Arkadaşlar selam
16/05/2024 tarihinde idefix.com' dan Techburada satıcısından LG 24gn60r-b monitör satın aldım. Ürünün açtığımda ürün zaten daha önceden açılmıştı. Ürünün koyulduğu poşetten bariz bir şekilde belliydi. Kutuyu mecburen açtıktan sonra fark ettim. Ürünü test ettiğimde ölü piksel tam karşıda ekranın yukarısında mevcuttu. 14 gün cayma hakkımı kullanarak iade etmek istediğimde ürün açtığınız için iade alamayız dediler. Çoğu site ürün kutudan açılmasına rağmen iadeyi kabul ederken bu idefix denen firma haklı olduğum halde tüm iade işlemlerimi iptal etmiş ürün göndermemi engellemiştir. Techburada satıcısı ise yüksek ihtimalle diğer yerlerden iade gelen ürünleri burada satmaktadır.
Aynı satıcısının hepsiburada ve amazon da sorunlu ürünlerini iade aldığı yorumları okuyunca idefix te taksit olayı daha kampanyalı olduğu için burayı seçtim ve seçmez olaydım. İdefix.com kesinlikle ürünleri iade kabul ettirmiyor. Yani forumdaşlar anlayacağınız üzere iki firma birbirini bulmuş. Gerekli merciilere şikayette bulunacağım.
Merhaba
25.02.2024 ve 07.03.2024 tarihlerinde iki sipariş verdim. Daha sonra başka bir sitede aynı gün kargo imkanı olduğunu gördüğüm için siparişlerimi iptal ettim. Ancak iptal işlemi onaylanmasına rağmen 1 aydır para iadesi gerçekleşmedi. E-posta yoluyla iletişime geçtiğimizde 'Bankanızla görüşün, biz iadeyi gerçekleştirdik.' yanıtını alıyoruz; ancak herhangi bir iade işlemi yapılmadı. 1 aydır paramın akıbeti hakkında bilgi sahibi değilim. Bugün ariyim dedim 1 saat telefonda bekledim sıra bana gelince telefon otomatik kapandı. Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum sizce başvuruyu ne zaman yapayım. Benle aynı duruma düşüp bekleyen var mı?
Mayıs itibari ile iadeler yapıldı. Hediye çek verildi. Teşekkürler
@ahmet2788 SORUNLU ALIŞVERİŞ
Arkadaşlar merhaba
Kendisine 2 hafta önce Corsair Vs650 psu sattım. Psu yu aida 64 te tüm yükte çalıştırıp 10 13 dk test ettim. Oyun oynadım hiçbir hata vermedi. Psu daha önce tamir görmemiş güvenlik etikerleri üzerinde. Kendisi ile 280 tl + kargo ücretini ödeyecek şekilde anlaştık. Psuyu havaleden sonra satın aldı ve mesaj atıp psu yu denediğini miner programında sistemin reset attiğini söyledi. Bende deneyin sorun varsa geri alacacağımı söyledim. Aradan 2 hafta geçti dün beni aradı hata psu dan kaynaklı olduğunu söyledi. Farklı bir psu alıp denemiş kendisi. Bana o programda reset attığına dair videoda gönderdi sağolsun. Buraya kadar herşey tamam.
Bir sorun var söylüyorsunuz tamam ilk günden. Aradan 2 hafta geçiyor ben mesajlarımızı bile siliyorum artık dedim ki heralde sorunu düzeltti yazmadı. Olur ya belki kısa devre sorunu vs oluşmuştur. Şuana kadar şurada bozuk bir mal hiçbir zaman satmadım. Test etmediğim hiçbir ürünüde satmadım. Ürün bozuksa 2 gün sonra söylersiniz garantilersiniz sonra para iadenizi istersiniz ki bu sizin hakkınızdır. 2 hafta sonra beni arayip bozuk olduğunu geri almam gerektiğini söylüyor. Tamam buda kabul hadi geride alayım. Şimdi diyor ki kargonu yolladığım anla paramı geri atacaksin senin kargoyu almanı neden bekliyorum.
Bu konuda kim haklı kim haksız. En son yazdığı tarihten sonra 2 hafta geçiyor ses seda çıkmıyor ben yine ürünü geri almayı kabul ediyorum. Siz forum sakinlerinden fikir bekliyorum kim haklıdır kim haksızdır. Bana göre ürünü deneyemiyorsanız haber edersiniz dersiniz ki 1 2 hafta sürecek benim ürünü denemem. Hiçbir haber vermek yok birşey yok.
@ahmet2788
CORSAİR DDR4 2400MHZ RAM SORUNU
|
|
ASUS ROG IV EXTREME OVERCLOCK VE BİOS SORUNU
|
MSİ H61M P21 (B3) BİOS GÜNCELLEME SORUNU
|
HD6790 YAZİLİM PROBLEMİ
Fx8320 kitlenme sorunu
|
Laptop oyunda donma sorunu
|
İlgi Alanları: Bodybuilding, Kick Boks
Son Giriş: 5 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 7 gün
Mesaj Sayısı: 807
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.509
İkinci El Bölümü Mesajları: 574
Konularının görüntülenme sayısı: 79.307 (Bu ay: 2.633)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 215 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar