Şimdi Ara

Deponun Dibinde Kalan Pislik Efsanesi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
46.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Not: "Bu da böyle bir anımdır" yazmayı unutmuşum..
  • Mazotlularda pislikden hariç yakıt sistemine hava yaptırırsanız yolda kaldınız demek.. Her aracda yakıt sıstemındekı havayı almak ıcın pompa olmuyor mecbur aracı cektırırsınız yada usta gelır.. O yuzden dizel kullanıcıları yakıt sevıyesıne daha dıkkat etsınler..
  • Mantık olarak deponun dibinde pislik olsa ne olur ki ? Filtreden geçmesi imkansız.
  • yakıtın içinde mutlaka bir miktar partikül bulunur ve deponun dibinde çökelti halinde kalır. pompacı son hızda yakıt verdiğinde bu çökelti yükselebilir ve filtresini aşarak aracın enjektörlerine gidebilir; veya filtreyi kısmen tıkayabilir. bazen yakıt aldıktan hemen sonra aracın teklemesinin nedeni de budur. tamirciye gittiğinizde yakıttan der. aslında yakıt kalitesiz değildir; sizin deponuzdaki tortu havalanmıştır.


    soruya gelirsek, deponun dibine yaklaştıkça tortu oranı artar. bu yüzden çok fazla azaltmadan yakıtı düşük hızda (tabancanın birinci kademesinde) temin etmek ve mümkünse 2-3 yılda bir depoyu temizletmek tüm sorunları çözecektir.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.