Merhabalar. 10.12.2019 tarihinde bir alışveriş sitesinden DeWalt DW033 30MT lazermetre aldım. Gelen ürün arızalı çıktı, bırakın 30 metreyi 10 metre bile ölçmüyordu. Değişim-iade bölümünden aldığım yere iade etmek istedim, bu seferde servis raporu olmadan iade almayız diye mesaj geldi. Ürünü yetkili servise götürdüm, onlarda İstanbul'a servis merkezine gönderdiler. Tam 1 ay boyunca ne gelen oldu nede giden. Tekrar tekrar aramam sonucunda lütfedip ilgilendiler fakat bu seferde rapor yerine cihazın yenisini yolladılar. Yetkili servise gidip paketi onlara açtırdım, cihaz kontrol edildi.... Ve yeni cihazda arızalı. Hemen orada geri yolladık. Bu gün itibarı ile tam 20 gündür cihazın arızası için teknik servis raporu bekliyorum. Altı üstü rapor düzenleyip ''cihazın aynasında imalat hatası var'' yazacaklar ve bu raporu mail atacaklar. Ama hala ses yok. Bir daha DeWalt marka bir şey alırmıyım? Katiyyen almam. Sizlere de tavsiye etmem. Bu arada mevcut durumu ''BİMER'' ve ''şikayet var''a yazdım. Hafta içi de kaymakamlık tüketici hakem heyetine başvuracağım.