Şimdi Ara

DELTA Servis (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Delta Sevisinin Keleş Elektronik ile bir bağlantısı varmıdır...
  • diaboliciq D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bilgilerinizi pm olarak atarmısınız.Kaydı ve resimleri inceleyebilirim bu şekilde.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • İmei Numarasını pm ile gönderdim teşekkürler
  • Teşekkür ediyorum ilgi ve alakaları için sorunla bizzat ilgilenip detaylı bilgi verilerek çözüme kavuşturulduğu için
  • Toxic Umix kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bilgilerinizi pm olarak atabilirmisiniz.İnceleme şansına sahip olabilirim bu şekilde.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Sony Xperia Z almak için marttan beri araştırma yapıyorum.Bu ''paralel ithalat'' konusu hiç kafama yatmıyordu.Neden Sony kendi mağazasında 1448 liraya satılabilecek bir ürünü 1850 liraya satsın ki diye düşündüm...Paralel ithalatçılar ucuzluk kisvesi altında milletin canını yakacaklar dedim...Sonra bu sayfaya denk geldim,başından en sonuna kadar okudum.Delta Servis'in konu ile ilgili her soru ve soruna cevap vermesini ve İbrahim Bey örneğinde olduğu gibi omurgalı duruşlarını takdir ettim.Ben de bu sayede hem Delta Servis garantili paralel ithalat ürünlerine olan önyargımı yıkmış oldum,hem de 1850 lira denkleştirmek için bir kaç ay daha beklemekten kurtuldum..:-) Teşekkürler Teğmen...Tabi gene de benim telefonumda hiç bir arıza ve hasar olmaz umarım..!
  • ÖZŞAHİN İLETİŞİM olan isminizde niye degişiklige gittiniz yenibir isimler DELTA olarak devam ettiniz... ÖZŞAHİN adı aldında internet üzerinde bitçok şikayet var ve hiç biri çözülmemiş prpbmlemler... Şuanda kulnamış oldugum telefonum da ÖZŞAHİN ismi üzseridnen garantili.. Bir problem oldugunda ne yapmalıyım, o defter kapandı diyerek ilgilenmiyecekmisiniz yoksa DELTA kapsamında gibi hizmet olacakmı....
  • sbnccc S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle isim değiştirmedik bu bilgi tam olarak doğru değil.Özşahin İletişim ağırlıklı olarak çin cihazlarının onarımı yapan bir servis firmasıydı.Projeler sonlanınca şirketi devraldık.Devirden sonra kadro yapısında ve sistemde ciddi değişiklikler yaptık.Yaptığımız anlaşma ile çağrı merkezi ve onarım hizmetini vermekteyiz.Özşahin garantili bir ürünün servis hizmeti devam ettiriliyor.

    Şikayetler konusuna gelince Tele-Marketing ürünleri ile ilgili şikayetler ciddi sayıda bulunmaktadır ancak hiçbir tüketici maddi anlamda mağdur edilmedi.Biz de takip ediyoruz.Onarımları yapılıyor,hakem heyeti kararları sonucunda çıkan ödemeleri ve servis değişimleri de yapılıyor firma tarafından.

    Aktif olarak çalışmayı bıraktılar ve kalan garantili cihazları için de servis yönetimini bize devrettiler.Bu tip hizmetini devam ettirdiğimiz 8 firma bulunmaktadır.Bahsi geçen firmadaki fark yerini yapısal olarak da devralmış olmamızdır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Öncelikle isim değiştirmedik bu bilgi tam olarak doğru değil.Özşahin İletişim ağırlıklı olarak çin cihazlarının onarımı yapan bir servis firmasıydı.Projeler sonlanınca şirketi devraldık.Devirden sonra kadro yapısında ve sistemde ciddi değişiklikler yaptık.Yaptığımız anlaşma ile çağrı merkezi ve onarım hizmetini vermekteyiz.Özşahin garantili bir ürünün servis hizmeti devam ettiriliyor.

    Şikayetler konusuna gelince Tele-Marketing ürünleri ile ilgili şikayetler ciddi sayıda bulunmaktadır ancak hiçbir tüketici maddi anlamda mağdur edilmedi.Biz de takip ediyoruz.Onarımları yapılıyor,hakem heyeti kararları sonucunda çıkan ödemeleri ve servis değişimleri de yapılıyor firma tarafından.

    Aktif olarak çalışmayı bıraktılar ve kalan garantili cihazları için de servis yönetimini bize devrettiler.Bu tip hizmetini devam ettirdiğimiz 8 firma bulunmaktadır.Bahsi geçen firmadaki fark yerini yapısal olarak da devralmış olmamızdır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis


    bizdeuygun.com sitesine mail atmam sonucu bana ÖZŞAHİN ismini değişikliği yaptı DELTA olarak değiştirdi diye cevap aldım ve var gibi bir kaç sitede de birçok şikayet görünce haklı olarak sorma gereksinimi duydum.. Açıklamalarınıza göre şuanda özşahin garantili cihazların garantisine siz bakıyorsunuz. Cihazda problem olunca direk sizlemi irtibata geçmeliyiz




  • sbnccc S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Hizmet devri oldu size basit olarak o şekilde anlatmışlar.Bir problem olduğunda bizimle irtibata geçebilirsiniz.
  • diaboliciq D kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Telefon görüşmemizde ortak bir noktaya varıp sorun hakkında çözüm yolunda anlaştık.Problemin ve çözümün referans olması adına çözüm hakkında bilgi eklemek istiyorum.

    Bahsi geçen ürünün yapılan incelemesinde düşmeye bağlı hasar gördüğü net bir şekilde kasa üzerinde belirli oluyor.Bu konuda müşterimizle de hem fikiriz.Fark şurada cihaz bu hasarı aldıktan yaklaşık bir ay sonra ekranda problem çıkarmaya başlamış.Ekrandaki hasar sıkışma ve baskı ile oluşmuş olarak gözüküyor.Düştüğü anda sıkışan kasa zamanla kendi kalıbına tekrar kavuşunca bu şekilde bir iz belirdi olarak yorumladık durumu.

    Servis olarak bir ürünün düşürüldüğünü kasadaki oyuklardan (çizilme değil altını çiziyorum) rapor düzenleyip bildirim yapmak izlenmesi gereken prosedür.Düşmeyi kırıktan,çatlaktan,oyuktan ve anakart üzerindeki kırılma ve çatlamalardan anlarsınız.Anlamak sorun değil,tüketiciye bunu kanıtlamak problem.Normalde uğraşmaz servisler ikna ile,arama vs.. hak getire.Biz girdik bir yola arıyoruz konuşuyoruz paylaşımda bulunuyoruz ancak şu ana kadar doğru anlaşılmadığımız konular var diye düşünüyorum.

    Çözüm olarak vardığımız ortak nokta (konuşmadan önce de bu şekildeydi) ; cihazın diğer sorunlarına bakılacak garanti kapsamında (darbeli cihazda bu uygulama yapılmaz kesinlikle),ekran içinse ücret istenmesinin normal olduğunu ancak bu şekilde de kullanılabileceği konusunda anlaştık.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Toxic Umix kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Müşterimizle iletişime geçtik ve konu hakkında görüştük.Belirtilen onarım ücretli ekran değişimi,Sony güvencesinde ancak müşterimiz uzun süre beklemek istemediği için ve fiyatta daha uygun olduğu için onarım için firmamızı tercih ediyor.
    Değiştirilen ekranda kısa bir süre pixel hatası çıkıyor ve ekran tekrar değiştiriliyor.

    Buraya problem yok,süreç ve hizmet sorunsuz artı yedek parça garantisi de verilerek orjinal malzeme değişimi yapılıyor.Sorun buradan sonra başlıyor.Sony Xperia Z modelinin batarya kapağı vakumlu ve özel bir yapışkan ile yapıştırılmış.Herhangi bir vida bağlantısı olmadığı için kapağı söküp ekranı öyle değiştirmeniz gerekiyor.Bahsi geçen ürünün kapak yapışkanları deforme olduğundan dolayı yapıştırılan malzeme kısa bir süre kullanımdan sonra herhangi bir yerden atıyor.

    120 Dolar kapak fiyatı konusunda gelince müşterimiz yeni kapak alsam ne kadar olur sorusuna karşılık kasa fiyatı verilerek diyalog esnasında bilgi veriliyor.

    Sonuç olarak bu ürünü açmak için deneyimli olmanız şart,ancak deneyim konusunda yaptığımız Sony Xperia Z onarımları referans olacaktır.Yapıştırma teknolojisi ilk kez kullanılıyor ve buna bağlı deformasyonlarda ilk kez ortaya çıkıyor doğal olarak.

    Konuşma sonrasında vardığımız nokta kasanın problemsiz bir şekilde refurbish kasa ile "ücretsiz" olarak değiştirilmesi oldu.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • @delta servis
    s3 cihazın ekran arızası hangi nedenlerden kaynaklanabilir düşme dışında ve değişim için orjinal parça olmak kaydıyla fiyat nedir
  • Merhaba

    Yaklaşık 3 ay önce almış olduğum S3 marka cep telefonumu, telefonunu sim kartı görmemesi şikayeti ile delta servise gönderdim.
    Tamir işlemini yapmak istemeyen ve ben buna ne bahane bulsamda tamir etmesem diyecek her servis gibi
    telefonu ilk aldığım zamanda oluşmuş olan yere düşme izini bahane göstererek telefonu
    garanti kapsamı dahilinde yapamayacaklarını, anakartın değişmesi gerektiğini ve 450 TL ücreti olduğunu belirttiler.
    Şimdi sormak istediğim soru şu bu telefonlar bir kere yere düşme ile hemen garanti kapsamı dışına mı çıkıyor yoksa servisler oh ne iyi telefon üzerinde çizik
    vuruk var telefonu yapmamak için bahanemiz mi oldu diyor?
    Düşürmeden beri yaklaşık 2,5 ay geçti telefonda hiçbir sıkıntı yoktu da şimdi mi sıkıntı oldu ? hemde Telefonda bu zamana kadar donma vs hiçbir problem yokken ... Ekranında henhangi bir darbe vs bulunmuyorken .
    Ya bu telefonlar çok dandik bir düşürmede bile garanti dışına çıkıyorlar yada bu servis telefonu yapmamak adına en küçük bir izi bile bahane olarak kabul ediyor.
    Delta Servisi İnternette araştırınca bu konu ile ilgili birçok şikayet mevcut ancak ben yetkililerin bu konuyu tekrar değerlendirerek bir çözüm bulacağını düşünüyorum. Aksi takdirde hiç istemesem de bütün yasal yollara başvuracağımı bir kez daha bildirmek zorundayım.

    Cem İsmail TAYLAN
    BURSA




  • cmtyln16 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba İsmail Bey,

    Tamir işlemini yapmamak için bahane bulma durumu bizde olmuyor.Anlattığınız durum şu şekilde olmalı : Ürünü gönderirsiniz,hiç aranmadan bilgi verilmeden elinize " Yapılan inceleme sonucunda düşmeye bağlı hasar görülmüştür,1200 TL karışılığında onarımı yapılır" yazan bir form ve cihaz ulaşır.Fiyat kesinlikle yeni cihaz fiyatına yakındır ve hiçbir bilginiz olmadan cihaz size iade olarak gelir.

    Telefonu düşürmüşsünüz ve aynı zamanda ve ya sonrasında arızalanmış.Bunun sürecini biz bilemeyiz,bilmemiz de gerekmiyor zaten.Ürün gelir inceleme yapılır ve sonrasında aranırsınız.Kabul ederseniz yapılır,etmezseniz iade alırsınız.

    Garanti şartnameleri gayet açık ve biz neyi savunduğunuzu açıkçası anlamadık? Çok dandik olan düşürülmenin resimlerini ekledim mesajın altına siz de inceleyebilirsiniz.Telefon dediğiniz sürekli elimizde olan ve her gün düşürme şansına sahip olduğumuz bir alet.Her düştüğünde size bunu kanıtlayabilecek bir izde bulmamız da mümkün değil.

    S3 modeli için bu hasarı oluşturmak da kolay bir iş değildir,kullanıcıları net olarak bilirler.Kasa yapısı her düşme de iz bırakmaz.

    Konuyu tekrar değerlendirdik ve verilen kararın doğru olduğunu tespit ettik,sizinde değerlendirmenizi tavsiye ederiz.Yasal haklarınız her zaman bulunmaktadır ancak hasar ortada ne yazıkki.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
     DELTA Servis DELTA Servis




  • cmtyln16 C kullanıcısına yanıt
    Buna ek olarak bahsedilen şikayetlerinden en azından birkaçını gösterebilir misiniz,gözümüzden kaçmış birşey olmadan cevaplamak isteriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Yakın zamanda bizdeuygun.com sitesiden deltaservis garantili Xperia P almayı düşünüyorum inşallah memnun kalırım. Diğer teknik servisler gibi telefonu gönderdiğimizde 1 ay gibi bir süre bekletmiyorsunuzdur umarım.
  • 3-4 gün kadar önce Delta garantili Xperia Z aldık iki adet. Ürünlerin kutusundan garanti kağıdı çıkmadı, poşetin içerisine sonradan koymuş satan firma. Birisinde Sony yazıyor diğerinde Samsung. Boşluklar da doldurulmamış zaten. Gerek olmadığını düşünüyorum ama yine de sormak istedim; garanti için gönderirken garanti belgesine gerek var mı yoksa imei numarası yeterli mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Maxy_

    3-4 gün kadar önce Delta garantili Xperia Z aldık iki adet. Ürünlerin kutusundan garanti kağıdı çıkmadı, poşetin içerisine sonradan koymuş satan firma. Birisinde Sony yazıyor diğerinde Samsung. Boşluklar da doldurulmamış zaten. Gerek olmadığını düşünüyorum ama yine de sormak istedim; garanti için gönderirken garanti belgesine gerek var mı yoksa imei numarası yeterli mi?

    Bende aynı durumu yaşadım. Garanti belgesi Delta servis fakat onay ve tarihle ilgili bir bilgi yoktu. Bende delta servisin sitesinden garantiyi imeiden sorgulattım, herhangi bir sorun yok. Tek sıkıntı delta servisin sitesinde cihazın garanti başlama süresi benim cihazı alış tarihinden 2 ay önce başlamış görünüyor. Onda da cihazı aldığımız zamandaki fatura tarihini dikkat alıyorlar diye tahmin ediyorum.

    http://www.deltaservis.com.tr/garanti-sorgulama.html




  • Benim telefonum swap değişim oldu vodafone forumdaki vodafone çalışanları swap cihazın arzalanan cihazların sağlam parçalarından üretilen toplama bir cihaz olduğunu söylediler teleservice ise öyle birşeyin mümkün olmadığını tamamen sıfır olduğunu söylediler hangisi doğrudur?Bu yazdığımın sizin firmanızla bir ilgisi yok ama cevaplarsanız çok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.