Şimdi Ara

Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gigabyte markasının servisi olan RMA servis ile ilgili düşüncelerimi aktaracağım. Gigabyte markası ne kadar kaliteli olursa servisi bir o kadar rezil ve kötü ne yazık ki.

    5 Ocak 2021 tarihinde Sinerji.gen.tr üzerinden Gigabyte RTX 3080 Aorus Master sipariş verdim. 7 Ocak 2021 tarihinde elime ulaştı. Kartı kasama taktım ve testlerini yaptım. Soğutması olsun, performansı olsun çok tatmin etti. Ancak kartta coil whine ya da fanların rulmanlarından kaynaklı bir ses sorunu var. Videoları ektedir. Sinerji ile görüştüm ve RMA servis ile görüşmemi istediler. RMA servis MSI markasının servisi olan servispoint ile aynı yerdeler ve muhtemelen aynı kurumlar. MSI markalı ürünlere kendiniz direkt servise götürebiliyorken RMA kabul etmiyor ve vektron elektronik yani Gigabyte distiribütörüne teslim etmenizi, onların göndermesini istiyor. 8 Ocak 2021 cuma günü işimden zar zor izin alarak kağıthane'de bulunan mevkilerine teslim ettim. Aynı zamanda 7 Ocak 2021 perşembe ve 8 Ocak 2021 cuma günleri RMA servisi ile sürekli mail yoluyla irtibat kurdum. Bana maille bile sorun olmadığını güç kaynağınızdan kaynaklıdır, kablolardan kaynaklıdır, desibel çok çıkmıyor denildi. 12 Ocak 2021 salı vektron elektronik çalışanı beni aradı ve kartımın geldiğini iletti. Kartı almaya gittiğimde sorun olmadığı yazılı bir kağıt yapıştılmış olarak verildi bana. Üzerine bir de Aorus stickerı yoktu içerisinde. Onu 'çaldılar' mı ya da kayıp mı ettiler bilmiyorum. Son olarak 14 Ocak 2021 perşembe günü istiklal caddesi'nde bulunan tüketici hakem heyeti'ne gidip şikayetimi ve değişim isteğim için başvuru yaptım.

    Bir markanın ürünü ne kadar iyi olursa olsun servis tutumu da o kadar önemli özellik Türkiye gibi elektronik ürünlerin çok fazla fiyatı olduğu bir ülkede. Normalde her zaman MSI'ya da ASUS ürünleri tercih ederim ve bu sefer tercih etmediğim için pişmanım.


    https://www.sikayetvar.com/gigabyte/gigabyte-aorus-rtx-3080-master-yetkili-servis-sorunu


    Kart videoları:

    whatsapp video 2021-01-07 at 23.35.18

    whatsapp video 2021-01-07 at 23.24.33

    whatsapp video 2021-01-07 at 23.24.32

    Videolara nazaran gelen CW sesi şu anda biraz daha artmış durumdadır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ateykan0 -- 15 Ocak 2021; 13:42:42 >







  • Tarih tekerrürden ibaret boşuna dememişler.


    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-teknik-servisine-ulasabilen-uzmana-ihtiyac-var--123684867


    Gigabyte + Vektron birleşince ne kadar can sıkabileceklerini kimse benim kadar bilemez.

    Ama bunların bir tane forumda firma yetkilisi var ipliğini pazar çıkardığım, adam kayıplarda.

    Hatırlayalım.Gigabyte servis rezilliği (Rma servis) 

    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)
    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)
    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)


    Gigabyte Tayvan ile yaptığım görüşmeler de verilen skandal cevaplar da var. (cw sesini az duyayım diye kasayı masanın atında kullanma tavsiyesi vermişlerdi)

    Şimdi uğraşıp da koymak istemedim. Gigabyte marka ürün tercih edenlere cidden üzülüyorum.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    Gigabyte RMA Servis Rezilliği: Şikâyetler ve Çözümler

    Gigabyte ürünlerinin kullanıcıları, şirketin RMA (iade ve değişim) servisinden aldıkları hizmetten sıklıkla şikâyet etmektedir. Bu şikâyetler, yavaş yanıt sürelerinden yetersiz iletişime, hatalı onarımlara ve hatta kayıp ürünlere kadar çeşitlilik göstermektedir.

    Bu sorunların kaynağı genellikle Gigabyte'ın yetkili servis sağlayıcılarının olmamasıdır. Bunun yerine, kullanıcılar genellikle üçüncü taraf servis merkezlerine yönlendirilmektedir. Bu merkezler, Gigabyte'ın kendi standartlarına uygun eğitimli olmayabilir ve kalitesiz hizmet sunabilirler.

    Gigabyte RMA servisindeki sorunlar, ürün garantisi sorguları için de geçerlidir. Kullanıcılar genellikle garanti durumlarını çevrimiçi olarak kontrol etmede güçlük çekmekte ve müşteri hizmetlerine ulaşmak için uzun süreler beklemektedirler.

    Bu sorunları çözmek için Gigabyte, aşağıdaki adımları atmalıdır:

    • Yetkili servis sağlayıcı ağı oluşturmak
    • RMA sürecini hızlandırmak
    • Müşteri hizmetlerini iyileştirmek
    • Garanti sorgulamalarını çevrimiçi olarak kolaylaştırmak

    Bu adımlar atılıncaya kadar, Gigabyte kullanıcıları RMA servisiyle ilgili sorunlar yaşamaya devam edebilir. Bu nedenle, Gigabyte ürünleri satın almayı düşünen kullanıcıların farkında olmaları ve alternatif seçenekleri değerlendirmeleri önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Arkadaşım öncelikle kartını dinledim. Kartında BUZZING problemi var CW değil. Konuya müdahele etmek istedim çünkü burada Vektron firmasını zan altında bırakmışsın. "Çaldılar ibaresi ile" ki zaten kim tenezzül eder bir sticker almaya..


    Kartınız Gigabyte TR ye gitmiş, vektron tarafından sizin kartınızın reddini Vektron yapmamış.


    Normalde bu durumlara pek müdahele etmem ama Vektron da çok sevip saydığım insanlar var. Hoş olmamış yani.


    dip not olarak. Kartınızın fan göbeği rulman ında sorun yok gibi duruyor.


    Bunun çözümü çok basit. Parmağın ile tek tek fanları durdur ve test et.


    Gigabyte EU ve global dan destek istersin. CW ve Buzzing türkiyede sıkıntı mevzu zaten.

  • Ben de CW ya da fan rulmanından şüpeleniyorum ama bir şeyin ses çıkarttığı kesin. Vektron sadece distiribütör olarak bahsettim zaten. Burada kızdığım yer, kurum RMA Servis Gigabyte TR. Sticker konusu çaldılar ya da düşürdüler bilemem ancak bu ne denli özensiz ve dikkatsiz olduklarının göstergesidir benim için. Gigabyte Global'e yazdım o taraftan da ne yazık ki ses çıkmadı. Dediğiniz şeyi yapacağım birazdan. Yapınca yazarım size.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    Arkadaşım öncelikle kartını dinledim. Kartında BUZZING problemi var CW değil. Konuya müdahele etmek istedim çünkü burada Vektron firmasını zan altında bırakmışsın. "Çaldılar ibaresi ile" ki zaten kim tenezzül eder bir sticker almaya..


    Kartınız Gigabyte TR ye gitmiş, vektron tarafından sizin kartınızın reddini Vektron yapmamış.


    Normalde bu durumlara pek müdahele etmem ama Vektron da çok sevip saydığım insanlar var. Hoş olmamış yani.


    dip not olarak. Kartınızın fan göbeği rulman ında sorun yok gibi duruyor.


    Bunun çözümü çok basit. Parmağın ile tek tek fanları durdur ve test et.


    Gigabyte EU ve global dan destek istersin. CW ve Buzzing türkiyede sıkıntı mevzu zaten.

    1) Dediğiniz gibi fanları tek tek elimde durdurdum sadece ortadaki fan döndüğün o fana özel ekstra sürtünme sesi yapıyor.

    2) Tüm fanları 60 dereceden sonra çalışmasına ayarladım ve oyuna girdiğimde gelen sesi dinleyin. Bariz CW.


    https://eksiup.com/v/500855017





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateykan0

    1) Dediğiniz gibi fanları tek tek elimde durdurdum sadece ortadaki fan döndüğün o fana özel ekstra sürtünme sesi yapıyor.

    2) Tüm fanları 60 dereceden sonra çalışmasına ayarladım ve oyuna girdiğimde gelen sesi dinleyin. Bariz CW.


    https://eksiup.com/v/500855017



    Alıntıları Göster

    Yapacağınız şey fandan gelen göbek sürtme sesini VIDEO çekip,usb ye kayıt ettirip giga tr servise yollamak. İçine not düşülecek usb yi izleyin diye.


    CW den degisim almak Turkiyede lottery dir.





  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Cw + orta fan sesi yüzünden değiştirmeleri lazımdı. Dediğinizi yapacağım tekrardan bakalım sonuç ne olacak. Öneri için teşekkürler.
  • Vektron'a vaktiyle kartım gitti cw şikayetiyle, her zamanki gibi sorun olarak görmeyip geri gönderdiler; tabi bir mlcc kapasitör karttan ayrılmış/kırılmış/kopmuş vaziyette...


    Seçme şansım, alternatifim olduğu müddetçe ithalatçısı vektron olmayan bir marka/model seçerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shruikan -- 15 Ocak 2021; 18:37:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shruikan

    Vektron'a vaktiyle kartım gitti cw şikayetiyle, her zamanki gibi sorun olarak görmeyip geri gönderdiler; tabi bir mlcc kapasitör karttan ayrılmış/kırılmış/kopmuş vaziyette...


    Seçme şansım, alternatifim olduğu müddetçe ithalatçısı vektron olmayan bir marka/model seçerim.

    Sırf 3080 Aorus serisinin Led ekranı var diye kandım diyebilirim. Normalde Msi fetişim var diyebilirim. Her boku Msi alırım ancak 3 yerine 4 yıl garantisi olması ve Led ekranı cezbetti beni bu kartta. Yabancı sitelerde videolarını da izlediğimde gerçekten soğutması iyi ve fan sesi çok düşüktü. Şansımı .....

  • Vektron sıkıntı.

  • https://forum.donanimhaber.com/dh-coil-whine-ana-konu-cw-nedir-muzdariplerin-ekran-kartlari-cw-listesi--101764906


    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun.


    Sizin kartınızda; taaa GIGA’nın ilk WF serilerinden beri ileri gelen “fan bir yere sürtermiş gibi ses çıkarması” problemi var. Akabinde buzzing olarak tabir ettiğimiz CW durumu mevcut. Zamanında GTX 760 4GB SLI yapamamıştım bu sorun yüzünden hatta sonradan GTX 770 de kullanamamıştım. Nadir de olsa bu fan muhabbeti böyle ara ara halen çıkabiliyor. Zira fan yapraklarının saçma yapısından bir türlü vazgeçemediler. AORUS 2080 kullandım mesela onda bu tarz bir sıkıntı yoktu. Buzzing konusu ise, özellikle 3080’lerin genelinde olan bir husus ve kartların çok fazla güç çekmeleri bunda etken. Klasik CW olarak tabir edemesek de sıklıkla karşılaşılan bir tipidir.





  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler. Valla Msi Suprim X alacaktım vazgeçip bunu aldım. Led ve fazladan 1 yıl garanti için tercih ettim. Etmez olaydım ancak hala kartın büyük oluşu ve yapısı cezbediyor ya. Ac Valhalla 2K Ultra'da karta oc yapmadan +70 Fps 57-62 derece arasında mükemmel bir soğutması var. Thh sonrası umarım değişim olur da tekrar yaşamam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateykan0

    Bilgilendirme için teşekkürler. Valla Msi Suprim X alacaktım vazgeçip bunu aldım. Led ve fazladan 1 yıl garanti için tercih ettim. Etmez olaydım ancak hala kartın büyük oluşu ve yapısı cezbediyor ya. Ac Valhalla 2K Ultra'da karta oc yapmadan +70 Fps 57-62 derece arasında mükemmel bir soğutması var. Thh sonrası umarım değişim olur da tekrar yaşamam..

    Rica ederim.


    THH de maalesef ki uzadıkça uzayabiliyor. Hayırlısı olsun.

  • Tarih tekerrürden ibaret boşuna dememişler.


    https://forum.donanimhaber.com/gigabyte-teknik-servisine-ulasabilen-uzmana-ihtiyac-var--123684867


    Gigabyte + Vektron birleşince ne kadar can sıkabileceklerini kimse benim kadar bilemez.

    Ama bunların bir tane forumda firma yetkilisi var ipliğini pazar çıkardığım, adam kayıplarda.

    Hatırlayalım.Gigabyte servis rezilliği (Rma servis) 

    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)
    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)
    Gigabyte servis rezilliği (Rma servis)


    Gigabyte Tayvan ile yaptığım görüşmeler de verilen skandal cevaplar da var. (cw sesini az duyayım diye kasayı masanın atında kullanma tavsiyesi vermişlerdi)

    Şimdi uğraşıp da koymak istemedim. Gigabyte marka ürün tercih edenlere cidden üzülüyorum.





  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Keşke bunlara denk gelip okusaydım. Ne güzel Msi Suprim X alacaktım ya.
  • 3080 i olup da cw şikayeti olanlar hiç düşünmeden kartını miningcilere satsınlar. Onlar için cw nin önemi yok. Değişim kabul ediyorlarsa yapın ama eğer kart yok iade alacağız derlerse elinize geçen parayla şu dönemde bir daha alamazsınız. Bende 3080 strix vardı çok seviyordum kartı ancak maalesef cw vardı. 2 ay kadar bekledim cw azalır diye ama hiçbirşey değişmedi. Asusa göndersem %100 iade ve değişim raporu gönderecekti. Tabi değişim raporuyla aldığım yere başvurunca da stok olmadığı içinde iade olacaktı. bende aldığım fiyatın üstüne sattım. Piyasa şu an kart satışına çok müsait.


    O yüzden size tavsiyem sahibine açın bir ilan 1 saat içinde kar edip satarsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi APOLL0 -- 16 Ocak 2021; 13:19:25 >
  • APOLL0 kullanıcısına yanıt

    Dediğinizi düşünüyorum şu anda zaten ancak ellerinde stok yoksa ilk gelecek partide bana verilmez mi? Böyle bir hakkım yok mu? THH incelediğinde ürünün fiyatının arttığını belirtip bunu talep edemiyor muyum acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateykan0

    Dediğinizi düşünüyorum şu anda zaten ancak ellerinde stok yoksa ilk gelecek partide bana verilmez mi? Böyle bir hakkım yok mu? THH incelediğinde ürünün fiyatının arttığını belirtip bunu talep edemiyor muyum acaba?

    Normalde talep ederseniz yenisini vermek zorundalar diye biliyorum. Ama süreç uzayabilir , gelen stokları haberiniz olmadan satabilir sonuçta. En kötüsü alın parayı derler dava kapanır. Tüm bunlarla uğraşmamak adına şu an bile kartınızı aldığınız fiyatın üstünde satarsınız.


    Herkes senin benim gibi cw olayını kafaya çok takmıyor. Sonuçta kart da bozuk değil, cw nin performansa bir etkiside yok. Yani satarken karşı tarafı kandırcam diye de düşünmeyin. Ben kendi kartımı satarken ilanıma özellikle yazdım kartta cw mevcuttur, sorun edenler pm atmasın diye. Sarı siteden birisi ulaştı bana geldi ayağıma kadar aldı kartı, alırkende sordu ne sesi abi bu cw falan demişsiniz dedi. Yüke girince kart cızırdıyor dedim. Ha önemli değil çoğunda var zaten dedi. Aldı gitti.





  • APOLL0 kullanıcısına yanıt
    Anladım. Şu an incehesap sitesinde pny markasının 3080 modeli 15bin tl. Aynı kart ya da Msi Suprim vs gelse bu gidişle kaça satacaklar korkutuyor bu durum. Yani şu an aldığım fiyattan daha pahalı satarım ancak fiyatlar böyle artarsa yine zararda olacağım diyr korkuyorum.
  • ateykan0 A kullanıcısına yanıt

    Evet bu mining olayı patlayana kadar ve stoklar normale dönene kadar 3080 almak pek akıl karı değil. Yani satacaksanız bir müddet beklemeniz gerekebilir zarar etmemek adına.

  • APOLL0 kullanıcısına yanıt
    Gerçekçi olmak gerekirse yaza kadar geçmeyeceğini düşünüyorum bundan Thh kovalıyorum. THH ile değişim çıkarsa vektron ile görüşücem. Ne diyecekler bakalım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.