Şimdi Ara

DELTA Servis (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu mesajları okuduktan sonra delta garantili iki tane galaxy s4 aldım DELTA BİZİ UNUTANDIRMAZ İNŞAALLAH...
  • Delta Servis iyi günler. Benim bir sorum olacak. 1 hafta içinde telefon almayı düşünüyorum ve almayı düşündüğüm modeller arasında Xperia SP'de var. Bizdeuygun.com sizin garantiniz altında ürünler satıyor. Ancak bu cihazın bazı kronik sorunları var ( tamamen şans işi. Kiminde var, kiminde yok ) Işık süzmesi, wifi ve dokunmatik gibi.

    Ben telefonu aldığımda mesala ışık süzmesi var ( ki çok sinir bozucu okuduğum kadarıyla ). Buna kim bakacak? Yani ışık süzmesi varsa ben o telefonu anında değişim isterim. Bu değişim sizin vasıtanızla olabilirmi? Yoksa illa serviste bir kaç hafta kalmasımı gerekiyor.

    Cevaplarsanız sevinirim.
  • _Maxy_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Garanti belgesine gerek duymuyoruz servise alım yaparken.Sadece IMEI kontrolü yeterli oluyor.Belgeyi koyarken karıştırmışlar demekki.Kaşeyi satıcının vurması gerekiyor,anladığım kadarıyla yoğunluktan es geçip o şekilde göndermişler.Doldurulması ile ilgili talebiniz varsa hemen iletelim kaşeleyip göndersinler.Ancak dediğim gibi kontrolü seri numarasından yapıyoruz.


    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba,

    Swap cihaz anakartı sağlam,dış aksamı genelde sizin kullandığınız kasa ile toplanan ürün anlamına geliyor.

    Elinize gelen ürünün dış aksamı sıfır değilse yapılan işlem budur diye tahmin ediyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • The BlackMamba 24 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Alım yaptığınız zaman ürünü dikkatli incelemenizi ve problem var ise değişim talebini satıcı firmaya yapmanızı öneririz.

    İlk 30 gün içerisinde arıza yapan ürünler ile ilgili yönetmelikte,ürün kullanılmış olduğu için satıcı ve ithalatçı genelde işi biraz daha uzatıyorlar ve "ufak" bir arızası var ise onarılmasını talep etmenizi istiyorlar.

    Bizdeuygun.com HTC One modelindeki kasa açıklığı gibi arızası olan cihazları direk olarak değiştirdi.Yani bu konuda biraz daha hassaslar.

    Ben alım esnasında ve sonrasında herhangi bir problem yaşayacağınızı zannetmiyorum ancak belirttiğim gibi alım sonrası geçen süreç burada çok önemli.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis
  • Merhaba,

    İyi günlerde kullanmanızı dileriz.

    Saygılarımızla,

    DeltaServis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delta Servis -- 5 Ağustos 2013; 14:08:41 >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bende 25 temmuzda aldığım Samsung S3ümü sadece 1 hafta sonra servise göndermek zorunda kaldım. Telefon çok alçak bir mesafeden düşmesine rağmen dokunmatik ekranı çok ilginç bir şekilde kırıldı. Ama bunun faturasını delta servise çıkarmıyorum. Bunun faturası heryerde gorilla glass kırılmaz cam valla kırılmaz abi gibi reklamlar yapan üretici samsunga çıkarmak gerek. Neyse..

    Delta servisle ilgili ilk izlenimim de ilgili arkadaşlar oldukları yönünde. En azından aradığınızda kolayca ulaşabiliyorsunuz. İnsanın içi bir nebze rahatlıyor. Cuma kargoya verdiğim ürün için az önce arkadaşlarla konuşup hesap numarası aldım. Az sonrada çıkıp havaleyi yapıcam. Fakat daha önce konuştuğum görevli arkadaş tamir sürelerinin yaklaşık 5-6 gün sürdüğünü söylemişti(ekran değişimi için sormuştum). Fakat az önce konuştuğum arkadaş telefonun muhtemelen bayramdan sonraki hafta elime ulaşacağını söyledi.

    Zaten telefonla ilgili hevesim kırılmışken, buda tuzu biberi oldu. Sonuçta yeni alınan bir ürünün 3 gün sonra camı kırılıyorsa insanın ister istemez hevesi kaçıyor
    Umarım bu hafta içi tamirini yapıp bana ulaştırabilirler.. Gelişmelerden haberdar ederim

    İyi forumlar

    Mesut M. LALE




  • rrredlinee kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mesut Bey öncelikle anlayışınız için teşekkür ederiz.Takdir edersiniz ki bayram gibi tatiller bizim insanımız için milat gibidir.Bayram öncesi ve sonrası olarak ikiye ayrılır sanki hayat planımız :-).İnanılmaz yoğun bir şekilde bayram öncesi cihazların ulaşması için tüketicilerden talep alıyoruz ve bunun için acil olarak söz vermeyelim ki yalancı duruma düşmeyelim olarak karar aldık.Bu her bayram öncesi yaşanan bir durum servisler için.

    PM olarak bilgilerinizi ulaştırabilirseniz ürünü bu gün kargolatabilirim.(Mesut Lale olarak ulaşamadım kaydınıza)

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Swap cihaz anakartı sağlam,dış aksamı genelde sizin kullandığınız kasa ile toplanan ürün anlamına geliyor.

    Elinize gelen ürünün dış aksamı sıfır değilse yapılan işlem budur diye tahmin ediyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Çok teşekkür ederim cevapladğınız için ben cihazın sıfır olup olmadığını nasıl anlarım?Marka blackberry

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle dış görünüşünden anlayabilirsiniz.Model nedir?
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Delta Servis çok güzel cümleler kullanmışsınız ancak hep aynı klişe sözler. yok S3 telefonu 1 kez yere düşse iz bırakmazmış çok sağlammış. Sizin bu cümleleriniz işi yapmak istemeyen her işletmenin kullanacağı klasik cümleler. Sizun dediğinis gibi S3 hiçte sağlam bir telefon değil. He nasıl sağlam olur takarsan üstüne bir dünya kılıf sağlam oluyor tabi.

    Gözden kaçan şikayetleri ise google ye yaz bir bak önüne kaç tane link çıkacak oradan araştır.

    Netice itibari ile DELTA SERVİS garantisinde bir ürün almak ile garantisiz ürün arasında minnacık bir fark bulunmakta o da aradınız mı karşınıza birileri çıkıyor onlar da size elli tane bahane üretiyor. KESİNLİKLE DELTA SERVİS GARANTİSİNDE ÜRÜN ALMAYIN .....

    Sizinde dediğiniz üzere bütün yasal vede sosyal yollara başvuracağım merak etmeyiniz ...
  • cmtyln16 C kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    50 tane bahane değil sadece bir gerekçe sunuluyor tarafınıza. " Telefonunuz düşmüş ve bundan dolayı ücretli onarım yapılacak".

    Samsung Galaxy S3 modeli için "çok sağlam" gibi bir iddiamız olmadı ancak bahsettiğiniz hasar basit bir hasar değil,her düşmede bu şekilde problem çıkarmaz ürün diye belirttik.

    Sonuç olarak google arama motoruna tabii ki bizde yazıyoruz,kontrol ediyoruz ve cevaplıyoruz.

    Bizim tavsiyemiz bu tip durumların garanti kapsamında onarılmasını bekliyorsanız : Siz kesinlikle garantili ürün almayın demek olacaktır.

    Telefonunuzu kılıf ile kullanmanız sizin gösterdiğiniz özen ile ilgili.Yere vurun,duvara atın kırın parçalayın,bu durumda bizi ilgilendiren durum sizin talebiniz olacaktır,sonuç olarak ürün sizin.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba,

    benim note 2 de servis garantili delta servis yetkilisine bir sorum olacak benim cihazda
    telefonla görüşürken sesi ahizeye verdiğimde cızırtı yapıyor bu durum geneldemi mevcut
    yoksa benim teldemi bir sıkıntı zil sesi çaldıüında bir cızırtı pek yok sorun ne olabilir
  • OZGURCEL77 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Note 2 için bu tip standart bir problem yok.Cızırtı yapıyorsa hoparlör değişmesi gerekiyordur.Aramada farketmeme nedeniniz zil sesi ile ilgili olabilir.Müzik dinlerken problem var mı?
  • Merhaba,

    film denedim internetten bir sıkıntı yok youtubede bazı videolarda da cızırtı var ama asıl sıkıntı telefon görüşmesinde sesi dışarı verdiğimde cızırtı yapıyor sesi çok kısmak gerekiyor ozamnda karşı tarafın ne dediği anlaşılmıyor
  • Delta servisin geleceğini aydınlık görüyorum. Servis yetkilisinin kişilerin sorularınla bire bir ilgilenmesi servis için artı puandır bu insanların servise güvenini sağlar.Kvk servisini her kez çok över ama övenler sorula karşılaşmamış kişilerdir kvk kendine çok güvendiğinden hep hizmette geri kalmıştır. Delta servisin tek sıkıntısı servis ağının az olması servisi çoğalttığında bu sorun ortadan kalkacaktır. İstanbul gibi büyük bir yerleşim yerinde tek servis olması biraz sıkıntılı bir durum kargo var ama insanlar servise gelip sorunu yüz yüze görüşmek isteye bilir .Buda servis için hiç iyi bir durum değil Acil olarak İstanbul içi servileri çoğaltılması gerekir. Yani bir vilayette tek servis açmak çözüm değil güvensizlik oluşturur tüm vilayetlerde seviş ağı güçlenmesi lazım.Türkiyenin il sayısı 81 iki adet servis olması hiç hoş durmuyor. Buda servis acısından biraz insanlara güvensizlik getirir. Ana servis ve alt servisler olması gerekir.




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    Öncelilkle ilginiz için çok teşekkür ederim. Bugün servisinizden bir arkadaş aradı, havale bilgilerini verdim. O da daha sonra tekrar arayıp bugün kargoya vereceklerini söyledi. Gerçekten süpriz oldu :)

    Bu arada beyefendi ilk aradığında "nasılsınız?" diye sormuş bende o an gürültüden ne dediğini idrak edemediğimden cevapsız bırakmıştım. Sonradan düştü jeton, içime dert oldu. Burdan o beyefendiye sesleniyorum. "Teşekkür ederim. Siz nasılsınız?" :))

    Bu arada Kayıtlarıma Mesut Mustafa LALE adıyla ulaşabilirsiniz. Gönderici adı olarak. Fatura benim adıma değil çünkü.

    Delta servis, birçok açıdan beni tatmin etti. Cihazı elime aldığımda herhangi bir süprizle karşılaşmazsam, ilerki siparişlerimde de ithal ettikleri ürünlere öncelik vermeyi düşünüyorum. En azından düzgün bir yolda gitme çabaları olduğunu öğrenmiş oldum (Bu bilgi bana 420liraya mal olmasa daha iyi olurdu tabi :))

    İyi çalışmalar

    Mesut Mustafa LALE @Delta Servis




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Öncelikle dış görünüşünden anlayabilirsiniz.Model nedir?

    Curve 9320

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasci1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Servis ağının genişlemesi konusundaki görüşlerinize tamamı ile katılıyorum.Servis ağını bayiilik sistemi ile kurmaya planlıyoruz ancak her türlü sorumluluk Delta Servis'e ait olacağı için kontrol mekanizmasının kolay raporlanabilir ve incelenebilir olması gerekiyor.Şirketimizde çalışan yazılımcı arkadaşlarımız var.Dört aydır yoğun bir şekilde online olarak çalışacak altyapı ile uğraşıyoruz ve sona doğru yaklaştık.Öncelikle büyük şehirlerde (İstanbul Anadolu Yakası,İzmir,Antalya,Adana) da pilot bölge olarak sistemin denemeleri yapıp daha sonra hızlı bir şekilde servis ağını genişletmeyi hedefliyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • rrredlinee kullanıcısına yanıt
    Merhabai

    Bizde iyiyiz teşekkür ederiz :-).Ürününüz dün kargoya teslim edildi konuştuğumuz gibi.

    Problemsiz olarak kullanmanızı dileriz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.