Şimdi Ara

Direksiyon çevirirken çıkan ciyaklama sesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
12.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • rotlardan once kayisa bak cunku oradan da olma ihtimali olabilir ama
    kayis daha ucuz ve kendin de yapabilirsin
    arabanin markasi modeli ne bagli

    kayis zaten motor kaputunu actigin zaman gordugun kayis

    direkt karank milinden doner kayis ile alternator su pompasi hidrolik direksiyon klima pompasi falan boyle dolasir hepsini dondurur
  • benimkinde de aynı ses var servis şöyle açıklıyor:

    direksiyon kırarken pompa hidrolik yağını pompalar, lastik veya yol dönmeye direnç gösterdiğinde (tam tur çevirip sona dayanınca bilhassa) hidrolik basıncı birikme gösterir. İşte o an bu birikim açılan sübaplardan boşaltılır, bu sırada tıslama ya da ciyaklama şeklinde ses ortaya çıkabilir. Bu ses ilerki yıllarda belirgin hale gelir... normaldir.

    ancak çevirmede güçlük artıyorsa hidrolik yağı eksilmesi ya da pompa pallerinin görevini tam görmeyerek hidroliği basamaması ihtimali düşünülür..

    saygılar
  • direksiyon kutusunun keçelerinden yağ kaçar. o da ses yapabilir. yağı kontrol et ve eksilmişse ekle.o şekilde bi daha bak.ses gidecektir ama bu sefer de direksiyon kutusu tamiri gerekir ki bu daha beter bi durum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orebro -- 6 Haziran 2007; 2:07:33 >
  • aslında cevap arkadaşların bütün yazdıkları olabilir , önce kolay olanından başlamak en doğrusudur.
    1- yağ seviyesi ilk bakılması gereken yerdir.
    2- kayışın gerginliği ve uygun olması ,bunu da çok sıkarsa bir spresy sıkırak halledebilirsin
    3-bunun dışındaki faktörler dolayısıyla (tekerin inik olması da dahil) eğer direksiyon zorlanırsa ses olabilir,

    özellikle tam tur yapınca son tutun 45 derecelik kısmında ses bariz artıyorsa üstteki konular ile alakalı
    direkyon düz konumdayken her hareketinde oluyorsa rod ve ön düzen ile alakı konular üztüne eğilmelisiniz.
  • bazende seviye iyi olsa bile yağ özelliğini kaybediyor, ısıdan köpürme yapıyor yada sistem hava yapıyor. Böyle bir durumda olabilir. Rölantide çalışıyorken arac direksiyonu 7-8 kere tam sağ-sol yaptınmı sistemin havasını alamış olursun.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.