Şimdi Ara

.::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46.962
Cevap
181
Favori
3.024.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli
    üstelik aynı paraya dizelden daha performanslı bir kulanım sunuyor

    aynı hacimde turbo dizel normal benzinliden herzaman iyidir.

    sadece kalkışlarda daha iyidir
    son süratte benzinliden iyi olamaz

    1 senedir 1.6 dizel cmax e kafa tutabilen olmadı(1.6 olarak) anca porşe mercedes bmw filan yol istio :D
    performans demek bence ivme demektir son hız değil. yani ara hızlanma rampada hızlanma... hem marea hem cmaxi sıklıklık la kullanan biri olarak söylüyorum (marea otomatik ama düzünüde kullnadım) cmaxin marea yı havada karada yer




  • korsan trabzonda marea piyasası ne kadar baktınmı.veya internetten sadece trabzon 2. el arabalarını bakabilecegimiz bir yer varmı.ben trabzonda pek marea goremiyorum..
    quote:

    Orjinalden alıntı: korsan61

    Evet özden61 Derdeini çok iyi anlıyorum. Trabzonda araba alıp satmak kadar zor bir olay yok. Arabana sinek kondu diye almaktan vazgeçenler bile çıkabilir.

    Trabzonda araba kriterleri bellidir;

    1-Altı yüksek olacak.
    2-Parça ucuz olacak ama sağlamda olacak.
    3-Yakıtı ideal olacak.
    4-Bağaj büyük olacak
    5-Parça boya dahi olmayacak(Sanki Fabrika arabayı boyatmadan veriyor)
    6-Olacakda Olacakda vs....

    Trabzon'un en tutulan markaları Clio'lar ve Albealar Baban o konuda haklı. Clio'yu bende düşünüyordum ama Renault Fransız markası olduğu için vazgeçtim. Albea'nın da multijetleri beni aşıyor. Zaten bu bölgede satılık çok zor. Bir ara Pejo 206 HDI van alıyım dedim nasıl olsa onun 3 kapı modelide var ama geçen arkadaşın 4 kapılısına bindim çok dar geldi. Marea gözüme çok iyi bir alternatif gibi gözüküyor. Ama bende senin gibi henüz karar vermiş değilim. Simdiye kadar 3-4 araba değiştim ve hepsinden zarar ettim. O yüzden hiç acele etmiyorum. Sanada acele etmemeni tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    KARDES BEN MUMKUN MU DIYORUM BEN SANA BENIM ARACIMDAKI SEYLERI SOYLUYORUM BU ARADA D SEGMENTİ NERDEN CIKTI HEM BILMIYORSUN HEMDE BANA BENIM ARACIMI OGRETMEYE CALISIYORSUN SUAN BENIM DEGIL AMA...

    BURDUR A YOLUN DUSERSE BERABER DENERIZ
    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    Marea'nin yakıt deposu 51+7 litredir...
    D segmenti bir aracta 30 lt depo olması mümkün değildir....

    Yukarıda yazılanları ya ben yanlış anladım yada bir hatanız var....





    D segmenti derken Marea'dan bahsettiğimizi sanmiştım.O konuda haklısın ancak Brava 'da senin bahsettiğin 30lt bir benzin deposu olduğuna inanman ve beni bilmemekle suçlamanı anlayamadım.
    Bilgilenmen babında Brava'nın teknik verilerini veriyorum.
    Koyu ifadeli bölüme dikkat....

    BRAVA Teknik Özellikler


    1.6 16V SX / ELX 1.6 16V SX AT
    MOTOR
    Silindir adedi ve yerleşimi 4,tek sıra, önde enlemesine
    Çap x strok (mm) 86,4*67,4
    Silindir hacmi (cc) 1581
    Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
    Silindir başına sübap sayısı 4
    Maksimum güç bhp- d/d 103 - 5750
    Maksimum tork kgm - d/d 14,7 - 4000
    Zamanlama Sistemi Üstten çift eksartrikli (DOHC), dişli kayış Hidrolik itici
    Yakıt Besleme MPI elektronik
    Ateşleme Elektronik statik avans,enjeksiyon ile entegre
    TRANSMİSYON
    Çekiş önden
    Vites kutusu dişli oranları :
    1. Vites 3,909:1 2,807:1
    2. Vites 2,238:1 1,479:1
    3. Vites 1,444:1 0,1:1
    4. Vites 1,029:1 0,735:1
    5. Vites 0,872:1 YY
    geri 3,909:1 2,7691
    Son dişli 3,823:1 3,565:1
    DİREKSİYON
    Sistem Kramayer,hidrolik
    Askari dönüş daire çapı (m) 10,5
    FRENLER (ABS Opsiyonel)
    Ön :çap (mm) Hava Kanalcıklı Disk
    Arka:çap (mm) Kampana
    SÜSPANSİYON
    Ön Bağımsız Mac Pherson tipi süspansiyon sistemi, ön traverse bağlı salıncak kolları; denge çubuğu
    Arka Yardımcı bir kola bağlı bağımsız tip, denge çubuklu arka süspansiyon sistemi
    BOYUTLAR
    Dingil (mm) 2540
    Ön/Arka iz genişliği (mm) * 1451/1453
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik * (mm) 4190/1740/1410
    Bagaj kapasitesi (litre) (ISO) 350/1135
    TEKERLEKLER
    Lastikler 185/65 R 14 86 H 175/65 R 14 82 H
    ELEKTRİK DONANIM (12V)
    Akü kapasitesi (amper- saat) 60 50
    Alternatör: maksimum akım (amper) (Klima ile) 90/105(Klimalı) 85/105(Klimalı)
    AĞIRLIK - KAPASİTE
    Boş ağırlık DIN (kg) 1090 1120
    Yakıt deposu (litre) 50 (kurşunsuz)
    PERFORMANS
    Azami hız (km/s) 185 180
    Hızlanma (san) :0-100 km/s 10,9 12,2
    0-1000 m (2 Yetişkin kişi + 20 kg) 32 33,6
    YAKIT TÜKETİMİ (lt/100km, 93/116 EC standartlarına göre)
    Şehiriçi 10,8 12
    Şehirdışı 5,8 6,8
    Ortalama 7,7 8,5
    CO2 (ortalama) 183
    VİTESTE MAKSİMUM HIZLAR
    3. Vites 130
    4. Vites 179
    5. Vites 187



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djsoo -- 19 Ekim 2006; 1:46:18 >




  • Aşağıda verdiğim linkte, konuştuğumuz pek çok konuyla ilgili olarak titiz hazırlanmış bilgilere ulaşabiliriz...

    http://www.sadikoglu.info/brava/
  • Sayın bucaklı bir sorum olacak. Mareayı istanbuldan alacağım demiştim. Sahil araçlarında malum nemden kaynaklanan oksitlenmeler oluşuyor. Marealarda böyle bir şey tespit ettinizmi hiç ?
    Saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    KARDES BEN MUMKUN MU DIYORUM BEN SANA BENIM ARACIMDAKI SEYLERI SOYLUYORUM BU ARADA D SEGMENTİ NERDEN CIKTI HEM BILMIYORSUN HEMDE BANA BENIM ARACIMI OGRETMEYE CALISIYORSUN SUAN BENIM DEGIL AMA...

    BURDUR A YOLUN DUSERSE BERABER DENERIZ
    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    Marea'nin yakıt deposu 51+7 litredir...
    D segmenti bir aracta 30 lt depo olması mümkün değildir....

    Yukarıda yazılanları ya ben yanlış anladım yada bir hatanız var....





    D segmenti derken Marea'dan bahsettiğimizi sanmiştım.




    MAREA D SEGMENTİ DEĞİLDİR




  • kardes assagıda ozzye36 arkadasımız acıklamıs bendende duymak ıstıyor musun?

    d segmenti hangi araclar ALLAH askına yaa yapma

    bu arada tamam ben hepsinin deposu kucuktur demıyorum

    off sana bırsey demeyecegım artık ama BURDUR'a gelirsen 30lt. mi yoksa 50 lt. mi gosterırım

    benim elime 1 tane geldıgı ıcın sadece onu deneyebıldım cevremde de hiç arastırmadım tamam

    iyi günler...



    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    KARDES BEN MUMKUN MU DIYORUM BEN SANA BENIM ARACIMDAKI SEYLERI SOYLUYORUM BU ARADA D SEGMENTİ NERDEN CIKTI HEM BILMIYORSUN HEMDE BANA BENIM ARACIMI OGRETMEYE CALISIYORSUN SUAN BENIM DEGIL AMA...

    BURDUR A YOLUN DUSERSE BERABER DENERIZ
    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    Marea'nin yakıt deposu 51+7 litredir...
    D segmenti bir aracta 30 lt depo olması mümkün değildir....

    Yukarıda yazılanları ya ben yanlış anladım yada bir hatanız var....





    D segmenti derken Marea'dan bahsettiğimizi sanmiştım.O konuda haklısın ancak Brava 'da senin bahsettiğin 30lt bir benzin deposu olduğuna inanman ve beni bilmemekle suçlamanı anlayamadım.
    Bilgilenmen babında Brava'nın teknik verilerini veriyorum.
    Koyu ifadeli bölüme dikkat....

    BRAVA Teknik Özellikler


    1.6 16V SX / ELX 1.6 16V SX AT
    MOTOR
    Silindir adedi ve yerleşimi 4,tek sıra, önde enlemesine
    Çap x strok (mm) 86,4*67,4
    Silindir hacmi (cc) 1581
    Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
    Silindir başına sübap sayısı 4
    Maksimum güç bhp- d/d 103 - 5750
    Maksimum tork kgm - d/d 14,7 - 4000
    Zamanlama Sistemi Üstten çift eksartrikli (DOHC), dişli kayış Hidrolik itici
    Yakıt Besleme MPI elektronik
    Ateşleme Elektronik statik avans,enjeksiyon ile entegre
    TRANSMİSYON
    Çekiş önden
    Vites kutusu dişli oranları :
    1. Vites 3,909:1 2,807:1
    2. Vites 2,238:1 1,479:1
    3. Vites 1,444:1 0,1:1
    4. Vites 1,029:1 0,735:1
    5. Vites 0,872:1 YY
    geri 3,909:1 2,7691
    Son dişli 3,823:1 3,565:1
    DİREKSİYON
    Sistem Kramayer,hidrolik
    Askari dönüş daire çapı (m) 10,5
    FRENLER (ABS Opsiyonel)
    Ön :çap (mm) Hava Kanalcıklı Disk
    Arka:çap (mm) Kampana
    SÜSPANSİYON
    Ön Bağımsız Mac Pherson tipi süspansiyon sistemi, ön traverse bağlı salıncak kolları; denge çubuğu
    Arka Yardımcı bir kola bağlı bağımsız tip, denge çubuklu arka süspansiyon sistemi
    BOYUTLAR
    Dingil (mm) 2540
    Ön/Arka iz genişliği (mm) * 1451/1453
    Uzunluk/Genişlik/Yükseklik * (mm) 4190/1740/1410
    Bagaj kapasitesi (litre) (ISO) 350/1135
    TEKERLEKLER
    Lastikler 185/65 R 14 86 H 175/65 R 14 82 H
    ELEKTRİK DONANIM (12V)
    Akü kapasitesi (amper- saat) 60 50
    Alternatör: maksimum akım (amper) (Klima ile) 90/105(Klimalı) 85/105(Klimalı)
    AĞIRLIK - KAPASİTE
    Boş ağırlık DIN (kg) 1090 1120
    Yakıt deposu (litre) 50 (kurşunsuz)
    PERFORMANS
    Azami hız (km/s) 185 180
    Hızlanma (san) :0-100 km/s 10,9 12,2
    0-1000 m (2 Yetişkin kişi + 20 kg) 32 33,6
    YAKIT TÜKETİMİ (lt/100km, 93/116 EC standartlarına göre)
    Şehiriçi 10,8 12
    Şehirdışı 5,8 6,8
    Ortalama 7,7 8,5
    CO2 (ortalama) 183
    VİTESTE MAKSİMUM HIZLAR
    3. Vites 130
    4. Vites 179
    5. Vites 187







  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli
    üstelik aynı paraya dizelden daha performanslı bir kulanım sunuyor

    aynı hacimde turbo dizel normal benzinliden herzaman iyidir.

    sadece kalkışlarda daha iyidir
    son süratte benzinliden iyi olamaz

    1 senedir 1.6 dizel cmax e kafa tutabilen olmadı(1.6 olarak) anca porşe mercedes bmw filan yol istio :D
    performans demek bence ivme demektir son hız değil. yani ara hızlanma rampada hızlanma... hem marea hem cmaxi sıklıklık la kullanan biri olarak söylüyorum (marea otomatik ama düzünüde kullnadım) cmaxin marea yı havada karada yer

    turbo olduğu için yer senin dediklerine göre
    turbo olmasını en büyük avantajı dediğin gibi kalkışlar ve ara hızlanmalarda görülür
    özellikle dizel turbo araçlarda turbo basıncını erken devirlerde yapmaya başlar bu da araca kıvraklık,ataklık(ara hızlanmalarda da aynı durum) sağlar;ama benzinlide durum farklıdır senin c-max gücünü 3500-4000 devirlerde tam olarak verirken,1.6 benzinli bir araç ise gücünü 6000-6500 devirde verir tam olarak
    bu da benzinli o güce ulaşana kadar senin bir üst vitese geçmen demek(yani ara hızlanmalarda geçmen çok normal)
    ama son süratte kesinlikle benzinli kadar iyi olamazsın


    bu arada seneye marea alcam büyük ihtimal,dükkanda turbo da var
    turboyu bağlayasım var marea'ya
    tr'deki tek turbo marea olcak inşallah
    senin c-max'le kapışalım bi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Orrepbebe

    Sayın bucaklı bir sorum olacak. Mareayı istanbuldan alacağım demiştim. Sahil araçlarında malum nemden kaynaklanan oksitlenmeler oluşuyor. Marealarda böyle bir şey tespit ettinizmi hiç ?
    Saygılar...

    @Orrepbebe
    daha hiç böle bir olayla karşılaşmadım
    daha doğrusu dediğin gibi 34 plaka marea-brava-bravo'larda...
    ama istanbul'dan almak yerine başka illeride araçtırabilirsin
    malum istanbul'un yollarını hepimiz biliyoruz,çoğu kişi de fazla dikkat etmeden kulanıyor arabasını
    illa istanbul değilse başka yerlere bakma şansın varsa ya da netten de olabilir
    başka marea'lara da bak bakalım
    belki daha iyisini daha ucuza bulabilirsin
    ama istanbul'da da denk gelebilir öyle temiz bir marea
    2.el bu
    nasip işi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli
    üstelik aynı paraya dizelden daha performanslı bir kulanım sunuyor

    aynı hacimde turbo dizel normal benzinliden herzaman iyidir.

    sadece kalkışlarda daha iyidir
    son süratte benzinliden iyi olamaz

    1 senedir 1.6 dizel cmax e kafa tutabilen olmadı(1.6 olarak) anca porşe mercedes bmw filan yol istio :D
    performans demek bence ivme demektir son hız değil. yani ara hızlanma rampada hızlanma... hem marea hem cmaxi sıklıklık la kullanan biri olarak söylüyorum (marea otomatik ama düzünüde kullnadım) cmaxin marea yı havada karada yer

    turbo olduğu için yer senin dediklerine göre
    turbo olmasını en büyük avantajı dediğin gibi kalkışlar ve ara hızlanmalarda görülür
    özellikle dizel turbo araçlarda turbo basıncını erken devirlerde yapmaya başlar bu da araca kıvraklık,ataklık(ara hızlanmalarda da aynı durum) sağlar;ama benzinlide durum farklıdır senin c-max gücünü 3500-4000 devirlerde tam olarak verirken,1.6 benzinli bir araç ise gücünü 6000-6500 devirde verir tam olarak
    bu da benzinli o güce ulaşana kadar senin bir üst vitese geçmen demek(yani ara hızlanmalarda geçmen çok normal)
    ama son süratte kesinlikle benzinli kadar iyi olamazsın


    bu arada seneye marea alcam büyük ihtimal,dükkanda turbo da var
    turboyu bağlayasım var marea'ya
    tr'deki tek turbo marea olcak inşallah
    senin c-max'le kapışalım bi


    son hızı işide arabasına bağlı
    vites oranına bağlı vs

    5. vites 4000 devirde 200 oluyo zaten sonrasında fazla basmadım ama ivme oldukça düşüyo
    zaten izmir çeşme otoyolu çok inişli çıkışlı şöyle bi izmir aydın yapsam görcem son hızı neymiş ama bakalım.
    cmaxle 230 görenler var ve ben buna inanıyorum




  • sonrasında zaten turbo basıncı bitiyo
    200'ü yapar ama sonrası fazla beklemem
    özellikle 230 bence yapamaz
    çünkü araç zaten yapacağı son hızı yapmış
    yani
    turbo basıncını yapmış...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    KARDES BEN MUMKUN MU DIYORUM BEN SANA BENIM ARACIMDAKI SEYLERI SOYLUYORUM BU ARADA D SEGMENTİ NERDEN CIKTI HEM BILMIYORSUN HEMDE BANA BENIM ARACIMI OGRETMEYE CALISIYORSUN SUAN BENIM DEGIL AMA...

    BURDUR A YOLUN DUSERSE BERABER DENERIZ
    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    Marea'nin yakıt deposu 51+7 litredir...
    D segmenti bir aracta 30 lt depo olması mümkün değildir....

    Yukarıda yazılanları ya ben yanlış anladım yada bir hatanız var....





    D segmenti derken Marea'dan bahsettiğimizi sanmiştım.




    MAREA D SEGMENTİ DEĞİLDİR


    Arkadaşlar konu ezilip büzüldü ama bakın Marea c segmenti derken kendinize göre yorumluyorsunuz.
    MAREA D SEGMENTİ BİR ARAÇTIR.Lütfen biraz araştırarak yazalım.Eğer bu konuda ikna olmak istiyorsanız AUTOINFO alıp araç katagorizasyonuna bakın,hangi araçlar hangi segment diye yada segment değerleri neye göre belirlenir bunu bir araştırın internetten.....Bunu Büyük karakterlerle yazmak Marea'yı C sınıfı yapmaz...

    Ayrıca Cosmos kardeş.Senin aracındaki depo meselesi aracına özgü bir özellik bunu uzatmamakta fayda var sanırıım..




  • arkadaşlar modlu marea resimlerine start veriyorum
    ilk resim benden
    gerisi de gelecek



    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.
  • bu da 2.si

    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.
  • bu da bir diğer sw marea


    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.
  • bu da marea'nın kardeşi olan bravo


    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.
  • .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.



    bu da kara şimşek
  • .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.



    lambo kapılı marea
  • @dozi17 ve diğer arkadaşlar
    dedim ya en başta beyaz bir marea modlamak istiyorum;
    aynı resimdeki araba gibi (sadece jant+arka kanat+yan marşpiyeller+yere yaklaştırmak)yani sade tuning mi iyi olur?
    yoksa ön arka yeniden tamon yaptırmak mı?
    bu arabayı görünce kararım değişti ondan soruyorum...
    bu arada araba güzel ama dimi?
    hoş duruyo


    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 20 Ekim 2006; 4:12:57 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozzye36


    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    KARDES BEN MUMKUN MU DIYORUM BEN SANA BENIM ARACIMDAKI SEYLERI SOYLUYORUM BU ARADA D SEGMENTİ NERDEN CIKTI HEM BILMIYORSUN HEMDE BANA BENIM ARACIMI OGRETMEYE CALISIYORSUN SUAN BENIM DEGIL AMA...

    BURDUR A YOLUN DUSERSE BERABER DENERIZ
    quote:

    Orjinalden alıntı: djsoo

    Marea'nin yakıt deposu 51+7 litredir...
    D segmenti bir aracta 30 lt depo olması mümkün değildir....

    Yukarıda yazılanları ya ben yanlış anladım yada bir hatanız var....





    D segmenti derken Marea'dan bahsettiğimizi sanmiştım.




    MAREA D SEGMENTİ DEĞİLDİR


    Arkadaşlar konu ezilip büzüldü ama bakın Marea c segmenti derken kendinize göre yorumluyorsunuz.
    MAREA D SEGMENTİ BİR ARAÇTIR.Lütfen biraz araştırarak yazalım.Eğer bu konuda ikna olmak istiyorsanız AUTOINFO alıp araç katagorizasyonuna bakın,hangi araçlar hangi segment diye yada segment değerleri neye göre belirlenir bunu bir araştırın internetten.....Bunu Büyük karakterlerle yazmak Marea'yı C sınıfı yapmaz...

    Ayrıca Cosmos kardeş.Senin aracındaki depo meselesi aracına özgü bir özellik bunu uzatmamakta fayda var sanırıım..



    2. kere yazdığım için büyük yazdım yoksa salak değilim. seni ikna etmekle uğraşmayacağım nası biliyosan öyle bil sen d segmentine biniyorum diye mutlu ol!




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.