Şimdi Ara

DH Tren Rehberi (Ss'li) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
104
Favori
38.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
223 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayansame

    Karşındaki bir işsiz olunca. Soylediklerini Anlayacagini sanmiyorum.

    Dedigin gibi yht disinda hic bir tren mantikli degil.

    Turkiyenin dört bir yinana hizli tren olsa ozaman trene neden binilmedigini sorgulardim.

    YHT dışındaki hiç bir tren mantıklı değil mi? Klasik trenler ve Avrupa...

    O zaman Avrupalılarda hiç mantık yok! Buyur... Bir tek siz akıllısınız ya...

    İsviçre

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    İspanya

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    Çek Cumhuriyeti

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    Almanya

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    İsveç

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    Fransa

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Faydalı konu olmuş aferin. Favorilerime alayım arkadaşlar akılda kalan soruları yazıp cevaplayan birileri çıkarsa dahada faydalı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef insanımızda trene binme kültürü yok. turşusunu alan otobüse biniyor
  • is icin yhtye yer baktim hem gidis hem donus yer yok... sonra gelir bir de bu halk trene binmiyor diye sacma sapan konusuyorsunuz... yer olmadigi, seferler yetersiz , tren agi yetersiz oldugu icin olabilir mi?
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    isvicrenin yuz olcumu hakkinda bir bilginiz var mi merak ettim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo child

    is icin yhtye yer baktim hem gidis hem donus yer yok... sonra gelir bir de bu halk trene binmiyor diye sacma sapan konusuyorsunuz... yer olmadigi, seferler yetersiz , tren agi yetersiz oldugu icin olabilir mi?

    YHT başka bir olay, YHT otobüs kadar pahalı neredeyse, ben normal trenlerden bahsediyorum. saçma sapan değil ortada istatistikler var... 750 Milyon kapasiteye karşılık 6 Milyon yolcu yıllık...

    Yetersiz ama kimin umurunda? Peki yollar öyle mi? Neden bu kadar yatırım yapılıyor yollara? Çünkü halk yol istiyor tren değil...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo child

    isvicrenin yuz olcumu hakkinda bir bilginiz var mi merak ettim?

    İsviçre küçük bir ülke... Ama bahaneyi İsviçre üstünden getirmeyin bence... Japonya Türkiye'den daha engebeli ama ülke trenlerle birbirine bağlı...

    Polonya da öyle hatta şimdi siz zenginliği ve ekonomiyi bahane edeceksiniz...

    Fas?



    Japonya

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    Almanya

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    Polonya

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    İran

     DH Tren Rehberi (Ss'li)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Theologist kullanıcısına yanıt
    oncelikle polonya zengin bir ulke ( garysafi hasilaya bakip gorebilirsiniz )

    bu bahsettiginiz mevzu da zaten tamamen devletin politikalari ile ilgili.. ben tren icin bilet baktigimda cogu yere yok.. eger tren olsaydi ve vakit/nakit performansi iyi olduktan sonra herhangi biri otobusu tercih etmez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Virgin Destroyer

    Doğu ekspresine bindik kız arkadaşımla yaklaşık 2 hafta önce. Yataklı vagonda yer bulamadığımız için 4 kişilik kuşetliyi komple aldık. Soru sormak isteyen olursa elimden geldiğince yardım etmek isterim

    Yasak diyorlar kız arkadaşla aynı vagonda kalınmıyormuş
  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Hocam kutahya Eskişehir treni ile Eskişehir İstanbul hızlı trenini denk getiremiyorlar. Sabah ilk tren Kütahya Eskişehir arası 7.34 de Eskişehir'e veriyorsa ; Eskişehir'de İstanbul yönüne tren 7.30 da kalkıyor. Mecburen 1 saatten fazla Eskişehir'de oyalanmak zorunda kalıyorum garın içinde..



    Bu tren de ya mavi tren ya bölgesel tren; 5 dk 10 dk geriye alınmasında ne sakınca olacak ki? Maksat milletin işi görülsün ama yok malesef.



    İzmir hızlı treni afyon usakdan geçerken Kütahya merkeze uğramıyor. Saatte 200 250 km ile giden treni şehir merkezine kivirsinlar kaç dk farkdecek maksimum? Siyasi çok iş dönüyor malesef. Trene bayılıyorum lakin sistem kullandirtmiyor desem yalan olmaz. Sadece Kütahya İstanbul(yılda 2 kez ) kullanabiliyoruz. İzmir Kütahya yataklı da denemek isterim lakin tatil vs yok gibi bir şey artık(5. Sınıf tipci) haftasonu gidemiyorum dersadened; dönem arası da.... Yaza kadar dönem arası yok Mart'ta bisiklet turuna katılmayı umuyorum çünkü 4 günlük İzmir Çanakkale

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turin Turambar.

    Sinopa nasıl gidicem trenle sizin gibi büyüklerine saygısı olmayanlar protesto yap açılsın derler anca



    İnanırmısınız her yıl 2 yada 3 kere gittiğim sinoba, dün tran yolu varmı diye baktım..

    Türkiyeni en kuzeyi Sinobumuza neden tren yolu yok
  • Ben Kayseri Sivas arası yolculuk yapıyorum sürekli. Otobüs de 3 saat tren de. Hem de tren, otobüsün yarı fiyatı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psychotechnic

    Ben Kayseri Sivas arası yolculuk yapıyorum sürekli. Otobüs de 3 saat tren de. Hem de tren, otobüsün yarı fiyatı.

    Ondan da önemlisi güvenli oluşu... Otobüs kazası oluyor sürekli Sivas'ta...

    Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2016 Yılı Karayolu Kaza İstatistikleri'ni açıkladı. TÜİK verilerine göre, Sivas'ta 2016 yılında toplam 6 bin 903 trafik kazası oldu. Bu kazalardan 5 bin 192'si maddi hasarlı trafik kazası, bin 711'si ise ölümlü ve yaralanmalı trafik kazası oldu. Meydana gelen bin 711 ölümlü yaralanmalı trafik kazalarında, 96 kişi hayatını kaybederken, 3 bin 535 kişi yaralandı. Sivas'ta ölümlü yaralanmalı trafik kazalarında hayatını kaybeden 96 kişinin 35'i kaza yerinde ölürken, kaza sonrası hastaneye kaldırılarak 30 gün içinde ölenler ise 61 kişi oldu.

    Hürriyet
    Sivas'ta 2016 yılında 96 kişi trafik kazasında öldü
    http://www.hurriyet.com.tr/sivasta-2016-yilinda-96-kisi-trafik-kazasinda-40496961



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Theologist -- 24 Ocak 2018; 12:31:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Theologist kullanıcısına yanıt
    Bölge soğuk olduğu için kışın kar yağışı ve buzlanma çok oluyor. Tren kullanmak daha mantıklı tabiki ama saatleri bazen uymuyor. Gece 1'de binip 4'te iniyorsun. Şehir içi ulaşım zor oluyor. Kayseri-Ankara arası güzel oluyor gece biniyorsun sabah 8.30'da oradasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_


    quote:

    Orijinalden alıntı: They Killed Kenny


    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Theologist


    quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    son zamanlarda baya popüler olmaya başladı belki bende bi tur atarım. trene bisiklet alınıyor mu?

    Hem de ücretsiz, furgon vagonuna, sökme takmaya gerek yok, bıraktığın gibi alıyorsun, aslında beraber bir Kars turu yapmalı :) da bu aralar çok yoğun yer bulmak sıkıntı

    İyimiş hocam, otobüste de ücretsiz ama muhakkak çiziliyor falan yada valiz düşüyor bişe oluyor. evet kars ekspresi baya yoğunmuş şu sıralar. benim niyetim izmirden falan bisikleti atıp, başka yerlerde günlük tur yapmak falan 150-200km gibi sonra geri dönmek. aynı yerlere sürmek sıkıyor biyerden sonra

    Benimde niyetim vardı da bir türlü vakit olmuyor ya. Şu sınavlar bitse belki bu yaz yapılabilir

    serin havalarda gezicen abi :D

    Aklıma ne geldi, DH olarak bir vagon tutalım, git gel yapalım... dört kişilik kompartmanlar yataklı, laptoplar müzik sistemleri alınır, yiyecekler içecekler cabası... Bir ay sonraya biletleri şimdiden alalım bir hafta sonu sadece. Cuma çıkılır, Pazar dönülür...



    uyar
    o kadar haus partiler verdik bide vagon partisi verirriz artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _bluescream_ -- 24 Ocak 2018; 12:49:23 >




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F01EF196DU -- 17 Temmuz 2021; 22:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei


    quote:

    Orijinalden alıntı: Virgin Destroyer

    Doğu ekspresine bindik kız arkadaşımla yaklaşık 2 hafta önce. Yataklı vagonda yer bulamadığımız için 4 kişilik kuşetliyi komple aldık. Soru sormak isteyen olursa elimden geldiğince yardım etmek isterim

    Yasak diyorlar kız arkadaşla aynı vagonda kalınmıyormuş

    Biz sorun yaşamadık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgiliyle yataklı vagonda kalmak harika olur sevişe sevişe gidersiniz :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Last Peony -- 24 Ocak 2018; 17:27:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulkemizdeki trenler cok sinir bozucu durumda bunu elestirmeden gecemicem
    otobus kadar daraltip cok koltuk koymuslar sanki trende degil otobustesin
    yatakli vagonlarda yer bulmak imkagamsiz gibi bisey otubus tarzi yolculukta uzun yol icin cekilmez skinti
    butun bolumlerin yatakli olmasi gerek sonucta ankara izmir bile 15-16 saat suruyor ama nerde... 2 vagon yatakli gerisi komple otobus tarzi cekilcek cile degil
    trenyollari sukadar kilometre demekte sacma cunku onun arsasindan gecsin su bu olsun diye surekli zikzak cekiyosun duz ovada bile tiren yolu yilan yolu gibi
    en konforlu olmasi gereken trenle seyahati bile bu kadar konforsuz kilmak butuk basari
    Cozum otobus tarzi vagonlarin kaldirilip tamami yatakli vagonlara gecilmesidir
  • Çok yararlı bir konu hocam elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.