Şimdi Ara

Digitürk Cihaz Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
7.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DT 9102 cihazını kullanıyorum. Geçen gün online işlemlerde m.h. temsilcisi ile görüşürken cihaz değişimi yapmak istediğimi, değişimi ben bizzat servise giderek yapmak istediğimi söyledim( Servis eve gelirse 25 tl servis ücreti aldıkları için). Kendim servise gidersem herhangi bir ücret kesimi olup olmayacağını sordum. Cevap olarak 25 tl aktivasyon ücreti alınacağını söyledi. Servis eve gelince 25 tl servis ücreti aldığı için ücret ödemekten kurtulmak için ben servise gidince 25 tl aktivasyon ücreti koparmaya çalışmak istiyorlar. Halbuki ben yeni üyelik yapmıyorum zaten mevcut üyeyim. 5 kuruş ücret kesilmeden cihaz değişimi nasıl yapabilirim? DT 9103 cihazını almak istiyorum. 9102 modelindeki görüntü kalitesini beğenmediğim için 9103 modelini sagemcom'dan sonra en iyi görüntü veren cihaz olduğunu söyledikleri için kullanmak istiyorum. Bilgi verecek forumdaş olursa sevinirim.







  • Ücret konusunda çok bir bilgim yok...

    Ancak abonelik sınıfına göre ücret vermeyen kullanıcılar var.. (kaç yıllık üye olunduğu, kullanılan paketler yan odanın olup olmaması gibi etkenlere bağlı olarak...)

    Eğer ücret istiyorlarsa eve de gelseler sizde gitseniz bu değişmiyor alıyorlar...

    yeni cihaz takılınca sanırım 3 ay ücretsiz oluyor servis...

    benim değinmek istediğim konu ise almayı planladığınız dt 9103...

    humax 9504 vardı bende arıza yaptı değişim istedim...

    dt 9103 getirdiler ve inanın 2 gün zor dayandım...

    görüntü kalitesi için çok bir şey diyemeyeceğim ama kanal değişimleri çok yavaş eğer kullanıyorsanız iq portala bağlanması işkence (portala bağlan de git mutfakta bi kahve yap sonra fal kapat fala bak geri dön anca bağlanmış olur) bağlandıktan sonra bi şey seyretmekte aynı şekilde zulm...

    Ayrıca eğer dizileri (film ve dizi kanallarında) alt yazılı seyrediyorsanız buda kısmen sıkıntı..

    Kanala geçiyordum alt yazı yok geri dönüp tekrar açıyordum alt yazı var v.s v.s

    Görüntü kalitesi için iyi diyorlar inanın ona alıcı gözüyle bakmaya pek fırsatım olmadı...

    Belki benim şansıma arızalı denk gelmiştir ona da bir şey diyemem...

    daha sonra dt 5103 taktılar kısmen daha iyi..
    Kanal geçişleri hızlı iq portal hızı iyi ufak tefek şeyler var ama takmaya değmez... (çok memnunmuyum.... bilmem)

    Humax 9504 bence en iyisi idi ve test kutusu olan hm dcr 9505 i bekliyorum dört gözle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 6 Kasım 2014; 14:41:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: True_Sun

    Ücret konusunda çok bir bilgim yok...

    Ancak abonelik sınıfına göre ücret vermeyen kullanıcılar var.. (kaç yıllık üye olunduğu, kullanılan paketler yan odanın olup olmaması gibi etkenlere bağlı olarak...)

    Eğer ücret istiyorlarsa eve de gelseler sizde gitseniz bu değişmiyor alıyorlar...

    yeni cihaz takılınca sanırım 3 ay ücretsiz oluyor servis...

    benim değinmek istediğim konu ise almayı planladığınız dt 9103...

    humax 9504 vardı bende arıza yaptı değişim istedim...

    dt 9103 getirdiler ve inanın 2 gün zor dayandım...

    görüntü kalitesi için çok bir şey diyemeyeceğim ama kanal değişimleri çok yavaş eğer kullanıyorsanız iq portala bağlanması işkence (portala bağlan de git mutfakta bi kahve yap sonra fal kapat fala bak geri dön anca bağlanmış olur) bağlandıktan sonra bi şey seyretmekte aynı şekilde zulm...

    Ayrıca eğer dizileri (film ve dizi kanallarında) alt yazılı seyrediyorsanız buda kısmen sıkıntı..

    Kanala geçiyordum alt yazı yok geri dönüp tekrar açıyordum alt yazı var v.s v.s

    Görüntü kalitesi için iyi diyorlar inanın ona alıcı gözüyle bakmaya pek fırsatım olmadı...

    Belki benim şansıma arızalı denk gelmiştir ona da bir şey diyemem...

    daha sonra dt 5103 taktılar kısmen daha iyi..
    Kanal geçişleri hızlı iq portal hızı iyi ufak tefek şeyler var ama takmaya değmez... (çok memnunmuyum.... bilmem)

    Humax 9504 bence en iyisi idi ve test kutusu olan hm dcr 9505 i bekliyorum dört gözle...

    9103 konusunda olumsuz yorum yazanlarda var hocam. Doğrudur. TV'den TV'ye değişiyor sanırım. 9103'de renklerin daha canlı olduğu söylenir diğer cihazlara göre. IQ çok önemli değil. Android cihazlar( androidbox, tablet) kullandığım için ıQ konusunda alternatif sıkıntısı yok. Kanal geçişleri çok sıkıntı değil. Ayrı uydu cihazı da kullandığım için digitürk'ü bazen maç, belgesel yayınları izlerken kullanıyorum. Sadece görüntü kalitesi önemli. Bilgi için de teşekkürler.




  • 9103 güzeldir.
  • Aynı şeyleri geçen sene ben de yaşadım. İlle para tırtıklamak istiyorlardı , kafam kızdı üyelik iptali faksı çektim.Ertesi gün aradılar , ücretsiz cihaz değişimi yapalım , servise 1kuruş ödeme yapmayın teklifi ile geldiler. Kabul ettim anladıkları dilden konuşun derim


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 6 Kasım 2014; 15:57:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    Aynı şeyleri geçen sene ben de yaşadım. İlle para tırtıklamak istiyorlardı , kafam kızdı üyelik iptali faksı çektim.Ertesi gün aradılar , ücretsiz cihaz değişimi yapalım , servise 1kuruş ödeme yapmayın teklifi ile geldiler. Kabul ettim anladıkları dilden konuşun derim


    edit:imla

    Yaşadığınız üyelik bitmek üzere iken mi oldu? üyelik bitmeden iptal faksı çekince işer yarıyorsa şansımı deneyeyim olmazsa. Anladıkları dilden konuşunca bu sefer ilerisi için iyi olmayabilir. Fazla ücret teklifi ile gelirlerse ya da kara listeye alırlarsa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5

    quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    Aynı şeyleri geçen sene ben de yaşadım. İlle para tırtıklamak istiyorlardı , kafam kızdı üyelik iptali faksı çektim.Ertesi gün aradılar , ücretsiz cihaz değişimi yapalım , servise 1kuruş ödeme yapmayın teklifi ile geldiler. Kabul ettim anladıkları dilden konuşun derim


    edit:imla

    Yaşadığınız üyelik bitmek üzere iken mi oldu? üyelik bitmeden iptal faksı çekince işer yarıyorsa şansımı deneyeyim olmazsa. Anladıkları dilden konuşunca bu sefer ilerisi için iyi olmayabilir. Fazla ücret teklifi ile gelirlerse ya da kara listeye alırlarsa :)

    üyelikten kastınız taahhüt müdür acaba?

    benim taahhüt yokken oldu bu olay, sadece aboneydim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: spartakus35.5

    quote:

    Orijinalden alıntı: Veterozer

    Aynı şeyleri geçen sene ben de yaşadım. İlle para tırtıklamak istiyorlardı , kafam kızdı üyelik iptali faksı çektim.Ertesi gün aradılar , ücretsiz cihaz değişimi yapalım , servise 1kuruş ödeme yapmayın teklifi ile geldiler. Kabul ettim anladıkları dilden konuşun derim


    edit:imla

    Yaşadığınız üyelik bitmek üzere iken mi oldu? üyelik bitmeden iptal faksı çekince işer yarıyorsa şansımı deneyeyim olmazsa. Anladıkları dilden konuşunca bu sefer ilerisi için iyi olmayabilir. Fazla ücret teklifi ile gelirlerse ya da kara listeye alırlarsa :)

    üyelikten kastınız taahhüt müdür acaba?

    benim taahhüt yokken oldu bu olay, sadece aboneydim

    Paketli üyelikten bahsediyorum. Taahhütlü-taahhütsüz farkediyor mu bilmiyorum. Ben mediamarkt kampanyası ile peşin ödemeli aldım. Taahhütsüz oluyor sanırım benim kullandığım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fax çek kapatmak istiyorum diye.mutlaka ararlar neden diye sorarlarsa söyle bişeyler.en son da cihaz değişim teklifini onlar yapar zaten merak etme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atletik tosba

    fax çek kapatmak istiyorum diye.mutlaka ararlar neden diye sorarlarsa söyle bişeyler.en son da cihaz değişim teklifini onlar yapar zaten merak etme

    Tamam hocam. Bilgi için çok sağol. Senin söylediğini deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.