Şimdi Ara

delta telefon garantisi kasa yamukluğu 300 tl masraf?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.369
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • samsung a7 2018 telefonum durup dururken elimde kapandı bir daha açamadım şarj soketini taktığımda da ekrana samsung yazısı gelip gidip duruyor bir türlü açılmıyordu telefonu delta sevisine verdim 1 hafta serviste bekledi bugun servis tarafından arandım kasanın yamuk olduğunu 300 lira masraf çıktığını onaylarsam telefonun açılıp bakılacağını söylediler. kasa yamuk olsa dahi bu yamulma sonuçta düşme sonucu oluşmadı telefon aşırı derecede de ısınmadı neden garanti kapsamında değişim olmuyor? telefon durduk tere yamuluyorsa bu kullanıcının hatasımı bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı?
    kasanın yamukluğunu ben görememiştim bariz göze çarpan bi yamukluk yok kullanmaya engel değil niye illa değişim için para talep ediliyor ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jest_89 -- 13 Ocak 2020; 15:3:11 >



  • sana verilen servis fişinde kasanın yamuk olduğu belirtilmiş mi? belirtilmediyse söyle burada öyle yazmamışsınız de. sizde olmadığını nereden bilebilirim de.

    fişte belirtildiyse adamlar haklı mesela ekranı kırık bir cihazı atıyorum şarj almama sorunuyla garantiye verdiğinizde önce ekranı yaptırıyorsunuz parasıyla sonra cihaza bakıyorlar. yasal bir dayanağı var mı bilmiyorum ama lg de böyle demişlerdi
  • Merhaba,

    Cihazınıza yapılan teknik incelemelerde cihazın kasasının darbeye yada baskıya maruz kaldığı, kullanım kaynaklı kasanın yamuk olduğu tespit edilmiştir. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazda kullanıcı hatası olması cihazı garanti kapsamı haricinde bırakan unsurlardandır. Servis noktasında cihazlar yüksek ısılı makinelerde işlem görmekte olup kasası yamuk bir cihazın parça değişimi yapılmadan tekrar toparlanması mümkün değildir. Tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuş olup onay vermemeniz dahilinde cihazınız onarımsız sizlere teslim edilecektir.Tarafınıza sunulan ücretli onarım teklifimizi onaylamanız dahilinde cihazınızın onarım işlemleri başlayacaktır.

    Saygılarımızla,
    Delta Teknik Servis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis2

    Merhaba,

    Cihazınıza yapılan teknik incelemelerde cihazın kasasının darbeye yada baskıya maruz kaldığı, kullanım kaynaklı kasanın yamuk olduğu tespit edilmiştir. Garanti şartlarında açıkça belirtildiği üzere cihazda kullanıcı hatası olması cihazı garanti kapsamı haricinde bırakan unsurlardandır. Servis noktasında cihazlar yüksek ısılı makinelerde işlem görmekte olup kasası yamuk bir cihazın parça değişimi yapılmadan tekrar toparlanması mümkün değildir. Tarafınıza ücretli onarım teklifi sunulmuş olup onay vermemeniz dahilinde cihazınız onarımsız sizlere teslim edilecektir.Tarafınıza sunulan ücretli onarım teklifimizi onaylamanız dahilinde cihazınızın onarım işlemleri başlayacaktır.

    Saygılarımızla,
    Delta Teknik Servis
    merhaba sayın yetkili
    ben denizlide ikamet ediyorum internete baktığımda denizlide delta servis var diye denizlideki servise elden teslim ettim telefonu. ben sanıyorum ki telefon denizli de yapılacak bana teslim edilecek. bugün servis tarafından aranıp ücret talep edince düşünme için zaman istedim sonra yaptırmaktan vazgeçtim servise telefonu almaya gittim. orada benden telefonu teslim alan eleman vardı yine bana telefonun daha gelmediğini söyledi istanbula gitmiş. bende bunu bana neden telefonu teslim alırken söylemediniz diye sorunca bana bakarak pişkin pişkin biz bütün müşterilerimize söyleriz cevabını verdi. halbuki teslim alırken tek kelam dahi etmedi bir şey sorsam cevabı kafa sallayarak verdi
    ben en başta telefonun istanbula gideceğini bilsem neden denizlideki servisle uğraşayım ki kendim kargoyla gönderirdim en azından 1 hafta boşu boşuna beklemiş olmazdım
    ayrıca teslim anında bana teslim edilen servis formunda telefonun yamuk olduğuna dair bir şey yazmıyor




  • jest_89 kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Konu ile alakalı ilgili birimlerimiz detaylı bilgi paylaşımı hakkında sizinle görüşme sağlamıştır. Anlayışınız için teşekkür eder iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,

    Delta Teknik Servis.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.