1 gün erken yattı sanırım. Turkcell.com.tr'den yaptığım alışverişin %10 karşılığı puan yattığına dair bildirim az önce geldi Denizkartım uygulamasından. Amazondan da alışveriş yapmıştım o dahil olmamış. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ybilgin -- 7 Aralık 2020; 21:5:44 > |
Deniz online alışverişe %10 toplam 80 tl bonusl (5. sayfa)
-
-
benim 80 TL bonusum yattı.
-
80 bu, 60 da market bonusu toplam 140 tl bonus yattı
-
net karta bağlı sanal ile kampanya göründü katılıp Trendyol harcadım yatmadı bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Trendyol harcamasına bonus yatmamış. Yatan var mı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Trendyol yatmadı, param posundan geçmişti (cüzdan yüklemesi değil doğrudan ürün almıştım) -
Trendyol'un Param posu giyim veya elektronik olmadığı için yatmaz.
-
Trendyol Bonus üye işyeri olarak gözüküyor. Sonuç olarak ben üye işyerinden alışverişi yaptım gerisi onların düşüneceği iş. Trendyol'u arayıp kardeş bonus posundan çekiver diye kart numarası mı vereceğiz yani?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Müşteri Hizmetleri sorun olmayacağını puanların yatacağını söyledi param/trendyol yazan posların
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
üye işyeri değil dediler yatırmadılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yatırmadılar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün görüştüm müşteri temsilcisine özellikle sordum sayıyoruz dediler sesimi çekin kayıt oluşturun dedi hemde temsilci
tabi kesin değil şimdi yazdıklarınızdan sonra benim. De kafam karıştı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli Müşterimiz,
Bankamıza 08-12-2020 tarihinde iletmiş olduğunuz Online ve Giyim Kampanyaları ile ilgili bildiriminiz incelenmiş olup, talebinize olumlu yanıt verememekteyiz.
Bonus puan kazandıran kredi kartı kampanyalarının genel şartı işlemin kampanyaya dahil olan üye işyerinden yapılmasıdır.
Yapılan incelemede, kampanya için yapmış olduğunuz harcamaların kampanyaya dahil olan üye işyerinden yapılmadığı, belirtilen nedenlerle de kartınıza kampanyalar kapsamında Bonus puan yüklenmediği tespit edilmiştir.
Talebinizin devam etmesi durumunda, Bankamız yanıt tarihini izleyen altmış gün içinde yazılı iletişim kanallarından ya da e-Devlet Kapısı uygulaması üzerinden Türkiye Bankalar Birliği hakemliğine başvurabilirsiniz.
Bilginize sunarız.
Saygılarımızla,
DenizBank A.Ş.
Müşteri Memnuniyeti Bölümü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: ybilgin1 gün erken yattı sanırım.
Turkcell.com.tr'den yaptığım alışverişin %10 karşılığı puan yattığına dair bildirim az önce geldi Denizkartım uygulamasından.
Amazondan da alışveriş yapmıştım o dahil olmamış.
Bende amazondan bugün alışveriş yaptım saymadı.Dahil olmayan sektörlerden olmamasına rağmen neden ödül yüklemesi yapılmadı bilgisi olan var mı?
-
gelişme oldu mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazon için kayıt açtırmıştım puan yüklemesi yapıldı.Puanı yüklenmeyenler talep açtırsınlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X