Şimdi Ara

denizbank yilda 2 kere aidat almasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.514
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • başvurduğum kartım gelmedi gelmesinde zaten kullanmayacam yılda 2 kere kitliyorlarsa aman aman  

  • Gece yanlış yapılmış şimdi para olarakdan geri yatmış. Sistemsel bi olay olmuş.
  • En son Yunan satın almıştı galiba bu bankayı. Ondan sonra dikiş tutmadi
    Paracardla falan kampanyasına katılıyoruz bonusu yaptırmıyor. Türkleri dudukleyelim diyorlar herhal.
    Naptın ben de aldığım şeyi de adete gonderdim, yer mi Anadolu Türkü, avucunu yala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jumaruu -- 13 Aralık 2020; 17:46:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt

    Önceden 6 taksit yapiyordu simdi 3 taksit yapiyor artik flex i


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aidatı alması en kolay bankadır Deniz. Kimseyle görüşmeye gerek kalmadan bildirimde bulunacağım sekmesi ile bir gün içinde geri alırsınız.

    Bir yıl boyunca bir hareket olmaz ama Kasım Aralık ayları bonus kazanma zamanıdır. Geçen ay 100/10 market, bu ay 50 üzeri ödemeye % 10 gibi yıl sonu puan toplayacağınız kampanyalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mytra -- 13 Aralık 2020; 19:57:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mytra

    Aidatı alması en kolay bankadır Deniz. Kimseyle görüşmeye gerek kalmadan bildirimde bulunacağım sekmesi ile bir gün içinde geri alırsınız.

    Bir yıl boyunca bir hareket olmaz ama Kasım Aralık ayları bonus kazanma zamanıdır. Geçen ay 100/10 market, bu ay 50 üzeri ödemeye % 10 gibi yıl sonu puan toplayacağınız kampanyalar.

    Bende konuyu görünce kontrol ettim benden de 135 tl kesilmiş. Bildirim yapmak istiyorum diyerek bir kayıt oluşturdum ve ücret iadesi istediğimi talep ettim. Bu kadar yeterli mi hocam yoksa telefon ile arayayım mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir zamanda bu çağda denizbank kredi kartı kullanmanın amacı nedir
    Bilemedim. Gemici falan olmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jumaruu kullanıcısına yanıt

    Ruslarindı şimdi birleşik Arap emirliklerinin. Yunanlı olan finansbank o da katara geçti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cboy60 kullanıcısına yanıt

    Hiç bir şekilde telefon ile irtibat kurmayın. Mesajınızı gönderirken mail ile bilgilendirme istiyorum seçeneğini işaretleyin. Ben yedi yıldır bu yolla alıyorum. Sadece iki yıl önce iade yapamıyoruz diye mail atmışlardı. Ben yine bildirimde bulunacağım yoluyla kartı kapatın demiştim. Ertesi gün sessiz sedasız iade etmişlerdi.

    Bu yılın ücreti için 20 gün kadar önce yine buradan yazdım. Ertesi gün iade edildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle üyelerin konu açması yasaklansa ne güzel olur.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mytra

    Hiç bir şekilde telefon ile irtibat kurmayın. Mesajınızı gönderirken mail ile bilgilendirme istiyorum seçeneğini işaretleyin. Ben yedi yıldır bu yolla alıyorum. Sadece iki yıl önce iade yapamıyoruz diye mail atmışlardı. Ben yine bildirimde bulunacağım yoluyla kartı kapatın demiştim. Ertesi gün sessiz sedasız iade etmişlerdi.

    Bu yılın ücreti için 20 gün kadar önce yine buradan yazdım. Ertesi gün iade edildi.

    Hocam irtibat şeklini telefon olarak seçtim fakat :) inşallah sıkıntı olmaz. o halde bekliyorum ben bu hafta. Çok teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesai saatleri içerisinde müşteri hizmetlerini arayarak hiç aidattan bahsetmeden "beni kart iptal birimine aktarabilir misiniz" diyorum. O birim aidatı iptal ediyor. Tabi bir yıl boyunca kartı kapatmama taahhüdü alıyorlar. Daha önceki yıllarda arayıp direkt aidat iadesi talep ediyordum, reddediliyordu.
  • Happy-Go-Lucky kullanıcısına yanıt

    Telefonla irtibat kurduğunuz zaman evet, genellikle olumsuz konuşuyorlar, ama dediğim yöntemde başvuru yaparsanız başvurunuz Esentepe merkeze iletiliyor ve yanıtı merkezden geliyor. Yedi yıldır kullandığım bir yol. Sizinkisiyle birlikte gidilecek iki yol olmuş oldu. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cboy60 kullanıcısına yanıt

    Sanmam ki sorun olsun hocam. Telefonla mırın kırın ederlerse bir daha yazın desteğe. Mail seçin bu kez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mytra

    Sanmam ki sorun olsun hocam. Telefonla mırın kırın ederlerse bir daha yazın desteğe. Mail seçin bu kez.

    Çok sağolun. İyi günler dilerim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekstrede bonus üye işyeri yazan trendyola üye işyeri değil diye puan yatırmadığında bitti benim için bu banka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 defa denizbanktan kredi kartı almak gibi bir hata yapmıştım, ilk kart kullanım ücreti adı altında ilk alışverişimde ücret yolladılar, direk iptal ettim sonrada kapısından bile geçmedim.

  • inexo kullanıcısına yanıt
    o bankanın değil trendyolun suçu.

    Trendyol sık sık Sanal Pos cihazını değiştiriyor.

    Sizdede bu olmuştur. Trendyo işlemi "PARAM/TRENDYOL" diye tamamlamıştır.

    Tüm suç trendyolun.

    Yanlış adama kızıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mytra kullanıcısına yanıt

    Mesajınızı görmeden sabah telefonla aradım.İlgili birime aktarıp size dönüş yapacaklar.Şimdi telesekreter arayıp olumsuz cevap verdiler.Şimdiye kadar her yıl arayıp iade alırdım bu yıl alamadım.Sizin yöntemi de deneyecrğim.Bildirim dediğiniz sekme nerede göremedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • üyelik ücretsiz kuveyttürk kart al harika sanal sistemide çok iyi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.