Merhaba. Elimde Gigabyte B550M DS3H anakart var ve PCI-e 16 slotu yandı satın aldığım firmaya garanti için geri gönderdim. Onlar da ilk önce endeks bilişim oradan da RMA teknik servise göndermişler ve RMA teknik servis ise kullanıcı hatası olduğunu söyleyip onarım ücreti çıkarttılar 750 TL. Ben de kendilerine slot yandığı için kırıldığını belirtmeme rağmen inat yapıyorlar ve ücretsiz onarım yapmıyorlar. Attıkları mail ise aşağıda. "SN22533A013112 seri numaralı anakart 18.12.2023 tarihinde faturasız olarak 'PCI-e slot tırnagında kıırk var' arıza notuyla servise gelmiştir. Anakartın ön görsel ve fiziksel kontrollerinde; anakartın elektronik kartı (PCB) üzerindeki PCI-e slotunda hasar tespit edilmiştir. Hasarlı PCI-e slotundan ötürü anakart düzgün çalışamamaktadır. Anakartın üzerindeki hasar üretim kaynaklı olmayıp, hatalı kullanım / montaj sonucu oluştuğu için anakart garanti dışına çıkmıştır. Anakartın ücretli olarak tamiri sağlanabilir. Anakart PCI-e onarım bedeli KDV(%20) dahil 750 TL'dir. onarım sırasında tespit edilecek diğer arızaların onarım ücreti teknik tamir birimi tarafından bildirilecektir. ⤷ Bilgi mailine yedi gün içerisinde dönüş alınamadığı taktirde anakartın işlemsiz garanti dışı iadesi sağlanacaktır." Yardım edin ne yapmalıyım? Sonuç olarak bunu kasıtlı olarak bozamam ki voltaj ile oynayıp. Resimleri de yükledim. |
Bildirim