Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Seoul Turbo HD Marka Cihazlarla ilgili tüm sorularınızı buraya sorunuz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • Geçmiş olsun arkadaşım. Eşekden düşenin halini yine eşekten düşen anlarmış. Merkez Servis Merkez Servis dediler gönderdik, geldi 15 gün kullandık yine aynı sorun SİNYAL YOK. Aldığım siteye söyledim İade istiroyum bu ürün sorunlu diye, sağolsunlar ilgili davrandılar ve yenisi ile değiştirelim dediler. Bende yenisinde de aynı sorun olursa diye endişelerim var tekrar başa dönmek istemiyorum dedim, onlarda aynı ucrette olan başka bir cihaz teklif ettiler bende kabul ettim. Ama x3 turbo HD yi takibe aldım bakalım ne yapacaklar. Çok talihsiz bir durum. Yeni cihaz al ağız tadıyla kullanama. 1 Aydır normal yaşantımı yaşayamaz oldmuştum bu cihaz yüzünden. Her an süpriz Bekledim ha bugün gidecek ha bugün gidecek. Neyse Hayırlı Olsun diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOY

    Geçmiş olsun arkadaşım. Eşekden düşenin halini yine eşekten düşen anlarmış. Merkez Servis Merkez Servis dediler gönderdik, geldi 15 gün kullandık yine aynı sorun SİNYAL YOK. Aldığım siteye söyledim İade istiroyum bu ürün sorunlu diye, sağolsunlar ilgili davrandılar ve yenisi ile değiştirelim dediler. Bende yenisinde de aynı sorun olursa diye endişelerim var tekrar başa dönmek istemiyorum dedim, onlarda aynı ucrette olan başka bir cihaz teklif ettiler bende kabul ettim. Ama x3 turbo HD yi takibe aldım bakalım ne yapacaklar. Çok talihsiz bir durum. Yeni cihaz al ağız tadıyla kullanama. 1 Aydır normal yaşantımı yaşayamaz oldmuştum bu cihaz yüzünden. Her an süpriz Bekledim ha bugün gidecek ha bugün gidecek. Neyse Hayırlı Olsun diyelim.
    Ömerli merkez fabrikası tuner değişiyor. Başka türlü sorun gidemez. Fabrika serisi hatalıı ürünün yenisi ile değiştirmek çözüm değil...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talyurt

    Ömerli merkez fabrikası tuner değişiyor. Başka türlü sorun gidemez. Fabrika serisi hatalıı ürünün yenisi ile değiştirmek çözüm değil...

    Alıntıları Göster
    YETKİLİLER TARAFINDAN YAPILAN YORUM AŞAĞIDADIR.


    Sayın kullanıcılar.
    Daha evvel de belirttiğimiz gibi, ilk parti gelen tünerlerin çok küçük (% 2-3 gibi ) bir bölümü kusurlu lehim sorunu yaşatmıştır. Ocak ayı içinde yaptığımız HIREMCO X3 TURBO HD model uydu alıcılarında yeni gelen KUSURSUZ tunerleri kullanmaktayız. Daha evvel satılan ürünlerdeki tünerler de şikayet alındıkça servislerde ve merkez servisimizde değiştirilmektedir. "Kusurlu mal sahibine aittir" sözüne eksiksiz inanan bir şirketiz. Hiç kimse mağdur edilmez, edilmeyecektir. Bazı kullanıcıların yorumlarından( iyi niyetle yapılan yorumları değerlendiriyoruz, kasıtlı yorumlara cevap dahi vermeyiz) şirketimizi; alışılagelmiş, bugün var yarın yok olacak türden şirketlertle (haklı olarak) karşılaştırdıklarını anlıyoruz. Bazı yorumcular ise aldatıldıklarını beyan etmişler. Şirketimz oldukça eski(yaklaşık 40 yıl) bir şirkettir. Bu uzunca süre içinde mağdur olan müşterimiz yoktur.
    Biz TUNER üreticisi değiliz, Türkiyede tüner üretimi de yoktur zaten , tuner bizim için sadece bir komponenttir.
    Hiç kimse aldatılmamıştır, cihazlarında tuner sorunu çıkanlardan özür dileriz, istemeyerek de olsa üzülmelerine neden olduğumuz için.
    Bizim ürünlerimizi kullananlar, zaman içinde pişman olmadıklarını göreceklerdir.
    Saygılar sunarız.

    Merih Video Ltd.Şti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talyurt -- 21 Ocak 2010; 16:41:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: talyurt

    YETKİLİLER TARAFINDAN YAPILAN YORUM AŞAĞIDADIR.


    Sayın kullanıcılar.
    Daha evvel de belirttiğimiz gibi, ilk parti gelen tünerlerin çok küçük (% 2-3 gibi ) bir bölümü kusurlu lehim sorunu yaşatmıştır. Ocak ayı içinde yaptığımız HIREMCO X3 TURBO HD model uydu alıcılarında yeni gelen KUSURSUZ tunerleri kullanmaktayız. Daha evvel satılan ürünlerdeki tünerler de şikayet alındıkça servislerde ve merkez servisimizde değiştirilmektedir. "Kusurlu mal sahibine aittir" sözüne eksiksiz inanan bir şirketiz. Hiç kimse mağdur edilmez, edilmeyecektir. Bazı kullanıcıların yorumlarından( iyi niyetle yapılan yorumları değerlendiriyoruz, kasıtlı yorumlara cevap dahi vermeyiz) şirketimizi; alışılagelmiş, bugün var yarın yok olacak türden şirketlertle (haklı olarak) karşılaştırdıklarını anlıyoruz. Bazı yorumcular ise aldatıldıklarını beyan etmişler. Şirketimz oldukça eski(yaklaşık 40 yıl) bir şirkettir. Bu uzunca süre içinde mağdur olan müşterimiz yoktur.
    Biz TUNER üreticisi değiliz, Türkiyede tüner üretimi de yoktur zaten , tuner bizim için sadece bir komponenttir.
    Hiç kimse aldatılmamıştır, cihazlarında tuner sorunu çıkanlardan özür dileriz, istemeyerek de olsa üzülmelerine neden olduğumuz için.
    Bizim ürünlerimizi kullananlar, zaman içinde pişman olmadıklarını göreceklerdir.
    Saygılar sunarız.

    Merih Video Ltd.Şti

    Alıntıları Göster
    sn ARISOY

    teşekkür ediyorum.kurtulduğunuza sevindim.yeni cihazınız hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    sn ARISOY

    teşekkür ediyorum.kurtulduğunuza sevindim.yeni cihazınız hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    sn.talyurt

    vermiş olduğunuz merihvideo açıklması için teşekkür ederim.

    benim bu ürünü üçüncü değişimim. artık aldığım firmaya başım önümde gidiyorum hocam.

    üçüncü cihaz ne demek biliyo musunuz siz?

    firmaya son gittiğimde üvay evlat muamelesi görüyorsun;biraz şurada oturun yardımcı olacağız dediler

    içerideki tüm müşteriler gittikten sonra ki(sürekli müşteri gelip gidiyor)yaklaşık iki saat falan bekledim.

    parası sorun değil başka cihaz verin dedim gerçekten razıyım 120 tl lik dahi bir cihaza bile razıyım.

    yeterki sorun çıkmasın. üzerinde ücrette talep etmediğim halde yine cihazı değiştirdiler.tabiki her değişimde

    bu yeni ürünlerde tuner sorunu kesinlikle çözüldü diyerek bu değişimi gerçekleştiriyirlar......

    KISIR BİR DÖNGÜ!! SİNYAL YOK!!! kabusum oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    sn.talyurt

    vermiş olduğunuz merihvideo açıklması için teşekkür ederim.

    benim bu ürünü üçüncü değişimim. artık aldığım firmaya başım önümde gidiyorum hocam.

    üçüncü cihaz ne demek biliyo musunuz siz?

    firmaya son gittiğimde üvay evlat muamelesi görüyorsun;biraz şurada oturun yardımcı olacağız dediler

    içerideki tüm müşteriler gittikten sonra ki(sürekli müşteri gelip gidiyor)yaklaşık iki saat falan bekledim.

    parası sorun değil başka cihaz verin dedim gerçekten razıyım 120 tl lik dahi bir cihaza bile razıyım.

    yeterki sorun çıkmasın. üzerinde ücrette talep etmediğim halde yine cihazı değiştirdiler.tabiki her değişimde

    bu yeni ürünlerde tuner sorunu kesinlikle çözüldü diyerek bu değişimi gerçekleştiriyirlar......

    KISIR BİR DÖNGÜ!! SİNYAL YOK!!! kabusum oldu

    Alıntıları Göster
    Sn ecarus ; Duygularınızı çok iyi anlıyorum. Umarım sorunu en kısa zamanda çözersiniz.

    " Şirketimiz eski firma ( Yaklaşık 40 yıllık ) bir şirkettir. " Ama bu cihaz aceleye gelmiş biraz. Nerdeyse cihazların tamamı sorunlu.

    Talyurt arkadaşımınız verdiği açıklamayı bende okudum ama nerde ? Özel bir forum da, yani kendi Sitelerinde değil. Yani ürün hakkındaki resmi açıklama değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOY

    Sn ecarus ; Duygularınızı çok iyi anlıyorum. Umarım sorunu en kısa zamanda çözersiniz.

    " Şirketimiz eski firma ( Yaklaşık 40 yıllık ) bir şirkettir. " Ama bu cihaz aceleye gelmiş biraz. Nerdeyse cihazların tamamı sorunlu.

    Talyurt arkadaşımınız verdiği açıklamayı bende okudum ama nerde ? Özel bir forum da, yani kendi Sitelerinde değil. Yani ürün hakkındaki resmi açıklama değil.

    Alıntıları Göster
    Cihaz, aynı arızayı tekrar tekrar vermektedir. Üç defa aynı arızayı veren SEUL HD cihazlar var.

    Ne yani millet habire kargo parası mı ödeyecek?

    Ayrıca Tüketici hakları yasasına göre, ürünün aynı arızayı birden fazla vermesi durumunda, malın değiştirilmesi yada para iadesi söz konusudur...

    Kronikleşmiş bir sorunu bulunan bu cihazda, değiştirilen malda da aynı arızayı yapması ihtimali, kuvvetle muhtemel olacağı için para iadesi en kesin çözümdür.

    Bana göre firma(Merih Video), şimdiye kadar sattığı malların tamamını geri çekmelidir. Zira Türkiye'de garanti süresi çok uzun !!! Zira bu cihazların tamamına yakını 2 yıl içinde tuner arızası verebilecektir.

    Neyse şimdilik bu kadar açıklama yeterli olur sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    Cihaz, aynı arızayı tekrar tekrar vermektedir. Üç defa aynı arızayı veren SEUL HD cihazlar var.

    Ne yani millet habire kargo parası mı ödeyecek?

    Ayrıca Tüketici hakları yasasına göre, ürünün aynı arızayı birden fazla vermesi durumunda, malın değiştirilmesi yada para iadesi söz konusudur...

    Kronikleşmiş bir sorunu bulunan bu cihazda, değiştirilen malda da aynı arızayı yapması ihtimali, kuvvetle muhtemel olacağı için para iadesi en kesin çözümdür.

    Bana göre firma(Merih Video), şimdiye kadar sattığı malların tamamını geri çekmelidir. Zira Türkiye'de garanti süresi çok uzun !!! Zira bu cihazların tamamına yakını 2 yıl içinde tuner arızası verebilecektir.

    Neyse şimdilik bu kadar açıklama yeterli olur sanırım.

    Alıntıları Göster
    sn ARISOY bende bu receiverler in tamamına yakınında bu sorun olduğu kanısındayım.

    büyük ihtimalle bayilerini ya da bu receiver modelleri satan firmaları son parti de sorunu çözdük diye kandırıyorlardır.

    ben sinyal yok sorunu gördüğümde servise değil aldığım firmaya gidip yenisi ile değiştiriyorum.

    sorun çözülseydi kesinlikle anlardım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    büyük ihtimalle bayilerini ya da bu receiver modelleri satan firmaları son parti de sorunu çözdük diye kandırıyorlardır.

    ben sinyal yok sorunu gördüğümde servise değil aldığım firmaya gidip yenisi ile değiştiriyorum.

    sorun çözülseydi kesinlikle anlardım..


    Aynen öyle...

    Dürüst çalışmamanın sonucu budur işte...

    Benim ve bir çok kişinin ahı tuttu...

    Allah'tan bulsunlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    büyük ihtimalle bayilerini ya da bu receiver modelleri satan firmaları son parti de sorunu çözdük diye kandırıyorlardır.

    ben sinyal yok sorunu gördüğümde servise değil aldığım firmaya gidip yenisi ile değiştiriyorum.

    sorun çözülseydi kesinlikle anlardım..


    Aynen öyle...

    Dürüst çalışmamanın sonucu budur işte...

    Benim ve bir çok kişinin ahı tuttu...

    Allah'tan bulsunlar.

    Alıntıları Göster
    Bende bu cihazdan almayı düşünyordum.İşin açıkçası özellikleri baya hoşuma da gitmişti.Ama bir forumda bu firmanın yetkili bir şahsının ürün ile açıklamalarını okudum.Son derece Uk...... ,müşteriyi hiçe sayan tavırları beni cihazdan soğuttu o forumdan ilgili yetkili şahsın birkaç alıntısını ekliyorum. Yorum size ait...

    Neyse, gelelim satın almayı düşünen arkadaşlara tavsiyelerime:

    1) İlkönce bu yazdıklarımı dikkatle okuyun.

    2) Cihaz henüz çok yeni olduğu için, birçok yazılımsal bug vs mevcuttur; bunların biz de farkındayız, ama aynen fujitsu ve X serisinde olduğu gibi, zaman içersinde, yavaş yavaş güncellemeler ile düzelecektir.


    4) Paranızı sokağa atmayın !!! 3 kuruşluk cihazı 5'e almayın !

    5) Cihazı iyice inceleyin, araştırın !!! Ondan sonra, "Way efendim biz bu cihazı aldık, hayal kırıklığına uğradık!!!" gibi ....... yorumlar yapmayın !!! Eğer hayalkırıklığı yaşayacağını düşünüyorsan, neden gedip yüzlerce lira para veriyorsun ............. !

    6) Tekrar tekrar söylüyorum: Gidip X3TurboHD satın alıp: "AKILLI TV'nin görüntüsü çamur gibi" diye üzülmeyin ! X3 değil, hiçbir cihaz o görüntüyü düzeltemez. Ve uydu alıcısı denilen şey de, elinizdeki cep telefonundan daha gelişmiş elektronik cihazlardır.. Bunu iyi bilin, ve yorumunuzu ona göre yapın.

    7) Cihazda paylaşım vs yoktur, olmayacaktır da.. Tutup arap veya belçika sitelerinden bulunmuş editli yazılımlar ile ilgili soru sorduğunuzda, yanıt bile alamayacaksınız ( X3'te olduğu gibi... Hani geçen sene echostar'ın yazılımlarındaki EEPROM kodunu değiştirip bana forumdan mesaj yazan belçikalılar var ya.. Hani sonra o heriflerin yarım yamalak dumplarını cihazına yükleyip boot'u silen, sonra da cihazım arızalandı diye bana PM atanlar...)

    Eğer, size yasal olarak NewCamd, CCCam, MgCamd....vs bilimum paylaşım yazılımı sunan varsa, ve bu iş sizin çin herşeyden önemliyse bence o tür cihazları tercih edin !!!

    X3TurboHD ile, yasal kartınızı takarsınız, paşa paşa, kırılmasız, takılmasız HD seyredersiniz !!!

    10) Dsmart izleyebilirmiyim?

    Hayır izleyemezsiniz.

    Eğer X3TurboHD'nin görüntüsünü merak ediyorsanız lütfen kendiniz gidip görünüz, inceleyiniz. Eğer görüntüsünü beğenmezseniz, satın almayınız !!!

    16) İşlemcinin üzerinde neden soğutucu var?

    378Mhz'de çalışıyor, ve HD video oynatıyor... Soğutucusu oluversin artık Kimseye zararı var mı

    NewCamd yoktur, ve firmanın verdiği / vereceği yazılımlarda da olmayacaktır !!!
    NEwCamd veya CCCam istiyorsanız, başka cihazları inceleyiniz !!!

    21) Cihazın menülerini beğenmedim, yazılımla değişmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Eğer cihazın menülerini beğenmediyseniz, satın almayınız !!!

    22) Cihazın Radyo arkaplanını beğenmedim, yazılımla düzeltilmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Kişiye özel yazılım yapmıyoruz. Eğer beğenmediyseniz, başka cihazları inceleyebilirsiniz...

    24) Niye satın almadan önce bunları söylemediniz? Neden bizi kandırdınız?

    Çünkü size açıklamaya, anlatmaya ve size yardımcı olmaya çalıştık ama siz bizi okumadınız, araştırmadınız...

    Size, bu cihazı "ilk versiyonuyla" satın aldığınızı; sonradan uydudan veya internetten indirdiğiniz güncellemelerin "extra" olduğunu, parayla satılmadığını, ve hiçkimsenin bu güncellemeleri yapmaya mecbur olmadığını size açıklamaya çalıştık ama dinlemediniz...

    Size, dünyada FULL HD UYDU ALICISI diye birşey olmadığını, çünkü FULL HD UYDU YAYINI diye birşey olmadığını, uydulardaki yayınların en fazla 1080i ( INTERLACE ) olduğunu, bunun da FULL HD olmadığını, anlatmaya çalıştık ama umursamadınız ( veya bakmadınız bile...)

    ===============================================
    ===============================================
    X3Turbo satın almayı düşünüyorsanız, lütfen 2 kez düşünün.

    Mutlaka, diğer marka ve modelleri inceleyin, fiyatları karşılaştırın, özellikleri karşılaştırın, görüntü ve ses kalitesini karşılaştırın, teknik desteği karşılaştırın, yazılım desteğni karşılaştırın... ve ona göre karar veriniz...

    Paranızı boşuna sokağa atmayınız...

    Yani cihazın yazılımda, hala geliştirmemiz ve düzeltmemiz gereken bazı şeyler var, ama bu düzelteceğimiz şeyler size "vaad edilmiyor" .

    X3TurboHD'nin şimdiden birkaç bin önsipariş aldığını duydum..

    X3Turbo'nun ilk sahipleri biraz şanslı; çünkü hızlı bir şekilde birkaç güncelleme alacaklar.. Yani merak edenler için cihazın gelişimini inceleme şansı olucak...

    Tabi gecikenler de çok kötü durumda olmayacak, X serisinin şu anda olduğu durum gibi, son derece stabil bir yazılım ve son derece kaliteli bir donanıma sahip olucaklar..

    =======================


    Not: Polemik oluşturmaması açısından konu kilitlenmiştir.
    Not2: Sıkça sorulan sorulara yanıtlar buradan verilmeye çalışılacaktır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakperes -- 23 Ocak 2010; 23:59:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamirci62

    Bende bu cihazdan almayı düşünyordum.İşin açıkçası özellikleri baya hoşuma da gitmişti.Ama bir forumda bu firmanın yetkili bir şahsının ürün ile açıklamalarını okudum.Son derece Uk...... ,müşteriyi hiçe sayan tavırları beni cihazdan soğuttu o forumdan ilgili yetkili şahsın birkaç alıntısını ekliyorum. Yorum size ait...

    quote:

    Orijinalden alıntı: DREJO

    Neyse, gelelim satın almayı düşünen arkadaşlara tavsiyelerime:

    1) İlkönce bu yazdıklarımı dikkatle okuyun.

    2) Cihaz henüz çok yeni olduğu için, birçok yazılımsal bug vs mevcuttur; bunların biz de farkındayız, ama aynen fujitsu ve X serisinde olduğu gibi, zaman içersinde, yavaş yavaş güncellemeler ile düzelecektir.


    4) Paranızı sokağa atmayın !!! 3 kuruşluk cihazı 5'e almayın !

    5) Cihazı iyice inceleyin, araştırın !!! Ondan sonra, "Way efendim biz bu cihazı aldık, hayal kırıklığına uğradık!!!" gibi ....... yorumlar yapmayın !!! Eğer hayalkırıklığı yaşayacağını düşünüyorsan, neden gedip yüzlerce lira para veriyorsun ............. !

    6) Tekrar tekrar söylüyorum: Gidip X3TurboHD satın alıp: "AKILLI TV'nin görüntüsü çamur gibi" diye üzülmeyin ! X3 değil, hiçbir cihaz o görüntüyü düzeltemez. Ve uydu alıcısı denilen şey de, elinizdeki cep telefonundan daha gelişmiş elektronik cihazlardır.. Bunu iyi bilin, ve yorumunuzu ona göre yapın.

    7) Cihazda paylaşım vs yoktur, olmayacaktır da.. Tutup arap veya belçika sitelerinden bulunmuş editli yazılımlar ile ilgili soru sorduğunuzda, yanıt bile alamayacaksınız ( X3'te olduğu gibi... Hani geçen sene echostar'ın yazılımlarındaki EEPROM kodunu değiştirip bana forumdan mesaj yazan belçikalılar var ya.. Hani sonra o heriflerin yarım yamalak dumplarını cihazına yükleyip boot'u silen, sonra da cihazım arızalandı diye bana PM atanlar...)

    Eğer, size yasal olarak NewCamd, CCCam, MgCamd....vs bilimum paylaşım yazılımı sunan varsa, ve bu iş sizin çin herşeyden önemliyse bence o tür cihazları tercih edin !!!

    X3TurboHD ile, yasal kartınızı takarsınız, paşa paşa, kırılmasız, takılmasız HD seyredersiniz !!!

    10) Dsmart izleyebilirmiyim?

    Hayır izleyemezsiniz.

    Eğer X3TurboHD'nin görüntüsünü merak ediyorsanız lütfen kendiniz gidip görünüz, inceleyiniz. Eğer görüntüsünü beğenmezseniz, satın almayınız !!!

    16) İşlemcinin üzerinde neden soğutucu var?

    378Mhz'de çalışıyor, ve HD video oynatıyor... Soğutucusu oluversin artık Kimseye zararı var mı

    NewCamd yoktur, ve firmanın verdiği / vereceği yazılımlarda da olmayacaktır !!!
    NEwCamd veya CCCam istiyorsanız, başka cihazları inceleyiniz !!!

    21) Cihazın menülerini beğenmedim, yazılımla değişmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Eğer cihazın menülerini beğenmediyseniz, satın almayınız !!!

    22) Cihazın Radyo arkaplanını beğenmedim, yazılımla düzeltilmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Kişiye özel yazılım yapmıyoruz. Eğer beğenmediyseniz, başka cihazları inceleyebilirsiniz...

    24) Niye satın almadan önce bunları söylemediniz? Neden bizi kandırdınız?

    Çünkü size açıklamaya, anlatmaya ve size yardımcı olmaya çalıştık ama siz bizi okumadınız, araştırmadınız...

    Size, bu cihazı "ilk versiyonuyla" satın aldığınızı; sonradan uydudan veya internetten indirdiğiniz güncellemelerin "extra" olduğunu, parayla satılmadığını, ve hiçkimsenin bu güncellemeleri yapmaya mecbur olmadığını size açıklamaya çalıştık ama dinlemediniz...

    Size, dünyada FULL HD UYDU ALICISI diye birşey olmadığını, çünkü FULL HD UYDU YAYINI diye birşey olmadığını, uydulardaki yayınların en fazla 1080i ( INTERLACE ) olduğunu, bunun da FULL HD olmadığını, anlatmaya çalıştık ama umursamadınız ( veya bakmadınız bile...)

    ===============================================
    ===============================================
    X3Turbo satın almayı düşünüyorsanız, lütfen 2 kez düşünün.

    Mutlaka, diğer marka ve modelleri inceleyin, fiyatları karşılaştırın, özellikleri karşılaştırın, görüntü ve ses kalitesini karşılaştırın, teknik desteği karşılaştırın, yazılım desteğni karşılaştırın... ve ona göre karar veriniz...

    Paranızı boşuna sokağa atmayınız...

    Yani cihazın yazılımda, hala geliştirmemiz ve düzeltmemiz gereken bazı şeyler var, ama bu düzelteceğimiz şeyler size "vaad edilmiyor" .

    X3TurboHD'nin şimdiden birkaç bin önsipariş aldığını duydum..

    X3Turbo'nun ilk sahipleri biraz şanslı; çünkü hızlı bir şekilde birkaç güncelleme alacaklar.. Yani merak edenler için cihazın gelişimini inceleme şansı olucak...

    Tabi gecikenler de çok kötü durumda olmayacak, X serisinin şu anda olduğu durum gibi, son derece stabil bir yazılım ve son derece kaliteli bir donanıma sahip olucaklar..

    =======================


    Not: Polemik oluşturmaması açısından konu kilitlenmiştir.
    Not2: Sıkça sorulan sorulara yanıtlar buradan verilmeye çalışılacaktır..





    Sayın @tamirci,

    Sizinde tespit ettiğiniz gibi firma elemanının(@DREJO) forumdaki(TF) yaklaşımı; insanlara tepeden bakıp, küçük görme psikolojisidir. Yani kısaca, malı al fakat sesini çıkarma!!! Sorunun olursa, firmayı ara!!! Cihaz ile ilgili sorunları forumda yazma!!! Yazarsanız nodul ile dürterim. Nodul'dan da anlamazsanız, @haydut'a söylerim, forumdan atılırsınız !

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: tamirci62

    Bende bu cihazdan almayı düşünyordum.İşin açıkçası özellikleri baya hoşuma da gitmişti.Ama bir forumda bu firmanın yetkili bir şahsının ürün ile açıklamalarını okudum.Son derece Uk...... ,müşteriyi hiçe sayan tavırları beni cihazdan soğuttu o forumdan ilgili yetkili şahsın birkaç alıntısını ekliyorum. Yorum size ait...

    quote:

    Orijinalden alıntı: DREJO

    Neyse, gelelim satın almayı düşünen arkadaşlara tavsiyelerime:

    1) İlkönce bu yazdıklarımı dikkatle okuyun.

    2) Cihaz henüz çok yeni olduğu için, birçok yazılımsal bug vs mevcuttur; bunların biz de farkındayız, ama aynen fujitsu ve X serisinde olduğu gibi, zaman içersinde, yavaş yavaş güncellemeler ile düzelecektir.


    4) Paranızı sokağa atmayın !!! 3 kuruşluk cihazı 5'e almayın !

    5) Cihazı iyice inceleyin, araştırın !!! Ondan sonra, "Way efendim biz bu cihazı aldık, hayal kırıklığına uğradık!!!" gibi ....... yorumlar yapmayın !!! Eğer hayalkırıklığı yaşayacağını düşünüyorsan, neden gedip yüzlerce lira para veriyorsun ............. !

    6) Tekrar tekrar söylüyorum: Gidip X3TurboHD satın alıp: "AKILLI TV'nin görüntüsü çamur gibi" diye üzülmeyin ! X3 değil, hiçbir cihaz o görüntüyü düzeltemez. Ve uydu alıcısı denilen şey de, elinizdeki cep telefonundan daha gelişmiş elektronik cihazlardır.. Bunu iyi bilin, ve yorumunuzu ona göre yapın.

    7) Cihazda paylaşım vs yoktur, olmayacaktır da.. Tutup arap veya belçika sitelerinden bulunmuş editli yazılımlar ile ilgili soru sorduğunuzda, yanıt bile alamayacaksınız ( X3'te olduğu gibi... Hani geçen sene echostar'ın yazılımlarındaki EEPROM kodunu değiştirip bana forumdan mesaj yazan belçikalılar var ya.. Hani sonra o heriflerin yarım yamalak dumplarını cihazına yükleyip boot'u silen, sonra da cihazım arızalandı diye bana PM atanlar...)

    Eğer, size yasal olarak NewCamd, CCCam, MgCamd....vs bilimum paylaşım yazılımı sunan varsa, ve bu iş sizin çin herşeyden önemliyse bence o tür cihazları tercih edin !!!

    X3TurboHD ile, yasal kartınızı takarsınız, paşa paşa, kırılmasız, takılmasız HD seyredersiniz !!!

    10) Dsmart izleyebilirmiyim?

    Hayır izleyemezsiniz.

    Eğer X3TurboHD'nin görüntüsünü merak ediyorsanız lütfen kendiniz gidip görünüz, inceleyiniz. Eğer görüntüsünü beğenmezseniz, satın almayınız !!!

    16) İşlemcinin üzerinde neden soğutucu var?

    378Mhz'de çalışıyor, ve HD video oynatıyor... Soğutucusu oluversin artık Kimseye zararı var mı

    NewCamd yoktur, ve firmanın verdiği / vereceği yazılımlarda da olmayacaktır !!!
    NEwCamd veya CCCam istiyorsanız, başka cihazları inceleyiniz !!!

    21) Cihazın menülerini beğenmedim, yazılımla değişmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Eğer cihazın menülerini beğenmediyseniz, satın almayınız !!!

    22) Cihazın Radyo arkaplanını beğenmedim, yazılımla düzeltilmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Kişiye özel yazılım yapmıyoruz. Eğer beğenmediyseniz, başka cihazları inceleyebilirsiniz...

    24) Niye satın almadan önce bunları söylemediniz? Neden bizi kandırdınız?

    Çünkü size açıklamaya, anlatmaya ve size yardımcı olmaya çalıştık ama siz bizi okumadınız, araştırmadınız...

    Size, bu cihazı "ilk versiyonuyla" satın aldığınızı; sonradan uydudan veya internetten indirdiğiniz güncellemelerin "extra" olduğunu, parayla satılmadığını, ve hiçkimsenin bu güncellemeleri yapmaya mecbur olmadığını size açıklamaya çalıştık ama dinlemediniz...

    Size, dünyada FULL HD UYDU ALICISI diye birşey olmadığını, çünkü FULL HD UYDU YAYINI diye birşey olmadığını, uydulardaki yayınların en fazla 1080i ( INTERLACE ) olduğunu, bunun da FULL HD olmadığını, anlatmaya çalıştık ama umursamadınız ( veya bakmadınız bile...)

    ===============================================
    ===============================================
    X3Turbo satın almayı düşünüyorsanız, lütfen 2 kez düşünün.

    Mutlaka, diğer marka ve modelleri inceleyin, fiyatları karşılaştırın, özellikleri karşılaştırın, görüntü ve ses kalitesini karşılaştırın, teknik desteği karşılaştırın, yazılım desteğni karşılaştırın... ve ona göre karar veriniz...

    Paranızı boşuna sokağa atmayınız...

    Yani cihazın yazılımda, hala geliştirmemiz ve düzeltmemiz gereken bazı şeyler var, ama bu düzelteceğimiz şeyler size "vaad edilmiyor" .

    X3TurboHD'nin şimdiden birkaç bin önsipariş aldığını duydum..

    X3Turbo'nun ilk sahipleri biraz şanslı; çünkü hızlı bir şekilde birkaç güncelleme alacaklar.. Yani merak edenler için cihazın gelişimini inceleme şansı olucak...

    Tabi gecikenler de çok kötü durumda olmayacak, X serisinin şu anda olduğu durum gibi, son derece stabil bir yazılım ve son derece kaliteli bir donanıma sahip olucaklar..

    =======================


    Not: Polemik oluşturmaması açısından konu kilitlenmiştir.
    Not2: Sıkça sorulan sorulara yanıtlar buradan verilmeye çalışılacaktır..





    Sayın @tamirci,

    Sizinde tespit ettiğiniz gibi firma elemanının(@DREJO) forumdaki(TF) yaklaşımı; insanlara tepeden bakıp, küçük görme psikolojisidir. Yani kısaca, malı al fakat sesini çıkarma!!! Sorunun olursa, firmayı ara!!! Cihaz ile ilgili sorunları forumda yazma!!! Yazarsanız nodul ile dürterim. Nodul'dan da anlamazsanız, @haydut'a söylerim, forumdan atılırsınız !

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    sn serkanguzel_ güzel bir açıklama olmuş

    aynen dediğiniz gibi bende orada bu sorun neden giderilemedi diye baskı yapıyordum.Bende yasaklandım.

    bu açıklama nerede ve ne zaman yapılmış.ürünü pazarlayan firmaların neden bu açıklamadan haberleri yok bize en iyi şekilde kakalama politakası uyguluyorlar.

    bu ürünü pazarlayan firmaların bu açıklamadan haberleri olsaydı kesinlikle SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD

    ürünü satmazlardı.

    SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD merihvideo tarafından bu receiver i görsel ya da yazılı medyada

    sn tamirci62 nin eklemiş olduğu açıklamayı ne zaman yapmışlar?

    var sayalım bu ürün 300.000 sattı bu insanların kaç tanesinde internet var?

    kaç tanesi bu açıklamayı ya da ürünün nasıl olduduğunu nereden kimden öğrenmişlerdir

    internetten inceleyen ancak 10.000 kişi vardır.Diğerleri satışı yapılan iş yerlerinden tezgahtarların

    ikna kabiliyetiyle satılmıştır.Ben net ten inceledim ama bu son parti ürünlerde SİNYAL YOK!!!

    sorunu çözüldü açıklamalarından sonra almaya karar verdim.Ancak şu an 3. ürünü değişimle aldım

    yani hiç bir şekilde servisleri araya sokmadan direk aldığım firmadan değişim yaptım.

    BU KONU BAŞLIĞI TAMAMEN BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR.BİZZAT KENDİ YAŞADIĞIM GELİŞMELERDİR.

    SAYGILAR...MERİHVİDEO BU ÜRÜNÜ TOPLATMALI !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakperes

    Bende bu cihazdan almayı düşünyordum.İşin açıkçası özellikleri baya hoşuma da gitmişti.Ama bir forumda bu firmanın yetkili bir şahsının ürün ile açıklamalarını okudum.Son derece Uk...... ,müşteriyi hiçe sayan tavırları beni cihazdan soğuttu o forumdan ilgili yetkili şahsın birkaç alıntısını ekliyorum. Yorum size ait...

    Neyse, gelelim satın almayı düşünen arkadaşlara tavsiyelerime:

    1) İlkönce bu yazdıklarımı dikkatle okuyun.

    2) Cihaz henüz çok yeni olduğu için, birçok yazılımsal bug vs mevcuttur; bunların biz de farkındayız, ama aynen fujitsu ve X serisinde olduğu gibi, zaman içersinde, yavaş yavaş güncellemeler ile düzelecektir.


    4) Paranızı sokağa atmayın !!! 3 kuruşluk cihazı 5'e almayın !

    5) Cihazı iyice inceleyin, araştırın !!! Ondan sonra, "Way efendim biz bu cihazı aldık, hayal kırıklığına uğradık!!!" gibi ....... yorumlar yapmayın !!! Eğer hayalkırıklığı yaşayacağını düşünüyorsan, neden gedip yüzlerce lira para veriyorsun ............. !

    6) Tekrar tekrar söylüyorum: Gidip X3TurboHD satın alıp: "AKILLI TV'nin görüntüsü çamur gibi" diye üzülmeyin ! X3 değil, hiçbir cihaz o görüntüyü düzeltemez. Ve uydu alıcısı denilen şey de, elinizdeki cep telefonundan daha gelişmiş elektronik cihazlardır.. Bunu iyi bilin, ve yorumunuzu ona göre yapın.

    7) Cihazda paylaşım vs yoktur, olmayacaktır da.. Tutup arap veya belçika sitelerinden bulunmuş editli yazılımlar ile ilgili soru sorduğunuzda, yanıt bile alamayacaksınız ( X3'te olduğu gibi... Hani geçen sene echostar'ın yazılımlarındaki EEPROM kodunu değiştirip bana forumdan mesaj yazan belçikalılar var ya.. Hani sonra o heriflerin yarım yamalak dumplarını cihazına yükleyip boot'u silen, sonra da cihazım arızalandı diye bana PM atanlar...)

    Eğer, size yasal olarak NewCamd, CCCam, MgCamd....vs bilimum paylaşım yazılımı sunan varsa, ve bu iş sizin çin herşeyden önemliyse bence o tür cihazları tercih edin !!!

    X3TurboHD ile, yasal kartınızı takarsınız, paşa paşa, kırılmasız, takılmasız HD seyredersiniz !!!

    10) Dsmart izleyebilirmiyim?

    Hayır izleyemezsiniz.

    Eğer X3TurboHD'nin görüntüsünü merak ediyorsanız lütfen kendiniz gidip görünüz, inceleyiniz. Eğer görüntüsünü beğenmezseniz, satın almayınız !!!

    16) İşlemcinin üzerinde neden soğutucu var?

    378Mhz'de çalışıyor, ve HD video oynatıyor... Soğutucusu oluversin artık Kimseye zararı var mı

    NewCamd yoktur, ve firmanın verdiği / vereceği yazılımlarda da olmayacaktır !!!
    NEwCamd veya CCCam istiyorsanız, başka cihazları inceleyiniz !!!

    21) Cihazın menülerini beğenmedim, yazılımla değişmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Eğer cihazın menülerini beğenmediyseniz, satın almayınız !!!

    22) Cihazın Radyo arkaplanını beğenmedim, yazılımla düzeltilmesi mümkün mü?

    Hayır mümkün değil. Kişiye özel yazılım yapmıyoruz. Eğer beğenmediyseniz, başka cihazları inceleyebilirsiniz...

    24) Niye satın almadan önce bunları söylemediniz? Neden bizi kandırdınız?

    Çünkü size açıklamaya, anlatmaya ve size yardımcı olmaya çalıştık ama siz bizi okumadınız, araştırmadınız...

    Size, bu cihazı "ilk versiyonuyla" satın aldığınızı; sonradan uydudan veya internetten indirdiğiniz güncellemelerin "extra" olduğunu, parayla satılmadığını, ve hiçkimsenin bu güncellemeleri yapmaya mecbur olmadığını size açıklamaya çalıştık ama dinlemediniz...

    Size, dünyada FULL HD UYDU ALICISI diye birşey olmadığını, çünkü FULL HD UYDU YAYINI diye birşey olmadığını, uydulardaki yayınların en fazla 1080i ( INTERLACE ) olduğunu, bunun da FULL HD olmadığını, anlatmaya çalıştık ama umursamadınız ( veya bakmadınız bile...)

    ===============================================
    ===============================================
    X3Turbo satın almayı düşünüyorsanız, lütfen 2 kez düşünün.

    Mutlaka, diğer marka ve modelleri inceleyin, fiyatları karşılaştırın, özellikleri karşılaştırın, görüntü ve ses kalitesini karşılaştırın, teknik desteği karşılaştırın, yazılım desteğni karşılaştırın... ve ona göre karar veriniz...

    Paranızı boşuna sokağa atmayınız...

    Yani cihazın yazılımda, hala geliştirmemiz ve düzeltmemiz gereken bazı şeyler var, ama bu düzelteceğimiz şeyler size "vaad edilmiyor" .

    X3TurboHD'nin şimdiden birkaç bin önsipariş aldığını duydum..

    X3Turbo'nun ilk sahipleri biraz şanslı; çünkü hızlı bir şekilde birkaç güncelleme alacaklar.. Yani merak edenler için cihazın gelişimini inceleme şansı olucak...

    Tabi gecikenler de çok kötü durumda olmayacak, X serisinin şu anda olduğu durum gibi, son derece stabil bir yazılım ve son derece kaliteli bir donanıma sahip olucaklar..

    =======================


    Not: Polemik oluşturmaması açısından konu kilitlenmiştir.
    Not2: Sıkça sorulan sorulara yanıtlar buradan verilmeye çalışılacaktır..

    Alıntıları Göster
    Merhaba benim cihazda da şöyle bir problem var. HDMI kablo ile Philips LCD televizyona bağladım. Görüntülerde bariz şekilde kalite farkı var ama kanal geçişleri sırasında televizyondan pat pat diye ses geliyor ve her kanal değiştirmede bu sorunu yaşıyorum. Acaba ne yapmalıyım. Hiç bu sorunla karşılaşan oldu mu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rafet007

    Merhaba benim cihazda da şöyle bir problem var. HDMI kablo ile Philips LCD televizyona bağladım. Görüntülerde bariz şekilde kalite farkı var ama kanal geçişleri sırasında televizyondan pat pat diye ses geliyor ve her kanal değiştirmede bu sorunu yaşıyorum. Acaba ne yapmalıyım. Hiç bu sorunla karşılaşan oldu mu.

    Alıntıları Göster
    SN rafet007

    SİZE EN İYİ CEVABI (Tv ve Projeksiyon) bölümündeki signore,albani ve ya HiGHWAYMOUSE

    ÜSTATLARIM VEREBİLİRLER. saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecarus_ -- 24 Ocak 2010; 14:35:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    SN rafet007

    SİZE EN İYİ CEVABI (Tv ve Projeksiyon) bölümündeki signore,albani ve ya HiGHWAYMOUSE

    ÜSTATLARIM VEREBİLİRLER. saygılar

    Alıntıları Göster
    Belirttiğiniz gibi sorunu TV ve Projeksiyon bölümüne taşıdım, yardımınız için teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    sn serkanguzel_ güzel bir açıklama olmuş

    aynen dediğiniz gibi bende orada bu sorun neden giderilemedi diye baskı yapıyordum.Bende yasaklandım.

    bu açıklama nerede ve ne zaman yapılmış.ürünü pazarlayan firmaların neden bu açıklamadan haberleri yok bize en iyi şekilde kakalama politakası uyguluyorlar.

    bu ürünü pazarlayan firmaların bu açıklamadan haberleri olsaydı kesinlikle SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD

    ürünü satmazlardı.

    SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD merihvideo tarafından bu receiver i görsel ya da yazılı medyada

    sn tamirci62 nin eklemiş olduğu açıklamayı ne zaman yapmışlar?

    var sayalım bu ürün 300.000 sattı bu insanların kaç tanesinde internet var?

    kaç tanesi bu açıklamayı ya da ürünün nasıl olduduğunu nereden kimden öğrenmişlerdir

    internetten inceleyen ancak 10.000 kişi vardır.Diğerleri satışı yapılan iş yerlerinden tezgahtarların

    ikna kabiliyetiyle satılmıştır.Ben net ten inceledim ama bu son parti ürünlerde SİNYAL YOK!!!

    sorunu çözüldü açıklamalarından sonra almaya karar verdim.Ancak şu an 3. ürünü değişimle aldım

    yani hiç bir şekilde servisleri araya sokmadan direk aldığım firmadan değişim yaptım.

    BU KONU BAŞLIĞI TAMAMEN BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR.BİZZAT KENDİ YAŞADIĞIM GELİŞMELERDİR.

    SAYGILAR...MERİHVİDEO BU ÜRÜNÜ TOPLATMALI !!!



    Şimdi de yeni bir ürün piyasaya sürmeye hazırlanıyorlarmış! SEUL TitanX HD markası ile satışa sunulacakmış. SEUL Turbo HD'nin light versiyonu olacakmış. Bu seride VDF display, kart okuyucu v.s. olmayacakmış. Herhalde biraz daha ucuza satacaklar. Yani daha ucuz malı piyasaya sürüp, diğer markaları boğma politikası !!! Daha Turbo HD'nin tuner problemi ortada dururken iyi cesaret doğrusu... Bana göre birazda kafaları karıştırma politikası... Bu yeni cihazımızda eski sorunlar yok diyecekler...

    Yani öyle bir garabetki ! Ne günlere kaldık yahu...

    Bu politikaya ne demeli ki !? Titan titana !!! Nasıl iyi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    sn serkanguzel_ güzel bir açıklama olmuş

    aynen dediğiniz gibi bende orada bu sorun neden giderilemedi diye baskı yapıyordum.Bende yasaklandım.

    bu açıklama nerede ve ne zaman yapılmış.ürünü pazarlayan firmaların neden bu açıklamadan haberleri yok bize en iyi şekilde kakalama politakası uyguluyorlar.

    bu ürünü pazarlayan firmaların bu açıklamadan haberleri olsaydı kesinlikle SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD

    ürünü satmazlardı.

    SEOUL HIREMCO X3 TURBO HD merihvideo tarafından bu receiver i görsel ya da yazılı medyada

    sn tamirci62 nin eklemiş olduğu açıklamayı ne zaman yapmışlar?

    var sayalım bu ürün 300.000 sattı bu insanların kaç tanesinde internet var?

    kaç tanesi bu açıklamayı ya da ürünün nasıl olduduğunu nereden kimden öğrenmişlerdir

    internetten inceleyen ancak 10.000 kişi vardır.Diğerleri satışı yapılan iş yerlerinden tezgahtarların

    ikna kabiliyetiyle satılmıştır.Ben net ten inceledim ama bu son parti ürünlerde SİNYAL YOK!!!

    sorunu çözüldü açıklamalarından sonra almaya karar verdim.Ancak şu an 3. ürünü değişimle aldım

    yani hiç bir şekilde servisleri araya sokmadan direk aldığım firmadan değişim yaptım.

    BU KONU BAŞLIĞI TAMAMEN BİLGİLENDİRME AMAÇLIDIR.BİZZAT KENDİ YAŞADIĞIM GELİŞMELERDİR.

    SAYGILAR...MERİHVİDEO BU ÜRÜNÜ TOPLATMALI !!!



    Şimdi de yeni bir ürün piyasaya sürmeye hazırlanıyorlarmış! SEUL TitanX HD markası ile satışa sunulacakmış. SEUL Turbo HD'nin light versiyonu olacakmış. Bu seride VDF display, kart okuyucu v.s. olmayacakmış. Herhalde biraz daha ucuza satacaklar. Yani daha ucuz malı piyasaya sürüp, diğer markaları boğma politikası !!! Daha Turbo HD'nin tuner problemi ortada dururken iyi cesaret doğrusu... Bana göre birazda kafaları karıştırma politikası... Bu yeni cihazımızda eski sorunlar yok diyecekler...

    Yani öyle bir garabetki ! Ne günlere kaldık yahu...

    Bu politikaya ne demeli ki !? Titan titana !!! Nasıl iyi mi?

    Alıntıları Göster
    Sn ecarus senin bu başlığı değiştirip x3 tubro HD Mağdurları diye açalım. Bakalım Kaç kişiyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOY

    Sn ecarus senin bu başlığı değiştirip x3 tubro HD Mağdurları diye açalım. Bakalım Kaç kişiyiz.

    Alıntıları Göster
    sn ARISOY hocam açalım.siz açın en birinci madur benim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecarus_

    sn ARISOY hocam açalım.siz açın en birinci madur benim :)

    Alıntıları Göster
    sn.rafet007 rica ederim umarım sorununuz çözülmüştür.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.