Şimdi Ara

DİKKAT!! Vodafone yanımda uygulaması yasal hat isminizi değiştirebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
0
Favori
9.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Taahhüt'lü kullandığım Duran özellikli Akıl Küpü Maksi tarifem 26TL gelmesi gerekirken bu ay 96TL geldi, Fatura detaylarını incelediğimde taahütüme uymadığım gerekcesi ile indirim cezası uygulanmış.
    Müşteri hizmetlerini aradığımda Vodafone Yanımda uygulamasına girerek isim değişikliği yaptığım ve hat ismini değiştirdiğim söyleniyor, nasıl bir app ise artık ıslak imza, kimlik ve sözleşme ile adıma aldığım hat ismi basitçe değiştirilebiliyor, bu sırada ne hikmet ise faturalar halen benim adıma geliyor ve sorun çözümlense bile ödemem gerektiği söyleniyor, Vodafone ile görüşmelerim ve şikayetlerim devam ediyor.



  • Faturasız hat kullanın başınız agrimasin
  • E-devlet ten kontrol edin. Hattın kimin adına kayıtlı olduğu ordan resmi olarak belgelenir. Yalnız şöyle bir durumda var. Operatörler hat sahibi ve hat kullanıcısını ayrı kayıt ediyorlar. Hat kullanıcısı kaydı imza vs. gerekmeden değiştirilebiliyor. Bu noktada bir problem çıkmış olabilir. Mesela freezone tarifelerinden; yaşı büyük birine kayıtlı hatta, yaşı tutan birini hat kullanıcısı yaparak faydalınılabiliyor.
  • Vodafone allah belasını versin



    Akıl küpü m tarifem kendi kendine akıl küpü L OLDU DÜN ARADIM BİLGİM DIŞINDA İŞLEM OLDU DEDİM KAYIT AÇTILAR DİYORLAR VODAFONE YANIMDA UYGULAMASINDAN SİZ DEĞİŞTİRMİŞSİNİZ DİYOR ADAMLARA DİYORUM BEN İŞLEM YAPMADIM 2. Hat olarak kullandığım akıllı olmayan internet bağlantısı olmayan bir telde kullanıyorum hattı sadece arama için düzeltmediler cayma bedeli de gelmiş ayrıca yeni paket ücretide acayip sinir oldum ne yapacam bilmiyorum btk başvuracam olmadı
  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Logic_Man,

    Değiştirilen hat ismini biliyorum, hatta değişmiş isim benim kızımın ismi ve kendisi 12 yaşında ve reşit değil, ve evet normalde kullanıcı olarak gözükmesi gerekirken sistem hat sahibi olarak değiştirmiş, kızım ne yaptığını hatırlamıyor ama müşteri hizmetleri Vodafone yanımda uygulaması ile değiştirilmiş diye ağzından kaçırdı.

    En büyük rezalet ise hat ismim değiştiği için ilgili numara ile hak arayamıyorum, yasal hat sahibi değilsiniz diyip duruyorlar ve şikayetlerimi siliyorlar, hakkımı farklı numara ile aramak durumunda kaldım.

    Bahsettiğiniz gibi sistem hatası, kendi hataları, bir türlü kabul edip hızlıca çözmüyorlar, süründürme politikası, dolayısı ile şişirilmiş faturaları yine biz ödemek durumunda kalıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quasimodo32 -- 14 Mayıs 2017; 11:35:28 >
  • travegostar kullanıcısına yanıt
    travegostar

    Benim sorunu da okuyorsundur,
    Vodafone Yanımda uygulaması gerçekten tehlikeli bir uygulama, direkt faturayı değiştirecek etkileri bir tuşla yapılabilen ve onay bile gerekmeden değişiklik yapan bu uygulama ile ilgili şikayetler okuduğum kadarı ile oldukça fazla, müşteri hizmetleri ile görüşmem aynı sorunu yaşayan başka kullanıcıların farkında olduklarını söylüyorlar.

    Israrla ve sabırla hakkını aramamak dışında ne yapılır şimdilik bilmiyorum, benim de çözüm arayışım devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quasimodo32

    travegostar

    Benim sorunu da okuyorsundur,
    Vodafone Yanımda uygulaması gerçekten tehlikeli bir uygulama, direkt faturayı değiştirecek etkileri bir tuşla yapılabilen ve onay bile gerekmeden değişiklik yapan bu uygulama ile ilgili şikayetler okuduğum kadarı ile oldukça fazla, müşteri hizmetleri ile görüşmem aynı sorunu yaşayan başka kullanıcıların farkında olduklarını söylüyorlar.

    Israrla ve sabırla hakkını aramamak dışında ne yapılır şimdilik bilmiyorum, benim de çözüm arayışım devam ediyor.

    Senin durum vahim niye diyecen bugün hat devri dediğimiz olay bayiye giderek yapılan bir işlem sen diyosun ki hat ismi kızımın adına oldu resmen hat devri olmuş oluyor büyük bir rezalet üzerine yaşı 18 değil oda bir ayrı skandal benim olay da vahim ben hiç bir işlem yapmadım bide btk başvuracaz el mecbur ama büyük zarar ediyoruz zaman sinir kaybı da cabası




  • Efsane6842 kullanıcısına yanıt
    Efsane6842,

    Maalesef faturasız hattın da kendine göre zaafiyetleri var, örneğin bahsettiğim hattı kızım kullanıyor, kontör yüklemeyi unutuğunuz gün kadar haklarınızı kullanamıyorsunuz, kontör yükleme sonrası mobil veri açıksa bekleyen mesajlar yüklediğiniz kontörü bitirip tarifeyi etkinleştirmiyor, vergi ayrıca alındığı için tam rakam belli olmuyor, zaman zaman ek ücretler dolayısı ile yatırılan kontör boşa gidiyor, faturalıya göre daha pahalı ve haklar daha düşük gibi daha sayabilirim, faturasız da bir ömür törpüsüdür.

    Ama evet, en azından istedikleri gibi faturayı kafalarına göre şişiremezlerdi
  • Reşit olmayan birine TC kimlik numarası doğrulaması yapmadan nasıl hat devri yaptırıyor bunlar??? Bimer / Cimer / BTK ya açıklamanı yap ve hattım reşit olmayan birine devr yapılmış de!!!
  • Vodafone Yanımda uygulaması sıkıntılı bayağı. Bu uygulamayı telefondan kaldırmak en hayırlısı. Onay almadan kampanya geçişi de yapıyor. Uygulamaya girince bir pencere çıkıyor, pencereyi geçeyim derken bir bakıyorsunuz Spotify kampanyasına katılmışsınız. Onay almadan nasıl böyle saçmalıklar yapıyorlar gerçekten akıl alır gibi değil. Şikayet edince de mahkemeye verin diyorlarmış. Twitter'dan üç kere tweet attım, hiçbirine cevap atmadılar. Koskoca firmanın uğraştığı şeylere bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black_Wolf14 -- 14 Mayıs 2017; 12:42:11 >
  • quasimodo32 kullanıcısına yanıt
    şimdi btk ya yazdım şikayetimi sende hiç uğraşma bence direk yaz
  • Uygulamayı sildim.

    Bananevar'dan 100MB veriyorlardı, internette gördüm, 7650 ye mi ne sms atıp alayım dedim. Telefonunuz uygulamayı destekliyor dedi illaha indirtcekler yâni
  • Yine dakikalarca müşteri hizmetleri ile görüştüm, taahhüt iptali gözüken 96TL fatura bir kenara 21TL de 7 günlük yeni hat sahibine, yani kızıma fatura çıkartmışlar, ödemeyeceğim dediğimde çıkabilecek zorluklar hakkında bilgi istedim hep bildiğimiz basmakalıp cümleler, öncelikle ödeme yapmaz isem günlük fatura değeri üzerinden %4 gecikme cezası var, 14 gün gecikirsem hat kapanıyor ve açmak için 14TL açma kapama istiyorlar, haklı bulunup haklarım iade edilse dahi fatura ödenmediği için çıkacak gecikme cezalarını yine ödermişim, gecikme cezaları bindirmeli olduğundan her gün ödemediğim ceza artacak, 3 ay geçerse mahkemeye veriliyormuş ki daha önce başıma geldiği için biliyorum 2 TL için mahkeme ve avukatlık masrafları dahil 450TL borç çıkartmışlardı, bende biraz önce ödeme yaptım ama göğsümde enağiliğin tarifsiz acısı mevcut.

    İşin en kızdığım tarafı hat ile ilgili işlem de yapılamıyor, hat sahibi şimdi kızım görünüyor ve reşit değil, hattı kapatmak istesem bile kapatırlar mı bilmiyorum?

    travegostar
    BTK üzerinden bende şikayette bulundum bakalım bir çare olur mu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quasimodo32 -- 14 Mayıs 2017; 13:47:35 >




  • Hocam bence parayı ödeyin sonra geri almaya çalışın alabilirseniz gelecek aylardaki faturadan düşer
  • Bahsettiğin gibi Bimer üzerinde de şikayetimi bildirdim.
    Müşteri hizmetlerine defalarca ve üzerine basarak görünen hat sahibinin reşit olmadığını iletmeme rağmen sistem yapabilir iddası sunuldu, daha çok şey söyledim ama buradan yazamayacağım.
  • quasimodo32 kullanıcısına yanıt
    Öncelikle şunu söylemeliyimki yapılan uygulama çok yanlış. Bir kere hat sahibinin onayı olmadan hat devri yapılması suçtur. Siz bir bayiye gitmeden, imzasız hat devri yapamazsınız.

    Dediğim gibi e-devlet uygulamasından hat sahibini kontrol edin, gerçekten resmi devir gerçekleşmişmi? Sonrasında yeni hat sahibinin veya sizin devir işlemi için imzaladığınız evrakın imzalı suretini isteyin bakalım ne cevap verecekler. Bu işin çok ciddi bir durum olduğunu, yasal olarak suç işlendiğini, hattın imzasız devri sözkonusu olduğundan savcılık'a dilekçe vereceğinizi söyleyin bakalım ne diyecekler.

    Aynı zamanda hat sahibine, abonelik sözleşmesini online işlemlerden temin etme imkanı tüm operatörlere mecburi artık. Online işlem menüsünden abonelik sözleşmesinin imzalı suretini indirin bakalım kimin ismi yazıyor orada. Problemlerle uğraşmadan önce veri, belge toplamaya bakın. Eğer kızınızın adına geçtiyse onun abonelik sözleşmesi neredeymiş, hangi imzalı evrakla hat devri olmuş isteyin bunları. Müşteri hizmetleri verdiği destek bir yere kadardır. Önce sorunu-problemi belgeleyip, net kanıtlarla ispatlayıp düzeltme-çözüm talebinde bulunmak daha etkilidir.

    Şu linkten durumunuzu net şekilde ifade eden e-posta gönderin:

    https://yardim.vodafone.com.tr/system/selfservice.controller?CMD=ESCALATION_REQUEST&EXPANDED_TOPIC_TREE_NODES=&COUNTRY=tr&LANGUAGE=tr&RATING=-1&CONFIGURATION=1085&PARTITION_ID=1&USERTYPE=1.

    Ayrıca şu adreslerede yazılı olarak ulaşın elinizdeki belgelerle, yazılı şikayet çoğu zaman sözlüden daha etkilidir:

    Vodafone Müşteri Hizmetleri

    Faks Numaramız:
    +90 0 850 5421010

    Posta Adresimiz:
    İdealtepe Mah. Denizciler Cad. Dik Sok. NO: 12-10 Posta Kodu: 34841 Küçükyalı Maltepe/İstanbul




  • BTK şikayetimi Vodafone'ye ilettiğini ve en kısa sürede dönüş yapacağını belirtmiş.

    Bimer şikayetimi dikkate almamış, “Tüketici Hakem Heyetleri” ve “Tüketici Mahkemeleri" ile hak aramamı öğütlemiş.

    Cimer şikayetimin BTK'ya iletildiğini aktarmış.

    @Logic_Man Self Servis aracılığı ile sözleşme gösterimi mevcut ama "Yapılacak güvenlik kontrolleri sonrasında telefonunuza bilgi SMS'i gönderilecektir. Gelen bilgilendirme SMS'inin ardından giriş yaparak görüntüleme yapabilirsiniz" deniyor ama gelen bir sms yok, bir kaç kez denedim sistem çalışmıyor, devam diye bir tuş var oraya tıkladığımda da "Abonelik sözleşmeniz ve bu sözleşmelere bağlı taahhütleriniz, abonelik sözleşmesini imzaladığınız tarihten sonra en geç 3 ay içerisinde görüntülenebilir duruma gelecektir. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." deniyor, sözleşmeyi Ocak ayında imzaladığıma göre görebiliyor olmam lazım ama sistem izin vermiyor.

    @01virüs01 bahsettiğin gibi ödemeleri yaptım.

    Hat değişikliği yapılmış numara üzerinden tekrar şikayette bulundum, bu sefer kızımın da kimliğini ekte sundum, şimdilik silinmemiş, 10 gün içerisinde çözümlenecek ibaresi var.

    Kendi numraram üzerinden yaptığım şikayet ile ilgili bir gelişme yok maalesef, bugün 9. gün kendi hesaplamalarım ile, doğrulamak için self servise giremiyorum sistem izin vermiyor.

    Sabır Allahım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quasimodo32 -- 18 Mayıs 2017; 21:55:17 >




  • bunlar dan herşey beklenir
  • Hat sahibi değişimi gibi ciddi bir olayı bile cep uygulamasına koymuşlarsa var ki ne vay... Başkasına devretmek istesek, kişiyi isterler tc kimilik isterler... İşlerine nasıl gelirse demek ki... Şu operatörler resmen tekel. Biri diğerinden iyi değil hepsi sorunlu... haklı bulunup haklarım iade edilse dahi fatura ödenmediği için çıkacak gecikme cezalarını yine ödermişim, bu nasıl bir olaydır, nasıl bunu kendilerine hak görüyorlar anlamıyorum. bende bir vodafone mağduruyum ama sizin durumunuz daha kötü
  • 20 günü aşkındır konu ile ilgili uğraşım devam ediyor, her iki günde bir aramaya ve şikayetimi hatırlatmaya devam ediyorum.
    Bir kaç gelişme oldu.
    Hat sahipliği konusu düzeltildi, hat tekrar benim üzerime devredildi, hatta e-devletten kontrol ettim, doğru.

    Maalesef süren şikayetlerim;
    -Sistemin hatalı hat değişimi sonrası oluşan hatalı faturalar halen düzeltilmedi,
    -Sistemin hatalı hat değişimi sonrası değişen tarifem düzeltilmedi,
    -Mecburen ödediğim fahiş faturalar ile ilgili iadeler halen yapılmadı.

    Her aradığımda işlemlerin sürdüğü ve beklemem gerekliliği söyleniyor, bekliyoruz bakalım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.