Şimdi Ara

DH Tren Rehberi (Ss'li) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
104
Favori
38.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
223 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5-6 saat otobüs yolculuğu varken 15-16 saat tren çekeceğime intihar ederim
  • Kütahya Manisa arası öğrenci 20 tl civarıydı.Kütahyadan Akşam 11 gibi kalkıyor Sabah 8 gibi varıyor.Süre çok uzun ama zaten koltuklar rahat olduğu için uyuyabilirsiniz.Hem gün ölmüyor.Geri dönüştr Akşam 9 -10 gibi Manisadan Kalkıyor Sabah 6-7 gibi Kütahyada oluyor yine güzel.

    Zaten Kütahyadan Manisaya direk otobüs yok ilk İzmirr uğruyorlar.

    Keşke tren sistemi avrupadaki gibi olsa.Çok hoş olurdu.Malasef Trenlerimiz 3-4 kat daha yavaş.Zaten öyle olsa otobü firmaları kapanırdı.

    Not:En son 8-9 ay önce kulandım.Saat ve fiyatı değişmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam emekleriniz icin cok tesekkurler eminim benim gibi trenlerden bi haber insanlar bile bilgilenmistir. Fiyatlarda gayet makulmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğinize sağlık yine güzel bir konu. Benim de aklımda arkadaşlarımı alıp trenle güzel bir tur yapmak, eğlenceli olur diye düşünüyorum.
  • İzmir çıkışlı gidip gezilebilecek olan Eskişehir var sanırım.Eskişehir'i de 2 yıl önce gidip gezmiştim.Bandırma'da gezilecek bir yer var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Virgin Destroyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei


    quote:

    Orijinalden alıntı: Virgin Destroyer

    Doğu ekspresine bindik kız arkadaşımla yaklaşık 2 hafta önce. Yataklı vagonda yer bulamadığımız için 4 kişilik kuşetliyi komple aldık. Soru sormak isteyen olursa elimden geldiğince yardım etmek isterim

    Yasak diyorlar kız arkadaşla aynı vagonda kalınmıyormuş

    Biz sorun yaşamadık

    2 kişi 4 kişi parası verince ses çıkarmamışlardır.




  • Birsey sorucam bu trenlerde alkol almak serbest mi? Yani kendi odanizda icki icmenize filan karisiliyor mu?
  • Selamlar hocam çok faydalı ve güzel bir konu olmuş teşekkür ederim. Konuyu değerlendiren forumda üç grup var hepsi kendisine göre değerlendiriyor, bence çok takılmayın çocuk maması konusu dahi olsa ortada bir emek var vakit harcanmış, üzerine düşünülmüş saolun. Hiç trene binmemiş ve binmek isteyen biri olarak ben beğendim.

    1- Kendisine bir şeyler çıkarmak isteyen, bir şeyler öğrenmekten, okumaktan keyif alan bilinçli, olgun forumcular. Kendisi ile bir konu is bütün sayfayı okur hatta konunun yorumlarına bile göz atarlar, kendisi ile ilgili bir konu değilse bile şöyle bir göz gezdirip çıkarlar.

    2- Sadece kendini düşünen, kendisi ile ilgili bir konuya saatler harcayıp kendisi ile ilgili olmayan şeyleri görmeye tahammül edemeyen bencil, subjektif forumcular.

    3- Her ne yazılırsa yazılsın altında kasıt arayan, kötü ve art niyetli forumcular... Onlara atomu parçalasanız yine bir kusur bulurlar halbuki bilmezler ki en büyük kusur kendilerinde...




  • Bulunduğum yerde tren yolu yok. Gideceğim yerlere mecburen otobüsle gidiyorum.

    Kaldı ki gittiğim yerde tren olsa bile döneceğim yerde olmadığı için yine el mahkum otobüse kalıyorum.
  • Türkiye gibi petrol ve türevi yakıtlarda dışarı bağımlılığı had safhada bir ülkenin tren yollarıyla ağ gibi örülmesi gerekmez miydi ?

    1950 sonrası Marshal yardımları ile demiryollarından kara taşımacılığına geçiş yapıldı ki bu da yardımları alabilmenin ön şartlarından biriydi.O tarihlerden bu yana şehirlerarası demiryolu yapımı bildiğım kadarıyla çok az belki de yoktur.Bence demiryolu taşımacığılına gereken önemin tekrar verilmesi gerekiyor ki bu da dışarı giden milyonlarca liradan tasarruf edilmesi anlamına geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maqnet0

    Türkiye gibi petrol ve türevi yakıtlarda dışarı bağımlılığı had safhada bir ülkenin tren yollarıyla ağ gibi örülmesi gerekmez miydi ?

    1950 sonrası Marshal yardımları ile demiryollarından kara taşımacılığına geçiş yapıldı ki bu da yardımları alabilmenin ön şartlarından biriydi.O tarihlerden bu yana şehirlerarası demiryolu yapımı bildiğım kadarıyla çok az belki de yoktur.Bence demiryolu taşımacığılına gereken önemin tekrar verilmesi gerekiyor ki bu da dışarı giden milyonlarca liradan tasarruf edilmesi anlamına geliyor.

    İşte bunu fark etmeniz gerçekten müthiş bir şey...

    Demiryolu ülkeyi ileri karayolu ise geri götürür, götürüyor...

    Acilen yatırım yapılmazsa çok kayıp olacaktır can ve mal... şimdiye kadar gidenin haddi hesabı yok zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Manisa Uşak 88 TL yazıyor ben yanlış yerden mi baktım rica etsem yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek kişi İzmir - Eskişehir arası yataklı 97 lira. Odayı kapatması ile birlikte 127 lira. +30 lira da YHT ile Ankaraya gitmesi...
    Pamukkale 80 liraya 8 saatte Ankaraya otobüsle götürürken ben niye 157 lira verip 16 saat yolculuk çekeyim ki ?
     DH Tren Rehberi (Ss'li)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erendpt -- 24 Ocak 2018; 16:44:18 >
  • Samsunda tren yolu var ama Tren yolculuğu yok
  • Normal zamanlarda Kapıkule Halkalı, Halkalı Kapıkule trenlerini kullanırım. Dün de aynı trenleri kullandım. Yalnız normal zamanlarda pek trenleri tercih eden olmazdı, bazen tek kişi koca vagonda yalnız gittiğimi bilirim. Ancak dün bir kalabalık, bir kalabalık. Diyorum Pazar günü falan da değil. Meğer tatil sebebiyle bu kadar fazla kullanılıyormuş trenler. Normal zamanlarda da böyle fazla kullanılıp vagon sayılarının arttırılmasını isterdim.
    Trenlere bir gelişmişlik göstergesi olarak bakılıyor. Bizdeki durum da aynı bizdeki durumu gösteriyor yani.
  • Hükümeti beğenin veya beğenmeyin, demiryollarına en fazla yatırım bu hükümet zamanında yapıldı. Bu anlamda kendilerini baya takdir ediyorum.

    Bu arada TCDD hükümet yanlısı bir kurum diye eleştiriliyor ama tam tersi aslında. Aklınızda bulunsun

    Bunun haricinde, geçtiğimiz senelerde TCDD'den bir yetkili, demiryolları ve yerli üretim başlıklı bir seminerde, çalıştığım kurumda bir sunum yaptı. Örneğin Ankara-İstanbul arasında tren kullanımı %1 gibi bir orandaymış. Hızlı tren sonrasında %90'lara çıkmış.

    Buna benzer baya güzel rakamlar vermişti. Mevcut ve gelecek yatırımlar, sonrasında lojistik hizmetlerinde demiryollarının kullanımı vb. sayesinde TCDD bilmemkaçyıl sonra ilk defa kar eder hale gelecek demişti.

    Kar etmesi bir yana, demiryollarının karayoluna göre daha önemli hale gelmesi anlamında da son derece olumlu bir gelişme. Bundan 50 sene önce olması gerekenleri şimdi görüyoruz ama yine de zararın neresinden dönülse kardır. Geç oldu diye düşünmemek gerekli.

    Bundan sonraki hükümetlerde de inşallah aynı politika devam eder de demiryollarının şu ülkede de geliştiğini görürüz...




  •  DH Tren Rehberi (Ss'li)
  • Izmir eskişehir 11 saat her gün var
  • yataklı mı baktınız o muhtemelen konya mavi ya da Izmir mavi trenidir ama gene de o kadar pahalı olmaz bölgesel seferler internetten alınmıyor
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.