Şimdi Ara

digiturk iptal ve ekipman iadesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
0
Favori
60.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir kere bu çukura girdiyseniz ve bilgileriniz onların elinde varsa herhan aranma ihtimaliniz var... Bu sadece dijitürk için değil bütün firmalar ve sektörler için artık böyle ve devamda edicek...

    Bende bir üyeliğimi iptal ettirip şifre karşılığı sinema paketi kurdurtmuştum. İptalden sonra kaç kere aradırlar yok 5 ay bedava izleyin yok şu paketi şu kadar indirimli izleyin vs. vs.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas

    Bir kere bu çukura girdiyseniz ve bilgileriniz onların elinde varsa herhan aranma ihtimaliniz var... Bu sadece dijitürk için değil bütün firmalar ve sektörler için artık böyle ve devamda edicek...

    Bende bir üyeliğimi iptal ettirip şifre karşılığı sinema paketi kurdurtmuştum. İptalden sonra kaç kere aradırlar yok 5 ay bedava izleyin yok şu paketi şu kadar indirimli izleyin vs. vs.


    Benim korkum eski üyeliği kapatıp aynı gün yeni üyelik aldığım halde eskisinide açalım diye bu kadar arıyorlarsa, mevcut üyeliğimi kapatırsam kim bilir neler yaparlar.
  • eskisini açalım diyenin iq>70
  • sonucusuna ona yakın şeyler söyledim, sonra teknik servisten arıyoruz diye tak tık değiştirdiler, üyeliğim var diyince kapattılar telefonu.
  • Diğitürk bun hep yapıyor arkadaşlar artık böyle şeyler duyunca çok yargılamıyorum nolmal diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede

    Diğitürk bun hep yapıyor arkadaşlar artık böyle şeyler duyunca çok yargılamıyorum nolmal diyorum


    En kötüsüde bu yaa. Onların her yaptığına alıştık artık dersek isteklerinin sonu gelmez
  • Digitürk İptal dilekçesi örneği için Digitürk İptal dilekçesi tıklayın
  • Bende bu gün arayıp iptal ettirmek istediğimi söyledim. Üyelik 3 Martta doluyor. Ne olur ne olmaz diye bu günden aradım. Alırken 2 yıllık peşin ödemiştim. İnşallah sorun çıkartmazlar.
  • allah bu digi kurumunu yele bir etsin. bukadar haysiyetsiz ve gurursuz bir daha bir firma yok yeryüzünde.. vallahi elim titriyor şuan sinirden.. şimdi bayiiden geliyorum ve interneti açtım bakiim dijitürk adına şikayet varmı diye ve ilk olarak bu sayfayla karşılaştım ve hemen üye olup bende içimi dökeyim ve bu pis lanet firmaya başkaları kurban gitmesin diye ... allah onların belasını versin. üye yapmak için neredeyse altıma yatmak isteyen digitürk elemanları şimdi iptal ettireceğimi duyunca adam yerine konmamaya başlandık. bu şeref yoksunu firma ya iki kere faks çektim ve halen iptal etmediler bir senedir boşa aidat ödüyorum ve yazık o paraya. eğer bunda kimin parmağı varsa kan zehir kussun.
    sakın siz aklınızı kaçırıp üye falan olmayın. adamlar adınıza yeter ki bir fatura çıkartsın ondan sonra sizi rehin alıyorlar. ve biri de çıkıp bu namus yoksunu firmaya dur demiyor. kanun yok veya herkez bananeci. ama bunların başına ne çoraplar öreceğim beklesinler....




  • 3 Ekim'de üyeliğim doluyor arkadaşlar , ne zaman yollamam gerekir fax'ı?
  • Tecrübeli arkadaşlar yazarsa benimde üyeliğim 28 Ekim'de bitiyor ne zaman faks çekmem lazım 21 Ekim de 1hafta önceden çeksem yeterli mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 eylülde bitiyodu benimde

    1 hafta önce fax çektim aynı gün işleme alındığı mesajı geldi
  • Arkadaşlar

    Öyle bir adam kandırmaca ki ...Geçen ay üye oldum. Ayda 16-TL ye bir YILLIK anlaşma yaptım. Fatura gelmeyince aradım. Dedim ki neden gelmiyor . iki aylık gelecekmiş 32-TL . Buna baştan söyleseler kişiler ona göre bütçesinin düzenler. Sonra 16-TL olarak ön ödemeli ödenecekmiş. Ben iptal ettirmek istiyorum deyince " 2 YIL LIK sözleşmeniz var 280-TL cezası " demesin mi eleman ????

    Ne 2 yılı ben 1 yıl istedim. Üstüne basa basa da ogün diji yi kuranlara söyledim.

    Bağlayan servisle görüşün dendi. Görüştüm " HAKLISINIZ ben mail atarım" diyor uyduyu kuran servis. Bende az önce mail attım ama " Konuyla ilgileneceğiz " diye bir cevap bile gelmedi bırakın çözümü.

    Arkadaşlar bu Digiturk un sahibi kim yada kimler ? Onların telefonlarını yada mail adreslerini bilen var mı ?

    Konuyu çözmezlerse
    Ben Tüketici Hakları Derneğine gidicem. Ordan dava açacağım. Yada Emniyet Müdürlüğünün Dolandırıcılık Şube Müdürlüğüne başvurucağım. Resmen adam kandırıyorlar.

    Bir senelik sözleşme imzalayacağımı hem telefonda kendilerine söyledim hem burda kuranlara söyledim. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınıyorsa baksınlar dinlesinler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    Arkadaşlar

    Öyle bir adam kandırmaca ki ...Geçen ay üye oldum. Ayda 16-TL ye bir YILLIK anlaşma yaptım. Fatura gelmeyince aradım. Dedim ki neden gelmiyor . iki aylık gelecekmiş 32-TL . Buna baştan söyleseler kişiler ona göre bütçesinin düzenler. Sonra 16-TL olarak ön ödemeli ödenecekmiş. Ben iptal ettirmek istiyorum deyince " 2 YIL LIK sözleşmeniz var 280-TL cezası " demesin mi eleman ????

    Ne 2 yılı ben 1 yıl istedim. Üstüne basa basa da ogün diji yi kuranlara söyledim.

    Bağlayan servisle görüşün dendi. Görüştüm " HAKLISINIZ ben mail atarım" diyor uyduyu kuran servis. Bende az önce mail attım ama " Konuyla ilgileneceğiz " diye bir cevap bile gelmedi bırakın çözümü.

    Arkadaşlar bu Digiturk un sahibi kim yada kimler ? Onların telefonlarını yada mail adreslerini bilen var mı ?

    Konuyu çözmezlerse
    Ben Tüketici Hakları Derneğine gidicem. Ordan dava açacağım. Yada Emniyet Müdürlüğünün Dolandırıcılık Şube Müdürlüğüne başvurucağım. Resmen adam kandırıyorlar.

    Bir senelik sözleşme imzalayacağımı hem telefonda kendilerine söyledim hem burda kuranlara söyledim. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınıyorsa baksınlar dinlesinler.



    üyeliğiniz çanak ve uydu alıcısı + giriş paketinden mi oluşuyor?




  • Anderson

    Evet kardeş. Çanak kurulumuna 85-TL aldı burda kuran servis.

    Bende çanak vardı. Geldiklerinde çanağa baktılar. Onun bir parçası eksik miş güya....Kendi çanaklarını takacaklarmış...

    Kendi çanaklarını taktılar. Kurulum ücreti bir seferlik 85-TL aldılar. Ayda 16-TL olan dan istiyorum dedim, bir sene lik dedim.

    Tamam dediler.

    Akşamın 9 u bir sürü kağıt imzalattılar. Kim bilir ne maddeler vardı. Hiçbirini okuyamadan imzaladık. Servis elemanları bir an önce gitmeye çabalıyor. Orda bir sahtekarlık mı yapıldı acaba diye düşünüyorum.

    Bugün 0212 473 73 73 bana iki yıllık sözleşmeniz var diyor. Bursa da ki servisine ben bir YILLIK istiyorum denicem eğer beğenirsem devam ettiririm demiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Anderson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    Arkadaşlar

    Öyle bir adam kandırmaca ki ...Geçen ay üye oldum. Ayda 16-TL ye bir YILLIK anlaşma yaptım. Fatura gelmeyince aradım. Dedim ki neden gelmiyor . iki aylık gelecekmiş 32-TL . Buna baştan söyleseler kişiler ona göre bütçesinin düzenler. Sonra 16-TL olarak ön ödemeli ödenecekmiş. Ben iptal ettirmek istiyorum deyince " 2 YIL LIK sözleşmeniz var 280-TL cezası " demesin mi eleman ????

    Ne 2 yılı ben 1 yıl istedim. Üstüne basa basa da ogün diji yi kuranlara söyledim.

    Bağlayan servisle görüşün dendi. Görüştüm " HAKLISINIZ ben mail atarım" diyor uyduyu kuran servis. Bende az önce mail attım ama " Konuyla ilgileneceğiz " diye bir cevap bile gelmedi bırakın çözümü.

    Arkadaşlar bu Digiturk un sahibi kim yada kimler ? Onların telefonlarını yada mail adreslerini bilen var mı ?

    Konuyu çözmezlerse
    Ben Tüketici Hakları Derneğine gidicem. Ordan dava açacağım. Yada Emniyet Müdürlüğünün Dolandırıcılık Şube Müdürlüğüne başvurucağım. Resmen adam kandırıyorlar.

    Bir senelik sözleşme imzalayacağımı hem telefonda kendilerine söyledim hem burda kuranlara söyledim. Telefon görüşmeleri kayıt altına alınıyorsa baksınlar dinlesinler.



    üyeliğiniz çanak ve uydu alıcısı + giriş paketinden mi oluşuyor?

    Aylık sabit ücret 12-TL + hd yayınları seyretme paketi 4 -TL = 16-TL bunu istedim ben. Bir senelik sözleşme istiyorum dedim. Onlar iki yıl olursa cihaz sizin olur dediler ama ben istemedim.

    Çanak kurulum ücreti bir seferliğe mahsus 85-TL alındığını söyledi servisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiturkHater

    Merhaba, rumuzumdan da anlaşılacağı gibi digiturk'ten nefret ettim. 10 senelik bir üyelikten sonra iptal ettirmek istedim ve 10 sene boyunca bana tek bir kampanya sunmayan adamlar, iptal ettireceğimi söyleyince bir anda beni kampanyaya boğdular. Keşke bunu üye olduğum 10 sene içinde bir kez bile olsa yapsalardı ama ancak kuş elden kaçınca iyi davranmaya çalışıyorlar. Gerçi bende de suç var, ne ligtv izlerim ne de özel bir kanal. Neden 10 sene bu heriflere o kadar para ödedim bilmiyorum :(. Herneyse bu üyelik iptalinden 1 hafta sonra bir sms gönderdiler ve ekipmanları iade etmemi yoksa bana fatura edeceklerini söylediler. Adamların politikası gerçekten şu: gelene iyi davran, gidenin işlerini yokuşa sür. Bu polikayı call center'daki elemanlarına da benimsetmişler ve gerçekten iptal etmek istediğimi söyledikten sonra call center'dakiler beni resmen tersler gibi konuşmaya başladılar. "Hadi kapat artık, meşgul etme beni" gibi tavır takındılar. Nereye, neyi teslim etmem gerektiğini sordum ve bana sadece bir cadde ismi verdi. e devami nedir bu adresin, apartman no'su nedir diye sorunca da, bendeki listede sadece bu kadarı yazıyor dedi. Tamam dedim kapattım ve girip kendi sitelerinden adresin tamamını aldım. Yalana bak ki kendi sitelerinde adresin tamamı var.

    Herneyse çok sinirlendim ve bunları yazmak zorunda hissettim. iptal ettircekler bu kötü muameleye hazırlıklı olsunlar, ya da bu firmaya hiç bulaşmasınlar.

    Evet haklısın kardeş

    0212 299 13 13 nolu telefona bakan bayana : "Faturam gelmedi " dedim. Bana " Faturalar için 473 73 73 ü aramam gerektiğini söyledi. Ben kendisine " başına alan kodu koyuyormuyuz " diye sordum.

    " Hayır " dedi.

    473 73 73 ü aradım. Sistemde böyle bir numara olmadığı bilgisi Turkcel operatörden geldi.
    Tekrar 0 212 299 13 13 nolu telefonu aradım dedim ki " verdiğiniz numara yanlış " dedim. Çıkan bayan personel " Başına 0212 alan kodunu koyun " dedi. Dedim ki " Neden az önce söylemediniz boşuna tekrar sizi arıyorum ve kontür harcıyorum " dedim. Oda " O ben değildim " dedi ve pat yüzüme kapadı.

    Firma profili bu işte...Vitrine konanlar baştan yanlış...Hem bilgisiz doğru yönlendiremiyor hem kaba.


    Birinci bayan bilgisizdi, daha fatura için verilen telefonu doğru düzgün müşteriye veremiyor, alan kodu var mı diye sorduğum halde yok diyor yanlış yönlendiriyor. Zamanım ve kontürüm az iken her ikisini de bana harcattırıyor ....

    İkinci ye arıyorum numara yanlış doğrusunu versinler diye , ikinci bayanda başına alan kodu koyun diyor yüzüme kapıyor ....

    Lakin Fatura bilgisi veren erkek elemanları nazikti. Demek ki onu; sinirlendir dik leri müşterileri, sabırla dinlesin diye onu özellikle seçtiler heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    Anderson

    Evet kardeş. Çanak kurulumuna 85-TL aldı burda kuran servis.

    Bende çanak vardı. Geldiklerinde çanağa baktılar. Onun bir parçası eksik miş güya....Kendi çanaklarını takacaklarmış...

    Kendi çanaklarını taktılar. Kurulum ücreti bir seferlik 85-TL aldılar. Ayda 16-TL olan dan istiyorum dedim, bir sene lik dedim.

    Tamam dediler.

    Akşamın 9 u bir sürü kağıt imzalattılar. Kim bilir ne maddeler vardı. Hiçbirini okuyamadan imzaladık. Servis elemanları bir an önce gitmeye çabalıyor. Orda bir sahtekarlık mı yapıldı acaba diye düşünüyorum.

    Bugün 0212 473 73 73 bana iki yıllık sözleşmeniz var diyor. Bursa da ki servisine ben bir YILLIK istiyorum denicem eğer beğenirsem devam ettiririm demiştim.


    dostum o kampanya 2 yıllık. 2 yıllık taahhüt veriyorsun ayda 16 tl ödüyorsun.. 2 yıl sonunda çanak ve uydu alıcısı senin oluyor. sen bu kampanyaya imza atmışsın. ama benim anlamadığı artı olarak senden 85 tl alınması?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomas Anderson

    quote:

    Orijinalden alıntı: Birbilenesormalı

    Anderson

    Evet kardeş. Çanak kurulumuna 85-TL aldı burda kuran servis.

    Bende çanak vardı. Geldiklerinde çanağa baktılar. Onun bir parçası eksik miş güya....Kendi çanaklarını takacaklarmış...

    Kendi çanaklarını taktılar. Kurulum ücreti bir seferlik 85-TL aldılar. Ayda 16-TL olan dan istiyorum dedim, bir sene lik dedim.

    Tamam dediler.

    Akşamın 9 u bir sürü kağıt imzalattılar. Kim bilir ne maddeler vardı. Hiçbirini okuyamadan imzaladık. Servis elemanları bir an önce gitmeye çabalıyor. Orda bir sahtekarlık mı yapıldı acaba diye düşünüyorum.

    Bugün 0212 473 73 73 bana iki yıllık sözleşmeniz var diyor. Bursa da ki servisine ben bir YILLIK istiyorum denicem eğer beğenirsem devam ettiririm demiştim.


    dostum o kampanya 2 yıllık. 2 yıllık taahhüt veriyorsun ayda 16 tl ödüyorsun.. 2 yıl sonunda çanak ve uydu alıcısı senin oluyor. sen bu kampanyaya imza atmışsın. ama benim anlamadığı artı olarak senden 85 tl alınması?

    Thomas Anderson
    Kardeş senin dediğin seçenek evet var. Ancak Diji nin resmi sitesine gir. Yukarda ki seçenekler için de " Digiturk Paketler " i seç. Digiturk Giriş Paketini tıkla. Sayfa açılsın. En altta ne yazıyor :

    En az 12 ay üyelik taahhüdü verilmesi gerekmektedir.
    Hd kanalları Digiturk HD veya Digiturk Plus üyeliği ile izleyebilirsiniz.


    yazıyor.

    Şimdi geri Digitürk Paketleri sayfasına geri dön. Aşağı in. Ne yazıyor en altta : Digiturk HD

    ORAYA NE YAZMIŞLAR :

    " Üstelik 12 ay taahhüt verene ayda sadece 4 TL ! "

    yazmışlar.

    Ben ne istediğimi biliyorum. Üstüne basa basa hem telefonda istanbul merkezlerine bunu söyledim hem kuran yetkili servise söyledim. Tamam dediler 1 senelik. Zaten denemek için kurdurdum. Sitelerinde de 12 ay şartı var zaten. 2 yıl istersen cihazlar müşteride kalıyor bunu biliyorum. Ben istemedim.

    Bakalım bir yıl deneyelim dedim.

    Ne bileyim böyle bir oyuna geleceğimi.
    Yukarda yazımda da bahsetmiştim, servis akşam 9 da geldi acele kurdu, tam giderken o sözleri imzalattı. Sarı kopyaları verdi giderken. Okuyarak imzaladım diye madde konmuş. Ama okutmuyorlar. Başka yere servise gideceğiz bekliyorlar diye alel acele ediyorlar.

    Sonradan okudum ki öyle bir sözleşme ki hep kendi lehine, müşterinin aleyhine her sayfası her sözü....
    Örneğin Fatura ları adrese yollama parasını bile Digiturk saklı tutuyormuş..

    Daha neler saklı tutuyor neler...Dün şikayet sitelerinden birine bir baktım 445 şikayet var Digiturk hakkında ki ...ohaa ... bunlar internete şikayet sitelerine yazmayı akıl edenler ... bide aklına gelmeyenler var..interneti olmayanlar var... interneti evinde çocukları için olup kullanmayı bilmeyenler var .....




  • bir dügüturk macerası da burdan:

    5-6 yıllık aboneliğimi, uydunet vs. altyapı aldığım için iptal ettirmek istedim. telefon ettim fax ıvır zıvır dediler peki dedik çekeriz. çektik faxı. üyeliğimin iptal edildiği bildirildi.

    derken aradan bir zaman geçti, pat bir telefon, yine digiturk, ya üyeliğinizi iptal ettirmeyin şöyleo lur böyle olur.. yok ben yeni platform aldım istemiyorum. ya lütfen en azından ekim ayına kadar düşünün üyeliğiniz açılmayacak. peki hadi ( vicdanıma tüküreyim)

    aradan aylar geçer bu konuşmayı ortofo unutur. ekim de geçer arayan soran yok tabiki. sonra pat diye bir mesaj. ekim ayı faturanız şu kadar. hoppalaa....

    yine digitürke telefon. ya kardeşim ben abone değilim. ama 5 ay önce ekime kadar şey olmaz açılacak denmiş. otomatik açılmış. Allah tepenizden baksın e mi. tekrar kapatalım. yine fax çek ıvır zıvır. ve haybeden fatura öde.(almadığım hizmet için)


    ne diyelim. hizmet kalitenizin altına imza atarım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.