Şimdi Ara

Digitürk Üyelik İptali...!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
29.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bununla ilgili bir çok konu var ama bana bu üyelik iptalini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmiş yani tecrübe etmiş birileri lazım...
    Digitürk ile aramda geçenleri öyle uzun uzun anlatmıycam 9 seneden beridir üyeyim artık yeter....film paketi diyolar dilediğin zaman izleden film izliyorum internet üzerinden cihaz yada android uygulamasından bu ay tam 120 lira fatura çıkarmışlar ne o güya film paketine üyeyiz...Birde bana 15 salon filmi ücretsiz diyolar bende ücretsiz diye kiralayıp izledim bol bol faturaya bir baktım 120 lirayı görünce şok oldum 3 lira 3 lira yansımış hep...Ayrıca film paketini iptal ettim tahhüt bozdum son iki ayı kalmıştı geri bile aramadılar bi 125 lira daha fatura ödüycem...
    Bende d-smart aradım ayda 21 liraya hd şekilde her şeyi izliycem maçı muçu filmleri digitürke kalsın lanet olsun...
    Şimdi sormak istediğim nasıl bi yol izlemem gerekiyor faks ile uğraşamam direk bayiye gidip nasıl iptal talebinde bulunucam ekipmanları nasıl teslim edicem antenden IQ plus kutuya kadar bunları nasıl geri vericem anten ve lnb kalıyomu neleri geri vericem bana extra ücret çıkarmasınlar birde.kısacası böyle çok uğraşmamdan izlemem gereken yol nedir biri açıklarsa sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba,

    Benimde mayıs ayında dolacak digiturk üyeliğim ve iptal edeceğim. Geçen sene çıkmayayım diye 1 senedir faturam 4,99 tl sabit olarak teklif ettiler ve öyle de geliyor. Ama kurtuluşları yok bu sene iptal edeceğim. Çok fazla uğraşmana gerek yok, onların anladığı dilden gitmen yeterli olacaktır. A4 kağıdına arkalı önlü kimlik fotokopini çekip çıkma sebebine de ailevi nedenler yaz ve faksla. Ardından defalarca aranacaksın, hiçbirini kabul etme ve iptal ardından cihazlarını gelip alabileceklerini belirt. İlgili tarihte yayın kapanır ve sende kutuyu toplayıp almaları üzerine kenarda tutarsın.
  • Teşekkürler hocam verdiğiniz bilgiler için...Saolun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 24 Şubat 2015; 17:23:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim. Ekstra ücret çıkarabilecekleri tek durum taahhüt var ise ve taahhüt zamanından önce ise iptal dilekçesi sadece o tarihe kadar olan farkı son faturaya yansıtabilirler, bu konuda da dikkatli olmanı rica ederim, söyleyecekleri miktarı sizde hesaplayın.
  • Anladım taahhüt var Gs maç paketi var nisan 3'te bitiyo...film paketi vardı dediğim gibi onu iptal ettim ödedim...zaten nisandan sonra iptal ettiricem yani nisan 3'ü gelmeden iptal talebinde bulunucam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru bilinen yanlışları da açıklayalım o zaman ; film paketi kapsamında dilediğin zaman dilediğin yerde uygulamasında film kategorisi altındaki filmleri ücretsiz izleyebilirsiniz.Bu filmler 9-17 kanal numarsı aralığında yayın yapan moviemax kanallarının filmleridir.
    Kirala kategorisi altındaki içerikler ücretli ve kiralamadan önce ücret bilgisi görülüyor zaten.
    Salon kanalları içinse Avantaj paketi vardır.Bu paketle 201-202-203 nolu kanallarda yayınlanan filmleri 24 kez izleyebilirsiniz.Bu paket varsa 5 adet filmi internet üzerinden ücretsiz kiralayıp izleyebilirsiniz ve bu film paketi kapsamında değilidir.
    Film paketini iptal edince ne için aranmayı bekliyordunuz ki?
    3 nisanda taahhüt sona eriyorsa 3 mart geçtikten sonra fax cekmeniz lazım ceza ödememek için ayrıca iptal tamamlanınca kutu , kart ,kumanda ,hdmı kabloyu iade etmeniz lazım çanak lnb falan sizin malınız onları geri vermiyorsunuz.2 ay içinde siz geri götürmelisiniz kimse gelip almıyor haberiniz olsun.
    Digitürk çalışanı falan da değilim forumun genel huyu hemen bir yerin çalışanı damgası yapıştırılıyorda ondan yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gefe16 -- 24 Şubat 2015; 23:11:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam açıklamaların ve bilgilendirmelerin için çok teşekkürler...
    Uzatmıyayım dedim ama 3-4 ay önce başımdan geçen olayı anlatayım madem konu buraya geldi daha doğrusu neden iptal ettiğim konusuna...
    Bi akşam eve geldim baktım filmler listesinde çok sevdiğim bir film var izle diyorum kiralamalısınız diyor dedim zaten ben film paketine üyeyim niye izliyemiyorum dedim bi mt'yi arıyayım aradım açıkladı bana bi güzel iyi dedim iptal edin film paketini benim o zaman...
    Hemen işleme aldı ertesi gün öğlen saati aradılar hemen işte neden çıkıyosunuz cart curt bende sert dille hayır iptal edin taahhüt bedeli ne ise ödüycem bu saçmalıktan çıkmak istiyorum dedim...
    İşte anlatıyo çıkarsanız şu kadar bu kadar diye ben memnuniyetinizi sağlamak adına size şu şu tarihe kadar 15 salon filmi hediye edeyim birde 3 ay boyunca yetişkin kanalları hediyem olsun diye çok ısrar etti yalvardı resmen,dedim hadi öyle olsun madem taahhüt bitmesine 4 ay kalmış mt'nin dediği gibi boşa ceza parası ödemiyeyim dedim kabul ettim...
    Sonra bi akşam salon filmlerinden 15 tane bedava ya seçtim bi tane izledim sonra teyit etmek için hemen mt'yi aradım tekrar dedim böyle böyle işlem yaptım kirala diye seçtim yansıdımı şu an güncel faturaya hayır beyefendi dedi görüşmeyi sonlandırdık..
    Ben ilerleyen günlerde film menüsünden kiralayıp izlemeye başladım aynı şekilde telefondanda dilediğin zaman uygulamasındanda kiralayıp izlemeye başladım fatura bir kesildi faturaya baktım 120 lira içeriğe baktım 24-28 lira filan dilediğin zaman kriala izle diye seçenekler adı altında ücretler...
    Hemen o sinirle aradım iptal ettirdim film paketini bu sefer hemen işleme aldılar 2 ay kaldığı için kalan taahhüt bozduğum için kalan indrimlerde yansıdı takip eden ayda yani bu ayda 125 lira fatura ödedim...şu an film paketi iptal edilmiş durumda...
    Kalan bir taahhüt daha var oda nisanda bitiyor 39 tl sadece Gs maçları...
    Bu gün bi hesap yaptım oda bitince ben ne öderim diye hd IQ PLUS kutu ücreti indirimide var yani o şu bu minumum 40 lira ücret çıktı...
    D-smart aradım adamlar aynı kanalları hd kutu ücreti yok birşey yok ayda 20 liraya veriyo hemen kayıt yaptırdım nisan ikinci haftası gelio kuracaklar bende bu arada digitürk iptal ettiricem işte...
    Asıl kızıdığım konu hocam ben filn paketi kullanıyorum ayda 19 lira para veriyorum film izlemek istiyorum ayrıyetten onada para veriyorum bana bence bu ters hocam, yanlış anlamayın ama gerçekten çok saçma geliyo yani bana kimse birşey anlatmasın açıklamasın bem film paketi kullanıyosam bem film izlemek istediğimde ek ücret vermiycem yok movimax kanalları için geçerliymiş filan bence çok yanlış ve bu olay yüzünden ben digitürkten çıkıyorum...

    Başımdan geçen ve düşündüklerim bunlar...Şimdi size sormak istediğim faks gönderirken ne yazmam gerekiyor belli bi taslak yada kalıp varmı yoksa dilekçe şeklindemi yazıcaz iptal nedenimizi kimlik fotokopisi ile birlikte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lion_Army kullanıcısına yanıt
    Faxa su üyelik numaralı uyenizim su sebeplerle uyeligimin ilk fatura kesim tarihinde sonlandırılmasını istiyorum diye yazıp isim -soyisim ve imzanizi ekleyip altına onlu arkalı kimlik fotokopisini ekleyip 0212 473 99 99 fax cekmeniz yeterli.Birkaç saat sonra arayın müşteri hizmetlerini faxin ulaşıp ulaşmadığını teyit edin bazen ulasmayabiliyor.
    Faxtan sonra sizi arayacaklar bu aramada en az 3 ay fatura yok 4ay film+dizi+tüm keyifler hediye +3 ay taraftar paketini de hediye ederler + plus iq kutuyu 1 yıl bedava verelim teklifinde bulunacaklardır. Hatta kararliliginiza gore hediye sürelerinde artacaktir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün 0.212.473 99 99 a fax çekerek başlattığım eylem.

    Daha sonra online görüştüm 03.03.2015 ten itibaren ipotal edeceklerini söylediler bekliyorum.

    1. yıl ulusal kanallar hd+ belgesel+hd+(izlediğim 2 yabancı kanal fashion tv hd +bbc hd var ) :16.99
    2. yıl ulusal kanallar sd+belgesel yok hd yok (izlediğim 2 yabancı kanal fashion tv hd +bbc hd yok):19.99

    Turksatta bedava o kadar HD varken HD siz kanallara (haber+müzik eğlence eklenmiş güya) ayda 20 tl ödemek kerizlik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etimonster -- 25 Şubat 2015; 12:27:02 >
  • Ben iki gündür faks çekmeye uğraşıyorum ama sürekli hata veriyor, Başka faxlardan da denedim ama muvaffak olamadım.. Ne kurumsal firmaymış Tek yol fax ona bozuk.. Oh ne ala memleket
  • Anladım hocam çok teşekkürler yardımlarınız için...
    Gelişmeleri mart 3'den sonra eklerim buraya...
    Dediğiniz gibi bir çok teklif verecekler bana biliyorum ama kararlıyım iptal ettiricem..
    İnşallah @browerdi arkadaşında bahsettiği gibi fax'da sorun yaşamam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion_Army -- 25 Şubat 2015; 14:17:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal dilekçesini teknik servislere de birakabilirsiniz illa faxa gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Problem zaman meselesi.. anca hafta sonu gidebilirim. Konu komşu 3 ayrı yerden bizim işyerinden tüm gün fax denemesi hepsinde iletişim hatası diyor da başka birşey demiyor.. Tam rezillik.. Açıp sorduğumda sorun yok diyorlar
  • Şu şekilde yazabilirsiniz;

    DİGİTÜRK MÜŞTERİ HİZMETLERİNE
    TALEPTE BULUNAN KULLANICI: (Ad ve Soyadınızı yazınız)
    DİGİTÜRK ABONE NUMARASI: (Abonelik numaranızı buraya yazınız)
    CEP TELEFONU: (Digitürkte kayıtlı telefon numaranızı yazınız.
    KONU : Digitürk abonelik iptal talebidir.
    İPTAL SEBEBİ: (Digitürkü iptal ettirme sebebini yazınız)
    AÇIKLAMALAR: Digitürk Müşteri Hizmetleri ile ../…/20.. tarihinde yapmış olduğum telefon görüşmesinde Digitürk Aboneliğimin iptalinin gerçekleşebilmesi için iptal talebimi belirten bir dilekçe ile nüfus cüzdanı fotokopisinin 0212-473 99 99 faks numarasına faks çekilmesi halinde iptal işlemenin gerçekleştirileceği Müşteri Hizmeti tarafından bildirilmiştir.
    SONUÇ ve TALEP: Yukarıda açıklamış olduğum nedenlerle Digitürk üyeliğimin İPTAL EDİLMESİNİ, İptal talebimden sonra tarafınızdan verilen Receiver’i sözleşmedeki adresimden gelip alabileceğinizi, İptal işleminin tarafınızca yapılmaması halinde ya da geç yapılması halinde ve Receiver’in tarafınızca teslim alınmaması halinde sorumluluk kabul etmediğimi bildirir, dilekçemdeki talep doğrultusunda iptal işlemimin gerçekleştirilmesini saygılarımla arz ve talep ederim. ../…/20..
    İptal Talebinde Bulunan
    (Ad ve Soyadınızı yazınız ve altını imzalayınız)
    EKİ: Nüfus Cüzdanı Fotokopisi




  • Bakalım ne kadar sürede bitecek bu işlemler
  • @CLAVATA
    Paylaşım için Teşekkürler

    @etimonster
    Ay başından sonra iptal talebinde bulunucam hocam geçen sürecide burdan paylaşıcam ve çıkıyom diye yapılacak tekliferi filan.... Ne teklif ederlerse etsinler bana ayda 20 liradan hd kutu dahil yayın verebiliyosanız teklif verin diycem aksi taktirde boşa çenesini yormasınlar...
    D-Smart ayda 20 lira film kanalları dahil ve hd...Arada uçurum var..Burda IQ plus kutu ücreti zaten 20 lira ne soymuşlar yıllardan beri beni be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlısı inşallah, haberleri bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihazda sorun var dt5103 ekranda karelenme bozulma oluyor sinyalde kablo akşamında sorun yok bir çok arkadaşda da bu sorun var aradım biz gelirsek 25 TL sen getirisen cihazı 10 tl alırız diyorlar bu bence yasal değil aktivasyon parası da alıyorlar 30 TL o da yasal değil firmalar elden para almalari yasal suçtur üstelik aldığı parayı belgelendirmiyor da fatura İrsaliye yada makbuz vermiyorlar ben bunların hepsini yazdım DT ye donüş yapmadılar tüketici mahkemesine baş vursam kazanirmiyim? resmen mağduruz TV izleme zevkimiz bitti paramizla rezil oluyoruz tavsiyelerinizi bekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuxeses kullanıcısına yanıt
    BTK'ya bir başvurun bakalım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yuxeses kullanıcısına yanıt
    Sakın servise götürmeyin müşteri hizmetlerinden talep açtırın kutu arızalarında çünkü siz servise doğrudan götürünce servis bunu digitürke bildirmiyor ve 1 ay içinde cihaz yine arıza yaparsa ücretsiz değişim hakkından faydalanamıyorsunuz.
    Müşteri hizmetlerinden kayıt açınca hem problemin çözülüp çözülmediği takip ediyor hemde 1ay boyunca servis ücretsiz geliyor tekrar bir arıza olursa.
    Sözleşmede servis ücreti büyük ihtimalle yazıyordur örneği varsa açıp bakın yaş yere yatmaz Digitürk

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.