Üyeliğim sona ermişti ve üyeliğini devretmek isteyen bir akrabamdan onun üyeliğini devir almaya karar verdim. Taahhütü biten üyeliğimi iptal ettirdim ve kutu, kart, hdmi kablo filan teslim ettim. Bunda sorun yok. Aynı anda üyeliği devir alma işlemimi gerçekleştirdim, üyeliği devreden ve devir alan ben imzaları attık ve bir de devir ücretini elden ödedim. Yaklaşık 2 hafta içinde sonuçlanır dediler. 1,5 ay geçti ve devir işlemi gerçekleşmedi. Bayiyi arayıp sorduğumda devir için imzaladığımız evrakların fiziki olarak Urfa'ya gittiği (!) pandemi dolayısıyla eleman azaltımı olduğundan bu kadar uzun sürdüğü söylendi. Bu arada ben devir almaya çalıştığım üyeliği de kullanmaya başladım, kutuyu taktım evde çalışıyor. Beklemenin sonu olmadığından digiturk müşteri hizmetlerini aradım, farklı operatörlere bazen hat düşerek bazen de bekletilerek derdimi anlattım. En sonunda bir tanesi eve teknik servis göndereceğini, devir eden ve devir alan evde hazır olsun denildi. Ve 63 tl daha ücret talep ettiler. Digiturk asla elden para almazmış, para verdiğimiz bayi için şikayette bulunmam gerekiyormuş. Neyse faturaya eklenecek diğer 63 tl daha kabul ettim. Eve gelecek teknik servis 1 gün sonra devir edecek akrabamı aradı, gelmemize gerek yok, whatsapp dan bana arkalı önlü kimlik fotolarınızı ve anne kızlık soyadı ve doğum yeri bilgilerinizi gönderin demiş. Bunu da yaptık. Beklemeye devam ediyoruz ama digiturk online işlemlere girdiğimde devir edende ekipman ve paket halen görünüyor, bende ekipman ve paket görünmüyor. Yine müşteri hizmetlerini aradım ve sürecin 2 hafta beklenmesi gerektirdiğini söylediler. İki hafta geçti. Beklemeye devam. DIGITURK PİŞMANLIKTIR. |
Bildirim