Şimdi Ara

ASUS Yetkili Servisi KVK Kartal Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
64
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    Bu konuyu bazen iyi şeyler de oluyor ve bu iyi şeylere de teşekkür etmek gerekiyor diye açtım.

    2022 yılında bir ASUS Rog Laptop aldım, 2024 yılında garantisinin bitmesine 1 gün kala 2 adet arızası için KVK Kartal servisine gittim.


    Serviste seri no faturaya uymuyor dediler, doğru dediler çünkü laptop aldıgım gün değişime yollamıştım ufak bir kozmetik kusur görüp, satıcı GTI Bilişim de anında değiştirmişti sorunsuz şekilde. Ama fatura bana ilk gelen ürüneydi ve dolayısıyla seri no farklıydı.

    GTI bilişime mail attım ve bana aynı gün içinde doğru seri no için fatura attılar, sağolsunlar.


    Bu fatura ile laptopu KVK Kartal servisine verdim. 2 gün içinde işlemlerin tamamlandı, gittim almaya, sordum ne yapıldı diye,

    ekran değişti dediler. Ben o esnada bile kafamda türlü türlü şeyler düşünüyorum, 2K 165 hz ekran yerine ya 1080p 144 hz taktılarsa, ya daha kötü ekransa vs vs.


    Laptopu aldım kontrol ettim ekran aynı özelliklerde ve aynı kalitede. Sonrasında eve gittim laptopu kullanıyordum ki ne göreyim, arızanın biri çözülmüş ama diğeri devam ediyor. Garanti süresi de bitmişti. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.


    En ufak bir aksilikte hakkımı arayabilmek için video çektim, zaten süreç boyunca her şeyi video kaydına almıştım en ufak aksilik veya hile hurdayı engellemek adına.


    Elimde videolarla servise gittim, tartışmaya hazırdım ama önce durumu söyledim arızanın biri devam ediyor diye.


    Servistekiler hemen yardımcı oldu, garanti süresi işlem sırasında bittiği için sorun olmaz dediler aldılar. Bu sefer işlem 1-2 hafta sürdü, ekran kablosu değişmiş, parça beklendi sürenin çoğunda. Sonra gittim laptopu aldım arızalar tamamen çözülmüştü. Ekran değişiminde ve ekran kablo değişiminde herhangi bir kozmetik hasar da olmamış.


    Süreç boyunca en ufak bir aksilik çıkarmayan, üçkağıt çevirmeyen, beni şaşırtan KVK Kartal servisine çok teşekkür ederim. Konuyu öne çıkartmanızı istiyorum ki yaptıkları düzgün hizmetin boşa gitmediğini bilsinler.


    Teşekkürler,

    İyi çalışmalar








  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.