Şimdi Ara

Digitürk Beko ve Arçelik Modül Sahtekarlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Beko - Arçelik ve Digitürk sahtekarlığını göstermek istiyorum arkadaşlar. Sizde bu yalanla kanıp modül alacağınızı zannedip yanılgıya düşmeyin.


    Digitürk Beko ve Arçelik Modül SahtekarlığıDigitürk Beko ve Arçelik Modül SahtekarlığıDigitürk Beko ve Arçelik Modül SahtekarlığıDigitürk Beko ve Arçelik Modül Sahtekarlığı


    Görsellerde de gördüğünüz gibi digiturk modüllü sporun yıldızı paketini satın aldım. Ardından digitürk'ü aradım. Hiç bir şekilde modül olarak kurulum yapmayacaklarını ancak kutulu olarak kurulum yapabileceklerini söylediler. Beynimden vurulmuşa döndüm. Görsellerde üstüne basa basa CI+ kurulacağı teyitini almama rağmen şimdi üründen yararlanamıyorum.

    İki gün uğraşlarım sonucu artık iade de karar kıldım. Beko'yu aradım ürününüz kusurlu iptal edin ve taksit işlemimi de iptal edin dedim. 3 taksite bölmüştüm. Taksiti iptal edemeyiz. 3 ayda bir taksit tutarı ödenir diye bildirdiler.

    Bu insanı dolandırmaktır. İnsanın durduk yere başına ne dertler açıyorlar. Kabul ettirebildikleri müşteriler kar kalıyor kabul ettiremediklerini böyle uğraştırıyorlar.

    Görsellerle size sunuyorum ki tadınız kaçmasın.







  • Modülün kurulumu olmuyor abi biraz fevri davranmışsın digiyi arayıp modül kart eşleşmesini yaptıracaktın sonra takıp izleyecektin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F2A2E20D5

    Modülün kurulumu olmuyor abi biraz fevri davranmışsın digiyi arayıp modül kart eşleşmesini yaptıracaktın sonra takıp izleyecektin
    Modül vermiyorlar nasıl eşleştirme yapacaksın. Arçelik sana kod veriyor Digitürk'ü arayıp bu kodu veriyorsun Digitürk ekipleri geliyor kuruluma. Müşteri hizmetleri de modül yok kutu ile gelecekler diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtclkx35 -- 10 Temmuz 2020; 8:2:58 >
  • Modül ve kutu arasındaki fark nedir acaba ? Neden kutu ile kullanmak istemiyorsunuz ?
  • Hali hazırda uydu cihazı kullanan insanlar var. Bazı insanlar üst segment çift modül girişli uydu cihazları kullanıyor. (Dreambox, Vu+ gibi) Bu uydu cihazında D-Smart modülü kullanan insanlar var. Kendisine kendi zevkine göre kanal listesi oluşturan insanlar var. Yada sadece TV'nin uydu özelliğini kullanan insanlar var. Bu uydu cihazının yanına dandik kapalı kutu ve kanal listesini bile düzenleyemeyeceğiniz yada uydu cihazı karmaşasına neden olacak üyeliğe kimse yanaşmıyor.

    Bir çok kişi modüllü üyelik olmadığı için üye olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtclkx35 -- 10 Temmuz 2020; 16:43:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtclkx35

    Modül vermiyorlar nasıl eşleştirme yapacaksın. Arçelik sana kod veriyor Digitürk'ü arayıp bu kodu veriyorsun Digitürk ekipleri geliyor kuruluma. Müşteri hizmetleri de modül yok kutu ile gelecekler diyor.

    Alıntıları Göster
    yok bildiğim kadarıyla modülde veriyorlar hatta tv aldığında modülü de yanında veriyorlar ama sadece modül veriyorlar mı tam bilemedim
  • Geçen sene ben de tek modül almıştım arçelik bayiinden. Zarf verdiler, içindeki kodu digiturk müşteri hizmetlerine bildirdim. Servis yönlendirdiler. Gelen servis yanında getirdi modülü. Şu an modüllü kullanıyorum 1 ay sonra bitecek. acaba yine arçelikten kod alsam kodu aynı modüllü üyeliğe tanımlarlar mı acaba? Kutu kullanmak istemiyorum ben de, kutu dayatması yaparlarsa hiç uğraşmam iptal ederim. İnsanız zorla illegale yönlendiriyorlar.
  • Sanmıyorum ama Digitürk'ü bir arayın aynı bu şekilde anlatın. Filmin yıldızını, dizi ve ailenin yıldızını modüllü olarak kuruyorlar ancak sporun yıldızını kurmuyorlar. Şansınızı deneyebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtclkx35

    Modül vermiyorlar nasıl eşleştirme yapacaksın. Arçelik sana kod veriyor Digitürk'ü arayıp bu kodu veriyorsun Digitürk ekipleri geliyor kuruluma. Müşteri hizmetleri de modül yok kutu ile gelecekler diyor.

    Alıntıları Göster
    Sen bakma müşteri hizmetleri bişey bilmiyo. Aynısı geçen sene banada öle dediler. Tamam kutu olsun napalm dedim. Gelen servis şifre almışsınız modül kurulacak diye yanında modül getirdi.
  • inanaktas İ kullanıcısına yanıt
    sporun yıldızını modül mü kurdular yoksa filmin yıldızı mı ?
  • Güncelleme (Bir sonraki Digitürk Sahtekarlık Adımları)

    Bir takım liderleriyle konuştum eğer filmin yıldızı veya aile ve dizi paketi alırsanız​ modüllü olarak kurabiliriz dediler. Onu satın aldım. Kampanya şifresini ilettim tamam modüllü olarak kurulum için arkadaşlara kayıt oluşturdum gelip kurulumu sağlayacaklar dediler. Sonra Bayi'den aradılar. Modüllü kuramayız decoderli kurucaz dediler. Abi bir insan bu kadar üye yapılmamak için zorlanır mı ? Bir insan bu kadar legal izlemek istemesine rağmen illegale teşvik edilir mi ? Dedim ki kardeşim günlerdir uğraşıyorum bak merkezle en az 30 kere konuştum çıldırmak üzereyim. Paket iade edip sözünüze güvenerek gittim yeni dizi ve aile paketi satın aldım benimle oyun oynamayın dedim. Daha sonra biraz daha ısrar etti en sonunda tamam yanımda modül yok depoya uğrayıp alacağım yarın gelebilirim dedi. Usanarak tamam dedim.

    Bu yaptıkları şey. Dolandırıcılık açık ve net. İnsanları yıldırıp decoderli aboneliğe zorlamak. Yalan beyanlarla yönlendirmek. Bunu CİMER'e ve Tüketici Haklarına kanıtlarıyla atacağım. Sizden de destek bekliyorum. Modüllü olarak sattıkları abonelikleri decoder aboneliğe zorladıklarına dair ufak bir başvuru yapsanız dahi yeterli olacaktır. Yoksa böyle yolunmaya devam edeceğiz.




  • Modül almayın zaten

    Benim tv de netflix izlerken seslerde çatlama vs oluyordu. Yada indirdiğim filmlerin altyazılar hızlı kayıyordu
    Modülü çıkarıp takınca düzeliyordu...Şifreleme sistemi sapıttırdı LG Oled tv

    Kutu ile değişiyorum şimdi
  • Ya kardeşim artık bıktım yeter yahu. Devlet şu olaya el atmalı. Bir şekilde abone olduk, üyelik aldık. Üyeliği alırken hanımefendiye sorudum turksat var şu an bende ama Eutelsat kullanmak istiyorum daha sonra sıkıntı olmaz değil mi dedim. Yok beyfendi herhangi bir sorun olmaz Eutelsat'a da geçiş yapabilirsiniz dedi. Gelen bayiye de aynı şekilde sordum. Geçersiniz sorun olmaz dediler. Şimdi Eutelsat'a geçiş yapmak istiyorum "dizi paketiniz" iptal olur diyorlar. Ya kardeşim bu kadar rezil bir firma olabilir mi? Her yerden kuruş para koparmaya çalışılır mı? Ya bu milletle sizin ne alıp veremediğiniz var? Parasını peşin ödemişim paketin neymiş o Turksat için geçerliymiş Eutelsat'a geçerseniz aylık ek 15 tl para verecekmişim. E o zaman benim 200 TL paket param ne olacak. Yanacak Mert Bey.


    Almayın kardeşim kullanmayın. Rezil bir firma. Bunları gelen müşteriyi sömürebildiğiniz kadar sömürün diye eğitiyorlar. 200 TL'ye 5 dakikada hiç edecekler neden çünkü Eutelsat'a çeviriyoruz. Aynı kanal ama olsun o kampanya orada.

    Alırken de Mert Bey bakın Eutelsat'a geçerseniz paket iptal olur demiyor. Öyle bakakalıyorsunuz.




  • mrtclkx35 M kullanıcısına yanıt
    Hocam Merhabalar

    Müşteri hizmetleri üzerinden şikayet kaydı oluşturun durumu anlatın ses kaydını referans gösterin. Yardımcı olurlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanuque

    Geçen sene ben de tek modül almıştım arçelik bayiinden. Zarf verdiler, içindeki kodu digiturk müşteri hizmetlerine bildirdim. Servis yönlendirdiler. Gelen servis yanında getirdi modülü. Şu an modüllü kullanıyorum 1 ay sonra bitecek. acaba yine arçelikten kod alsam kodu aynı modüllü üyeliğe tanımlarlar mı acaba? Kutu kullanmak istemiyorum ben de, kutu dayatması yaparlarsa hiç uğraşmam iptal ederim. İnsanız zorla illegale yönlendiriyorlar.
    modüllü üyeliğin varsa devam edersin bende geçen sene almıştım bu yıl 9. ayda bitti aylık 89 tl ye sporun yıldızını aldım kredi kartıyla modüllü üyeliğe devam modül varsa sıkıntı yok.Arçelikte şuan ailenin yıldızı 199 tl kod alırsan aynı modüllük üyeliğini devam ettirirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi team25 -- 25 Eylül 2020; 8:53:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtclkx35

    Ya kardeşim artık bıktım yeter yahu. Devlet şu olaya el atmalı. Bir şekilde abone olduk, üyelik aldık. Üyeliği alırken hanımefendiye sorudum turksat var şu an bende ama Eutelsat kullanmak istiyorum daha sonra sıkıntı olmaz değil mi dedim. Yok beyfendi herhangi bir sorun olmaz Eutelsat'a da geçiş yapabilirsiniz dedi. Gelen bayiye de aynı şekilde sordum. Geçersiniz sorun olmaz dediler. Şimdi Eutelsat'a geçiş yapmak istiyorum "dizi paketiniz" iptal olur diyorlar. Ya kardeşim bu kadar rezil bir firma olabilir mi? Her yerden kuruş para koparmaya çalışılır mı? Ya bu milletle sizin ne alıp veremediğiniz var? Parasını peşin ödemişim paketin neymiş o Turksat için geçerliymiş Eutelsat'a geçerseniz aylık ek 15 tl para verecekmişim. E o zaman benim 200 TL paket param ne olacak. Yanacak Mert Bey.


    Almayın kardeşim kullanmayın. Rezil bir firma. Bunları gelen müşteriyi sömürebildiğiniz kadar sömürün diye eğitiyorlar. 200 TL'ye 5 dakikada hiç edecekler neden çünkü Eutelsat'a çeviriyoruz. Aynı kanal ama olsun o kampanya orada.

    Alırken de Mert Bey bakın Eutelsat'a geçerseniz paket iptal olur demiyor. Öyle bakakalıyorsunuz.

    digiturke ait olan kanalları eutelsattan izlersin ama ulusallar izlenemez. turksatta ki aynı paketin açık olur .





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtclkx35

    Güncelleme (Bir sonraki Digitürk Sahtekarlık Adımları)

    Bir takım liderleriyle konuştum eğer filmin yıldızı veya aile ve dizi paketi alırsanız​ modüllü olarak kurabiliriz dediler. Onu satın aldım. Kampanya şifresini ilettim tamam modüllü olarak kurulum için arkadaşlara kayıt oluşturdum gelip kurulumu sağlayacaklar dediler. Sonra Bayi'den aradılar. Modüllü kuramayız decoderli kurucaz dediler. Abi bir insan bu kadar üye yapılmamak için zorlanır mı ? Bir insan bu kadar legal izlemek istemesine rağmen illegale teşvik edilir mi ? Dedim ki kardeşim günlerdir uğraşıyorum bak merkezle en az 30 kere konuştum çıldırmak üzereyim. Paket iade edip sözünüze güvenerek gittim yeni dizi ve aile paketi satın aldım benimle oyun oynamayın dedim. Daha sonra biraz daha ısrar etti en sonunda tamam yanımda modül yok depoya uğrayıp alacağım yarın gelebilirim dedi. Usanarak tamam dedim.

    Bu yaptıkları şey. Dolandırıcılık açık ve net. İnsanları yıldırıp decoderli aboneliğe zorlamak. Yalan beyanlarla yönlendirmek. Bunu CİMER'e ve Tüketici Haklarına kanıtlarıyla atacağım. Sizden de destek bekliyorum. Modüllü olarak sattıkları abonelikleri decoder aboneliğe zorladıklarına dair ufak bir başvuru yapsanız dahi yeterli olacaktır. Yoksa böyle yolunmaya devam edeceğiz.

    Film ve dizi paket şeklinde aboneliğini başlat. 1 yada 2 ay sonra paket yükseltmek için müşteri hizmetlerini ara ve sporu da eklettir,keyfine bak.



    Saygılar





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.