Şimdi Ara

DELTA Servis (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Stok durumu ile ilgili olduğunu düşünüyorum.İthalatçı ve satış yapan firma biz değiliz.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Yani sizin garantinizle Beyaz renk S4 almak tamamen şans :) Direk kendi ürünlerinizi sattıgınız bir site olsa çok daha iyi olurdu...
  • [Bu]RocK kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Delta Servis olarak ürün satışı yapmamaktayız.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Delta Servis olarak ürün satışı yapmamaktayız.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    N11.com adresindeki "daimateknoloji" isimli firmanın servisini siz veriyormuşsunuz. Teyit almak istiyorum doğru mudur acaba? Bu satıcıdan xperia z almayı düşünüyorum. Size bu satıcının sattığı cihazlardan şikayet geldi mi? Sonuçta az bir para vermiyoruz almadan önce bu sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim. Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Delta Servis olarak ürün satışı yapmamaktayız.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Olmadı bu ya ailemde hic kimsede kredi kartı vb. bir sey yok netten alısveris yapamıyorum :/ Fakat yaptıgınız isi takdir ediyorum, ilginiz ve cevabınız icin de tesekkur ediyorum.
  • Evet millet.

    Tamı tamına 1,5 aydır telefon değişimi ile uğraşmaktayım. Gold Bilgisayardan almış olduğum Samsung Galaxy S4 telefonun ahize ve arka hoparlöründe cızırtı şikayeti ile değişim istedim. Ancak Servise ilk gittiğinde hiçbir işlem yapılmadan telefon geri geldi. İki hafta önce tekrar gönderdim ve bugün sonun da Delta Servise ulaştım. Telefonla ilgili hiçbir sorun olmadığını belirttiler yine. Telefonun ahize ve arka hoparlörünün değiştirilmesini istedim artık kurtulmak için. Ancak adres konusunda birtürlü anlaşamadık. Aynı isimden iki ayrı adres bilgisi verdiler. Umarım başkasının ürününü bana benimkini başkasına göndermezler.

    Uzun lafın kısası ilerki adımlarım hukuki yollardan olacağınıda bildirmek isterim. Hem Gold Bilgisayar'a Hemde Delta Servise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yekzan


    quote:

    Orijinalden alıntı: _BOSS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Galaxy S3 ise problemin yazılım ile ilgili olduğunu sanmıyorum ancak Ankara servisi de güncelleme yapıp,şarjı tam olarak doldurmayı deneyeceklerdir.Ürünü götürdüğünüz zaman burada paylaştığınız bilgilerin aynısı belirtirseniz daha kısa sürede sorun çözülecektir.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba SONY XPERİA Z ile ilgili bir sorum olacak. Xperia z nin yan kapakçıkları dayanıksız oluyormuş telefonu sizin garantiniz den almayı düşünüyorum da böyle bir sorunla karşılaşılıp size geri dönüş oldu mu ? ayrıca garanti kapsamına giriyor mu girmiyorsa ücreti ne kadar sorularımı cevaplarsanız sevinirim

    İzninizle size ben de cevap vereyim,eşimde 6 aylık xperia go ben de 3 aydır xperia z var ( her ikisinde de şarz ve kulaklık girişleri kapak korumalı)şu ana kadar kapakla ilgili bir sorun yaşamadık,bence her iki üründe de kapak korumaları kaliteli.

    teşekkür ederim cevabınız için




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    cevabınız ve ilginiz için teşekkürler
  • Rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar iyi hoş DELTA ya ilgisinden dolayı teşekkürler ama benim anlamadığım ROTA ile ilgili en ufak bir bilgi yok. 10 Ay önce K2 iletişimden Xperia Arc S aldım ısınıp kapanma sorunu var servisi (ROTA DIŞ TİCARET) arıyorum cevap veren yok, Anlaşmalı MNG ile yollayayım dedim MNG'de öyle bir anlaşmalı firmamı yok dediler. Yinede gemileri yakıp yolladım ama içimde şüphe var acaba diye giden geri gelmezse???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f3v3r

    Arkadaşlar iyi hoş DELTA ya ilgisinden dolayı teşekkürler ama benim anlamadığım ROTA ile ilgili en ufak bir bilgi yok. 10 Ay önce K2 iletişimden Xperia Arc S aldım ısınıp kapanma sorunu var servisi (ROTA DIŞ TİCARET) arıyorum cevap veren yok, Anlaşmalı MNG ile yollayayım dedim MNG'de öyle bir anlaşmalı firmamı yok dediler. Yinede gemileri yakıp yolladım ama içimde şüphe var acaba diye giden geri gelmezse???


    Adres bu mudur?

    Firma : K03717 - ROTA DIS TICARET A.S. .
    Sektör : MEFRUSAT
    Ada : 4
    Kapı No : 85
    Adres : ISTOC TICARET MERKEZI 4 ADA NO:85
    Tel : 0212 659 15 61
  • Merhaba,
    Sanırım piyasaya ürünler karışık olarak çıkıyor,yani ürünün garantisinin sizin tarafınızdan verildiğini anlamak için mutlaka satıcı ile iletişime geçmek gerekiyor.
    Sizin ''buradan'' alırsanız bize ait ürünü satın almış olursunuz dediğiniz firmar(lar) var mı?
  • theerror35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Konu ile ilgili anlaşılmayan noktalar var tarafımızdan.Adres ile ilgili bahsettiğiniz problem nedir?
  • Merhaba,

    Kesinlikle Delta Servis garantisinde satış yapıyor diyebileceğim firmalar yok.Nedeni ise eğer talep ettiğiniz model hızlı tükeniyorsa aradaki boşluğu doldurmak için alım yapıyorlar dışarıdan.Gittigidiyor üzerinde ceppaket ve idealsecim,artı olarak bizdeuygun.com ithalat yapan firmalar oldukları için sattıkları ürünler "genel" anlamda bizim garantimizde oluyor.

    En sağlıklı yöntem satıcı ile temasa geçmek olarak yönlendirebiliyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Cevap için teşekkür ederim,belirttiğiniz gibi olduğunu düşündüğüm için bir kaç firma ile iletişime geçtim ama nedense sürekli diğer firmalar çıktı karşıma.
    Elektronik işi şans işidir elbette,bende şansımı deneyeceğim artık
  • Adreste sirkeci de olduğu belirtilmiş ve telefon numarası olarak ta 0 212 514 51 54 (Tekstil firması ile elektroniği de çözebilmiş değilim :( Umarım bir sıkıntı olmaz... İlginiz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f3v3r

    Adreste sirkeci de olduğu belirtilmiş ve telefon numarası olarak ta 0 212 514 51 54 (Tekstil firması ile elektroniği de çözebilmiş değilim :( Umarım bir sıkıntı olmaz... İlginiz için teşekkürler.

    Rica ederim ama sizin durumunuz kötüymüş.
  • Bugün n11'de bulup aldık,bakalım Allah utandırmasın diyelim.
    İnşallah işimiz düşmezde karşılaşmayız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Delta Servis , paralel * ithalat ürünlerine iki yıl boyunca güvence veren 480 metrekare alan üzerinde 26 kişilik ekibi ile hizmet veren teknik servis şirketidir.Paralel ithalat ürünlerinin ucuz olmasının tek sebebi,ithalat yapan firmaların herhangi bir satış fiyatına bağlı kalma üzerine anlaşmaları olmaması ve diledikleri gibi kampanya düzenleme şansına sahip olmalarıdır.Ürünlerin hepsi orjinal üretim olup herhangi bir teknoloji marketten de alabileceğiniz ürünlerdir.
    Gitttigidiyor üzerinden yapılan günün fırsatı kampanyalarının yanı sıra Delta Servis genellikle kurumsal firmaların ve önde gelen teknolojik marketlerinde sattıkları ürünlerin 2 yıllık garanti güvencelerini üstlenmiş bulunmaktadır.

    Servis onarım süreci ürünün arızasına bağlı değişkenlik göstermektedir , ancak firma prensibi olarak ortalama süreyi 5 iş günü olarak belirlemiş bulunmaktayız.
    Delta Servis, herhangi bir mecrada ürün satışı yapmamak ile beraber sadece garanti veren merkez servis olarak hizmet vermektedir.

    Delta Servis bu referanslarını internet sitesi üzerinden yayınlamıştır.

    Aldığınız ürünün Delta Servis Güvencesinde olup olmadığını internet sitemiz üzerinden sorgulayabilirsiniz.



    Bende bugün kapanma sorunu olan ion umu delta servise teslim ettim. Bakalım ne olacak




  • telefonu garantiye gönderdim bende bakalım garanti hizmeti konusunda nasıllar umarım hayal kırıklığı olmaz benim için paralel ithalat konusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diaboliciq -- 23 Temmuz 2013; 13:33:19 >
  • Merhaba Arkadaşlar;
    Sony cihazımı Delta servise gönderdim ve 17 iş günü sonucunda teslim aldım. Kargoya veriliş tarihi 02.07.2013 cihazı teslim alınma tarihi 22.07.2013 Cihaz geri gönderilirken kargo ücreti kullanıcıya ait bilginiz olsun.

    Neyse Gönderme sebebim.
    Şarz az gidiyor ( 1 gün bile kullanamıyorum ) şarz aleti arızalı (garanti belgesinde belirtmişler AKSESUARLAR GARANTİ KAPSAMINDA DEОİLDİR. Garanti belgesi fotoğrafını ekleyeceğim.) Şebeke sorunu var açıkken hat gidiyor . Wifi çekim kuvveti zayıf.

    PEKİ BUKADAR ARIZA BELİRTEN BİR KULLANICIYA VERİLEN CEVAP NEDİR.
    Yazılım güncellendi :) vallahi çok güldüm. Tebrik ediyorum.
    Bende bu işin içerisinde olmasam bunların hepsini yiyeceğim.

    paralel ithalat telefon alıyorsunuz ve Sadece garanti belgesinde Yazıyor Aksesuarlar garanti kapsamında değildir diye .
    Adaptör :40 tl
    kulaklık :30 tl
    Batarya:40 tl ee ne anladık biz paralel ithalat telefondan. Bir ceptelefonu garanti boyunca 1 defa kulaklık ve batarya garantiden değişir.

    Bizde nasıl oluyor ben sizlere kısa şekilde anlatayım;
    Samsung bir cihazınız var 30 gün içerisinde arızalandı Batarya adaptör kulaklık ve yazılımsal arızalar hariç ücret iadesi yada birebir değişim. 2 yıl boyunca cihaz tamamen garanti kapsamında. Aksesuarlar Dahil.

    Delta Serviste öyle bir Servis sözleşmesi var oda resimlerin arasında . Daha garantili tamiratın 20 iş günü olduğunu bilmemekteler...




    Neyse sözün kısası ve özü Sadece Delta servis değil Paralel İthalat yoluyla alacağınız ürünleri 3 defa düşünün ve sonradan moraliniz bozulması.
    Banada Tüketici Hakem Heyeti yolu göründü hadi hayırlısı artık .

    DELTA SERVİS
    GARANTİ ŞARTLARI

    [size=10]14.Aksesuarlar (batarya , şarz , kulaklık) tamamen garanti kapsamı dışındadır.





  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.