Şimdi Ara

DH | HD-Smart | Genel Konu (dHDs) (522. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.476
Cevap
40
Favori
444.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 520521522523524
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Belki size Plus+Blu üyeliği önermişlerdir. Kendimden biliyorum, cihazımın USB girişi olmasına rağmen kullanıma açık değildi. Ne zaman müşteri hizmetlerinin teklifini kabul ettim kullanıma açıldı. O zamandan beri kayıt, durdurma ve geri sarma gibi özellikleri kullanabiliyorum. Zaten sitesine bakarsanız Plus özelliklerini görebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laynis

    Belki size Plus+Blu üyeliği önermişlerdir. Kendimden biliyorum, cihazımın USB girişi olmasına rağmen kullanıma açık değildi. Ne zaman müşteri hizmetlerinin teklifini kabul ettim kullanıma açıldı. O zamandan beri kayıt, durdurma ve geri sarma gibi özellikleri kullanabiliyorum. Zaten sitesine bakarsanız Plus özelliklerini görebilirsiniz.

    Yazılı soru sordum cevap gelmedi. Bu kadar peşinden koşacak bir durumum yok, kendileri arayıp teklif ettiler. Ararlarsa konuşuruz yoksa çok umrumda değil.

    Bilgiler için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    vermiş olduğunuz fiyat tavsiyesi için teşekkür ederim. Arkadaşında söylediği gibi, siz kendiniz cihaza harici disk takmanız birşey değiştirmez, sizede daha önce fotoğrafını gönderdiğim harici diskten onların takması ve plus aboneliğini açmaları gerekiyor. Zaten bahsettiğimiz disk cihazda kullanıma kapalı usb üzerinden değil e-sata soketinden bağlanıyor ve seri numarası üzerinden sisteme tanıttırılıyor. Hatta öyle birşey yapmışlar ki, o diski e-sata girişi olan bir pc ye bağlasanız bile bilgisayar görmüyor, yani kaydettiğiniz yayınları alma şansınızda yok, sadece cihaz tanıyor. Hatta ve hatta sizin cihazınıza tanıtılmış harddiski getirip benim cihazıma taksanızda kayıt yapmıyor. anlayacağınız depolama cihazı yanlızca sizin cihazınıza tanıtılan bir alet. Ama şu var ki, bu plus olayına alışırsanızda vazgeçemiyorsunuz. çakışan 2 yayını kaydetmesi veya kaçırdığınız birşeyi geri sarabilmek fevkalade. Çocuğun sevdiği çizgifilmleri kaydedip istediği zaman açmak paha biçilemez. sınırsız internet + mega paket + plus aboneliği + blu (cihaz ve internet üzerinden) ödediğim aylık ücret 102 tl. beni arayıp birde 2 tl zam yaparak 104 tl ye devam edebileceğimi söylediler, bende ağzıma geleni saydım. Hatta dün digitürkle görüştüm internet ve tv aboneliği için ama bana istediğim gibi birşey sunmuyor, garip garip abonelikleri var. yok turksatta platform kanalları sd, avrupa uydudan pahalı oluyor, yok giriş paket olmadan diğer paket olmaz, adamlar herşeyi bir paket yapıp yükledikçe yüklüyorlar. Arkadaşım diyorum, ben sd yayını ne yapayım hd ve lig tv hariç diğer bütün kanallar açık olsun istiyorum, yok diyor şunu vereyim bunu kapatayım, yoksa kapanya dışı çok fiyat olur. Beynim sulandı anlayacağınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exelante -- 23 Aralık 2015; 12:26:08 >
  • exelante kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için teşekkür ederim

    Platformların fiyat konusuna hiç girmeyelim içinden çıkamayız. Asıl sorun; bu platformların bir denetim altında olmamasıdır. Bunlara ne RTÜK ne REKABET KURULU ne de başka bir kurum karışıyor. Biz müşteriler bunların elinde oyuncak olmuşuz ve her yaptıkları yanlarına kar kalıyor. Ne fiyat standartı var ne de doğru bilgi akışı ne de fatura doğruluğu var.

    Modül aboneliğim Ağustos 2015'te bitti. Bitmeden 10 gün kadar önce aradım ve uzatmayacağım dedim. Şimdi kayıt alamıyoruz, üç önce arayın dediler. Üç önce aradım tamam biz kaydınızı aldık ama yinede siz son gün tekrar arayın dediler. Bunlardan kurtulacağım ya her şeye tamam dedim. Neyse son gün arayıp yarın aboneliğim bitiyor lütfen uzatmayın, sonlansın dedim. Tamam zaten sizin kaydınız alınmış dediler. Buna da eyvallah dedim. Neyse abonelik sona erdi.

    Şimdi online işlemlere girince karşıma şöyle bir yazı çıkıyor;

    "Modül aboneliğinizde,
    1 adet, toplamda 4,51 TL ödenmemiş faturanız bulunmaktadır.

    Faturanızın ödenmemesi nedeniyle hizmetin durdurulması halinde 20 TL kapama – açma ücreti alınacaktır."


    Edep ya hu!!! derler ya aynen bu şekilde
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Ama abone olacağınız zaman 2 saat içinde gelip bağlıyor ve hayırlı olsun diyorlar. Yatacak yeri yok bunların. Bu yıl dsmart kanallarda da bir değişiklik yapmayacak galiba, yoksa sitede bangır bangır reklamını yapardı. parasından geçtim, geçen yıl çıkarttığı id xtra ve hiç platforumana sokmadığı history beklentilerimden en azından birisi gelse eyvallah diyeceğim
  • yeni yılda eklenecek kanallar belli oldu.reklamları yayınlanıyor tv de

    -BBC EARTH HD
    -OUTDOOR CHANNEL HD
    -AMBİENCE HD
    -VIASAT HİSTORY HD
    -DOCUBOX HD
    -FAST&FUN BOX HD
    -FILMBOX HD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    yeni yılda eklenecek kanallar belli oldu.reklamları yayınlanıyor tv de

    -BBC EARTH HD
    -OUTDOOR CHANNEL HD
    -AMBİENCE HD
    -VIASAT HİSTORY HD
    -DOCUBOX HD
    -FAST&FUN BOX HD
    -FILMBOX HD

    İnşallah Türkçe yayın yaparlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    yeni yılda eklenecek kanallar belli oldu.reklamları yayınlanıyor tv de

    -BBC EARTH HD
    -OUTDOOR CHANNEL HD
    -AMBİENCE HD
    -VIASAT HİSTORY HD
    -DOCUBOX HD
    -FAST&FUN BOX HD
    -FILMBOX HD

    İnşallah Türkçe yayın yaparlar.

    BBC earth ve viasat kesin Türkçe
    Box ile biten kanallarda Türkçeleştirme çalışmaları Yapılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    Viasat History güzel oldu gerçi yayınları nasıl bilmiyorum ama bir tarih kanalı istiyordum inşallah yayınları kalitelidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsmart platformu spor yönünden zayıf kaldı. Bunu belgesel kanallarla kapatıyorlar ama nedense History'i neden alamıyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • celebic kullanıcısına yanıt
    Başka platformla sözleşmesi falan olabilir.ya da anlaşamıyolardır.gerçi yeni kanallar geldi diye seviniyoruz izlemeye başlayınca hep aynı tekrar şeyler.Ayda 3 5 programı döndürüp duruyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tiesto55

    Viasat History güzel oldu gerçi yayınları nasıl bilmiyorum ama bir tarih kanalı istiyordum inşallah yayınları kalitelidir.

    Viasat sadece gistory değil nature ile dönüşümlü yaayini var 12 saat hayvan doğa belgesel 12 saat tarih olarak yayında. Filbox da aynı kanal ise öyle olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Dsmart platformu spor yönünden zayıf kaldı. Bunu belgesel kanallarla kapatıyorlar ama nedense History'i neden alamıyorlar?

    History channel da tarih ile ilgili yapımlar 1-2 tane . Tamamen tarih kanalı değil yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcaka


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tiesto55

    Viasat History güzel oldu gerçi yayınları nasıl bilmiyorum ama bir tarih kanalı istiyordum inşallah yayınları kalitelidir.

    Viasat sadece gistory değil nature ile dönüşümlü yaayini var 12 saat hayvan doğa belgesel 12 saat tarih olarak yayında. Filbox da aynı kanal ise öyle olur

    Reklamlarda viasat history hd yazıyor
    24 saat tarih belgeseli veren kanal gelir umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni eklenen kanalların spesifik olarak ekleneceği paketleri duyurmuşlar.Şu an tüm kanalları izliyorum fakat bbc earth,docu box,outdoor ve viasat history kanallarını belgesel ek paketi isminde bir pakete üyelik ile izleyebileceğimizi yazmışlar.Yani kanalların tamamını izleyenler de bu kanallar için belirtilen paketi mi alacaklar yoksa tamamını mı izleyecekler ? Bilgisi olan var mı bu konuda acaba?
  • Bu ambiance ta ses olucakmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Bilgiler için teşekkür ederim

    Platformların fiyat konusuna hiç girmeyelim içinden çıkamayız. Asıl sorun; bu platformların bir denetim altında olmamasıdır. Bunlara ne RTÜK ne REKABET KURULU ne de başka bir kurum karışıyor. Biz müşteriler bunların elinde oyuncak olmuşuz ve her yaptıkları yanlarına kar kalıyor. Ne fiyat standartı var ne de doğru bilgi akışı ne de fatura doğruluğu var.

    Modül aboneliğim Ağustos 2015'te bitti. Bitmeden 10 gün kadar önce aradım ve uzatmayacağım dedim. Şimdi kayıt alamıyoruz, üç önce arayın dediler. Üç önce aradım tamam biz kaydınızı aldık ama yinede siz son gün tekrar arayın dediler. Bunlardan kurtulacağım ya her şeye tamam dedim. Neyse son gün arayıp yarın aboneliğim bitiyor lütfen uzatmayın, sonlansın dedim. Tamam zaten sizin kaydınız alınmış dediler. Buna da eyvallah dedim. Neyse abonelik sona erdi.

    Şimdi online işlemlere girince karşıma şöyle bir yazı çıkıyor;

    "Modül aboneliğinizde,
    1 adet, toplamda 4,51 TL ödenmemiş faturanız bulunmaktadır.

    Faturanızın ödenmemesi nedeniyle hizmetin durdurulması halinde 20 TL kapama – açma ücreti alınacaktır."


    Edep ya hu!!! derler ya aynen bu şekilde

    Bu ş....sizleri ben şimdi ne yapayım.

    Abonelik süresi sona ermeden 3 kez arayıp uzatmayacağım diye beyanda bulundum ve bir kerede faks 📠 çektim ama yinede fatura çıkartmışlar. Neden bana fatura çıkarttınız diye yazdım. Gelen cevaba bakın. İnsan katil olabilir.

    [ Değerli Abonemiz, Dsmart aboneliğiniz 05.08.2015 tarihinde iptal edilmiştir. 01/05 Ağustos tarihlerine ait kullanımlarınız faturalandırılmıştır. Faturanızda hata bulunmuyor. İptal talebiniz için Müşteri hizmetlerini aradığınız iletişim, tarih ve saat bilgilerini iletmeniz durumunda gerekli kontroller ve bilgilendirme sağlanacaktır. Saygılarımızla,]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heralde martta d-smartı kapatacağım :)
  • Beyler Dsmart Blu sitesine üye olduğumuzda dSmart abonesi mi oluyoruz çünkü ben bluya üye olmuştum 2013de devlet sitesinde adıma kayıtlı hizmet no(Abone No) gözüküyor herhangi bir internet veya uydu aboneliğim olmamasına karşın adıma hizmet no çıkması ileride sıkıntı çıkarır mı ? Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben humax cihazımdan ve kumandadan şikayetçiyim.
    cihaz çok hantal , kumada isteklerine 1-2 saniye ile cevap veriyor.
    kumandada ayda bir bozuluyor !!!

    nasiıl bir çözümü bar bu işin ?
  • 
Sayfa: önceki 520521522523524
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.