Şimdi Ara

DELTA Servis (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
43
Favori
235.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu tür ortamlarda yetkili servisten veya satıcı bir firmadan destek görebilmek gerçekten ender rastlanan bir durum ,bunun için sizi tebrik ederim.
    Sizi zan altında bırakmadan ülkemizdeki servislerin malesef garanti olayına çok kişisel yaklaştıklarını ve tüketici taraflı olmak yerine distribitör/ithalatçı taraflı bir yaklaşım sergilediğini görmekteyiz.
    Örnek vermek gerekirse 3 yıl önce arkadaşımın aldığı iphone garanti süresi içinde arıza yaptı ve servis hiç uğraşmadan ürünü garanti kapsamından çıkardı su temasından.Ürüne satış fiyatı kadar servis ücreti çıkarılınca mecburen ürün geri alınıp mahkeme yoluna gidildi.Bilirkişi raporuna göre , apple ürünlerde suda renk değiştiren bir bant kullanıyor ve bu bant aşırı telefon görüşmesi sonucu nemlenme sonucu da renk değiştiriyor ve anakart üzerinde hernagi bir su izine rastlanmıyor. Sonuç olarak 3 yılık uzun bir uğraştan sonra faiziyle birlikte para geri alınıyor.Burda en çok kızdığım nokta kolay yoldan ürünü açar açmaz hemen kullanıcı hatası aranması ve aynı gün paralı tamirat yapılacağı bildirilmesiydi.En ufak bir inceleme yapmadan direk 2 tane banta bakım 1,500 TL para istemek etik midir?
    2. örnek olarak yeni aldığım laptopu 2. haftasında servise gönderdim üzerinde toz bile zor görülen bir cihaz için kullanıcıya bağlı çizikler ws gibi bir rapor tutuyorlar.
    bu arada sizin garantinizde olan bir xperia s telefonu 1 ay kadar önce aldım inş. sorun çıkmaz.
    Tam olarak telefon sektöründe olmayan ancak elektronik ve bilişim sektöründen biri olarak 1. sayfadaki xperia s resmini görünce yorum yapma gereği duydum.Bir telefon düşme sonucu kasada sadece ezik oluşuyor,kasada dağılma,lcd panelde veya dokunmatikte bir hasar meydana gelmeden flash entegrenin düşmeye bağlı bozulduğu sonucuna nasıl varılıyor,bu telefonlara ait özel bir problem midir?Ben hiç böyle bir olaya şahit olmadım bir sürü telefonda bu tarz vuruklar görmüşümdür ve tek bir düşüşle oluşması muhtemeldir bunun ekran kırılmadan ,ya da kasa dağılmadan garanti kapsamı dışında sayılması bana haksızlık olarak geldi,sonuçta kasada bir darbeye rastlanmasaydı ürünün düşme sonucu flash arızası yaptığı sonucuan yine varabilir miydiniz?
    Son olarak kesinlikle müşteri/servis konuşmalarında kesinlikle kırıcı ve yaptırımcı konuşmaları tasvip etmiyorum, belki de bu tarz olayların suçu neredeyse araba fiyatına gelen akıllı telefonların ülkemiz insanının alım gücünün üstünde olmasıdır.Burada distribütör servisler için de şunu söylemek isterim yabancı firmalardan yana taraf alıp onların maddi çıkarlarını yada büyük firmaların çıkarlarını koruyacağınıza elinizden geldiğince aynı toprağı aynı havayı paylaştığınız kendi insanınızın tarafını tutun.




  • Apple sıvı teması için kontrol bandını şarj girişinin bitimine,yani ''home'' tuşunun altına koyuyor..Bu bant beyaz ve temas halinde kırmızıya dönüyor..
    Neden şarj girişi ; Telefonun neredeyse açık tek bölgesi,herhangi bir durumda sıvıya maruz kalması en kolay yer
    Neden home tuşu ; Telefonda herhangi bir işlemde kullanmak için elin ilk gittiği nokta.

    O bant kontrolden çok sorun çıkartmak için yerleştirilmiş.
  • Benim gözden çıkardığım full brick olmuş telefonumu yaptılar.Telefon alacak olsam yine Delta servis garantili alırdım.Ben memnun kaldım arkadaşlar.
  • Gözlemlerime göre Delta servisinin yetkilisi forum aracılığıyla tutarlı ve çözüme odaklı yaklaşım sergilemekte, tutumu ve samimiyeti delta servisini tanımama vesile oldu. S3 alasım var, ancak doymuş bir kaç paralel satıcının distribütör garantili firmalardan daha pahalıya satmaya çalışma çabasını es geçersek, Delta Servisine güven duyarak bir ihtimal belki ucuza bulunur diyerek uygun fiyatlı paralelci aramaya devam ettim ancak düşünüyorum da, örneğin Hepsi burada'da 1228 TL' ye yetkili dist. garantili telefonu satılıyor word kartla alındığında 100 TL word puan da kazanılıyor buda fiyattan düşülünce telefon 1128 TL'ye geliyor. Bu fiyata dist. garantili tel. varken en ucuz haliyle 1099 TL' ye paralel telefon alınır mı? Arada 29 lira fark var. Demek istediğim paralelciler doyuma mı ulaştı? niye tercih edilebilirlik açısından pergeli biraz daha açmaya çalışmıyorlar. bunları Delta servisi sorumlusunun paralel ithalatı tanımlarken fiyattan bağımsız olduklarını dile getirmesi üzerine belirtme gereği duydum. Özetle delta servisi tanımak,güvenmek iyi güzel ancak paralel ithalatçıların delta servisi gibi güvenilir servis ile çalışmanın dışında tercih edilebilirlik açısından fiyatlarda da cazip olmaya çalışması gerektiğini düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arjin81 -- 26 Temmuz 2013; 3:05:05 >




  • .TRinTY. . kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle yapıcı yorumlarınız ve üslübunuz için teşekkür ederim.Distribütör cihaz servisleri baktıkları ürün başına hakediş alırlar ve herhangi bir şekilde değişim-hakem heyeti gibi ek masrafı kabullenmezler.Tüm sorumluluk üreticiye ve distribütöre aittir.Apple değişik bir örnek olarak geldi nedenini sorarsanız Dünya genelinde inanılmaz hizmet veriyorlar.Hiç bir şekilde entegre değişimi yapmadan direk olarak cihaz değişimi felsefesi uyguluyorlar.Ülkemizde de bu uygulamayı yapıyorlardı bir yıl öncesine kadar.(Devam ediyor mu bilmiyorum).
    Diğer marka distribütörlerin hepsi teknik servislerini kapattı.Genel anlamda ürünler Teleservice'de toplanıyor ve üretici ile direk teması kendileri sağlıyorlar.Bahsettiğiniz gibi bu durumlarda yeni cihaz fiyatı veriyorlar tüketiciye.Eğer çıkarılan raporu beğenmezseniz Tüketici Mahkemesi'ne başvurmanız gerekiyor çünkü herhangi bir şikayet ve ya yaptırım konusunda firmanın geri dönüşü olmuyor.

    İlk sayfada gördüğünüz resimdeki Xperia S modelindeki hasar ciddi bir hasardır.Kasanın sert plastikten yapılmış olduğunu ve içerisini tamamı ile dolu olduğunu belirtmek isteriz.Bu şekilde bir hasarı kolay bir şekilde veremezsiniz.(Halıya düşme,alçak mesafeden parkeye düşme gibi).Cihazın çalışmasını sağlayan alttan pinli "BGA" entegreler bulunmaktadır.Bu tip bir sert düşmede genelde entegrenin kendisi ve ya anakarta bağlı olduğu pinler çatlıyor,kırılıyor.Bu da bazen aynı anda bazen zaman içerisinde ürünün sorun çıkarmasına sebep oluyor.Yıllardır ana kurallardan biridir, "Darbe ve sıvı hasarlı cihazlara onarım garantisi verilmez".En temel kurallarındandır elektronik sektörünün ve bu kuralı ortaya çıkaranda bu şekilde hasar görmüş ürünleri sağlıklı çalışma ihtimallerinin yüksek oranda riske girmesidir.

    Bahsettiğimiz ürün distribütör servisinde olsa karşılacağınız prosedür anakart fiyatı olarak yeni cihaz fiyatına yakın bir fiyat çıkarılması olacaktır.Biz onarım yaparak sorunu çözümledik ve hasarlı entegreyi değiştirdik.

    Kısacası bizim için taraf tutma gibi bir durum yok çünkü eğer konuyu tüketici-servis olarak değerlendirirseniz,taraflardan biri otomatik olarak biz oluyoruz.Bunu taraf tutmaktansa ölçülü şekilde kuralları esnetip müşteri memnuniyeti sağlama ve marka değeri yakalama olarak görüyoruz.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Arjin81 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öncelikle fiyat konusunda hiçbir etkimiz bulunmadığını söylemek isteriz.Kesinlikle Delta'da olsa paralel ithalat olan bir ürünün distribütör muadilinden "şimdilik" daha ucuz olması gerektiği konusunda hemfikiriz.Şu anki duruma etken iki konu var :

    Birincisi döviz kurunun dalgalanması ve yükselmesi.Diğeri de distribütörün hem tüketicilerden hem de kurumsal satış yapan firmalardan son zamanda inanılmaz talep gören paralel ithalat ürünlerden ticari anlamda rahatsız olması.Bu rahatsızlık dolayısı ile ciddi bir rekabet ortamı yarattı ve enteresan fiyatlar ortaya çıkmaya başladı.Üreticiler eğer "bir şekilde" paralel ithalat yapan firmalardan daha az vergi ödemiyorlarsa,bu fiyatlardan şu an için kar ettiklerini sanmıyorum.Ancak rekabetin ayaklarından biride fiyat politikasıdır şüphesiz.

    Sonuç olarak o ve ya bu şekilde bu fiyat rekabetinin her türlü biz tüketicilerin yararına olduğunu düşünüyorum.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis




  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    http://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-pda/lg-p880-optimus-4x-hd-cep-telefonu-beyaz-90314877?id=90314877
    bu telefon sizin garantiniz demi
  • burakciftci96 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Hayır bizim garantimizde değil.
  • Delta Servis kullanıcısına yanıt
    bu urunun aynisini sizin garantinizde olani nerede var link verirmisiniz ??
  • burakciftci96 B kullanıcısına yanıt
    Garantimizde olan LG ürün yok şu an için.
  • Merhabalar,
    3-5 gün içinde bir S4 alacağım için (Sizin servisinizde olmasını istiyorum bu konuyu okuduktan sonra) bir süredir araştırıyorum bu paralel ithalat ürünlerini.
    Bu işin 3 ayağı var sanırım. Birisi ithalatçı firma, diğeri satıcı internet sitesi veya kurum, diğeri de teknik servis. Satıcıyı ve teknik servisi görüyoruz genelde ürünü incelerken fakat ithalatçı firmalar nelerdir, kimlerdir, nerden nasıl ithal etmektedirler o bölümünden biraz bahsederseniz sevinirim.

    Bu arada aşağıdaki sitenin servisini siz mi yapmaktasınız?
    http://www. b i r n u m a r a m.com/Samsung-i9500-Galaxy-S4-16GB-fiyatlari.html#0

    Mavi renkli S4 araştırdığımdan dolayı pek fazla seçeneğim yok. Ya yukarıda verdiğim adresten alacağım ya da gittigidiyor'daki idealsecim kullanıcısından sipariş vereceğim.
    Bu kullanıcının sattığı ürünlerden mutlaka az çok bilginiz olmuştur. Hangi ülkeden gelen cihazlar ve hangi ülkenin romu yüklü üzerlerinde bilginiz var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaksk -- 27 Temmuz 2013; 20:44:53 >




  • merhaba sanalpazardakı bır satıcıdan xperia p almak uzereyken garantıyı hangı sırketın karsıadıgını sordugumda sizi soyledı. 2 gundur delta servisi arastırıyordum ve ılgınız benı tatmın ettı ve xperia p yı kızkardesıme almaya karar verdım.http://www.sanalpazar.com/6748803-Sony-Xperia-P-Lt-22i-Cep-Telefonu-Gumus__isp6748803 bu ilandaki ürün sizin garantiniz altındamı?
  • mipa90 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Gül Color firması bir kaç ithalatçı ile çalışıyor bildiğim kadarıyla.Alırken özellikle hangi firma güvencesinde olduğunu belirtirseniz size yardımcı olacaklardır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • S4 tlefonumub galiba sarj aleti arizalandi acaba sarj aletide garnati kapsamindami garanti kapsamindaysa sarj aletini telefonsuz yollasam problem olurmu cevaplarsaniz sevinirim (delta servis)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguz_61_61 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Telefonunuz başka şarj cihazı ile çalışıyorsa sadece şarj cihazını göndermeniz yeterli olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • Merhaba,

    Konu açılırken iki firma ismi beraber olarak yazıldığı için Rota Dış Ticaret'in de ismi geçiyor.K2 aktif olarak çalışıyor onlar ile iletişime geçtiniz mi?

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Telefonunuz başka şarj cihazı ile çalışıyorsa sadece şarj cihazını göndermeniz yeterli olacaktır.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    3 farkli sarj aletiyle daha denedim 3 uylede sarj oldu ama orjinal sarj aletimle sarj olmadi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma iyi bir firmadır 2 tane s4 ümüz delta garantili satın akmıştık, ancak delta garanti kapsamında olmayan sony xperia z cihazımı götürdüm ve 550 tl karşılığında ekran değişimi yaptım, ekranda ölü piksel olduğundan hiçbir mebla ödemeden tekrar değiştirdim ancak sorun o zaman başladı artık xperia z min arka kapağı tam oturmuyor ve 2-3 kere gitmeme ramen kalıcı bir çözüm olmadı 120 dolar gibi bi ücretle arka kapak değiştirebileceklerini söylüyolar saçmalık, 1-1.5 ayımın her hafta sonunu orda geçirmekten bıktım. Böyle bi sorunla daha önce karşılaşmadıklarını söylüyolar. Pek deneyimli olduklarını düşünmüyorum açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Delta Servis garantisinde olan bir s4 telefonum var 1 hafta kadar önce garantiye gönderdim.1 ay önce Düşme sonucu kasada sadece soyulmalar oldu hatta ufak kardeşinizin eline alıp kenarları dişlemesi gibi hiçbir farkı yok ne kasada ne ekranda göçük yok kasada dağılma,lcd panelde veya dokunmatikte bir hasar meydana gelmedi benim sorunum düşmeden 1 ay sonra kendiliğinden oluşan ekranın içindeki siyah çizik garanti kapsamı dışında sayılıp bana 600 tl'lik bir hasar bedeli istendi bu da haksızlık değil mi,sonuçta kasada diş diş soyulmalar olmasaydı telefonun düştüğünü nasıl anlayacaktınız ekranın dış yüzeyinde çizik olmaması ve kasada ne arkada ne de önde ezilme içe göçme olmamasına rağmen. Kaldıki ben telefonumdaki ısınma sorununu ve arada kapanıp açıldığı sorununu da bildirmiştim bunlar telefonu aldığımdan beri mevcut sorunlar bunlar da mı kullanıcı hatası bedel karşılığı yapılacak?? ve bununla birlikte ekranin iç kısmında oluşan çiziğin yayılması muhtemel gibi duruyor malzeme hatası olmadığı ne malum ısınma yapan bir cihazda bu tür hatalar olması kuvvetle muhtemel gibi geliyor bana velhasıl teknik servis hizmeti kullanıcı hatası diyip hasar bedeli isteme ve olaydan sıyrılma zihniyetinde gibi geldi açıkçası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diaboliciq -- 30 Temmuz 2013; 13:23:01 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.