Şimdi Ara

DH CLUB DOFUS|DOFUSU SEVENLER VE OYNAYANLAR İÇİN|

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
6
Favori
32.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar madem böyle bir raabet var bende kurayım dedim.

    www.dofus.com den oyunu indiriyoruz 94 MB oyun tanıtımı:
    İlk olarak oyunun sunumuyla ilgili birşeyler anlatayım. oyun tamamen flash üzerine kurulu olduğu için, keskin hatlardan yoksun, oldukça şirin ve tatmin edici görüntülere sahip.

    oyunun gui'si oldukça kullanışlı ve bu insanlar en rahat nasıl keyif alabilirler diye düşünülmüş. zaten mmorpg tecrübesi olanlar bilirler, gerek knight online, gerek silk road online ve gerekse wow, ekranın 4 köşesinde bar bulunduran oyunlar ve alışana kadar oldukça dert çektiriyor. dofus, 10 yaşındaki kardeşimin bile kafasını karıştırmadan, başına oturduğu anda çözebildiği bir gui'ye sahip, ve oldukça kullanışlı da.

    oyunun içeriğine gelirsek, oyun sıra tabanlı bir mmorpg ve taktiğe dayalı olduğunu söyleyebilirim. oynayan bir iki kişi ile tartışırken de belirttiğim gibi, eğer tek bir hamle zincirleme olarak kazanılabilecek bir savaşı kaybettiriyorsa, o oyun taktiğe dayalıdır. oyunda son yama ile 12 tane ırk var, bunlar:

    *cra: okçuluk üzerine büyüler barındıran class. (tersten arc, yani ok)
    *ecaflip: şans üzerine menzilli ve alan etkili büyülere sahip olan sınıf. (fransızcada yazı-tura demek)
    *eniripsa: iyileştirme ve buff üzerine yoğunlaşmış sınıf. (tersten aspirine)
    *enutrof: şans ve item düşürmeye yönelik bir sınıf. (tersten fortune)
    *pandala: kısa menzilli dövüş yoğunluklu sınıf.
    *sadida: summon ve direct damage yoğunluklu "warlock" sınıfı. (tersten adidas, ne alaka ben de çözemedim)
    *osamados: summon ve bu summonlara yönelik buff ağırlıklı sınıf. (tersten sado-maso, çünkü adamların bir büyüleri summon edilmiş hayvanları kırbaçlamakla alakalı.)
    *ıop: yakın dövüş yoğunluklu ve player'lara damage buff verebilen paladinvari bir sınıf.
    *sacrier: yakın dövüş odaklı, darbe yedikçe güçlenen mazoşist eğilimli sınıf.
    *xelor: hareket kısıtlayıcı büyü odaklı, menzilli dövüş odaklı bir sınıf. (tersten rolex)
    *sram: dofus'un assasain'leri olan, saklanma, tuzak kurma odaklı sınıf. (tersten mars, niye mars, onu ben de bilmiyorum.)
    *feca: koruma büyülerine odaklı sınıf.

    her sınıfın güçlü ve zayıf yönleri olması, bir yerden sonra işi grup çalışmasına yönlendiriyor ki, dofus'u bu kadar keyifli kılan şeylerin başında gelir. ufak gurupların yanında, çok büyük guild'lerin varlığı ve iki alignment'ın bölge işgalleri, oyunu bitmek bilmez bir mücadeleye çeviriyor, ve bir yerden sonra insanı hırslandırıyor.

    oyundaki tecrübe mantığı, her zamanki gibi xp kazanıp level atlamaya, bu levellarla birlikte gelen stat point ve boost pointlerle karakterleri güçlendirmeye yönelik gidiyor. bir sınıfın tek bir elemente odaklanmamış olması, farklı karakter yapılandırmalarına gidiyor ki, bu da 12 sınıfın alt dallarıyla beraber, 40'a yakın sayıda bilinen karakter yapılandırmasıyla oyunu zenginleştiriyor.

    oyunda loot mantığı, eski bir uo'cu olarak beni çok tatmin ediyor. her savaş sonunda, kimin ne alacağını şans ve prospecting stat'leri etkiliyor.

    harita inanılmaz derecede büyük, öyleki, bazı yerlere hala insan evladının gitmediği biliniyor. forumlarda ilk rastladığımda baya bir şaşırmıştım, ama bir madenin kimse tarafından bilinmemesi gm'leri kıllandırıyor, ve inceledikleri zaman gerçekten de daha oralara kimsenin gitmediği öğreniliyor. tabii daha sonra "gold rush" tarzında bir akın ile orası doluyor.

    oyunda aynı zamanda bir çok meslek var. alchemist'ten miner'a, farmer'ından shoemaker'ına, karakterinize 3 tane meslek alabiliyorsunuz. (tabii ilk başta birinde lvl 30 olma şartıyla)

    oyunda her class'ın lvl 100 e kadar alacağı tonlarca büyü var. hatta ekstradan satın alabildiğiniz büyülerde mevcut. hangisini güçlendireceğiniz ise tamamen size kalmış.

    oyunun birçok artısının yanında eksileri de var. birincisi, tecrübe dağılımları bir muamma. aynı seviyedeki gruplar farklı insanlara farklı xp vermesiyle beraber, aynı seviyedeki bir yaratık bile bazen farklı xp'ler verebiliyor. bazı sınıfların bir seviyeden sonraki güçleri oldukça korkunçken, bazıları lvl 100'de bile adam olamıyor. bunun dışında bazı bug'lar, oyunun flash animasyonu olması nedeniyle yaşanan problemler, bazen can sıkabiliyor.





    --------------------------------------------------------------------------------

    www.dofus.com den oyunu indiriyoruz 94 MB oyun tanıtımı:
    İlk olarak oyunun sunumuyla ilgili birşeyler anlatayım. oyun tamamen flash üzerine kurulu olduğu için, keskin hatlardan yoksun, oldukça şirin ve tatmin edici görüntülere sahip.

    oyunun gui'si oldukça kullanışlı ve bu insanlar en rahat nasıl keyif alabilirler diye düşünülmüş. zaten mmorpg tecrübesi olanlar bilirler, gerek knight online, gerek silk road online ve gerekse wow, ekranın 4 köşesinde bar bulunduran oyunlar ve alışana kadar oldukça dert çektiriyor. dofus, 10 yaşındaki kardeşimin bile kafasını karıştırmadan, başına oturduğu anda çözebildiği bir gui'ye sahip, ve oldukça kullanışlı da.

    oyunun içeriğine gelirsek, oyun sıra tabanlı bir mmorpg ve taktiğe dayalı olduğunu söyleyebilirim. oynayan bir iki kişi ile tartışırken de belirttiğim gibi, eğer tek bir hamle zincirleme olarak kazanılabilecek bir savaşı kaybettiriyorsa, o oyun taktiğe dayalıdır. oyunda son yama ile 12 tane ırk var, bunlar:

    *cra: okçuluk üzerine büyüler barındıran class. (tersten arc, yani ok)
    *ecaflip: şans üzerine menzilli ve alan etkili büyülere sahip olan sınıf. (fransızcada yazı-tura demek)
    *eniripsa: iyileştirme ve buff üzerine yoğunlaşmış sınıf. (tersten aspirine)
    *enutrof: şans ve item düşürmeye yönelik bir sınıf. (tersten fortune)
    *pandala: kısa menzilli dövüş yoğunluklu sınıf.
    *sadida: summon ve direct damage yoğunluklu "warlock" sınıfı. (tersten adidas, ne alaka ben de çözemedim)
    *osamados: summon ve bu summonlara yönelik buff ağırlıklı sınıf. (tersten sado-maso, çünkü adamların bir büyüleri summon edilmiş hayvanları kırbaçlamakla alakalı.)
    *ıop: yakın dövüş yoğunluklu ve player'lara damage buff verebilen paladinvari bir sınıf.
    *sacrier: yakın dövüş odaklı, darbe yedikçe güçlenen mazoşist eğilimli sınıf.
    *xelor: hareket kısıtlayıcı büyü odaklı, menzilli dövüş odaklı bir sınıf. (tersten rolex)
    *sram: dofus'un assasain'leri olan, saklanma, tuzak kurma odaklı sınıf. (tersten mars, niye mars, onu ben de bilmiyorum.)
    *feca: koruma büyülerine odaklı sınıf.

    her sınıfın güçlü ve zayıf yönleri olması, bir yerden sonra işi grup çalışmasına yönlendiriyor ki, dofus'u bu kadar keyifli kılan şeylerin başında gelir. ufak gurupların yanında, çok büyük guild'lerin varlığı ve iki alignment'ın bölge işgalleri, oyunu bitmek bilmez bir mücadeleye çeviriyor, ve bir yerden sonra insanı hırslandırıyor.

    oyundaki tecrübe mantığı, her zamanki gibi xp kazanıp level atlamaya, bu levellarla birlikte gelen stat point ve boost pointlerle karakterleri güçlendirmeye yönelik gidiyor. bir sınıfın tek bir elemente odaklanmamış olması, farklı karakter yapılandırmalarına gidiyor ki, bu da 12 sınıfın alt dallarıyla beraber, 40'a yakın sayıda bilinen karakter yapılandırmasıyla oyunu zenginleştiriyor.

    oyunda loot mantığı, eski bir uo'cu olarak beni çok tatmin ediyor. her savaş sonunda, kimin ne alacağını şans ve prospecting stat'leri etkiliyor.

    harita inanılmaz derecede büyük, öyleki, bazı yerlere hala insan evladının gitmediği biliniyor. forumlarda ilk rastladığımda baya bir şaşırmıştım, ama bir madenin kimse tarafından bilinmemesi gm'leri kıllandırıyor, ve inceledikleri zaman gerçekten de daha oralara kimsenin gitmediği öğreniliyor. tabii daha sonra "gold rush" tarzında bir akın ile orası doluyor.

    oyunda aynı zamanda bir çok meslek var. alchemist'ten miner'a, farmer'ından shoemaker'ına, karakterinize 3 tane meslek alabiliyorsunuz. (tabii ilk başta birinde lvl 30 olma şartıyla)

    oyunda her class'ın lvl 100 e kadar alacağı tonlarca büyü var. hatta ekstradan satın alabildiğiniz büyülerde mevcut. hangisini güçlendireceğiniz ise tamamen size kalmış.

    oyunun birçok artısının yanında eksileri de var. birincisi, tecrübe dağılımları bir muamma. aynı seviyedeki gruplar farklı insanlara farklı xp vermesiyle beraber, aynı seviyedeki bir yaratık bile bazen farklı xp'ler verebiliyor. bazı sınıfların bir seviyeden sonraki güçleri oldukça korkunçken, bazıları lvl 100'de bile adam olamıyor. bunun dışında bazı bug'lar, oyunun flash animasyonu olması nedeniyle yaşanan problemler, bazen can sıkabiliyor.

    Alıntı;
    Oyunun dönüm noktaları:
    1- bir update ile 12ap 6mp kuralının gelmesi.
    2- pvp(1vs1) sisteminin aktif bir sistemden pasif bir sisteme dönüşüp yerini kolo(3vs3) sistemine bırakması.
    3- pvp bölge kapmaların yerini guild bölge kaplarına bırakması.(pvp %90 oranında bitmiştir benim için.....)
    4- silahlara özel spellerin değişip tek bir silah spelinin olması aynı zamanda silahların çoğunlukla 1 turda 1 kez kullanılması dagger gibi silahlar 2 kere kullanılıyor
    5- Transfer oyundaki birçok oyuncu transfer sayesinde server değiştirmiştir.özellikle önce shikadan zatoya ardından rushuya geçen pek çok türk bulunmaktadır.benim gibi shikadan rushuya direk geçen türklerde bulunmaktadır. tabi bu transfer olayını bazı dezavantajları var birçok kişi bu olaydan zarar etti.örneğin rushuda 50mk olan orcheler shikada 110mk idi.Milyarderler rushudan orche alıp shikada 80m e satarak hem kar ediyorlardı hemde shikanın ekonomisini bozuyorlardı.sonuçta shikanın ekonomisi 1 sene içinde tamamen bozuldu ve serverın çoğu rushuya gitti.aynı şekilde bu kaderi paylaşan zato serverıda.

    Oynanması en uygun serverlar:
    1-Rushu kesinlikle önceliğiniz bu olsun (250 türk var benim bildiğim yuvarlama tabiki) enderun zengin türklerin bulunduğu guilddir. yani bu adamların hepsinin itemlerini toplasak 2 milyar kaması geçer=2000mk
    2-Rosal (türk sayısı ortalamadır)
    bu iki server dışında şaşmayın zato,shika(türk sayısu ekonomisi ile mecazi tabir ile öldü eve tam anlamı ile öldü ekonomisi en canlı server rushu şuanda yoğun olmasam rosala sıçrayacağım ama bazı durumlar engel oluyor işte..


    ÜYE LİSTESİ

    1-nmesiz_
    2-acrobatuu
    3-menteşe
    4-Sinanboza
    5-theFaLLeN
    6-ahmet89
    7-SHEFTALI
    8-Hulusir
    9-Zeyth
    10-Raptor_Orhan
    11-geazdaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orbjk -- 2 Temmuz 2013; 8:53:03 >







  • Sen bu oyunu oynuomuydun benide ekle.Ayrıca yeni client geldi artık 94 mb
  • tamamekliyorum

    ewt oynuyordum ama pek değildi şimdi sarmaya başladı
  • beni yaz dofus clup
  • tamam ekliyorum
  • bende 1.7 var onu indirmeme gereq varmı dün indirdim daha
  • yeni sürüm işte indir bence
  • aga hata verio nedense şu anda girmio bişeler dio gösterim
  • ben indirdim
  • aga yeni versiyonun linkini versene
  • http://ankama.free.fr/dl/DofusInstaller_v1_17_0.exe işte budir öğlen oyunda sorun vardı şimdi giriyo ama boşuna indirme tekrar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haketti -- 17 Şubat 2007; 18:14:58 >
  • en başa beni yaz
  • Bu arada arkadaşın ismini nmsiz yazmışın nmsiz deil nmesiz_ olcak
  • Pardon düzeltiyorum en başada yazıyorum ok?
  • bende bu nick i nerden bulmuşsam
    doğrusu bu: nmesiz_
    bende bazen yanlış yazıyom
    örn:nmesşz_



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haketti -- 18 Şubat 2007; 20:01:59 >
  • Varmı başka guba girmek isteyen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orbjk

    Varmı başka guba girmek isteyen

    bak gene yanlış yazmışsın
  • Bana bir üyelik alırmısınız

    isim Sinan-DH-TR
    email sinan_haha@hotmail.com
    şifre sizden(bulunmayacak ama akılda kalıcı olsun)

    lütfen...
  • Oyun indi Yükledim Üyelik Bekliyorum ayrıca gruba benide kaydet verdiğim bilgilerle......
  • Ben aldım
    Tşk Etmiyorum
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.