Şimdi Ara

DIGITURK | İptal - Dondurma İşlemleri | Sorularınız (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
909
Cevap
5
Favori
320.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostum geçmiş olsun, ama sen daha yenisin zamanla alışırsın

    Bu forumdaki arkadaşlar ve ben neler gördüm bu senin yaşadıkların en basitleri
  • tekrar merhabalar arkadaşlar bu konulara dikkat edin taahhüt vermeyin digiturk degil hepsine dsmart tvbu ne bileyim tele dünya senin taahhüt vermen x gün ve verdigin x gün kadar kalmak zorundasın başka altarnatifin yok yok işte sonuçta sözleşme imzalıyorsun. tvbu 9.99 paket ulusal kanallar dsmart 9.99 paket ulusal kanallar digiturt 9.99 paket ulusal kanallar daha önceden dedim tvnin arkasına çatal tak bu kanalları izle evet unuttum + olarak izle öde sistemleri var salon veya loca veya sinema kanallarını izliyorsun sonradan faturana yansıyor vede 5 ile 10 tl arasında fiyat ha dersen ben evimde ayaklarımı uzatıp izlicem param çok lafım yok ona. ama paran kısıtlı ise ev geçindiriyorsan kesin internetin olmasa bile evinde külüstür olsabile bilgisayar vardır internet cafeye git film indir bilgisayara tak aynı filmleri 1 yıl önceden izle bu kuruluşlar 1 yıl sonra telef haklarını alıyor istisnalar hariç. anlicanız lig tv izlemiyorsanız türksat çanak alın. hanginiz gidipte onca kanal arasından belgesel,spor.ulusal kanallar atv show gibi hariç diger kanalları izliyor genel anlamda izleyen yok belki yüzde olarak hesaplasanız bir milyonda bin olabilirmi acaba bu ülkede aşçılar var peki o tarz yemek yapan hani o aşçılık kanalındaki gibi kaç kişi vardır. veya o eglence kanalındaki gibi kim egleniyor veyada o magazin kanalındaki gibi kim yaşıyor ve onlara dikkat etmeli. bu benim görüşüm belki kimilerine göre yanlış veyada bazılarına göre dogru olabilir saygım sonsuz görüşlerine. artık türkiyede bu tür kurum ve kuruluşlar para kazanacak ben ve binim tarzımdaki kişiler yani kerizler yıllarca kazandırdı zaten artık buna dur diyecek bi insan yok insanı boş ver kuruluş yok ben sadece uyarıyorum ben bu suya düştügümde sırtımda tuz vardı çabuk kalktım eridi bu sözlerimi kaale alın dikkat edin sırtınızdakiler çamur. izi kalmasın....




  • Kapattırırım diye tehdit edin faturada indirim falan yapıyorlar
  • 3 şubat faks gönderdim.
    7-8 kez arandım teklifler yapıldı.Hepsini reddettim.
    3 mart yayınlar kesildi. Son fatura geldi.
    9-10 kez arandım tekliflerin tümüne hayır dedim.
    En son 25 nisanda aradılar kartı istediğiniz bayiye teslim edebilirsiniz dediler.
    Kartı bir şubeye teslim edip makbuzu aldım.
    Kapatmanın özeti şu an için budur.
  • Merhaba arkadaşlar, sizlere Digitürkle olan sorunlu hikâyemi anlatayım sizde bana akıl verin ne yapacağım konusunda;


    Geçen yıl bir banka tarafından (Kredi kartı kullanımı nedeniyle) tarafıma 3 ay süreli Digitürk üyeliği hediyesi verildi. 09.03.2010 tarihinde de Çanakkale Digitürk yetkili servisi Kanal Telekom elemanlarınca bi yandan kullanmayı tarif ederken diğer yandan da 4 sayfalık sarı renkli sözleşme evrakını imzalattıp (o arada taâhhüt de imzalatmışlar ama bana örneği verilmedi) gittiler, bizde başladık böylelikle “hayallerimize dokunmaya”. Cihaz SD yayın alan scart bağlantılı eski tiplerdenmiş meğer hiç de uyanmadım o esnada, daha sonraları müşteri hizmetlerini arayıp hdmi çıkışlı HD bi cihazla değiştirmelerini söylediğim halde hep havamı aldım, sonrasında da anlatmaya değmeyecek kadar uzun bir sürü sorunlar yaşamama rağmen üyelik bitsin iptal ettirip kurtulurum derken bardağı taşıran bi olay beni iyice soğuttu digitürk illetinden.

    *Yaşadığım olay ise; -oğlum dört yıldır İstanbul’da öğrenci ve adrese dayalı nüfus kayıt sistemini dahi ilk gittiğinde ist’e aldırmıştır” orada ilk kaldığı öğrenci evindeyken “oğlumun adına yapılan” digitürk aboneliği olmuş, bir kaç ay sonra da oğlum o evden çıkınca bir daha kullanılmamış digitürk ve tabii bizim evlat hazretleri olayı takip etmediği gibi fatura filan da ödememiş hiç sonrasında!

    TV izlerken ikide bir zırt pırt mesajınız var diyerek sürekli taciz eden ve her şeye mail&tlf msj’ı atan digitürk nedense ödenmeyen o faturalar için kulağının üzerine yatmış ve yaklaşık 3 yıl sonrasında da icra ve avukatlık masraflarıyla birlikte oğlumun İst'teki adresini bulup bildirim oraya yapacağına hangi akla hizmetle beni taa Çanakkale’deki ikametgâhımda tespit edip, oğlum adına evime icra kâğıdı göndererek “47 yaşımdayım, hayatımda ilk defa icra kâğıdı geldi evime” etrafıma rezil olmamı sağlamıştır. Faturaları ödemediği ve bana durumdan haber vermediği için haliyle oğlumla kavga ettik ve bir süre darıldık akabinde de eşimle bu mevzuu yüzünden uzun süre tatsızlıklar yaşadık/yaşıyoruz hâlâ. Dolayısıyla onca yıl uyarmayıp “madem oğlum ödemiyor ve bana göndereceksin icrayı bari beni uyar” bekleyen digitürk evime icra göndererek “lojmanda oturduğumdan dolayı işyerinde de dedikodu tabii” beni etrafıma rezil etmeyi başaran bu platformdan bir an önce kurtulmam gerekiyordu.

    Yaşadığım bu iğrenç durum üzerine ben de hemen kendi üyeliğimin iptalini istedim ve müşteri hizmetlerinin istediği gibi; kimlik foto, dilekçe vb. istedikleri numaraya faxladım, bir ay beni salladılar, bu esnada da sürekli arayıp; “değerli müşterimiz bizi terk etmeyin aboneliğini donduralım dediler, ben donmak istemiyorum dedim, yok şu kanalları&paketleri verelim bir süreliğine bedava tekliflerine istemiyorum diyerek tacizlerine sabırla dayandım” ve nihayetinde 03.05.2011 günü üyeliğimi iptâl ettirebilmem mümkün olduğu gibi digi kartını Çanakkale’deki yetkili bayilerine iade ettim, bayii sistemde göründüğünden dolayı ve de emin olmak için 2 kez merkezle telefonla görüşmesi sonucunda; -ekipmanları da iade etmem gerektiği söylemesi üzerine 04.05.2011 günü de; receiver, uzaktan kumanda, scart kablo, ambalaj vb. istedikleri her şeyi tastamam iade ederek imzalı iade formu da aldım, ancak sonrasında müşteri hizmetlerini arayıp bana çıkacak son faturayı öğrenmek istediğimde; 142-TL küsur borcumun olduğunu söylediler, detayı istediğimde ise bunun “kutu bedeli” olduğu söylemesi üzerine; -ama kutuyu ben teslim ettim bayinize deyince kem küm ederek bir hata olduğunu, kutuyu geri vereceklerini ve taâhhüt gereği kutuyu bana sattıklarını kalan taksitlerinde tek seferde fatura edildiğini söyledi, ben de böyle bir şey olamayacağını, teslim ettiğim kutuyu geri almayacağımı bana ancak “sözleşme cayma bedeli” altında bir rakamı bana fatura edebileceklerini ilettim, ama nedense bana bir nüshasını vermedikleri ve burada ki bayii de bile olmayan sadece kendi merkezlerinde muhafaza ettikleri o taahhüde göre kutu bedelinin kalan taksitlerinin Mayıs ayı içinde tek seferde fatura edildiğini söyledi müşteri temsilcisi. Ben de; diğer kurumsal firmalarda böyle bir şey olmadığını ancak “cayma bedeli” denilen müspet bir rakamın (Örnek: D-smarta 24 ay taahhütlü üyelik sonunda kutu üyenin oluyor ama erken iptal olduğu takdirde ise “ekipmanları geri iade ederek” 40-TL cayma bedeli alınıyor.) tahakkuk ettirilebileceğini, yasal haklarımı arayacağımı söyledim ancak tüm çabalarıma rağmen çözümsüz olarak sonlandı tüm bu görüşmelerim.

    Oysa bana verilen ve karşılıklı imzalanan sarı renkli bitişik dört sayfalık (DİGİTAL PLATFORM TEKNOLOJİ HİZMETLERİ A.Ş. ABONELİK SÖZLEŞMESİ) maddelerinde kutunun mülkiyetinin Digitürke ait olduğu ekipmanların yetkili bayiine teslim edilmesine müteakip sözleşmenin son bulacağı yazılıyken tek nüsha düzenledikleri ve üyelerine hiçbir şekilde vermedikleri taahhütname hükümlerinde ise "ana sözleşmeye" tamamen aykırı bir şekilde kutunun üyeye satılmış olması gibi çelişen bir durum mevcut olduğundan dolayı;

    1- Sözleşme ile taahhütname hükümlerinin birbiriyle özünden tamamen çelişmesi yasal mıdır? (Sözleşmede abonelik feshinde kutunun iadesi, taahhütnamede ise kutunun üyeye satılması durumu birbirine bu kadar aykırılık taşıyabilir mi?

    2- Tek nüsha olarak düzenlenen ve sadece kendi merkezlerinde muhafaza edilen taahhütnamenin bir örneğinin üyeye kurulum esnasında bana da bir örneğini bırakmaları gerekmiyor muydu, bu yaptıkları yasal mı? Daha sonra telefon görüşmelerimizde taahhüdün bir örneğini bana gönderin talebime ise ısrarla göndermeyeceklerini ancak mahkeme filan isterse göndereceklerini söylüyorlar!

    3- Ayrıca söz konusu “ Ki sözleşmede kutunun mülkiyetinin digitürke ait olduğu ekipmanların yetkili bayiine teslim edilmesine müteakip sözleşmenin son bulacağı yazılıyken” Digital receiver+ekipmanı yetkili bayii tarafından geri istenilip iade alındığı halde “ana sözleşmeye aykırı olarak” -kalan taahhüt süresi hesabıyla- kutunun üyeye satılmış gibi lanse edilerek tarafıma 142 küsur TL kutu parasını fatura etmelerin bir anlam veremiyorum, anlayan varsa beri gelsin!

    4- Evet oğlum ama reşit 23 yaşında bir yetişkin insan sonuçta o ve dediğim gibi 4 yıldır her kaydı ist'te olduğu halde, babasının başka bir şehirdeki evini csi’cılık oynayarak bulup oraya onun adına icraa kağıdı göndermeleri ne kadar yasaldır, sonrasında yaşadığımız o stres&kırgınlıkları bana yaşatmaya hakları var mıdır, bunun aile içi huzursuzluğum faturasını kim ödeyecektir?


    Evet bu kadar dertlerim ve inanın sorun ödenecek 142 küsur TL değil mesele insanı salak yerine koymaları, ben şimdi ne yapmalıyım yasal olarak akıl verin, sinire kesti tüm hayallerim DT sayesinde iyice?


    ***
    Edit; Bugün arıyor digi MT ve kutunun geri iade edileceğini söyledi ben de kutuyu geri iade almayacağımı söyledim ve görüşme yine sonuçsuz sonlandı!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1nomad -- 11 Mayıs 2011; 15:26:03 >




  • Giriş Paketi Bedeli 7,24
    Süper Lig Paketi 41,00
    Keyif Paketleri Bedeli- (5 Adet) 16,00

    TOPLAM ÖDENECEK TUTAR 66,99
    Her ay digiturke yukarıdaki meblağı ödüyorum, lig başlamadan hemen önce digi ile 2 yıllık anlaşma yaptım bana bu fiyattan 2 yıl boyunca yayın verecekleri söyleyerek taahütte bulundum. Artık lig tv filan pek izlemiyorum ve digiturku komple kapatmak istiyorum. Sizce ne kadar tutarında fatura öderim bu sözleşmemden dönersem ve nasıl bir işlem yapmalıyım.
  • iptal için faxladığınız dilekçe örneğini yazabilirmisiniz arkadaşlar...Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolkytolky

    iptal için faxladığınız dilekçe örneğini yazabilirmisiniz arkadaşlar...Teşekkürler..


    Onların dediği kadar teferruata gerek yok. kendi dilekçem şu şekildeydi.

    "xxxxxxx nolu üyeliğimin kapatılmasını arz ederim" diyip kimlik fotokopimle faxladım. Neden kapatıyorsunuz kart numaranız ne diye sormadılar bile 3 saat içinde onay mesajı geldi.
  • arkadaşlar bende dün itibariyle fax çektim.Sabah dilekçemin işleme konulduğunu ve 03/06/2011 tarihi itibariyle yayınların kesileceği konusunda mesaj geldi.
    Şu anda arayan soran yok.Digitürk kartını ne zaman iade etmem gerekiyor acaba.Hemen mi yoksa yayınlar kesildikten sonra mı? Umarım arayan soran
    olmazda kapatırlar hemen
  • şu fax numarasını bilen biri varsa paylaşabilirmi lutfen nerdeyse 1 haftadır arıyorum müşteri hizmetleri cevap vermiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    şu fax numarasını bilen biri varsa paylaşabilirmi lutfen nerdeyse 1 haftadır arıyorum müşteri hizmetleri cevap vermiyor

    0 212 473 9999 buraya nüfus cüzdanı fotokopisi üye numarası ve iptal gerekçesini ve tel.noyu belirten bir yazıyı faxlaman
    gerekiyor.Gerisi insafsız digitürkün insafına kalmış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diveman


    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    şu fax numarasını bilen biri varsa paylaşabilirmi lutfen nerdeyse 1 haftadır arıyorum müşteri hizmetleri cevap vermiyor

    0 212 473 9999 buraya nüfus cüzdanı fotokopisi üye numarası ve iptal gerekçesini ve tel.noyu belirten bir yazıyı faxlaman
    gerekiyor.Gerisi insafsız digitürkün insafına kalmış...


    işte açarken 5 dakikada açarlar işlerine gelmeyince de böyle uğraş dur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Diveman


    quote:

    Orijinalden alıntı: unixslax

    şu fax numarasını bilen biri varsa paylaşabilirmi lutfen nerdeyse 1 haftadır arıyorum müşteri hizmetleri cevap vermiyor

    0 212 473 9999 buraya nüfus cüzdanı fotokopisi üye numarası ve iptal gerekçesini ve tel.noyu belirten bir yazıyı faxlaman
    gerekiyor.Gerisi insafsız digitürkün insafına kalmış...


    işte açarken 5 dakikada açarlar işlerine gelmeyince de böyle uğraş dur


    Bu sistem iyi olmuş eskiden daha çok uğraştırıyorlardı şimdi fax çekince en geç 3 saatte halloluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeDeO

    ben burada yazılanların tek kelimesine inanmıyorum,

    ben onlarca kez üye oldum, onlarca kez iptal ettirdim tek sorun yaşamadım, bana palavra atılıyor gibi geliyor.

    hep dedikleri tarihden sonra kutuyla bayiye gittim. sözde kapandı kutuyu götürün demişlerdi. Bayide ise üyeliğin dondurulduğunu ve kutuyu almayacaklarını söylediler. En son kavga gürültü gerçekten iptal ettirdim. Bu kadar yılışıklık görmedim ben. aslında taşındığım için iptal ettirmiştim. gideceğim yerde çanak konmuyordu ve iş yerine ilerde tekrar alırım diye düşünüyordum. ama bu davranışlarından sonra tiksinti geldi dt den.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornapsen


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeDeO

    ben burada yazılanların tek kelimesine inanmıyorum,

    ben onlarca kez üye oldum, onlarca kez iptal ettirdim tek sorun yaşamadım, bana palavra atılıyor gibi geliyor.

    hep dedikleri tarihden sonra kutuyla bayiye gittim. sözde kapandı kutuyu götürün demişlerdi. Bayide ise üyeliğin dondurulduğunu ve kutuyu almayacaklarını söylediler. En son kavga gürültü gerçekten iptal ettirdim. Bu kadar yılışıklık görmedim ben. aslında taşındığım için iptal ettirmiştim. gideceğim yerde çanak konmuyordu ve iş yerine ilerde tekrar alırım diye düşünüyordum. ama bu davranışlarından sonra tiksinti geldi dt den.



    Aynı sorunları bende yaşadım, 7-8 yıllık aboneliğimde sözleşme bitince ilk sorduğum yeni fiyatlar ve bana özel kampanya varmı diyorum devam etmek istediğimi belirtiyorum. Onlarda her halde bir salak bulduk diye güncel fiyattan başka, kişiye özel kampanya olmadığını söylüyorlar. Bende sinir katsayımdaki değişlikten dolayı iptal işlemlerine başlıyorum. Sonrası dediğiniz gibi kapatma yerine dondurmalara servisin ekipmanı almamamsı gibi şeyler.

    Fakat bu sene fax işi çıkınca işi daha da yokuşa sürüyorlar zannettim ama öyle değilmiş, faxi çekince 3 saatte onay geldi daha sonra kapanmadan 2-3 arama gerçekleştirdiler lakin kartı ilk götürdüğümde bayii kabul etti.

    Ama pekte sevinmemek lazım yine kendi adıma güncel kampanyalardan ( eski aboneye yapılmayan ) abonelik yaptıktan sonra salak saçma tekliflerle eski abonelik için rahatsız etmeye devam ettiler.




  • ben faxı çekeli üç gün oldu.03.06.2011 günü kapanacağının mesajından sonra 3 gündür ne araya var ne soran.amman nazar değmesin diginin kulağına gitmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diveman

    ben faxı çekeli üç gün oldu.03.06.2011 günü kapanacağının mesajından sonra 3 gündür ne araya var ne soran.amman nazar değmesin diginin kulağına gitmesin


    Fazla sevinme, daha 1 haftann var. ararlarrrr
  • yaklaşık olarak 6 yıldır digitürk abonesiyim hep 30 tl ve 40 tl arası ücret ededim 6 haziranda tahütüm doluyordu bende o ayın parasını peşin ödedim diye rahat takılıyordum ödediğim tutar 34.90 tl lig tvli digitürk 5 tlde hd toplam 40 tl idi faturanın altında bir not tahütünüz bitince 65.00 tl olcak paket ücreti bende aradım dedim iptal etcem

    müşteri hizmetleri bana faxs çekin dedi numara verdi dilekçe ve kimlik fotokopisi ile bende çektim mesaj geldi hemen 3 haziranda abonelik iptal olcak diye neyse birgün sonra aradılar niye iptal ediyorsunuz dediler bende anlattıım olayı bayan dediki bana 3 ay sadece hd parası ödeyin sonrada 39.00 tl bende kabul ettim
  • baştan sona okudum.bir kabus filmi seyreder gibi gerildim.kısaca anladığım şu herkese anlatmakta fayda var

    ÇANAKKALE GEÇİLMEZ DİGİTÜRK İPTAL ETTİRİLEMEZ.

    SANIRIM SÖZLEŞMEDE BÖYLE BİR MADDE VAR AMA NERESİNDE YAZDIĞINI BİZ GÖREMİYORUZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birikinokta -- 28 Mayıs 2011; 11:57:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    yaklaşık olarak 6 yıldır digitürk abonesiyim hep 30 tl ve 40 tl arası ücret ededim 6 haziranda tahütüm doluyordu bende o ayın parasını peşin ödedim diye rahat takılıyordum ödediğim tutar 34.90 tl lig tvli digitürk 5 tlde hd toplam 40 tl idi faturanın altında bir not tahütünüz bitince 65.00 tl olcak paket ücreti bende aradım dedim iptal etcem

    müşteri hizmetleri bana faxs çekin dedi numara verdi dilekçe ve kimlik fotokopisi ile bende çektim mesaj geldi hemen 3 haziranda abonelik iptal olcak diye neyse birgün sonra aradılar niye iptal ediyorsunuz dediler bende anlattıım olayı bayan dediki bana 3 ay sadece hd parası ödeyin sonrada 39.00 tl bende kabul ettim




    yaklaşık 4 yıldır digitürk abonesiyim aylık olarak üyliğim devam ediyordu giriş spor paketine üyeyim 71.99 tl ödüyordum lig tv yi açtırdığımdan beri

    fax çektim iptal edilmesi için ve bir hafta bekledim mesaj yollamadılar bana bende 1 hafta sonra müşteri hizmetlerini aradım fax çektiğimi söyledim iptal işleminiz işlemeniz işleme koyuldu bir dahaki ayın fatura kesim tarihinde yayınınız kesilicek dedi şimdi ben kullanmak istemediğim halde bir ay daha mı beklicem gidip iade etmek istiyorum dedim iptal işlemi her ayın 3 ünde işleme konuluyor dedi yani 1 ay daha aynı faturayı ödettirip öyle iade etmemi istiyorlar sanırım

    şimdi ben uuyduyu kartı götürüp iade etsem yinede 1 ay sonra fatura kesilicek sonuçta kullansam da kullanmasam da aynı faturayımı ödiyeceğim dedim

    müşteri hizmetleri aynı şekilde yayınınız bir sonraki ayın fatura kesim tarihinde yayınınız kesilicek dedi bende o zaman mı iade etmeliyim dedim sizi arıyacaklar dedi


    yani yine iptal ettiremedim digiturk uyeliğimi bir sonraki aya kadar yayının kesilmesini beklicekmişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unixslax -- 13 Haziran 2011; 20:29:41 >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.