Şimdi Ara

SAMSUNG YETKİLİ SERVİSLERİ GENEL ŞİKAYET ( KVK, BAŞARI, DESTECH, MTA) YILAN HİKAYESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar


    Hikaye biraz uzun ve bu hikayeden çıkardığım tek ders var. Bir daha asla Samsung' a bulaşmamak. Yetkili servislerin aslında dışarda mahalle arasındaki servislerden hiçbir farkının olmadığınıda gözler önüne seriyor. Samsung müşteri hizmetleri çözüm ekibi diye bir ekip oluşturuyor. Fakat ne ekip, ne de Samsung servislere sözünü geçiremiyor. Baştan sona 20 gün içinde yaşadığım 8 kez servise başvurduğum cihazı anlatıcam. Bu ülkede boşu boşuna yurtiçi garantili cihaz satın alıyoruz. Neyse uzatmayayım.


    9.11.2022 de S22 Ultra cihazımı Ses açma kısma tuşundaki arızadan dolayı bakırköy MTA Samsung servisine götürdüm. 11.11.2022 de teslim aldım. Fakat cihazın tuşu değişmesine rağmen hala sert basıyordu ve kamera kısmında kapağı açtıklarından ötürü toz bırakmışlardı. Sorunları söyledim cama hava vurmuşlar ve ses tuşunununda düzeleceğini söylediler. Baktığımda kamera camında toz ve iz kalmıştı havadan dolayı arkadaş düzelir 2 saate dedi yolladı. Baktım sorun devam ediyor Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve çözüm ekibinden Birkan diye bir beyefendi ilgilendi. Servise vericeğinizde arayın biz takibini yapıcaz servisle görüşücez diye söylendi.


    13.11.2022' de bu sefer Gaziosmanpaşa Destech Bilişim' e teslim ettim. Müşteri hizmetlerindeki beyefendiyide aradım. Neyse 15.11.2022 de teslim almaya gittim bu sefer tuş düzelmişti tekrar değişim olmuş. Fakat kamerada yine toz vardı. Ordaki teknisyen beyefendi bunun çıkmadığını önceki serviste yaşadığım sorundan ötürü olduğunu söyledi. Bende eve gittim kamerayı açtım ve bu seferde kameranın merceğinde büyük 2 leke vardı. Yani fotoğraf çekerken 2 tane leke görünüyordu. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım fakat Birkan bey dönmedi.


    Bu sefer tekrar Mta Bakırköy servise gittim kamera değişimi oldu. Fakat yine lenste toz bıraktılar. Hemen söyledim evet var dediler tekrar cihazı içeri alip temizleyip verdiler ki baktım yine vardı.


    Artık yeni bir hobi edinip tüm servisleri gezip işini iyi yapan bir yetkili servis arayışına girdim. Bu arada samsung tan sadece hizmet ölçüm için ariyolar ama birşey etki etmiyor. Kesinlikle laf olsun diye koyulan bir hizmet. Neyse..


    19.11.2022 cumartesi sabahı 9 da Bu sefer Avcılar Başarı Samsung servisine gittim. Onlarda tozları gördü işleme aldı. 1 Saat sonra hazır mesaji geldi servise gittim baktım yine aynı. Bankodaki bayana gösteriyorum evet var diyor. E diyorum çözüm ne o zaman bana diyorki işlem aldık şimdi tekrar kayıt açamayız. Siz isterseniz bide Mecidiyeköy servisine gidin. Onlar kayıt açsın müşteri memnuniyeti açısından arka kapağı değiştirebilirler dedi. İyi dedim alıştık zaten.


    21.11.2022 de bu sefer Şişli Fulya' da bulunan Kvk servisine gösterdim. Ordaki arkadaş gördü tozları dediki tamam ben kapak değişimi istediğinizi yazıyorum. Her neyse 26.11.2022' de cihazı tekrar teslim aldım. Fakat bitti mi tabikide hayır. Arka kapakta değişti fakat kamera camında yapışık tozlar var. Bayan arkadaşa gösterdim kusura bakmayın dedi tekrar kayıt aldı. Tekrar bekliyoruz bu arada samsung çözüm ekibinden bi hanımefendi söyde ilgileniyor ve bu sefer cihaz değişimi istediğimi kendisine ilettim. Zaten yasal olarakta aynı sebepten 5 kez servise cihazımı yolladım. İptal edilip cihaz toz temizliği yapıp geri verildi cihaz bana fakat sorun yine aynı. Çünkü temizleyemiyor arkadaşlar .


    Sorun ne kadar ufak olursa olsun fazlaca ücret ödeyip garantili cihaz aliyoruz. Fakat verilen hizmete bakınca bunun karşılığı bu değil. Suya toza karşı dayanıklı cihaz alıyoruz servis içinde sağolsun bizim yerimize toz bırakıyor.


    Fotoğraflarıda ekliyorum. Telefonu severek kullanıyordum fakat cihazdanda artık soğudum. Samsung' tan komple soğudum. Paranızla rezil olmak istiyorsanız bu firmayı tercih edebilirsiniz. Baştan aşağı rezillik.


    Piyasada android işletim sistemli birçok cihaz var yani rakip firma bol. Aralarından sıyrılmaları gerekirken müşteriyi takmamaları kalitelerini belli ediyor. Zaten bir firmanın kalitesi ürünü satarken değil, sattıktan sonra verdiği hizmetle belli olur. Herkese iyi forumlar.



    SAMSUNG  YETKİLİ SERVİSLERİ GENEL ŞİKAYET ( KVK, BAŞARI, DESTECH, MTA) YILAN HİKAYESİ


    SAMSUNG  YETKİLİ SERVİSLERİ GENEL ŞİKAYET ( KVK, BAŞARI, DESTECH, MTA) YILAN HİKAYESİ







  • Hocam geçmiş olsun. Peki cihazın kamerasının etrafında neden beyazlıklar var onlar toz mu boya atması mı?

  • Sagolun hocam. Onlar toz boya atmasi degil


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamera lensindeki tozun temizlemesinin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Geçmiş olsun. Ayrıca sabrınıza sağlık. Ben üçüncü kez servislik olsam çoktan ortalığı yıkmıştım

  • Geçmiş olsun hocam ve sabrınız için gerçekten takdir ettim sizi. 5 kez servise aynı sorundan gidip yapılamıyorsa zaten uğraşmayın THH başvurun süreç uzun olsa dahi karar lehinize olacaktır.

  • Hocam, eğer tekrar servise gidecek olursanız Kadıköy'de ki servise gidin. 2 senedir oraya gidiyorum. Hep sorunumu çözdüler, ve işlerini de düzgün yapıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Merhaba cevabınızı görmemiştim. Fakat gitsem de gitmesem de cihazdan artık soğudum ondan dolayı artık satıp bir daha bulaşmamak istiyorum

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • -Gardiyan- kullanıcısına yanıt

    Merhaba teşekkür ederim. Bildirim gelmediği için cevapları görmemiştim.Fakat 2 3 ay sonra tahmini askere gideceğim bundan dolayı artık uğraşmak istemiyorum. Yüksek ihtimalle satacağım cihazı ve dahada samsunga bulaşmayacağım

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.