Şimdi Ara

Digitürk internet+Tüm Maçlar 499 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Burada digitürk bayiinde yeni üyeliklerde 50 megabit internet + Tüm maçlar 12 ay taahhutlü ayda 499 tl.normalde 2 Kasim tarihinde digiturk taahudum sona veriyor.normalde tüm maclar aylik 350 tl.taraftar paketi 300 tl.şuan taahütsuz 35 megabit internete 330 tl öðuyorum.referans koduyla 300 tl olacak.bayii ye soyledim ben internetimi taşiyali daha 1 ay falan olmadi.nasil geciş olacak dedim.sorun yok hallederiz dediler.normalde 3 ay süre gecmesi gerekmezmi.sizce bu ikisi icin uygun mu.digiturk internete zam gelme durumu olabilir mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fiyat iyiymiş yanlız..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fiyat iyi gibi görünüyor yalnız bazı soru işaretleri var. Öncelikle o fiyata modem ücreti dahil değildir ki +75 tl demek bu. Kutulu mu kutusuz Digitürk mü? Birde son olarak film ve belgesel kanalları da var mı bunları öğrenmenizde fayda var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digitürk internet + tv abonesi olmak isteyenler bu işi teccübe etmiş biri olarak yaşadıklarımı yazayım son karar yine sizin;

    Bir yılık kullanım süresinde tv yayınlarında bir sorun yoktu, internet ise Türk Telekom altyapısı kullanan diğer firmalar gibi. Taahhüt süresinin sonuna yaklaşınca günde 3-4 kez aramaya başladılar. Biraz da cihazları iade etmekle uğraşmak istemediğimden maç yayınlarını iptal ettim ve en ucuz tv paketi + internet 575 tl'ye anlaştık. Film bundan sonra başladı ve ilk fatura 1400 tl geldi. Her kanaldan itiraz, defalarca görüşme sonrası operatör hatası olduğu benim haklı olduğum söylendi. Yapılan hataya karşılık ilk 4 ay 142 tl sonrasında 353 tl teklif ettiler. En azından hatalarını kabul ettiklerini düşünüp devam kararı aldım.

    Bütün görüşmelere ve verilen sözlere rağmen ikinci fatura da 1100 tl geldi. Sonrasında müşteri temsilcileri ile yapılan görüşmeler de sürekli haklı olduğum, şikayet kaydımın açık olduğu en kısa sürede ilgili birimin dönüş yapacağını söylediler.

    İlk faturada olduğu gibi arayan soran yok tabii yine son ödeme tarihinin geçmesini beklediklerini değerlendirip, zararın neresinden dönsek kar deyip e-devlet üzerinden aboneliğimi iptal ettim. Cihazları bayilerine teslim ettim. Şikayet dilekçemi (Tüketici Hakem Heyetine başvurabilmek için bu gerekli) genel merkezlerine iadeli taahhütlü gönderdim. İki gün sonra aradılar. Haklı olduğumu faturayı düzelteceklerini cayma bedelini de almayacaklarını söyleyip faturayı düzenleyebilmek için bazı kimlik bilgilerimi istediler.

    Bir süpriz daha.. telefonu kapatır kapatmaz son ödeme tarihine iki gün olan otomatik ödemedeki faturamı tahsil etmişler. Banka bilindiği üzere son güne kadar asla fatura ödemez. Kimlik bilgilerimi de galiba bunun için istemişler. Kartın bağlı olduğu banka ile konu hakkında yapılan görüşmede otomatik ödemenin banka değil de firma tarafından oluşturulduğunu söyleyip tedbir amaçlı kartı kapattılar. İnşallah başka bir film dönmez. İki aydır sürekli oyalama, aptal yerine koyma telefon görüşmelerinde ne söyleniyorsa tersini yapma şeklinde bir süreç ilerliyor. Olumlu olumsuz gelişme olursa buradan bilahare yazarım. Paranızla rezil olmayı, kaliteli bir hizmet beklerken strese girmeyi, saatlerce telefonda derdinizi anlatmaya çalışmayı ve buna benzer şeyleri yaşamayı göze alıyorsanız gidin abone olun.

    Ayrıca bayilerine başvurduğumda internet hizmetleriyle ilgili bilgilere ulaşamadıklarını, cihazları iade ettiğimde yazılı belge vermeyip sms gönderdiklerini, ardından da cihazları iade etmem için ayrı bir sms gönderdiklerini, bunun için yapılan görüşmede ise üç dört kez iade için -vermedikleri- belgeyi alıp almadığımı sorduklarını, sms geldiğini orada iade bilgilerinin olduğunu söyledikten sonra birkaç kez de bekletip müzik sesi dinlettikten sonra tamam iade görünüyor dediklerini, böylede ilginç bir firma olduklarını göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim...





  • bu adamlardan asla net alınmaz tavsiye etmem almayın aldırmayın

  • levent0671 L kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun. Bu tarz otomatik ödemeleri hep sanal kart kullanın. Fatura günü ne kadar borç varsa sanal kartta para atıyorum o gün hallediliyor. Hatta kasko iptali yaptım 900 tl puan parasını sürekli çekmeye çalışıyor çekemiyor :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir hizmet almak için para ödüyoruz. Sonra hizmet aldığımız firmadan tokat yememek için değişik senaryolar üzerinden kendimizce tedbir almaya uğraşıyoruz. Yani paramızla rezil oluyoruz. bir yakınımda Türk Telekom'a ait modem olmasına rağmen internet hizmetini Digitürk'ten aldığını öğrendim. Yaşadığım olayları anlattığımda önce inanamadı. sonra taahhüt süresi biter bitmez başka yere geçeceğini söyledi. Digitürk'ten ettiğim zarar veya geri olası bir ödeme umurumda bile değil. Yasal olarak ne yapılabiliyorsa yapacağım. bu tür firmalara karşı yapılabilecek en iyi yolun bu olduğunu düşünüyorum. zaten taktikleri önce olabildiği kadar oyalama, sonra da nasıl olsa uzun bir süreci mahkeme vs. olduğu için çoğu insan bunlarla uğraşmaz, haciz aşamasına kadar bir şey geri ödemeyelim şeklinde. Sonuna kadar uğraşacağız vazgeçmeyeceğiz ki işlerini adam gibi yapmak zorunda kalsınlar...





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2 yıldır Digitürk TV+internet kullanıyoruz, bir sorun yaşamamıştık, bağlantı kopması, maç izlerken TV'de karelenme falan filan sorun olmamıştı, ta ki en sonki taahhüt yenilemeye kadar. Bir türlü istediğimiz teklifi vermediler, iptal ettik, sonra uygun başka paket göremedik, Ziraat kampanyası çıkınca tekrar üye olalım bari dedik.


    Sonra ne olduysa artık, Digitürk'ün beklentilerimize yakın bir teklif sunası geldi, tekrar abone olduk. Tabii 450 liralık "teknik servis ücreti"ni de ödeme koşuluyla. Servis ne yaptı da bu ücreti almaya hak kazandı saçma, bu süreç komple saçma oldu zaten. Bu teklifi iptalden önce sunmaları gerekirdi.


    100 megabite kadar interneti 310 liradan, Yıldız Dolu paketini de 240 liradan sundular, ayda 550 lira, bu devirde iyi fiyat oldu. Şu an 50 megabit internet var, santral mesafesi yüzünden daha üstüne çıkamıyoruz, tek çözümü binaya fiber kablo çektirmek, onu yaptırma şansımız var da girişimde bulunmadık şimdilik. O şekilde hızı 100 megabite çıkarırsak faturaya +75 lira fiber kira ücreti (ONT cihazının kirası) ekleyecekler. Yine uygun bir fiyat olacak, ayda 625 liraya 100 megabit fiber + full digitürk.


    VDSL/fiber internette Türk Telekom altyapısını kullanıyorlar. Mahalle altyapınız ve bina içi tesisatınız ne kadar iyiyse, saha dolabına ne kadar yakınsanız o kadar yüksek verim alırsınız.


    Digitürk'ün sanki başka hiçbir firma yokmuş gibi Next ile anlaşma yapması da ayrı bir saçmalık. "Faturasız Digitürk" döneminden kalma dandik Next Hero cihazları, "kartsız cihaz" diye ballandırılan yine Next montajlaması bir diğer dandik cihazı veriyorlar artık. Vestel cihazlarda Broadcom çip vardı mesela, Next'lerde yok. Sonuçta aboneler sorun yaşıyor, görüntü kalitesinin düşüklüğü gibi, çok hareketli görüntülerde-maçlarda karelenme gibi.


    Digitürk abonesi olacaksanız bir şekilde Humax cihazlardan koparmaya çalışın, olmazsa da bir tık hantallığı pahasına Vestel'lerden bağlatın. Next'lerden almayın mümkünse. Eskiden aynı muhabbeti D-Smart'ta yaşamıştık, Vestel'ler hantaldı, Technicolor'lar akıcıydı.





  • Digitürk para iadesinde bulundu. Şimdilik firmayla ilgili sorunum ve üyeliğim kalmadı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent0671

    Digitürk para iadesinde bulundu. Şimdilik firmayla ilgili sorunum ve üyeliğim kalmadı.

    Yanılmışım iade ettikleri ücrete yakın fatura göndermişler. Müşteri temsilcisi ile görüştüm daha önceki görüşmelerde herhangi bir ücret alınmayacağını söylediklerini bu faturanın ne olduğunu sorduğumda cevaplayamadı, aktardığı kendi deyimleriyle yetkili taahhüt farkı olduğunu, yedi gün fazla kullanmam kaynaklı fatura oluşturulduğunu söyledi. halbuki iki aydan fazla kullandım. üst üste fazla fatura göndermelerinden kaynaklı aboneliğimi sonlandırdığımı hatırlattım. Doyurucu cevap yok. o faturayı da iptal ettirene kadar mücadeleye devam...

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.