Şimdi Ara

Demirdöküm kombi tavsiye etmiyorum. Sebebi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 Ocakta bir kombi aldım. Kombiyi açan tekniker 10 yıl garanti uzatması yaptırdı. Gün içinde pişman olup 4441833 nolu telefonu arayarak garanti uzatmasını iptal etmek istedim. Tekin Bey tarafından geri dönüş olacağı söyleniyor ama geri dönüş olmuyor. 25-27-29-30 Ocak tarihlerinde aradım ve her seferinde gün içinde geri dönüş olacak dendi ama olmadı. 30 Ocakta garanti evraklarının yollanmasını istediler ve yolladım. 7 Ocak cuma günü ellerine ulaştı. (posta takipten gördüm) 8-10-11 ocakta yine aradım. Her seferinde Tekin beyin geri döneceği söylendi ve yine geri dönüş olmadı.




    Şikayetim geçte olsa çözüldü:
    25 ocak tarihinden beri uğraştığım garanti uzatması iptali 27 şubat tarihinde gerçekleşti. Sağ olsunlar çok ilgililer. İptal işlemi yaptıklarını dahi haber vermediler. Ben müşteri hizmetlerini aradığımda öğrendim. Şuana kadar kombiden bir şikayetim yok ama müşteri hizmetleri sıfır...



    Sadece müşteri hizmetlerinden Zeycan Hanım sağ olsun. O ilgili davrandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 20ahmet -- 7 Mart 2014; 0:39:37 >







  • Şikayetimvar.com Şikayet No : 2265124
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2265124/#gorusmeler
  • İlgili sitede firmanın yazısına olumsuz oy verdim
  • Kombiden memnunum ama dediğiniz olay gerçekten can sıkıcı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vay be demek 10 yıl garanti veriyorlar. reklamın iyisi kötüsü olmaz.
  • Bir kombi parası daha verirsen yapıyorlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 20ahmet -- 19 Şubat 2014; 19:42:47 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20ahmet

    Bir kombi parası daha verirsen yapıyorlar :)

    yok artık! bir kombi parası bana verin 10 yıl sonra 2 tane sıfır hediye edeyim
  • Tam bi kombi parasi :) . Tekniker öyle bi gaza getirdiku yaptim on yil garantiyi 8 bakım hediye dediler. normalde bakim sadece 150 tl . Bende hemen gaza geldim. Adam evden çıkar çıkmaz pişman oldum. Hemen aradim bir aydir bekletiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20ahmet

    Tam bi kombi parasi :) . Tekniker öyle bi gaza getirdiku yaptim on yil garantiyi 8 bakım hediye dediler. normalde bakim sadece 150 tl . Bende hemen gaza geldim. Adam evden çıkar çıkmaz pişman oldum. Hemen aradim bir aydir bekletiyorlar.

    Bende ağustos ayında vailant kombiyi açarlarken aynı hataya düştüm, sonra çok pişman olmuştum ve iptal ettirdim, vailant sorun çıkarmadı kredi kartına parayı geri yatırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 20ahmet

    Tam bi kombi parasi :) . Tekniker öyle bi gaza getirdiku yaptim on yil garantiyi 8 bakım hediye dediler. normalde bakim sadece 150 tl . Bende hemen gaza geldim. Adam evden çıkar çıkmaz pişman oldum. Hemen aradim bir aydir bekletiyorlar.

    Konuyu tüketici mahkemesine götüreceğinzi iletebilirsiniz, satın aldıgınız hizmeti henüz kullanmamışsınız çünkü.Bu tür işlemlerde süre var mıdır bilmiyorum.
  • Süre yönünden sıkıntı yaşayacağımı zannetmiyorum. Çünkü kalite standartları geriği görüşmeler kayıt altına alınıyor :) Tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. Bu aralar yoğun olduğum için uğraşamadım.
  • 25 ocak tarihinden beri uğraştığım garanti uzatması iptali 27 şubat tarihinde gerçekleşti. Sağ olsunlar çok ilgililer. İptal işlemi yaptıklarını dahi haber vermediler. Ben müşteri hizmetlerini aradığımda öğrendim. Şuana kadar kombiden bir şikayetim yok ama müşteri hizmetleri sıfır...



    Sadece müşteri hizmetlerinden Zeycan Hanım sağ olsun. O ilgili davrandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 20ahmet -- 6 Mart 2014; 23:52:01 >
  • sen kendini firmanın yerine koy. bir ürün satıyorsun alış verişi bitirip arkanı dönüyorsun pat diye telefon çalıyor müşteri vazgeçmiş. ne düşünürsün o müşteri hakkında yada nasıl muamele gösterirsin? burada hata birazda sende kardeşim böyle çakma garantilere inanıp sözleşme imzalamayın. kombiden anlamayan adam kombiciyle başa çıkamaz. adam yarın parça değişimi yapacak olursa kombide istediği kılıfa koyup senden parayı alıyor. onlara verilen parayı bana getirin ben 20 yıl garanti vereyim bunlarınki bakım garantisi parça garantisi değil dostum..
  • ama hatayi baslatan sizsiniz. gecte olsa sizin tercih hatanizi düzeltmisler, sirkete tesekkür etmek gerek bence.

    ayaküstü, kapida ve acele verilmis karalardan uzak durmak lazim.

    buda benim düsüncem.

    saygilar
  • Ben zaten hata yaptığımı kabul ediyorum. Ama ben ilk aradığımda desinler ki kardeşim iptal işlemi uzun sürer biz size bir ay içinde geri dönüş yaparız. Ben beklerim sabırllı insanımdır. Ama ben her aradığımda denen size gün içinde yada yarın geri dönüş yapacağız. Ben 2-3 gün bekliyorum geri dönüş yapılacak diye ama her seferinde hüsran... En az 15- 20 sefer aradım.
  • Bu firmaya özel bir durum olarak söylemiyorum; ilgili firmadaki birinin yakını olsa idiniz iptal işlemi paranın geri ödenmesi ile beraber 2-3 gün anca sürerdi.Görünen o ki yıldırma politikası uyguladılar ancak pes ettiler.

    Unutmayalım her üretici de bir tüketicidir Kanunlar çerçevesinde hakkımızı arayalım, tüketicinin malı satın almak kadar cayma hakkı da kanunlarla belirlenmiş, güvence altına alınmıştır, hak olan şeyse hata olarak nitelendirilemez, ısrarla konunun takipçisi olup olumlu sonucu elde ettiginiz için tebrik ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kemenncee -- 8 Mart 2014; 1:13:08 >
  • Demirdöküm bedava verseler almam artık, servisten çıkarıyorlar parayı zaten, 2 senede 2 defa anakart yandı, şimdi de f5 hatası
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.