< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toshiba_A200 -- 3 Temmuz 2021; 11:29:37 > |
Denon x1300w USB Güncelleme Yazılımı..
-
-
Sitesinde ki yöntemi deneyin.
"Güncelleme veya yükseltme başarısız olursa, Güç düğmesi ana ünite üzerindeki düğmesini 5 saniyeden fazla basılı tutun veya güç kablosunu çıkarıp yeniden takın. Ekranda “Güncelleme Yeniden Dene” görünür ve güncelleme, güncellemenin başarısız olduğu noktadan itibaren yeniden başlar. Buna rağmen hata devam ederse, ağ ortamını kontrol edin."
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odeysus -- 7 Temmuz 2021; 14:38:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: odeysus
Sitesinde ki yöntemi deneyin.
"Güncelleme veya yükseltme başarısız olursa, Güç düğmesi ana ünite üzerindeki düğmesini 5 saniyeden fazla basılı tutun veya güç kablosunu çıkarıp yeniden takın. Ekranda “Güncelleme Yeniden Dene” görünür ve güncelleme, güncellemenin başarısız olduğu noktadan itibaren yeniden başlar. Buna rağmen hata devam ederse, ağ ortamını kontrol edin."merhabalar..
malesef kaldığı yerden devam etmiyor..usb yazılımından başka da sanırım düzelme ihtimali yok..cihaz hard reset de yemiyor..hard reset atıalbilse belki düzelecek ama malesef hard reset de atılmıyor.. :(
-
Dtl teknik servis ile iletişime geçin. İstanbul Okmeydanında yeri.
Sahibi Cemal Bey çok ilgili birisi. Yardımcı olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Denon.UK ve Denon.JP de DTL teknik servise yöneldirdi evet fakat servis ücretleri çok fahiş (150-160€) vede sanırım kendilerine iş çıkartmakta..bizler de teknik servis işlemi yapıyorz..boot repair eeprom programlamının ne olduğunu biliyorum fakat cemal beyin cevabı tatmin etmedi beni..cihaz usb ile yazılım almayacağını idda etti daha ciahzın durumunu görmeden kaldı ki cihazım usb update mode una geçiyor..zaten hukuki süreci başlatacğım böyle devam ederse.. benden kaynaklanmayan bir sorun vede cihaz ücreticisi yazılımı vermekten kaçınıyor..
cemal beyin cevabı;
Denon AVRX1300 ile ilgili yazılım talebiniz olmuş , Cihazın USB update yüklemesi yapabilmesi için tuş konfig. İle açılması gerekli ve şuan
İçin sizin cihazınızda bu mümkün değil . Lütfen cihazı aşağıda adresi yazılı servisimize yollayın.
İki çeşit düzeltme olabilir cihazınız için , 1. Servis modunda yazılım yüklemesi bu durumda servis işçilik bedeli ile tamamlanır , 2.Kart değişimi
İle tamamlanır ( başarısız yazılım yüklemesinin nereyi update ederken yarım kalmasına bağlı ) takrbi 150-160€ civarında olur masrafı :
-
Ne söylemişse odur. Güven problemim olmadığı için önerdim. Ancak yabancı sitelerde de baktım. Frimware bulabilirmiyim diye. Bulamadım.
O zaman birde çizgi elektronikten (oda yetkili servis Ataşehir adresinde ) Erdal bey ile görüşün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: odeysus
Ne söylemişse odur. Güven problemim olmadığı için önerdim. Ancak yabancı sitelerde de baktım. Frimware bulabilirmiyim diye. Bulamadım.
O zaman birde çizgi elektronikten (oda yetkili servis Ataşehir adresinde ) Erdal bey ile görüşün.çok teşekkür ederim saolun eksik olmayın.. inanın ben de öyle..alman forumları diğer ingilizce forumlar..denon.uk denon.jp neresi varsa heryere bakınıyorum..şimdi youtube dan birisi almış dosyayı denon supporttan ondan almaya çalışıyorum..vermeye pek sıcak bakmıyor SN farklı diye ama yine de denemek istiyorum..
bakalım gelişmeleri size de aktarırım.. yalnız youtube daki kişiye verip de beni yerel servis merkezine yönlendirmesi düşündürücü..
-
YouTube da ki global sürüm ise işinize yarayabilir. En iyisi denon'u sıkıştırmak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X