Şimdi Ara

TCL TV Sinyal Yok Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TCL 32S65A tvde sinyal yok hatası alıyorum. Aynı yere başka tv taktığımda sinyal alabiliyorum yayın da geliyor. Problemi bir türlü anlayamadım. Merkezi uydu sistemi kullanıyoruz. Yardımcı olursanız sevinirim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xmilocan -- 18 Şubat 2024; 22:18:30 >



  • TCL tv'nin ; tuner katından bulunan demodülatörün "alt eşik seviyesi" yüksek olduğu için sinyal alamıyorsunuz...


    Yani diğer tv'nin demodülatörünün alt eşik seviyesi düşük olduğu için sinyal aldınız.


    Çözüme gelince; merkezi sistemden dairenize inen kabloyu yenileyin. Çatı altındaki multisviç santraldan TCL tv'ye bağlanıncaya kadar kabloyu tek parça olarak çekin, alamadığınız sinyali alırsınız. Ya da bireysel çanak kurun.

  • serkanguzel_ kullanıcısına yanıt

    Sadece daireye inen kabloyu yenilersem çözülür mü yoksa switch’ten direk tv’ye kablo çekmem mi gerekir?

  • xmilocan X kullanıcısına yanıt

    Çatı altındai multisviç santraldan, TCL tv'nin anten girişine bağlanıncaya kadar tek parça kablo çekmelisin. Bu işlem size en az 1 desibel sinyal kazancı sağlar. Bu işlem sonrası TCL tv'niz sinyal almaya başlayacaktır.


    Satın alacağınız kablo ; tsek kalite belgeli, rg6/u6 cu-cu özelikli bir kablo olmalıdır. Reçber, klass, ören gibi markaların bahsettiğim özellikte kablosu var.


    Sinyal kaybını minimuma indirmek için, kabloyu çekerken köşelerde dönüş yarı çapını, 10 cm'in altına düşürmemeye özen gösterin.

  • serkanguzel_ kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim.

  • serkanguzel_ kullanıcısına yanıt

    Son olarak sinyal güçlendirici gibi bişi taksam işe yarar mı?

  • xmilocan X kullanıcısına yanıt

    Yaramaz... Çünkü sinyal güçlendirici( hat anfisi ) olarak anılan parça, headend( otel tipi ) sistemlerde kullanılan bir parçadır.

  • serkanguzel_ kullanıcısına yanıt

    İlginiz için çok teşekkür ederim ☺️ İyi günler dilerim hoşçakalın

  • ya tuner arızası var yada ayarlardan servis çağır baksınlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewSphere -- 19 Şubat 2024; 17:16:0 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.