Şimdi Ara

DELTA Servis (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Swap cihaz ile sıfır cihazın farkını çok net anlayabilirsiniz.Gelen IMEI farklı olmalı ve dış görünüş sıfır olmalı.Bunu göz tespiti ile rahat bir şekilde anlayabileceğinizi düşünüyoruz.Ürün geldiğinden takıldığınız bir nokta olursa tekrar beraber bakarız.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • OZGURCEL77 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Cızırtı sorunu hoparlör dolayı olmalı diye görüşümü belirttim ancak aynı hoparlör zil sesinde,müzik dinlerken ve ya video izlerken de kullandığınız hoparlör.Orada da sorun olması gerekiyor normal şartlarda.İsterseniz incelememiz için gönderin net bilgi verelim.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Swap cihaz ile sıfır cihazın farkını çok net anlayabilirsiniz.Gelen IMEI farklı olmalı ve dış görünüş sıfır olmalı.Bunu göz tespiti ile rahat bir şekilde anlayabileceğinizi düşünüyoruz.Ürün geldiğinden takıldığınız bir nokta olursa tekrar beraber bakarız.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Ürün geldi ve gelen ürünün imei farklıydı inş. yenilinmiş veya toplama bir cihaz değildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhaba,

    Samsung s3ümü ekran değişimi için servise göndermiştim. Sizde cok hızlı bir şekilde tamirini yapıp bayramdan önce elime ulaştırarak büyük bir incelik göstermiştiniz. Fakat bazı sorunlar var. Telefonun ahizesinden gelen ses çok tizleşmiş ayarlarıyla ilgli olmayan birşey. Okadar ki telefonla konşurken fazlaca rahatsız ediyor. Ek olarak telefon hiç bir uygulama kullanmama rağmen(wassup.face hariç) öncesine göre çok daha fazla ısınıyor ve sanırım buna bağlı olarak şarjı hızla boşalıyor. Bugün 11de şarjdan çıkardığım alet 18.30da bataryasını tamamen tüketti. Gprs kullanmama rağmen, sadece 1-2 saat kadar wifi kullanımıyla üstelik. Arama msjlaşmada yapmadım. Bunlar neden kaynaklanıyor olabilir. Ekran değişimi olmadan önce bu gibi sorunlar hiç yoktu. Cidden artık heves meves kalmadı telefonumla ilgili çünkü 26 temmuzda aldığım telefonumu toplamda sadece 6gün kullanabildim. Yardımcı olursanız çok sevinirim :/

    Mesut Mustafa LALE @Delta Servis




  • merhaba delta teknik servis görevlisi
    ben gg sitesinde idealseçim isimli satıcıdan 02.08.2013 tarihinde galaxy s4 marka cihaz aldım cihazın sizin tarafınızdan garanti kapsamında olduğu yazıyo hatta yanında gelen garanti belgeside size ait üzerinde tarih ve imza mevcut fakat delta teknik servis sitesinten garanti sorgulama yaptığımda 'Garanti Sorgulamasında Sonuç Bulunamadı' yazısı çıkıyo konunun tarafınızdan açıklığa kavuşturulmasını rica ediyorum ilginiz için şimdiden teşekkür ediyorum
  • Uzun süredir telefonu değiştirmek ve Samsung Galaxy S4 almak için araştırma yapıyordum. akakçe.com ve gittigidiyor.com dan fiyatları takip ediyordum.Burada genelde Delta Servis ve Distribütör( Başarı, Genpa, Telpa, Brightstar, Kvk)garantili telefonlar ile karşılaştım.Bu ikisi arasında da 200 tl lik fark var.Delta Servis hakkında bilgim olmadığı için araştırma yapıyordum.Burada yazılanları başından sonuna kadar okudum.Delta servisin özveri ile her sorunu çözme gayretini takdirle karşılıyorum.Lakin bunca sorunun yaşandığını gördükten sonra 200 liraya daha kıyıp distribütör garantili telefon almaya karar verdim açıkçası.Burada amacım kesinlikle kurumları ve kişileri karalamak değil amacım,sadece yorumlardan edinmiş olduğum çıkarımlar sonucu bu kanıya vardım.Yoksa Delta Servis le alakalı hiçbir sıkıntım yok.Sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı,
    Saygılar
  • Delta servis sorunu buldum s4 sarj aletimin tekefonu yavad sarj ettini ve bu yuzden telefonla oynarken sarjimin bittini soylemistim sorun sarj kablosundaymis kabliyla iynadimda bildirim ledi kibkirmizi yaniyo ve telefon hizli sarj okuyo fakat biraktigimda led gayet sönük yaniyo ve sa4j cok yavas oluyo sadece sarj aletini yollamam yeterlemi bide bana yollicam adresi soylermisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk8902 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Seri numaranızı Pm olarak bize ulaştırır mısınız.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • federer_forever kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle aldığınız telefon hayırlı olsun,iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

    Eğer şikayet ve ya probleminizi paylaştığınız zaman sizinle ilgileniliyorsa,siz de paylaşımda bulunmaya devam edersiniz.Bu hareketimizin diğer firmalara örnek olmasını dilerdik ancak bizden başka kimse henüz bu konuda adım,atmayacak gibi de gözüküyor.
    Satış sonrası hizmet sektöründe %100 memnuniyet sağlamanız mümkün değildir,çünkü ;

    - İnceleme yapar garanti kapsamı dışında olduğunu belirtirsiniz ancak kullanıcı tatmin olmaz,
    - Onarım yaparsanız,arıza tekrarlanır kullanıcı dolayısı ile memnun olmaz,(Bu oran kalite kontrol birimleri sonrası Dünya genelinde %3 olarak kabul görmektedir)
    - Yeni cihaz satılır,cihazı ilk tüketici açar ancak arıza çıkar,haklı olarak değişim ister,tüketici yine memnun olmaz,(Xperia Z ve Xperia Go örneği)
    - Üretici tanıtım yapar,durum farklı anlaşılmaya müsaittir,cihaz arıza yapar ve tespit eder bilgi verirsiniz.Sonunda tüketici yine memnun olmaz,
    - Servis hizmet süresi 20 iş günü olarak sınırlandırılmıştır ancak ürün 5-6 günü geçtikten sonra tüketici cihazını almak ister,sürecin sonunda yine memnun olmaz.

    Sektör hizmet sektörü,malzemede arızalı cep telefonu,yani kullanıcının şikayeti olan ürün.Beklentilerimiz büyük kullanıcılar olarak ve buradaki paylaşımların da beklentileri ışık tuttuğunu ve hizmeti geliştirme adına yol gösterdiğini düşünüyoruz.

    Üyelerin bazıları okuduklarını şöyle yorumladılar : " Paylaşımda bulunduğumuz zaman,haklı olsalar da geri adım atıyorlar".Bu fikir yanlış,bu mantık bizim mantığımız değil.Sosyal platformda takip edilmek için inanın bizim içinde büyük bir baskı ancak herşey güzel gidiyor ve daha başarılı olması adına yoğun bir şekilde çalışıyoruz.

    Kullanıcılar diğer firmalar ile yaşadıkları sorunları alım yaparken tercih sebebi olarak kullanıyorlar.Paylaşımları devam ettirmelerinin bir anlamı olmadığını çünkü cevap alınmadığı farkettiler.

    Biz müşterilerimizle açık platformda paylaşımlarda bulunmanın inanılmaz derecede faydalı olacağına inanıyoruz ve bu uygulamaya kesinlikle devam edeceğiz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis


    Not : Eğer paylaşım ve sorunlar hakkında net bilgi sahibi olmak isterseniz, şikayet sitelerindeki paylaşımlara göz atmanızı tavsiye ederiz.




  • Banada cevap verirseniz memnun olurum (delta servis)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mesajınızdaki problemi tam olarak anlamadım.Şarj cihazınızın kablosu mu temassızlık yapıyor?

    Eğer öyleyse şarj aleti göndermeniz gerekmektedir.

    Adres :

    Hobyar Mh Bankacılar Sok Delta Plaza No:5 Fatih İstanbul olarak geçiyor.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Ayni farkli sarj aletleri denedigimde sarjim normale donuyo benim sarj aletimle baska s4 u sarj ettimde ayni problem o s4 lede devam ediyo sorun sarj aletinde anlicaniz birde hangi kargo sirketini onerirsiniz herhangi biriyle yollasam sorun olur mu kargo ilaveten kargo ucreti kime ait ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz_61_61 -- 14 Ağustos 2013; 0:15:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pmden gerekli bilgileri göndermiştim ilgilendiğinizi söylemiştiniz acaba herhangi bir sonuç çıktı mı garantiyle ilgili (delta teknik)
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Yurtiçi Kargo bizim için ideal.
  • ufuk8902 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İthalatçı ile görüştük ve ürün bizim garantimizde.Ancak bayram sonrası yoğunluktan dolayı en geç cumartesi günü listeleri gönderebileceklerini belirttiler.Siz ürünü kullanmaya devam edebilirsiniz.Bu plana göre haftaya pazartesi günü de bizim sistemimizde ürünü görebileceksiniz.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • ilgilendiğiniz için teşekkür ederim birde bu konuyla ilgili olmasa da bisey daha danışmak istiyorum sizin daha iyi bilginiz vardır arkadaşım 700 tly civarı dolaylı tanıdığı birisinde sıfır galaxy s4 almış bu fiyata orjinal olabilir mi acaba
  • ufuk8902 U kullanıcısına yanıt
    Piyasa bilgim dahilinde mümkün olmayacak kadar ucuz bir fiyat "orjinal" Samsung S4 modeli için.Replika olması muhtemel ve bunu anlaması çok kolay.Bilgisayar bağlantısı kurduğunda ve hakkında kısmına gelirse farkı görecektir.
  • çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için araştırıp dh net cevaplarınız nedeniyle delta garantili seçmiştim teli iletişim çok önemli tekrar teşekkür ederim kolay gelsin
  • N11deki cokcesitburada daki s4 delta garantisinde mi? Sanırım websitesi de var bu firmanın. Bilgi verirseniz siparişi geçeceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta servis urunumu size yollicam yanliz problemimi size nasil iletebilecegim daha dorusu arizali urununle birlikde baska hangi evraklari size yollamam lazim bir ariza mektubu yazmalimiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.