Yaklasık 10 gün önce yüksek voltajdan hasar gören anakartımı ben işte iken yetkili servis (gebze uzuner soğutma)i evime çağırdım.Hanım evde iken gelip baktılar ve anakartın hasar aldığını ve değişmesi gerektiğini 7200tl yeni kart ücreti olduğunu söylemişler.Bende Gelince tamir olabiliyorsa tamir olmasza ondan sonra değişim yaptıracağımı söyleyip 650 tl servis ücreti alıp gitmişler.Bunarada hanıma daha öncede bulaşık makinasında öyle bir sorun olduğundan başından ayrılmamalarını tembih ettim.Servis elemanı mutfaktada olmasına rağmen hanımı banyoya gönderip sıcak suya bakmasını sölemiş,oda doğal olarak gitmiş ve bu esnada ana karttın 4 tane parçasını (kapasitörlerini) koparıp gitmişler. Ertesi gün eve geldiğimde babamında aynı koöbiden olup onunda yüksek voltajdan zarar gördüğünü sölediler.ilk etapda baktığımda sigorta ve varistör arızalanmıs onları değiştiğimde babamın anakart sorunsuz çalışmakta benim anakartta tepki vermemekteydi.2 ana kartı yanyana koyduğumda resimde belirttiğim 4 parçayı koparıp anakartın çalışmamasına neden olmuşlar.Durumu şikayet var üzerinden genel merkeze iletsemde servis ne yazdıysa onları haklı bulmuşlar.Bende hakkımı aramak için fark ettiğim günün ertedi günü thh gebze subesine resimli başvuruda bulundum ne çıkar bilmiyorum. Burası olsun diğer sosyal platformlar olsun bu yaptıkları adiliği dile getirmek istedim.Bu yetkili servis adı altında geçinen servisleri iyi tanıyın ve eve çağırırken 5 kez daha düşünün. Gebze demirdöküm yetkili servisi Uzuner ısıtma ve soğutma sistemleri sahibi ali uzuner ve avanelerinden uzak durun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim