Şimdi Ara

Sapphire Teknik servis ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
4.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar arkadaşlar ürünüm hd 7950 bugün pc de kendiliğinden görüntü vermemeye başladı anlamadığım şekilde kasayı açtım fan çalışıyor fakat görüntü gelmiyor teknik servisini aradaım penta bilgisaiyar ama onlar beni sahpphire yönledirdiler 2 numara verdiler ikiside açılmıyor ne yapabilirim arkadaşalr ?



  • venomemre1907 kullanıcısına yanıt
    Garantisi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydagli42

    Garantisi var mı?

    eVET HOCAM penta bilgisayar sitesinden sorgulyorum 1 yıla yakın süresi mevcut daha. ne yapabilirim yardımcı olursanız sevimirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venomemre1907 -- 22 Eylül 2015; 3:04:28 >
  • Aradığınız numaraya ulaşılamıyor mu yoksa yoğunluktan bekletiyorlar mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrikoc61

    Aradığınız numaraya ulaşılamıyor mu yoksa yoğunluktan bekletiyorlar mi?

    direk kullanılmıyor diyor *

    Telefon1 216 645 82 82

    Telefon1 0 850 277 0 277
  • venomemre1907 kullanıcısına yanıt
    Servis pointle irtibata geçin.Onlar kartı yurt dışına yollayıp tamir ettiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydagli42

    Servis pointle irtibata geçin.Onlar kartı yurt dışına yollayıp tamir ettiriyorlar.

    numarası açılmıyor hocam
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PowerColor Servis Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Teknik servis
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ürünü aldıgınız yere verme imkanınız varsa götürün onların yollaması gerekiyor penta bilgisayara özel bi durum varsa arayıp belirtin penta bilgisayara aldıgım magaza kapandı vs. gibi durumlar o zaman dogrudan ilgilenirler onun dışında aldıgınız magazanın yollamasını isterler kart pentaya ulaşınca pentada servispointe yollar kontrol edilir sapphire e rma açılır degişim onayı geldiginde ürünün yenisini gidip satın aldıgınız magazadan teslim alabilirsiniz eger ürün üretimden kalktıysa ve stokda mevcut degilse yada ithal edilmiyorsa artık ücret iadesi talep edilebilir bildigim kadarıyla prosedür bu ben servispointi msi için kullandım memnun kaldım umarım sapphiredede aynı şekilde işliyordur aynı teknik servis sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black modern -- 22 Eylül 2015; 5:04:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü aldığın yere servise verilmek üzere gönder, kendin uğraşma kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LEON-X

    Ürünü aldığın yere servise verilmek üzere gönder, kendin uğraşma kardeşim.

    Penta bilgisayar ile görüştüm şuan çok saçma bir cevap ile karşılaştım alış faturası yok fakat garanti belgesi ve seri numarası var elimde seri nodan girdiğimde garanti süresi devam ediyor diyor telefonda görüştüğüm kişi ise alış faturası yoksa garanti bize bağlı değil diyor bu nasıl saçma bir iş yahu ? Seri numarasını niye koyuyorsun o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydagli42

    Servis pointle irtibata geçin.Onlar kartı yurt dışına yollayıp tamir ettiriyorlar.

    kendileri tamir edebilirse eder, yoksa iade çıkar. yurt dışına yollama gibi birşey yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: car_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: ydagli42

    Servis pointle irtibata geçin.Onlar kartı yurt dışına yollayıp tamir ettiriyorlar.

    kendileri tamir edebilirse eder, yoksa iade çıkar. yurt dışına yollama gibi birşey yok.

     Sapphire Teknik servis ?


     Sapphire Teknik servis ?


    Seri No :

     Sapphire Teknik servis ?




  • Ürünü satınaldığın firmada (Vatan, Gold vs.) fatura kopyası vardır, oradan temin edebilirsin.
  • Servis pointle telde konuştum benim fan sorunum vardı.Garantisi varsa yurt dışına yollarız tamir ettirip geri yollarız dediler.Bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Türkiye ekran kartı tamiri yapacak kadar gelişmedi maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydagli42

    Servis pointle telde konuştum benim fan sorunum vardı.Garantisi varsa yurt dışına yollarız tamir ettirip geri yollarız dediler.Bilmeden yorum yapmayalım lütfen.Türkiye ekran kartı tamiri yapacak kadar gelişmedi maalesef.

    ben de hep msi ve sapphire ürünleri kullanırım. tamir olmuyorsa hep değişim aldım. sizinki varsayım benimki yaşanmış olay. kaldı ki bir fan için koca kart yurt dışına gitmez. sizi biraz başlarından savmışlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese teşekkürler allem ettim kullem ettim vatan barkod ile okuyarak buldular faturayı falan şuan vatan sonucu buradan bildirirm :)
  • İnsallah iyi sonuç çıkar takipteyiz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürün servise ulaştı bakalım sonuç ne olacak
  • Sapphire'in garantisi sağlam sıfırını bile yolluyor adamlar. İnşallah yenisi gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: venomemre1907

    Ürün servise ulaştı bakalım sonuç ne olacak

    Sapphire'in teknik servis dönüşleri fena olmuyor, değişim kararı da çıkabilir umarım hakkında hayırlısı olur.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.