Şimdi Ara

E48-32 digiturk sinyal sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
3
Favori
64.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haftada 1-2 kez bazende günde 1-2 kez bu hata mesajını alıyorum ve receiverin fişini çekip 10 sn bekledikten sonra takıyorum düzeliyor , digiturk servisi daha önce kullandığım HM9502 yi bu hata yüzünden değiştirdi ve şu an kullandığım 9503 tede aynı sorun devam, tekrar gelen digi servisine , cihaz merkezi sisteme bağlı olduğundan sorunun santralden yada lnb den kaynaklnabileceğini anlattım ama yine 9102 yada ellerinde olan 9502 yle değişim yapmak istediler bende 9503 olmadığından kabul etmedim. Sinyal seviyeleri iyi durumda güç %90 kalite %100 görünüyor ama bu anlık kesinti nerden kaynaklanıyor her 2 sıfır bağlanan kutunun da arızalı olma ihtimali çok düşük. Bu sorunu yaşamış olan yada bu sorunla ilgili teknik bilgisi olan birileri vardır mutlaka ,digi servisi eve gelip sinyali ölçüp sonrada sorunu çözmeden kutuyu değiştirip gitmek taraftarı çözmek değil.

    Bu arada daha önce aynı merkezi sisteme ve santale bağlı ,aynı kabloyla turksat yayınlarını normal receiverla izliyordum , ama bi kere bile bu sorunu yaşamadım kendi receiverımın fişini 2 senede 2 kere çekip takmamışımdır herhangi bir sorundan dolayı ama digiye geçtikten sonra taktıkları receiverın power soketi yalama olucak yakında çekip takmaktan.







  • Ben Digiturk bayisiyim. Bu sorun merkezi sistem kullanan yerlerde malesef çok başımıza gelmektedir. Merkezi sistemin Frekans ayrıştırıcısı ile ilgili bir sorun olduğuna inanıyorum. Bu sadece benim düşüncemdir. Bu sorunu Digiturk DT-9102 HD ile giderebilirsiniz. En sorunsuz cihazlarından biri Digiturk'ün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasnun Galip -- 21 Mart 2012; 9:25:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hasnun Galip

    Ben Digiturk bayisiyim. Bu sorun merkezi sistem kullanan yerlerde malesef çok başımıza gelmektedir. Merkezi sistemin Frekans ayrıştırıcısı ile ilgili bir sorun olduğuna inanıyorum. Bu sadece benim düşüncemdir. Bu sorunu Digiturk DT-9102 HD ile giderebilirsiniz. En sorunsuz cihazlarından biri Digiturk'ün.
    yanıt için teşekkürler, sorun frekans ayırıştırıcı gibi merkezi sisteme ait bir parçadan kaynaklanıyorsa 9102 ninide bundan etkilenmesi beklenmezmi ,yani kutu değişimi çözüm olur mu, ilk başta kısa süreli 9102 kullandım hatırladığım sorunlar; en son izlediğim hd kanaldayken cihazı standbye a alıp yatıyordum sabah kalktığımda o en son izlediğim hd kanalın uçmuş olduğunu görüyordum, kolay kurulum yaptıktan sonra geliyodu ama tüm favori listeleri sıfırlanıyodu her defasında, bu sorun belki yazılımsal olrak halledilmiştir. Ama digi çözüm bulamadığı için sırayla tüm cihazları denemeye devam edicez demekki ,y a başka bi 9503 yada 9102 ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnificientfx

    yanıt için teşekkürler, sorun frekans ayırıştırıcı gibi merkezi sisteme ait bir parçadan kaynaklanıyorsa 9102 ninide bundan etkilenmesi beklenmezmi ,yani kutu değişimi çözüm olur mu, ilk başta kısa süreli 9102 kullandım hatırladığım sorunlar; en son izlediğim hd kanaldayken cihazı standbye a alıp yatıyordum sabah kalktığımda o en son izlediğim hd kanalın uçmuş olduğunu görüyordum, kolay kurulum yaptıktan sonra geliyodu ama tüm favori listeleri sıfırlanıyodu her defasında, bu sorun belki yazılımsal olrak halledilmiştir. Ama digi çözüm bulamadığı için sırayla tüm cihazları denemeye devam edicez demekki ,y a başka bi 9503 yada 9102 ...

    selam, google ile yaptıgım e4832 OR "e48 32" OR "e 48 32" OR "e 4832" hata digiturk OR digitürk araması sonucu sadece sizin mesajınıza ulasabildim. 3 aylık aboneyim. bezdirdi bu hata beni. aynen sizin sorunda oldugu gibi, benim de sinyal guc 90-100. bu hata kodunun ne zaman cıkacagı belli olmuyor ama genellikle aksamları. musteri hizmetleri, teknik servis degil de onların bir ustu olan uzman ekibi gonderecek. receiverim humax 9503hd. bazı kanallarda bu hata kodu varken bazılarında hicbir sorun yok. ben bireysel canak kullanıyorum. sizin sorun cozuldu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lacinalper

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnificientfx

    yanıt için teşekkürler, sorun frekans ayırıştırıcı gibi merkezi sisteme ait bir parçadan kaynaklanıyorsa 9102 ninide bundan etkilenmesi beklenmezmi ,yani kutu değişimi çözüm olur mu, ilk başta kısa süreli 9102 kullandım hatırladığım sorunlar; en son izlediğim hd kanaldayken cihazı standbye a alıp yatıyordum sabah kalktığımda o en son izlediğim hd kanalın uçmuş olduğunu görüyordum, kolay kurulum yaptıktan sonra geliyodu ama tüm favori listeleri sıfırlanıyodu her defasında, bu sorun belki yazılımsal olrak halledilmiştir. Ama digi çözüm bulamadığı için sırayla tüm cihazları denemeye devam edicez demekki ,y a başka bi 9503 yada 9102 ...

    selam, google ile yaptıgım e4832 OR "e48 32" OR "e 48 32" OR "e 4832" hata digiturk OR digitürk araması sonucu sadece sizin mesajınıza ulasabildim. 3 aylık aboneyim. bezdirdi bu hata beni. aynen sizin sorunda oldugu gibi, benim de sinyal guc 90-100. bu hata kodunun ne zaman cıkacagı belli olmuyor ama genellikle aksamları. musteri hizmetleri, teknik servis degil de onların bir ustu olan uzman ekibi gonderecek. receiverim humax 9503hd. bazı kanallarda bu hata kodu varken bazılarında hicbir sorun yok. ben bireysel canak kullanıyorum. sizin sorun cozuldu mu?

    Alıntıları Göster
    Bende bu hatayı verdiği zaman cihaz hiçbir şekilde sinyal alamıyordu yani kalitede güçte sıfır oluyordu ve herhangi bir kanalı göstermiyordu ,sorunun sebebi merkezi sisteme ait santral çıkışlarının bozuk olmasıymış ,bende en başından beri digiye bunu anlattım ancak sorun tam 9 ay sonra çözüldü ,5 kez kutu değişti ve gelen her servis elemanı abi bağlantıda sorun olsa sinyal gelmezdi diyip kutuyu değiştirip gazladıılar ,hatta ellerindeki sinyal ölçer cihazla ölçüm yaptıklarında sinyal filan alamadıkları halde. En son gelen eleman abi iszin kutunun mucizesi sinyal yok ama yayın gösteriyo dedi :), sonra aşağı inip merkezi sistemden kabloyu alıp direk diginin santraline bağladılar yani 9 ay sonra ikna edebildim kablo kontrolüne şu an sorun yok. Ama sizin merkezi sistem değil ve bazı kanallarda hata mesajı diğerlerinde yayın varsa sorun kesinlikle çanak ayarı,kablo ya da lnb problemidir, cihazın göstediği değerlerde kesinlikle hatalı güvenmeyin onlara bende de dediğiniz gibi 90 100 gösteriyordu ama aslında çok zayıf bir sinyal geliyormuş ve en ufak bi etkileşimde de sıfırlanıyormuş. Kutu çok zayıf sinyali 90 yada 100 gösterebiliyor bunu digide söylüyor zaten. yani bende 90 görürken digi 0 görüyodu sinyali sonra digi 75 sinyal gücü gördü kutu 60-70 gösteriyor kalite her zaman 100% ama önemli olan da sinyal kalitesi zaten. Çok uzun yazdım ama 9 ay bu sorunla uğraştıktan sonra belki digiturk elemanları da okur da başa birilerinin sorunu daha kısa sürede çözülür...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnificientfx

    Bende bu hatayı verdiği zaman cihaz hiçbir şekilde sinyal alamıyordu yani kalitede güçte sıfır oluyordu ve herhangi bir kanalı göstermiyordu ,sorunun sebebi merkezi sisteme ait santral çıkışlarının bozuk olmasıymış ,bende en başından beri digiye bunu anlattım ancak sorun tam 9 ay sonra çözüldü ,5 kez kutu değişti ve gelen her servis elemanı abi bağlantıda sorun olsa sinyal gelmezdi diyip kutuyu değiştirip gazladıılar ,hatta ellerindeki sinyal ölçer cihazla ölçüm yaptıklarında sinyal filan alamadıkları halde. En son gelen eleman abi iszin kutunun mucizesi sinyal yok ama yayın gösteriyo dedi :), sonra aşağı inip merkezi sistemden kabloyu alıp direk diginin santraline bağladılar yani 9 ay sonra ikna edebildim kablo kontrolüne şu an sorun yok. Ama sizin merkezi sistem değil ve bazı kanallarda hata mesajı diğerlerinde yayın varsa sorun kesinlikle çanak ayarı,kablo ya da lnb problemidir, cihazın göstediği değerlerde kesinlikle hatalı güvenmeyin onlara bende de dediğiniz gibi 90 100 gösteriyordu ama aslında çok zayıf bir sinyal geliyormuş ve en ufak bi etkileşimde de sıfırlanıyormuş. Kutu çok zayıf sinyali 90 yada 100 gösterebiliyor bunu digide söylüyor zaten. yani bende 90 görürken digi 0 görüyodu sinyali sonra digi 75 sinyal gücü gördü kutu 60-70 gösteriyor kalite her zaman 100% ama önemli olan da sinyal kalitesi zaten. Çok uzun yazdım ama 9 ay bu sorunla uğraştıktan sonra belki digiturk elemanları da okur da başa birilerinin sorunu daha kısa sürede çözülür...

    gecmis olsun. umarım 9 ay böyle bir sorun yasattıktan sonra sizi, hala digiturk kullanmıyorsunuzdur. evde zaten turksattan kendi canagımlka yayın alıyorken, lcd icin digiturke abone oldum bir de. 2 gündür, teknik servisin bir üstü olan uzman ekibi bekliyorum. musteri hizmetleri her seyden bi haber. fisi cekip kolay kurulum yapmama ragmen aynı sıkıntı var desem de, bana telefonda aynı islemleri tekrar yaptırıyor. 9 aylık sorunun zararını, yayın alamadıgınız donemin ucretini faturadan indirim olarak dustuler mi? gecen ayki faturamda, yayın alınamayan dönem indirimi görünce sasırmıstım. bu ay da kesinlikle indirim almalıyım. bana belirttigim problem karsısında, humax 9503hdnin siyal kaliteyi yüksek göstermesine ragmen canak sorunu var derse, hem beni bu kadar bekletip hicbir acıklama yapamamıs olmalarından dolayı pişman ederim onları. canak icin ücret talep ederse de gelen ekip bin pişman ederim onları. niye fatura ödüyorum bu digiturke, bana sadece her yerde bedavadan izledigim ulusal yayını versin diye mi? herhangi bir sorun oldugunda bunu odedigim hizmet bedeli icinde çözmeli. merkezi sistemi, komsunun canagıyla ortak olarak uygulayın demiştim. merkezi sistemde sık sık sorun cıkması sebebiyle, herkese kendi canagını kuruyoruz dediler. size niye bunu yapmadılar ki? benim 1 yıllık taahhut bitince, canak+lnb ve kablo seti benim oluyor. balkona veya evin icinden kolay mudahale edebilecegim bir konuma kurmalarını istedim ama sinyal alınamıyor evinizin konumundan dolayı dediler. catıya mecburen kurdular. catıda basına herhangi bir sey gelirse ekipmanın, benim müdahale edip tamir etme ve ettirme hakkım var. sadece bu digiturk bozuntusunun bana e48-32 sorununun nerden kaynaklandıgını kesin olarak soylemesi gerekli. şimdi keyiflerine göre gelmesini bekliyorum sözde uzmanların.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lacinalper

    quote:

    Orijinalden alıntı: magnificientfx

    Bende bu hatayı verdiği zaman cihaz hiçbir şekilde sinyal alamıyordu yani kalitede güçte sıfır oluyordu ve herhangi bir kanalı göstermiyordu ,sorunun sebebi merkezi sisteme ait santral çıkışlarının bozuk olmasıymış ,bende en başından beri digiye bunu anlattım ancak sorun tam 9 ay sonra çözüldü ,5 kez kutu değişti ve gelen her servis elemanı abi bağlantıda sorun olsa sinyal gelmezdi diyip kutuyu değiştirip gazladıılar ,hatta ellerindeki sinyal ölçer cihazla ölçüm yaptıklarında sinyal filan alamadıkları halde. En son gelen eleman abi iszin kutunun mucizesi sinyal yok ama yayın gösteriyo dedi :), sonra aşağı inip merkezi sistemden kabloyu alıp direk diginin santraline bağladılar yani 9 ay sonra ikna edebildim kablo kontrolüne şu an sorun yok. Ama sizin merkezi sistem değil ve bazı kanallarda hata mesajı diğerlerinde yayın varsa sorun kesinlikle çanak ayarı,kablo ya da lnb problemidir, cihazın göstediği değerlerde kesinlikle hatalı güvenmeyin onlara bende de dediğiniz gibi 90 100 gösteriyordu ama aslında çok zayıf bir sinyal geliyormuş ve en ufak bi etkileşimde de sıfırlanıyormuş. Kutu çok zayıf sinyali 90 yada 100 gösterebiliyor bunu digide söylüyor zaten. yani bende 90 görürken digi 0 görüyodu sinyali sonra digi 75 sinyal gücü gördü kutu 60-70 gösteriyor kalite her zaman 100% ama önemli olan da sinyal kalitesi zaten. Çok uzun yazdım ama 9 ay bu sorunla uğraştıktan sonra belki digiturk elemanları da okur da başa birilerinin sorunu daha kısa sürede çözülür...

    gecmis olsun. umarım 9 ay böyle bir sorun yasattıktan sonra sizi, hala digiturk kullanmıyorsunuzdur. evde zaten turksattan kendi canagımlka yayın alıyorken, lcd icin digiturke abone oldum bir de. 2 gündür, teknik servisin bir üstü olan uzman ekibi bekliyorum. musteri hizmetleri her seyden bi haber. fisi cekip kolay kurulum yapmama ragmen aynı sıkıntı var desem de, bana telefonda aynı islemleri tekrar yaptırıyor. 9 aylık sorunun zararını, yayın alamadıgınız donemin ucretini faturadan indirim olarak dustuler mi? gecen ayki faturamda, yayın alınamayan dönem indirimi görünce sasırmıstım. bu ay da kesinlikle indirim almalıyım. bana belirttigim problem karsısında, humax 9503hdnin siyal kaliteyi yüksek göstermesine ragmen canak sorunu var derse, hem beni bu kadar bekletip hicbir acıklama yapamamıs olmalarından dolayı pişman ederim onları. canak icin ücret talep ederse de gelen ekip bin pişman ederim onları. niye fatura ödüyorum bu digiturke, bana sadece her yerde bedavadan izledigim ulusal yayını versin diye mi? herhangi bir sorun oldugunda bunu odedigim hizmet bedeli icinde çözmeli. merkezi sistemi, komsunun canagıyla ortak olarak uygulayın demiştim. merkezi sistemde sık sık sorun cıkması sebebiyle, herkese kendi canagını kuruyoruz dediler. size niye bunu yapmadılar ki? benim 1 yıllık taahhut bitince, canak+lnb ve kablo seti benim oluyor. balkona veya evin icinden kolay mudahale edebilecegim bir konuma kurmalarını istedim ama sinyal alınamıyor evinizin konumundan dolayı dediler. catıya mecburen kurdular. catıda basına herhangi bir sey gelirse ekipmanın, benim müdahale edip tamir etme ve ettirme hakkım var. sadece bu digiturk bozuntusunun bana e48-32 sorununun nerden kaynaklandıgını kesin olarak soylemesi gerekli. şimdi keyiflerine göre gelmesini bekliyorum sözde uzmanların.

    Alıntıları Göster
    benim seyredemediğim zaman pek olmadı haftada 2-3 yada günde 1 kez bile sinyal kesilse fişi çekip takınca düzeliyordu ,maç yada film izlerken de böyle bir kesinti yaşamadım dolayısıyla pek bişey kaçırmadım. Evet ilk serviste çözmeleri gereken sorunu 7 defa servis verip 5 defa kutu değiştirirek çözerek digi kar ettiyse ne mutlu onlara ,ki ben sadece 1 kez servis ücreti verdim doğal olarak yani bir kerelik servis total 15 dk uğraşarak çözülecek bir sorundu. Sorun yaşamayan digi kullancısı azdır yok gibidir zaten .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magnificientfx

    benim seyredemediğim zaman pek olmadı haftada 2-3 yada günde 1 kez bile sinyal kesilse fişi çekip takınca düzeliyordu ,maç yada film izlerken de böyle bir kesinti yaşamadım dolayısıyla pek bişey kaçırmadım. Evet ilk serviste çözmeleri gereken sorunu 7 defa servis verip 5 defa kutu değiştirirek çözerek digi kar ettiyse ne mutlu onlara ,ki ben sadece 1 kez servis ücreti verdim doğal olarak yani bir kerelik servis total 15 dk uğraşarak çözülecek bir sorundu. Sorun yaşamayan digi kullancısı azdır yok gibidir zaten .

    Alıntıları Göster
    ben de digitürk IQ kullanabilmek için hmx 9503 e geçtim aynı sorun bende de var..ben merkezi sistem değil kendi çanağımla izliyorum ayrı kablo döşettim..merkezi sistem için diğer odada cihaz var..9102 kullanırken bu sorun yoktu ama özellikle discovery.tnt,trt belgesel ve bazı çizgi film kanallarında bu hata kodunu alıyorum...yazdıklarınıza bakılırsa da yapılabilecek fazla bir şey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merttrk28

    ben de digitürk IQ kullanabilmek için hmx 9503 e geçtim aynı sorun bende de var..ben merkezi sistem değil kendi çanağımla izliyorum ayrı kablo döşettim..merkezi sistem için diğer odada cihaz var..9102 kullanırken bu sorun yoktu ama özellikle discovery.tnt,trt belgesel ve bazı çizgi film kanallarında bu hata kodunu alıyorum...yazdıklarınıza bakılırsa da yapılabilecek fazla bir şey yok...

    Alıntıları Göster
    04.05.2012 tarihinde eksık kanallarım var dıye aramıstım kurulum yapınfalan dıye bılındık seyler soylendı yaptım fakat kanallar yıne gelmedı tekrar aradım servıse kayıt bıraktık sonrasında arkadasada soyledım para vermem cunku sorun benden kaynaklanmıyor dıye ne yazıkkı yıne aynı teraneler bu bızım degıl servısın talebı dendı (sankı servıs kamıl oruç ıcın calısıyor DIGITURK ıcın degıl) mecburen kabul ettım dun yıne kurulumları tekrarladım belkı gelır kanallar dıye fakat yıne olmadı basıma gelecegı bılıyordum cunku bu ılk degıl bugun geldıler servısten 06.05.2012 kurulum yapıldı olmadı makına denendı olmadı anten kontrol edıldı yıne olmadı sonunda LNB degıstı ve problem cozuldu bılın bakalım ne oldu LNB ucretı benden alındı ve bu LNB 02.01.2012 tarıhınde yenı takılmıs elımde servıs formu var ben her bes ayda ekstra LNB parasımı verıcem hıc yoktan durduk yere ekstradan 50 lıra para verdım ben uyelıgımı daha once ıkı sefer kapatmak ıstedım ertelendı bı zaman gectı sonucunda yıne tavlandım buda benım zaafımdı ama bu sefer kesınlıkle abonelıgım bıttıgınde aranmak ıstemıyorum bu son sacmalıktan sonra kesınlıkle DIGITURKe devam etmek ıstemıyorum ve bunu verdıgım 50 lıradan degıl kerız yerıne kondugum ıcın ıstemıyorum soyleyecek baskada bısey kalmadı daha ne dıyım YAZIKLAR OLSUN.......!!




  • Arkadaşlar ben modelini bilmiyorum ama Digiturk'ün gönderdiği HD plus cihazi var bende. Her saat başı sinyal gidiyor direkt televizyonun HDMI-3 kaynağına dönüyorum. Sorun Digiturk cihazını kumandadan kapatıp açmayla düzeliyor fakat her saat başı kapat aç yapmaktan yoruldum.Çözümü bilen varsa lütfen yardımcı olsun saygılar. Bu arada sorunun televizyon HDMİ dan kaynaklanabildiğini söyleyebilirsin diğer hdmi lara takıncada aynı sorun devam ediyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egecanavci

    Arkadaşlar ben modelini bilmiyorum ama Digiturk'ün gönderdiği HD plus cihazi var bende. Her saat başı sinyal gidiyor direkt televizyonun HDMI-3 kaynağına dönüyorum. Sorun Digiturk cihazını kumandadan kapatıp açmayla düzeliyor fakat her saat başı kapat aç yapmaktan yoruldum.Çözümü bilen varsa lütfen yardımcı olsun saygılar. Bu arada sorunun televizyon HDMİ dan kaynaklanabildiğini söyleyebilirsin diğer hdmi lara takıncada aynı sorun devam ediyor..
    ya bendede farklı bir sorun var arka odaya sunny led tv aldım bugun kurulumunu yaptılar yedek anten vardı ona bağladım sinyal yok sorunu verdi heralde canak eski oldugundandır dedim gittim çiftli lnb aldım diğer odadaki uydunun canagına taktım iki kabloyuda takıyorum salondakine sinyal geliyor arka odada sinyal yok kabloların yerini değiştiriyorum birinde var birinde yok neden olabilir acaba arkadaşlar kabloyuda değiştirdim eski diye genede fark etmedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: empatiq

    ya bendede farklı bir sorun var arka odaya sunny led tv aldım bugun kurulumunu yaptılar yedek anten vardı ona bağladım sinyal yok sorunu verdi heralde canak eski oldugundandır dedim gittim çiftli lnb aldım diğer odadaki uydunun canagına taktım iki kabloyuda takıyorum salondakine sinyal geliyor arka odada sinyal yok kabloların yerini değiştiriyorum birinde var birinde yok neden olabilir acaba arkadaşlar kabloyuda değiştirdim eski diye genede fark etmedi.

    Alıntıları Göster
    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.

    Decoder değişimi olayı çözer mi acaba? Emin olamıyorum ama denerim tabiki teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.

    Decoder değişimi olayı çözer mi acaba? Emin olamıyorum ama denerim tabiki teşekkürler.

    Çözer hocam neden çözmesin bizim decoder de sıkıntı vardı yayın bir anda gidiveriyodu ama decoderi değiştirdik allaha şükür sorun yok şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.

    Decoder değişimi olayı çözer mi acaba? Emin olamıyorum ama denerim tabiki teşekkürler.

    Çözer hocam neden çözmesin bizim decoder de sıkıntı vardı yayın bir anda gidiveriyodu ama decoderi değiştirdik allaha şükür sorun yok şimdi

    Hocam o halde ben decoderi kucağıma alıp bi digitürk bayisine gitsem direk değiştirirler diyosun yani öyle mi? Öyleyse götüreyim değiştirmeyi deneyim bari başka çare kalmadı. Özellikle şu model marka al diyebileceğin bir model var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.

    Decoder değişimi olayı çözer mi acaba? Emin olamıyorum ama denerim tabiki teşekkürler.

    Çözer hocam neden çözmesin bizim decoder de sıkıntı vardı yayın bir anda gidiveriyodu ama decoderi değiştirdik allaha şükür sorun yok şimdi

    Hocam o halde ben decoderi kucağıma alıp bi digitürk bayisine gitsem direk değiştirirler diyosun yani öyle mi? Öyleyse götüreyim değiştirmeyi deneyim bari başka çare kalmadı. Özellikle şu model marka al diyebileceğin bir model var mı?

    Hocam bende dt 9102 hd var şu ana kadar sıkıntı çıkarmadı.Daha önceden dcr dt 9101 vardı o decoder'de yayın gidip geliyodu,gittim digitürk bayiisine böyle böyle dedim değiştirdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    quote:

    Orijinalden alıntı: vonyc

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGeSuKo

    Bende bu sorunu yaşıyorum bir kaç haftadır. Teknik servis talebinde bulunacaktım ancak 25tl ücreti var dediler. Adamlar hem hizmet sunamıyor doğru düzgün hemde düzeltilmesi için ekstra para istiyor ayıptır. Nereye şikayet etsem bilmiyorum iptal ettireyim desem 1 yıllık taahüt var ancak Türkiye'de olur tipinden bir durum.

    Yetkili bayii ye gidin decoderimde sorun var deyin ücretsiz olarak değiştiriyorlar.

    Decoder değişimi olayı çözer mi acaba? Emin olamıyorum ama denerim tabiki teşekkürler.

    Çözer hocam neden çözmesin bizim decoder de sıkıntı vardı yayın bir anda gidiveriyodu ama decoderi değiştirdik allaha şükür sorun yok şimdi

    Hocam o halde ben decoderi kucağıma alıp bi digitürk bayisine gitsem direk değiştirirler diyosun yani öyle mi? Öyleyse götüreyim değiştirmeyi deneyim bari başka çare kalmadı. Özellikle şu model marka al diyebileceğin bir model var mı?

    Hocam bende dt 9102 hd var şu ana kadar sıkıntı çıkarmadı.Daha önceden dcr dt 9101 vardı o decoder'de yayın gidip geliyodu,gittim digitürk bayiisine böyle böyle dedim değiştirdiler.

    Sağol hocam deneyim şansımı bende.




  • Bu eutelsat oyle sacma birsey ki, digiturk turksata bir gecse, bence onlarca sikintidan da hem kendisi kurtulacak hem de bizler kurtulacagiz.. sorunumun cozumu var mi, ben de bilmiyorum artik.. ya da tek cozum taahhut cezalarini cekip iptal etmek belki de..
    10 katli binanin giris katinda oturuyorum.. onceleri balkonumda canak vardi, sonra guzel goruntu dediler kaldirdik, catidaki merkezi sisteme baglandik.. baslangicta apartmanda da cok kisi oturmadigindan ya da digiturk kullanan cok olmadigindan sorunsuzdu.. ama artik 8-10 kanal disinda resmen izlenmiyor, sinyal zayif diye.. dairemize gelip o panodan odalara dagitilmis hattan izlemek mumkun olmayinca yoneticinin bana acimasi sonucu apartmandaki genel santralden havalandirma boslugu yoluyla daireme kablo cektirdim.. 8-10 olan kanal sayisi cok sukur 35-40 lari buldu :) ama ozellikle hd kanallar hic cikmiyor!! lig tv vs zaten cikmiyor, mac zamanlari turksat kuruyorum, izleyip tekrar eutelsat kuruyorum.. sinyal guclendirici dediler, o da ise yaramadi.. en son apartmanda cok kullanici oldugu varsayimiyla digiturk guclendiricimidir nedir ondan takilacak dediler.. tabi tum digiturk kullanicilari ortaklasa vermeliymis, 1 kisiye yuklenilmesin diye.. bu seferde yukari katlarda buldugum 1-2 kullanici bizde sorun yok, bize gerek te yok, biz neden katilalim dediler, bence de hakli olarak.. e tek basima taktirmak ta bana yazik.. sonuc?? hala izleyemiyorum!! ya yasak dinlemeyip balkona asacam canagi ya da bosuna para vermicem arasinda kaldim.. ama sunu yaparsan cozulur diyen bir arkadasim da olursa sevincten ziplarim.. artik cok yoruldum zira!!!!




  • O kadar yazdim ama unuttugum bir-iki sey kalmis..
    Cihazda sorun var mi diye yetkili servise goturdum.. oradaki kurulumda tum kanallar cikti, hic takilma da olmadi.. daha guclu sinyali olan cihazlar varmis, degistiriverin dedim, sizin cihazinizda bir sorun yokken degistiremeyiz dediler.. ve son olarak eger digiturku takriben 23:30 ve sonrasinda izlersem tum kanallari hic takilmadan seyredebiliyorum!! cok enteresan geliyor bana bu is, para verip hizmet aldigim birseyde hic bu denli sorunlar yasamamistim!!!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.