Şimdi Ara

DELTA Servis (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • goldtr G kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Satıcı firmaya sorabilirseniz daha net bir cevap alabilirsiniz.Düzenli olarak çalıştığımız firmalardan biri değil.Stok durumuna göre değişkenlik gösterebilir.



    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,


    Arızalı ürün gönderirken;

    - Arızayı ve ya şikayetinizi net bir şekilde anlatan not;
    - Fatura fotokopisi

    yeterli olacaktır.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Satıcı firmaya sorabilirseniz daha net bir cevap alabilirsiniz.Düzenli olarak çalıştığımız firmalardan biri değil.Stok durumuna göre değişkenlik gösterebilir.



    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Sordum ama bir cevap alamadım hala. Siz de hazır burada bizimle alakadar oluyorken size sormak istedim. Bir de bu forumda da şatış duyurusu yapan taksitle.net de Medcell ve sizin garantiniz olan ürünleri sattığını belirtti. Sizden teyid etmek istedim. Taksitle.net ile anlaşmanız var mıdır?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargom can tellak a teslim edilmis ilerleyen gunlerde beni aydınlatırmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Supersiniz bugun yeni sarj cihazim geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Delta servisösorumlusu,
    S4 ü alalı 2 ay civarında bir zaman oldu, Delta servis garantisinde.Telefonun sarjı yüzde 80 civarlarında kendi kendine kapanıyor daha açmaya çalıştığımda sarj yüzde 0 diyor. 5 10 dakika sonra beklediğimde tekrar açmaya çalıştığımda sarj yüzde 30 40 50 diye rastgele bir değer verip daha sonra kapatıyor kendini. Dunde bataryanın şiştiğini fark ettim. Teli şarja taktığımda sorunla karşılaşmıyorum kapanmadı hiç bir zaman. Benim anladığım kadarıyla sorun bataryadan. Garantinin bataryayı dahi kapsadığını düşünüyorum. Ayrıca şuanda yurtdışındayım teli size hemen yollayamam bundan dolayı bataryanın patlaması yada tele zarar verebilme ihtimali varmıdır. İlginiz için teşekkürler
  • galaxy s4 aldım birgün dolmadan daha telefonun başında dil seçimi yapılan yere gelince com.google.gasps,harita ayarları durduruldu,google arama durduruldu gibi hatalar veriyor telin ana ekranına bile gelemiyorum. bu yazılımsal bir hata mı yoksa fabrika çıkışında mı hata var acaba yarın kargoya verecem iade hakkım filan varmış herhalde garantiye giderse ne kadar sürede geri gelir tahmini acaba :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecaparr

    galaxy s4 aldım birgün dolmadan daha telefonun başında dil seçimi yapılan yere gelince com.google.gasps,harita ayarları durduruldu,google arama durduruldu gibi hatalar veriyor telin ana ekranına bile gelemiyorum. bu yazılımsal bir hata mı yoksa fabrika çıkışında mı hata var acaba yarın kargoya verecem iade hakkım filan varmış herhalde garantiye giderse ne kadar sürede geri gelir tahmini acaba :D

    Bu sorunun çözümü oldukça basit uygulama yöneticisine giriniz.Oradan uygulama tümü kısmına geliniz ve geri tuşuna değil de menü tuşuna basarak uygulama ayarlarını sıfırla diyerek cihazı yeniden başlatınız sorununuz çözülecektir.




  • emrecelik85 kullanıcısına yanıt
    hocam saolda oraya kadar gelemiyorum ki :D işte bütün çalışan uygulamaları kapattığı için samsung account ta geç diyorum sonra gmail hesabı aktifleştirmeye girmiyor google.login çalışmayı durduruldu diyor anlayacağın telin açılışındaki saat ayarı dil seçimi bölümlerini geçiyorum samsung accounta geç diyorum tel orada takılıyor :d
  • emrecaparr E kullanıcısına yanıt
    Hocam ben geçebilmiştim ayarlar a girdim uygulama yöneticisine girdim ve o söylediklerimi yaptım bir daha da o sorunla karşılaşmadım
  • emrecelik85 kullanıcısına yanıt
    20 kere denedim olmadı geç diyorum com.google.login durduruldu diyor orada takılıyor forumda okudum dediğin gibi yapanlar olmuş ben beceremedim herhalde :D
  • Valla bilemicem hocam ugrasın biraz yine belki girersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrecelik85 kullanıcısına yanıt
    deniycem yarın sabaha kadar olmadı kargoyla yolluycam şirkete garantiye mi yollar yenisini mi verir para iadesi mi yapar onlara kalmış
  • Togharma T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Şişmiş batarya ile cihazınızı kullanmaya devam etmemenizi öneririz.Yurtdışında bir süre daha kalacaksanız bir batarya almanızı bulunduğunuz yerden,döndüğünüz de arızalı bataryayı garantili değişim için bize yollamanızı tavsiye ederiz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • emrecaparr E kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Belirttiğiniz problem uygulama ile ilgili,daha doğrusu yazılım ile ilgili.Ürünü gönderdiğiniz zaman yazılım güncellenip size geri gönderilecektir "aynı gün" içerisinde.

    Ancak göndermeden;

    - Cihaz kapalıyken-- Ses açma tuşu,home button ve açma kapama tuşuna basılı tutarak cihazınızı açın ve görüntü geldiği zaman açma kapama tuşunu bırakın.Cihaz "recovery mode" da açılacaktır.

    Bunu menüden cihazınızın ayarlarını sıfırlayıp denemenizi öneririz.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Tavsiye için teşekkürler sadece bataryayı telefonun faturası ile göndermem yeterli olacak mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Togharma T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Aslında burada en doğru yöntem telefonu komple göndermek.Bataryanın şişmesi normal bir durum değil Samsung için.Yine kontrol etme adına cihazın şarj voltajını ölçmek daha sağlıklı olacaktır.Şarj aleti ve cihazı beraber gönderebilirseniz hepsi kontrol edilip size tekrar gönderilir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    recovery mode tan denemiştim ama bişey değişmemişti kargoyada verdim bugün ceppaket şirketine ulaştı beklemedeyim size mi gönderirler yoksa kendileri mi halleder bilmiyorum artık
  • Merhaba, 5 Gün önce aldığım Delta Servis garantili Samsung Note2 açma kapama düğmesi bozuldu. Düğme içine kaçti her bastığımda telefon kapanıyor. Telefoncuya gösterdiğimde ben yaparım ama garanti kapsamına çıkar dedi telefon. Servise göndermek istiyorum ancak nasıl ve ne şekilde gönderileceğini bilmiyorum kargo ücretini kim karşılacayacak ve kaç günde elime geçecek küçük bir arıza ama gerçekten sorun yaratıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Aslında burada en doğru yöntem telefonu komple göndermek.Bataryanın şişmesi normal bir durum değil Samsung için.Yine kontrol etme adına cihazın şarj voltajını ölçmek daha sağlıklı olacaktır.Şarj aleti ve cihazı beraber gönderebilirseniz hepsi kontrol edilip size tekrar gönderilir.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba ;

    Hepimizin malumu bir kaç teknik servis ve ithalatçı dışındakilere güvenmiyordum.

    Ta ki , konuyu başından sonuna okuyana kadar.

    Yarın I9200 alıyorum.., Delta Servis güvencesi ile ;)

    İlginize teşekkür ederiz.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.