< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dell çıkmazına malasef ben de yakalandım. Bu mesajlar 4 sene önce atılmış, malasef görmedim ve sene 2022 sorun aynı DELL. Garanti kapsamında laptop arızalandı ve 3 ay oldu hala parça bekleniyor ve değişim de yapılmıyor. Garanti belgesinde 20 iş günü tamir süresi yazıyor. Yetkili servis BDH bilişim zaten leş, telefon ediyorsunuz parça bekleniyor diyor. 3 ay parça mı beklenir. Dell yetkililerini defalarca aradım, hiç kimsenin umrunda değil. 30.000 TL lik bilgisayar 14-15. Ay arızalanıyor ve ben 3 aydır bilgisayarsızım. İşlerim güçlerim herseyim kaldı. Bir daha DELL mi, önünden geçmeyin. Bu iş araba gibi servis ve yedek parça sıkıntısı olan arabadan uzak durduğunuz gibi DELL den de uzak durun. Ne bir yetkili, ne bir yönetici muhatap yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |