Şimdi Ara

Digitürk Nasıl olur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar.Yeni full hd tv aldımda.Digitürk Hd Full Abonelik+Lig tv yıllık üyeliği alsam nasıl olur?kaça patlar acaba?Tv de dahili uydu alıcısı var..modülü yok..alternatifler ne olabilir acaba?



  • Bence soracağına digiturkun kendi sitesinden rahatça hesaplayabilirsin. Bu arada Digiturk Full paket diyorsun, baya zenginsin heralde Allah daha çok versin tabii de, bu sana aylık en az 120 liraya patlar. haberin olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: western222

    Arkadaşlar.Yeni full hd tv aldımda.Digitürk Hd Full Abonelik+Lig tv yıllık üyeliği alsam nasıl olur?kaça patlar acaba?Tv de dahili uydu alıcısı var..modülü yok..alternatifler ne olabilir acaba?

    Güncel kampanyalara dikkat ederk üye olmaya çalış.Şuan için 1 yıl Hd ve yetişkin paketi hediye kampanyası var.Yakında 1 yıl hd veya Digiplus + 6 ay Spor Extra Paketi + 1 yıl yetişkin paketi şeklinde bir kampanya çıkabilir.Ayrıca,ilk 4 ay %50 indirimli.aşağıdaki linkten fiyatlar hakkında ve hangi pakette hani kanalların olduğu hakkında bilgi sahibi olabilirsin.

    http://www.digiturk.com.tr/digiturk-paketleri/paketler




  • Digiturk iyi hoş ama son dönemde adamlar teknik servis konusunda çok cıvıttı. Plus üyelikleri hep sözleşmeli yapıyorlar. Sözleşme süresi bitince de size sormadan otomatik yeniliyorlar. Kapatayım dersen, şu tarihe kadar sözleşmeniz var deyip yüklü fatura çıkartıyorlar.

    1 aydır digiturk plus kutuda sorun yaşıyorum. Teknik servis istedim. 20 TL gelme parası istediler. Neyse dedim. Geldi. Kutuyu değişti. Sorun çözülmedi. Ertesi gün tekrar çağırdım. Kutuya giren 3'lü kafayı değiştirmeliyiz dedi. 15 lira parça parası aldı. Sorun yine düzelmedi. Ertesi gün tekrar çağırdım. Bu sefer de lnb'yi değiştirmemiz lazım dedi. 38 TL daha istedi. Arkadaş, o zaman dünkü değiştirdiğin sağlam parça için ödediğim 15 TL'ye ne olacak? Servis elemanı, denemeden çözemeyiz dedi. 38 TL'ye lnb'yi değiştirdikten sonra da sorununuz devam edebilir. Bu durumda kabloları değiştiririz. Yine ücret ödemeniz gerekecek dedi.

    Bu cevaba deli oldum. Şaka mıdır nedir? LNB'yi değiştirmeyip, üyeliğimi kapatmaya karar verdim. Faksı çektim. Hemen aradılar. Aman efendim, biz 38 TL lnb parasını sizin yerinize ödeyeceğiz filan. Vazgeçirdiler. 2 gün bekledim. Servis gelmedi. Sonra tekrar aradılar. Neymiş efendim? Ellerinde lnb kalmamış. Bu nedenle gecikecekmiş. Tabi bu süreçte 03.10.2012'ye kadar olan yeni faturamı da gönderdiler. (Ücreti peşin alıyorlar ya) 1 haftadır hala ses yok. Allah'tan evde kablolu tv var.

    Digiturk'te servis anlayışı maalesef böyle olmuş. Geçen seneye kadar böyle değildi. Lig tv olmasa, valla bir saniye durmam. Bence iyice araştırın. Şikayet sitelerine bir bakın. Para ödemek değil, enayi yerine konmak kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölüdeniz

    Bence soracağına digiturkun kendi sitesinden rahatça hesaplayabilirsin. Bu arada Digiturk Full paket diyorsun, baya zenginsin heralde Allah daha çok versin tabii de, bu sana aylık en az 120 liraya patlar. haberin olsun.

    http://www.digiturk.com.tr/digiturk-kampanyalari/kampanyaligtv

    böyle bir kampanya varmış.hala devam ediyor mu bilmiyorum..eğer devam ediyorsa lig tvli bu kampanya çok ucuz değil mi?ama kutuyu vermiyorlar sanırım :(




  • Digitürkmü dedi biri ? canını seven hemen uzaklaşsın oradan !:D

    Dsmart kullanıcısıydım, taahhütüm bitince yaklaşık 9-10 ay önce digitürkten aradılar, Türkcell online sınırsız internet paketi+digitürk paketine geçmem için beni ikna etmeye çalışan müşteri temsilcisi bana sadece onaylamam halinde benim hiçbi işlem yapmadan digitürkün ve internetimin transfer ve iptal işlemlerinin kendileri tarafından yapılacağını söyledi, bende dsmartı beğenmediğim için bi aptallık yapıp kabul ettim maalesef ve kalite standartları "çok yüksek olan" digitürke geçiş yaptım.

    Çile burada başladı iştee...... Abone olduktan sonra dsmart aboneliğimin iptal edilmediğini iki ay üstüste kullanmadığım dsmartın faturasının otomotik ödemeyle ödemiş olduğumu farkettim, iptal edeceğini söyleyen digitürkü aradığımda böyle bir hizmet vermediklerini söyledi, ben beni üye yapan müşteri temsilcisine iki kez sorduğumu kendisininde çok net bi şekilde dmsartın iptali ile ilgili bütün işlemleri kendilerinin yapacağını benim hiçbirşeye karışmayacağımı ısrarla söylediğini anlatsamda o müşteri temsilcisinin yanlış beyanda bulunduğunu söylediler, yani beni keklediğini.. digitürkü iptal etmek istedim, iptal ediceksem 200 lira civarında para vermem gerektiği cevabını pişkin pişkin verdiler. Neyse toplamda yaklaşık üç aylık dsmart faturasını enayi gibi ödeyip o üyeliğimi kapattırdım.

    Burada bitmedi tabi, kurulduğu günden beri bütün kanalları takılarak donarak izleme eziyeti ile devam ederken durduk yere yayın gitti, aradım müşteri hizmetlerini teknik servis göndericez dediler, iki gün sonra gelen teknik sersiv antenle uğraşıp yarım yamalak olan bazı kanalları göstermeyen bazılarını iste sürekli takılarak izleyebildiğim muhteşem kaliteli yayını geri getirip 25 TL parayı alıp gitti, aradan bir ay geçti yine aynı sorun oldu, aradım müşteri hizmetlerini ve yine teknik servis, bir 25 TL daha ... Sonra bir-iki ay ve sinyal zayıf uyarısı yayın yok, bu şekilde 9 ayda 4 kez servis geldi ve 100 TL bayıldım. Şu anda 5. kez tv de yayın yok ve normal uydu taktım onu kullanıyorum. Boş yere fatura ödemeyemim iptal ettireyim dedim, taahhüt nedeni ile 273 lira para istediler, lanet olsun veriyim iptal edin dedim bu kezde Türkcel Superonline internetide kapatıcaz bi okadar da ona ödersiniz dediler. Benim internetle ilgili sorunum yok onu devam ettiricem dedim olmaz onuda iptal ederiz ve 550 TL civarında bir para ödersiniz dendi. Türkcel Superonline müşteri hizmetlerini aradığımda digitürkü iptal ettirip kendileri ile olan taahhütümü devam ettirebileceğimi, interneti iptal ettirmezsem herhangi bir ücret ödemek zorunda kalmayacağımı öğrendim, digitürk müşteri temsilcisinin söylediğini anlattım, öyle birşey yok dedi, yalanmı söylüyor dedim, muhtemelen dedi....

    9 ay boyunca takılmadan tek bir program izleyemedim, 9 ayın abartısız 20-25 günü sinyal seviyesi düşük uyarısı vererek tv de yayın olmadı, parasını verip servis çağırdığımda bile minnetle beklemek zorunda kaldığım günler, müşteri hizmetlerini arayıp dakikalarca derdimi anlatmaya çalışmamda cabası.... Şehrin tam göbeğinde apartmanda oturuyorum, anten çatıda, hava şartlarının kötü olması gibi hiçbir sorun olmadı, komşum var digitürk kullanan o biraz daha şanslı iki yılda 3 kez servis gelmiş:D 9 ay boyunca ben çile çektim, defalarca lanet olsun dedirttiler..., insanları keriz yerine koyan müşteri hizmetlerindeki görevlilerimi dersin verdiğiniz paranın karşılığını alamayarak normal kannalları bile izleyemeyip enayi gibi hissetmek mi dersiniz bilemem... pişman olmak isteyen varsa abone olsunn....




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.