlarını düzeltene kadar peşlerindeyim.

    Delta Servis'den de özür dilerim.
  • paralel ithalat konusunda benimde çok ciddi çekincelerim vardı ama bu ilgi alakayı görünce şüphelerim ortadan kalktı.. yanlız şöyle bir soru var kafamda ürün değişim şartları diğer yerli garanti şirketleriyle aynı mı ? yani değişim gerektircek durumda da tamir edip gönderiyormusunuz. buna cevap verirseniz çok sevineceğim.. teşekkür ederim
  • n11 de delta servis garantili satış yapan var mı tşk
  • Bu mesajdaki içerik, firmaya karşı olan görüşlerimin değişmesinden dolayı kaldırılmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 4 Ocak 2014; 0:24:37 >
  • Bu mesajdaki içerik, firmaya karşı olan görüşlerimin değişmesinden dolayı kaldırılmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 4 Ocak 2014; 0:26:04 >
  • hbakl kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yukarıda detayları yazılan görüşmede konuşmalarımız kayıt altında ibaresi geçmemektedir ve konuşma içerisinde geçen tüm şahsi bilgileri yazıya dökülürken tarafımdan editlenmiş olup tüketicimizin şahsına ait bilgiler paylaşılmamış ve konuşma kaydı yazılı olarak paylaşılmıştır.Amaç herhangi bir şekilde şuç işlemek olsaydı ses kaydı olarak izinsiz şekilde paylaşılırdı.

    Bahsi geçen konuda müşterimiz ile uzun süren bir telefon görüşmesi daha yaptım ve kendisininde,diğer okuyan kişilerinde bu paylaşımlardan herhangi bir "sevimli gözükme" çabası içinde olmadığımızı anladığını umuyorum.Forum üzerinde binlerce kullanıcı firmalar ile yaptığı sesli ve yazılı görüşmeleri paylaştılar ve bunun üzerine yapılan yorumlarda olmuş.Ancak kimse sizin gibi "kanuni ihlal"- bu suç gibi bir yorumda bulunmamış.

    Firmamızın hukuki danışmanları olduğu konusunda şüpheniz olmasın ve siz merak etmeyiniz şuç işleme ihtimalimizi.

    Burada"basit" hata diyebileceğiniz tek konu en gözde teknoloji platformunda (Donanım Haber) boy göstermek ve sorulan 3-5 soruya ve yapılan "hizmet" suçlamalarına cevap vermektir sizin düşüncenize göre.

    Hiç şüpheniz olmasınki biz bu "basit" hatayı yapmaya ve tüm açıklığı ile burada paylaşımlara bulunmaya devam edeceğiz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Not : Ben sizi bir firmaya yönlendireyim.C5 Electronics tarafından emniyet mensupları için yapılmış Galaxy S4 kampanyaları var.Hem onlar bu tarz yazılara da cevap vermiyorlar.




  • hbakl kullanıcısına yanıt
    Tekrar Merhaba (!)

    - Biz ürün satmıyoruz ;
    - 30 Gün içerisinde olan değişim masraflarını biz karşılamıyoruz,ithalatçı karşılıyor;

    Diye defalarca yazdık paylaşımlarımızda.Hangi konudan bahsediyorsunuz değişim - para iadesi yapılmaması hakkında? Neyi örnek gösterdiniz?

    Örnek gösterdiğiniz firmalara bir Deniz Feneri'ni ekleyiniz tam olsun.Verdiğiniz örnekler tam olarak da bizim yaptığımız işi yapan büyük holdingler (!) aynı bizim gibi.
    Düzen konusunda bize kimi örnek gösterirsiniz? Sabancı - Koç gibi teknik hizmet firmalarını mı?

    Konu gelince samimiyete şöyle başlayalım:

    - Bu konunun içinde neden polis olduğunuzu belirttiniz? Polis olduğunuz için kanunları daha iyi bildiğinizi düşünmemiz gerekiyor?
    - Buradaki tüm üyelerin bildiği tüketici kanunundan bir bent kopyaladığınız zaman samimi ve kanunları bilen biri mi oluyorsunuz?
    - Para istediğimiz onarımlarda sonuna kadar haklıydık hiç bir şüpheniz olmasın.Eğer müşteriniz bir konu hakkında haklı olduğunu savunuyorsa ve neden haksız olduğu ona anlatamıyorsanız onu rencide etmek yerine sorunu çözersiniz.Bu şikayet ortak paylaşım olarak bildirilirse müşteriye kendinizi nasıl anlatıyorsanız bu ortak paylaşımda da kendinizi bu şekilde anlatmanız ve savunmanız lazım.Bu konulardaki ücretsiz onarım en işin en ufak ayrıntısı.Keyfi uygulama dediğiniz garanti dışı bırakılması mı ürünün?

    Belki de haklısınız,belki tepkisiz kalmak gerekiyordu bu durumlarda diğer firmaların yaptığı gibi,yazılan şikayetlere ve sizin yaptığınız gibi ağır ithamlara.Burada ne yaparsak yapalım belki de hep "samimiyetsiz" olarak görülecek sizin gibiler tarafından.Ancak aynı uygulamaları yapmaya devam edeceğiz,paylaşımlarda bulunmaya devam edeceğiz,şikayeti olan ile görüşmeye devam edeceğiz,saatlerce telefon görüşmesi yapmaya devam edeceğiz "samimiyetsiz" görülse de.Eminim çok kişi bu paylaşımlardan,pmlere cevap verilmesinden memnun oluyor çünkü muhattap buluyor karşısında.

    Bu paylaşımda polis olduğunuzu belirtmeniz bile yeterli samimiyetsizliğiniz konusunda.Şeffaflık üzerine yapılan paylaşımlar hakkında olumsuz yaparken neden "polis" olduğunuzu belirttiniz?

    Görüşlerinize saygı duyduğumuzu belirtir,yapılan yanlış uygulamanın doğrusunu (sizin gözünüzle) anlatmanızı rica ederiz,


    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Bu mesajdaki içerik, firmaya karşı olan görüşlerimin değişmesinden dolayı kaldırılmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 4 Ocak 2014; 0:29:05 >
  • Bu mesajdaki içerik, firmaya karşı olan görüşlerimin değişmesinden dolayı kaldırılmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 4 Ocak 2014; 0:28:17 >
  • hbakl kullanıcısına yanıt
    Yazılan şudur : "İthamlarınızın içeriğini merak ediyorum belki sesli olarak daha iyi izahat alabilirim sizden.Ağız dalaşı ile ilgili bir kısım paylaşmışsınız ancak "basit firma,iş ahlakı zayıf firma,dolandırıcılık ile ilgili kısım,kapak olmuştur size,enayi yerine koyan firma ve ikili oynamak" gibi söylemlerinize ağız dalaşına girmeden cevap vermek için konuşmak istiyorum.Ticari kurum olan firmam hakkında hakaret içeren ithamlarınız var.Amaç pazar günü sizi rahatsız etmek değil.Verin numaranızı kısa bir görüşme yapalım ve anlayayım problemi."

    Tüm görüşmelerde ve yazışmalarda kendimi sizden üst gördüğüm,sizi aşağıladığım ve size hakaret ettiğim net olarak görünüyor (!) paylaşımlarımızda.

    Israrla 7 günlük cihaz diyorsunuz ama hangi üründen bahsediyorsunuz nerede bir ürün nerede bir problem var.İsim verin,olmadı link verin o da olmadı öyle düşünüyorum diye belirtin.İzahat kelimesini "açıklama" anlamında kullandım.Problemi öğrenebilirim yanlış anlaşılmaya meal vermeden konuyu ağız dalaşına sokmadan sözlü olarak bitirebiliriz diye düşündüm.

    Klavye başında paylaşımda bulunduğunuz zaman cevap hakkı doğuyor tarafımızdan ve sizin üslübunuza göre verilen cevap şekilleniyor.




  • Bu mesajdaki içerik, firmaya karşı olan görüşlerimin değişmesinden dolayı kaldırılmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbakl -- 4 Ocak 2014; 0:25:40 >
  • Öncelikle ilk kez ortak fikirdeyiz bir konuda "alim ile muhabbet lal-ü mercan incidir, cahil ile etme sohbet, her laf bir can incitir" sözü tam duruma uygun olmuş,hisselerime tercüman olduğunuz için teşekkür ederek yazıma başlamak isterim.

    Daha önceki mesajlarınızda olan aşağılama ve hakaretlerinizi son mesajınızda tekrarlayarak üslubunuzu net bir şekilde gösterdiniz.Donanım Haber Forumu'nun ortak paylaşım alanı olduğunu ve bu yazılanların herkesin okuması için kalacağını unutmadan eleştirilerinize cevap vererek konuyu biz de kapatmaya çalışalım.

    hbakl : "Polis olduğumu belirtme sebebim şudur, her gün sizin gibi basit firmalar yüzünden mağdur olanların verdiği, onlarca şikayet dilekçesi almamdandır."

    DeltaServis : Basit firma diye adlandırdığınız Delta Servis firması hakkında tarafınıza yansımış bir şikayet varmıdır?Hangi departmanda görev almaktasınız ki size elektronik cihaz servisi hakkında şikayetler gelmektedir? Avatarınızda gözüken Türkiye Uyuşturucu ve Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TUBİM) 'de mi çalışmaktasınız? Eğer öyleyse bizim sektörümüz ile ne ilgisi vardır departmanınızın?

    hbakl : "Bunu belirttim çünkü bir firmanın başlangıç, gelişme, büyüme ve zirvede kalma sürecini gerek mesleğimden, gerek hayat tecrübemden görmüş olmamdır."

    DeltaServis : GSM Satış Sonrası Hizmet sektöründe kaç yıl yer aldınız ? Almadıysanız hangi sektörlerdeki satış sonrası hizmet alanında bulundunuz ? Hiç bu sektör ile ilginiz olmadıysa hangi firmaların başlangıç, gelişme, büyüme ve zirvede kalma sürecinde bulundunuz?Böyle bir tecrübeniz de olmadıysa,mesleki kariyeriniz ile bu durumu nasıl bağdaştırdınız?

    hbakl : "Gelip burada bir adamın konuşmasını tape olarak dökeceksin (ohun izni dışında), sonra bunun suç olmadığını iddia edeceksin. Bu bir suçtur efendim. Siz o arkadaşın iznini aldınız mı konuşmayı paylaşırken!Sizin suç işleme ihtimalinizi konuşmuyorum. Ortada işlenen bir suç var, bunu konuşuyorum.İkinci olarak, Binlerce kullanıcının konuşmasını paylaştığını söylemişsiniz. Bu suç değildir, ancak siz tapeye dökmüşsünüz, (tape kaydedilen sesin yazılı dökümüdür) bunun arasındaki ince farkı idrak edemeyecek durumda olduğunuzu düşünmüyorum. muhtemelen işinize böyle geldiği için bunu ifade ettiniz"

    DeltaServis : Lütfen bahsi geçen tüketiciye ulaşınız ve konu hakkında detaylı bilgi alınız.Eğer kendisine karşı bir suç işlenmişse şikayetçi olması konusunda yardımcı olmanızı öneririz.Gerçi bulunduğu pozisyon ve eğitim seviyesi dolayısı ile bu konuda "sizden" destek almaya ihtiyacı olmadığını biliyorum ama şansınızı deneyiniz.

    hbakl : "Fimanızın hukuki danışmanları olmadığını söylemedim. Zira muhakkak vardır, ancak sizin lehinize çalışan. Önemli olan o firma hukuk danışmanlarınızın 7 günlük cihazı iade edebileceğini tüketiciye söylemesidir.
    Para iadesini sizin yaptığınızı düşünüyordum. Ancak ben bu olayda şunu örnek gösterdim, 7 günlük sıfır cihazı tamir edip, kullanıcıya işlem görmüş ürünü vermektense, neden ona değişim hakkı olduğu bilgisini siz vermediniz."

    DeltaServis : Firmalarının hukuki danışmanlarının müvekkelleri lehine çalışmaları gerekiyor zaten.Bahsettiğiniz 7 günlük cihaz durumunu dikkate almamızı istemiyorsunuz ancak bu yazdıklarınız eleştiri ise bu konu dikkate alınmalı.Hangi üründen bahsettiğiniz lütfen açıklayınız çünkü yapılan uygulama zaten budur ancak gözden kaçmış birşey mi yakaladınız onu soruyorum.İnsanları bu konuda bilgilendirme adına ufak bir örnek aşağıdaki linkte bulunmaktadır.İncelemeniz tavsiye ediyoruz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_70652467/mpage_2/tm.htm#msglink_75611892

    hbakl : " Samimiyet dediğiniz, sizi kötüleyen insanların ücret istediğiniz onarımlarını, buradaki şikayet sonrası ücretsiz yapmakmıdır? Bu samimiyet değil, göz boyama, şirin gözükme çabasıdır."

    DeltaServis : Merak ettiğim için daha önce de sordum siz nasıl yapardınız diye,cevap vermediniz tekrarlıyorum sorumu: "Müşteriniz durumu görüyor ancak belirtilen hasarın servis tarafından yapıldığını iddia ediyor.Hasar net, durum belli, kesinlikle ücretli onarım yapılmalı.Burada sorun yok sorun bu hasarı siz yaptınız şeklinde müşterinizden gelen itiraz.Bu konuda yazdığı şikayete açıklayıcı bir cevap yazdık sonrasında kendisini arayıp uzun telefon görüşmesi yaptık.Kendisine yalan söylüyorsunuz deme hakkına sahip olmadığımız için ve hiç bir şekilde bunu kanıtlayamacağı için mağdur olacağını gördüm ve yardımcı olmak istedim.Kendisinin bizim tarafımızdan ücretsiz onarım yapılmasına maddi olarak ihtiyacı yoktu zaten.Konu burada para değildi ve konuşmamızda bu tek bir cümle içinde geçti sadece.Hasarın nerede olduğuna karar veremedik ve diretmenin bir anlamı olmadığını farkedip geri adım atıp sorunu çözümledik.Kendisine forum ile ilgili söylediğim tek şey "Ben en son yazdığınıza cevap vermek istemiyorum çünkü konu farklı bir yere gidecek ve tartışıyor durumda olacağız dedim." Teşekkür mesajı yazanlara da pm atınız bizim tarafımızdan ne verilmiş kendilerine? Bu itham ile sadece bizi değil şikayeti çözümlenen insanları da değişik bir duruma sokuyorsunuz.
    Paylaşımlarımız kurumsal yapıya uygun değil farkındayım.Daha kısa ve şöyle olmalı " Müşterimiz ile irtibata geçilmiştir." kısa ve net. Ancak yaptığımız Paralel İthalat ile ilgili o kadar yanlış bilgi var ki kendinizi anlatmak zorundasınız.Eğer ki kurumsallık cevap vermemekse ve ya açıklama yapmamaksa,gidin hakkınızı arayın demekse ben bu işte yokum.Sempatik gözüküyor mu derseniz bence evet,firmanın biri sorulara cevap veriyor şikayet ile ilgileniyor,cevap yazıyor araştırıyor.
    Burada sorduğum soru buydu : " Siz nasıl yapardınız?"

    hbakl : " "Polis kanun adamıdır" M.K. Atatürk -> Bu söz sanırım size yeteri kadar kapak olmuştur. Ben polisim ve kanunları daha iyi bilmem çok normal. Mesela 7 günlük cihazda, üretim hatasında iade istenebileceğini bildiğim gibi..."

    DeltaServis : Mustafa Kemal Atatürk ne söylediyse doğrudur.Burada polisin kanun adamlığıı tartışmak en azından bu konu altında tartışmak ve ya eleştirmek benim görevim değil.Ancak Tüketici Kanunlarının sizin mesleğiniz ile hiç bir ilgisi yok.Tüketici Kanunlarını benden daha iyi biliyorsanız saygı duyarım ancak zaten sadece 10 sayfalık maddelerden oluştuğunu da hatırlatmak isterim.7 Günlük konusunda neyi eksik yapmışız sizden bilgi bekliyoruz yukarıda belirttiğim gibi.

    hbakl : " Keyfi uygulamadan kastım, ücret istediğin onarımı, burada şirin gözükmek için ücretsiz yapmandır. Bu forumda sizden yana şikayetçi olan arkadaşlar, şikayet etmeyip para ödeseydi, haybeye para ödemiş olacaklardı. Veya sizden örnek verelim. Cihaz aldınız, arıza yaptı, garantiye dahil değil denilip para istendi, ödediniz. Sonra bu foruma gelip baktınız ki şikayet edenin onarımı ücretsiz yapılıyor. Sizce bu durumda siz enayi yerine konduğunuzu düşünmezmisiniz?"

    DeltaServis : Şikayeti olan bir kişinin sorunun çözmek istiyorsanız problemi bir de ondan dinler ona göre yapabileceğiniz bir şey varmı bakarsınız.Enayi yerine koyulacak bir durum olsaydı bunun için bu kadar emek verilmezdi.Her konuda haklı olamazsınız aynen tüketicilerinde haksız olabileceği gibi.Olay orta yolu bulmakta ve sorun çözümlemekte.Bazen sadece izah edersiniz,bazen indirim yaparsanız,bazen ücretsiz yaparsınız ,bazen cihaz değiştirirsiniz ama bazen de hiç bir şey gelmez elinizden.Hakem Heyetine yönlendirirsiniz.
    Şikayet departmanı yetkili olmalı,sabırlı olmalı ve hakkaniyetli olmalı.Dinlemeli,anlamalı ve araştırmalı.Haklıyken de geri adım atabilecek durumda olmalı.Bu durumda konu sadece para olsaydı tüketicilere sayfalarca cevap yazmaya ve dediğim gibi telefonla uzun uzadıya görüşmeye gerek kalmazdı.Para ödeselerdi kendilerini enayi gibi hissederlermiydi bilmiyorum ama arandıkları ve dinledikleri zaman gayet ciddiye alındıklarını ve değer gördüklerini kesinlikle anladılar.

    hbakl : " Burada c5 elektroniğin ismini bulaştırmanız bence bir eziklik göstergesi. Ben c5, kvk, genpa diye bir firma ismi vermedim. Bu şark kurnazlığıdır, konuyu kendi üzerinizden atıp, başkasını kötülemektir. İŞ AHLAKI OLAN BİR FİRMANIN YAPAMAYACAĞI KADAR BÜYÜK BİR HATADIR!!! "

    DeltaServis : İnanılmazsınız (!).C5 Elektronik ile beraber çalışmakta,yöneticileri ile yakın diyaloğumuz bulunmaktadır.Kendileri ile ciddi hacimli ticari faaliyetlerimiz olmuştur Delta GSM olarak.C5 Elektronik kendine ait servisi olmayan Samsung Distribütörlerinden biridir.Servisleri olmadığı için bu tip durumlar ile karşılaşmamaktadırlar.Emniyet Mensuplarına özel Galaxy S4 kampanyaları var,sizde mesleğinizi ve alacağınız cihazları belirttiniz ve buna istinaden yönlendirme yaptım.Hiç bir paylaşımımda hiç bir firma hakkında olumsuz bir şey söylemedim.Eziklik nasıl bir benzetmedir dikkat edin yazdıklarınıza (!).

    hbakl : " Son olarak şunu söyleyeyim. Devletin Polisi olduğumu belirtmemi samimiyetsizlik olarak görmenizi anlamadım. Siz hangi ülkenin kanunlarına tabisiniz ki polis olmam sizi bu denli rahatsız etti.Polisim ve burada insanların dolandırılmasının önüne geçmek için kendimce bir şeyler yapıyorum. Gerek uyuşturucu konuları, gerek diğer bildiklerim hakkında da paylaşacağım."

    DeltaServis : Cihaz alacakken ve servis hakkında yorum yaparken polis olduğunuzu belirtmenizin neyi değiştireceğini anlamamıştım.Ülkenin kanunları ile sizin yorumlarınızın hiç bir ilgisi yok konuyu dağıtmayalım.Artı olarak dolandırma ile ilgili durumun ve uyuşturucu konularının Delta Servis ile ilgisi olmadığını düşünüyorum,doğru mudur?Eğer bağdaştırdığınız bir durum var firmamızla ile ilgili tekrar beyan edinki,bahsettiğimiz hukuk nasıl işliyor izinsiz paylaşım ve hakaret davalarında beraber öğrenelim.Tekrarlıyorum konuların polis,savcı ve ya millet vekili olmanızla ile hiç bir ilgisi yoktur.

    hbakl : " Peki siz forumda şikayet edenlerden, ücret almanız gerekirken almamak dışında ne kattınız? Ben söyleyeyim,Şikayetçileri önce tatlı dille eleştirme, akabinde şirin gözükmek için onların problemini halledip yorum yazmaya teşvik etme. "

    DeltaServis : Faydamız olduğuna dair güzel tepkiler alıyoruz ve bu konuya ben cevap vermek istemiyorum çünkü olumlu-olumsuz yorumlar üyeler tarafından yapılıyor zaten.Şikayeti olan kişileri yorum yazmaya teşvik etme konusundaki ithamınızı lütfen kanıtlayanız.Kanıtlayanız ki "asılsız" olarak yerini almasın bu sayfalarda.

    hbakl : " Büyük firmaların özü sözü bir olur. Bir onarımdan para almaması gerekiyor ise başından almaz. Önce para isteyip, sonra karizma çizilince sözünden dönmez!!!"

    DeltaServis : Büyük firmaların özü sözü bir olur ve insanları kandırmaz ve mağdur etmezler.Yapılan hatalı bir uygulamayı ve ya hatası olmasa da mağduriyeti gidermek adına karizmayı da çizdirir,zarar da eder.Bakın büyük firmayız iddiasında bulunmadık hiç bir zaman için.Şikayetleri değerlendiren ve çözüm bulmaya çalışan bir firmayız dedik.Dikkatli okuyunuz paylaşımlarımızı ki yanlışlık olmasın.

    hbakl : " Samimiyetsiz olduğunu söylediğin birinin gözünden doğruları görmeyi isteyecek kadar ilgili(!) firma, bu şekilde siz cevap verip hizmet ettiğinizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Bana daha çok ağız dalaşı gibi geliyor bu ifadeleriniz...! "

    DeltaServis : Ağız dalaşına girme adına yazdıklarınız yeteri kadar tahrik edici zaten.Eleştiride bulunmaya "çalışan" sizsiniz tabii ki sizin gözünüzden doğruları görmek isteyeceğiz.Eleştiriyi ve ya sizin yaptığınız gibi eleştirmeye çalışanları dikkate almazsak ve ya anlamaya çalışmazsak hata yaparız diye düşünüyorum.Bakın o kadar aşağılayıcı kelime kullandınız ancak hala size orta derece bir üslup ile bir "cahil" olarak cevap yazmaya çalışıyorum.

    Mevcut ezikliğimiz ve cehaletimizle eleştirilerinizi anlamaya çalışırken,"ne diyor acaba?" diye düşünürken baya zaman kaybettik.Emeğe saygı duymanızı ve size sorduğum sorulara cevap vermenizi rica ediyorum.


    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 1 Temmuz 2013; 3:17:12 >




  • Delta servisin bu ilgisini ve çözüme ilişkin olumlu tavrını gördükden sonra özellikle delta garantili telefon alacağım , kvk falan neymiş :))
  • paralel ithalat konusunda benimde çok ciddi çekincelerim vardı ama bu ilgi alakayı görünce şüphelerim ortadan kalktı.. yanlız şöyle bir soru var kafamda ürün değişim şartları diğer yerli garanti şirketleriyle aynı mı ? yani değişim gerektircek durumda da tamir edip gönderiyormusunuz. buna cevap verirseniz çok sevineceğim.. teşekkür ederim
  • Merhaba. Ben Gittigidiyor'da "ceppaket" adlı satıcının 1549 tl'den sattığı Galaxy S4 ile ilgileniyorum. Telefonun garantisi Delta Servis garantisi kapsamındaymış. Eğer buradan alırsam ilk kez paralel ithalat ürünü bir telefon almış olacağım. Anladığım kadarıyla ve forumda gördüğüm kadarıyla Delta Servis bu konuda oldukça güvenilesi bir kurum. Benim merak ettiğim bir nokta şu: Ben İzmir'de yaşıyorum. Olası bir arıza durumunda telefonu Delta Servis'e nasıl ulaştırabilirim? Merak ettiğim nokta bu. Teşekkürler.
  • Merhaba Delta Servis Yetkilisi;

    Geçtiğimiz yıl paralel ithalat yoluyla aldığım telefon sizin garantiniz kapsamında. Bu sayfada oldukça iyi bir kurumsal imaj çizdiğinizi gördüm. Ben cep telefonu konusu için pek fazla bu forumu kullanmam ancak siz burda olduğunuz için yazmak istedim. 1-2 gün içinde telefonumu size göndereceğim, göndermeden önce bir kaç sorum olacak cevaplarsanız sevinirim.

    1- Ankaradayım burada hizmet veriyor musunuz yoksa İstanbul'a git gel yapacak mı telefonum?
    2- Yasal süre dışında ortalama hizmet süreniz kaç gün?
    3- Telefonumun sorunu şudur; kısaca şarj olmuyor. Geceden sabaha kadar şarjda kalmasına rağmen çoğunlukla %70'te kalıyor. Kendim bilişim sektöründe yönetici olduğum için az çok olası sorunları tahmin ettiğimden şunları yaptım; farklı kablo ve şarj aletlerini denedim (bu farklı aletler evde bulunan note 2 ve ipad'in orjinal kablo veya şarj cihazıdır). Bunlarla da çözüm bulmayınca bir kaç kere wipe edip restore ettim ancak değişen hiç birşey olmadı. Soruma gelecek olursak ben bunları yaptığımı beyan ederek size telefonumu bütün aparatları ile teslim etsem bana iki gün sonra yazılım yüklendi deyip geri göndermezsiniz değil mi? (bu süreci çok yakın arkadaşım note 2'sinde yaşadı, 5-6 kere wipe edip düzelmeyen telefonu servise donma şikayetiyle verip özellikle belirtmesine rağmen yazılım yükleyip iade edince aynı sorun teslim aldıktan 1 saat sonra tekrar yaşandı.)
    4- Deneyebileceğim başka bir yol varmıdır?

    Sorularıma cevap verirseniz memnun olurum. Hem benimle aynı sorunu yaşayanlar için bir bilgi paylaşımı olacaktır hem de telefonu size teslim edersem gerçek bir kullanıcı olarak süreci buradan paylaşırım ve insanların kafasında servisinizle ilgili daha net bilgiler olur.

    Teşekkürler.




  • elliyedi E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Ankara'da servisimiz bulunmaktadır ve ortalama hizmet süremiz 5 iş günüdür.Note 2 modelinde hangi Android sürümü kullanıyorsunuz bilgilendirme yaparmısınız?


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • prowell kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şu an için sadece İstanbul ve Ankara'da servislerimiz bulunmaktadır.Bu yılın son çeyreğinde bölge servislerini genişletme projemiz var ve çalışmaları hızla devam etmekte.Bu süreç içerisinde İstanbul Servisimize ürün kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.